Sivu: 18 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 2647:sta
  1. #511
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Kun nyt useimmat ovat täysin "häikäistyjä" ja puntti tahmeana tuon uutukaisen "hirviömoottorista",
    lienee taas aika..... ilman muita viittauksia..... muistuttaa mieliin.....

    Kuinka helvetin kauan, jopa aavistuksen paremmin.... Nuo korkealta vinkuvat, ihan korppusahoiksi tituleeratut
    rivinelkut ovat tuupanneet jumalaisia käyriä lapuille.... ja antaneet samanmoista kyytiä .

    Tunnelma on sitten toinen asia, eikä sitä ole koskaan syytä väheksyä. Ei tässäkään tapauksessa.
    Ei liioin ole syytä sivuuttaa sitä laittamatonta tosiasiaa, että kaikki ne isot legendaariset rivinelkut,
    joissa ei tarinan mukaan alakerrassa ole ketään kotona, tuuppaavat sieltä jopa paremmin
    kuin uusi hirviö..... Mutta mutta.... .

    Puhutaan siis koneista .
    Oliko muuta?
  2. #512
    Lainaa seero kirjoitti Katso viesti
    Oliko muuta?
    Eiköhän tuolla taas "kotkanpojillakin" jalat ala tapaamaan maata .

    Kuten sanottu, aivan fantastisen porno laite tulossa, mutta
    ei se silti haittaa pitää faktat mielessä ja kunnioittaa perinteitä.
    Ei ainakaan pidä sulkea niiltä silmiään .

    Vähän sama tauti liittyy noihin legendaarisiin 500cc:n 2-t
    "ysäritykkeihin" RR-radoilla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #513

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Taitaa ne japsien tehomoottorit kumminkin olla lähempänä käytöltään niitä legendaarisia kaks-tahti 500cc kuin uber moottorinen Beast . Se sentään on nykyaikaa tai pikemminkin sitä edellä käyttökokemukseltaan.
    Ultrafast KTM machine .
  4. #514
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Taitaa ne japsien tehomoottorit kumminkin olla lähempänä käytöltään niitä legendaarisia kaks-tahti 500cc kuin uber moottorinen Beast . Se sentään on nykyaikaa tai pikemminkin sitä edellä käyttökokemukseltaan.
    Mistä tunnistaa ktm fanboyzzin?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  5. #515
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Se sentään on nykyaikaa tai pikemminkin sitä edellä käyttökokemukseltaan.
    Paljonko olet pelillä jo ajanut? Ellet metriäkään, arviosi on diipadaapailua.
  6. #516
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Taitaa ne japsien tehomoottorit kumminkin olla lähempänä käytöltään niitä legendaarisia kaks-tahti 500cc kuin uber moottorinen Beast . Se sentään on nykyaikaa tai pikemminkin sitä edellä käyttökokemukseltaan.
    Dege Dege Dege....

    Ei hyvässä fiiliksessä ole mitään pahaa, eikä sitä pidä hävetä .

    Juttu kun nyt vaan sattuu olemaan niin, että noissa isoissa Jaappaninpoikien
    ylävireisissä korppusaha-vinkuleluissa oli jo toistakymmentä vuotta sitten
    yhtä paljon tai enemmän ruttua alarekisteristä tappiin saakka tehoja myöten .

    Eihän tuo tee uutta uljasta kotkaa yhtään huonommaksi, eikä toisaalta yhtä
    kiihottavaa kokonaispakettia puhtaasti huliganismiin ole ennen ollut kaupasta
    suoraan ostettavissa.

    Siinä vaiheessa kun aletaan leijumaan koneiden suhteen "uudelleen keksityllä pyörällä",
    kannattaa kuitenkin hieman luntata noita historiankirjoja .......
    ellei itse ole niitä asioita elänyt ja kokenut......

    Huomaa siinä hitaampikin, ettei noilta osin mitään uutta auringon alla.... tai no....
    Nyttemmin on saatu kaikelle kansalle kauppaan V2:n, jolla roikkuu kohta 15v vanhan
    "kiinansingerin" kyydissä 2000 rpm alkaen tappiin saakka.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #517
    Kuka on ensimmäinen,joka pystyy ulosmittaamaan kaikki 180hp:n tehot pyörästä??
    Nimiä listalle.Minä en ainakaan kykene.
  8. #518
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Kuka on ensimmäinen,joka pystyy ulosmittaamaan kaikki 180hp:n tehot pyörästä??
    Nimiä listalle.Minä en ainakaan kykene.
    Eipä tuossa tartte kuin pitkän suoran ja kaikki läpät auki. Laillisesti vaikka ensi kesänä lentokenttäajoissa.

    Toisaalta, miten tämä kysymys liitty mihinkään?

    Ja hyi kaikki, jotka dissasivat 500 cc 2-t vehkeitä. Niitä ajoivat Doohan, Schwanz, Rainey ja semmoiset gubet. En leiki teidän kanssa kohta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #519

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    No on moottori kumminkin nykyaikaisempi kuin japanilaisten moottorit joista uusin iso taitaa olla kawan 1400 . Aikamääreellä siis uusin ja nykyaikaisin. Ei täällä kukaan muukaan ole sillä ajellu joten kaikki muukin on sitten diipadaapailua täällä . Ei nyt kyllä muistu mieleen japanilaista parinkymmenevuoden takaa missä on samanverran tehoa 2000 kierroksesta ylöspäin.
    Ultrafast KTM machine .
  10. #520
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Kuka on ensimmäinen,joka pystyy ulosmittaamaan kaikki 180hp:n tehot pyörästä??
    Nimiä listalle.Minä en ainakaan kykene.
    Luulisin, että radalla tuossa tulee alusta sen verran nopeasti vastaan, että liian vähäinen teho ei ole ihan heti ongelma. Toinen iso ongelma pidon riittävyyden lisäksi on todennäköisesti keuliminen, mutta eiköhän tuollakin rullan saa kokonaan auki siinä n. 170km/h kieppeillä viimeistään. Luulisin, että päivän treenillä saan tuosta moposta avauksissa 90% potenttiaalista irti, jos alle heittää sliksit ja kääntää luistoneston pois päältä. Luistonesto päällä slikseillä ajaessa tuo todennäköisesti katkoo tehoa jo liian aikaisin. Eli tiivistettynä: Tehot tuosta (alustan puitteissa) saa suhteellisen helpostikin käyttöön, mutta oikeanlaisen ajotyylin löytäminen ja varsinkin täyden potenttiaalinen hyödyntäminen jarruissa on varmasti kertaluokkaa vaikeampi juttu.
    Superbike #7
  11. #521
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    No on moottori kumminkin nykyaikaisempi kuin japanilaisten moottorit joista uusin iso taitaa olla kawan 1400 . Aikamääreellä siis uusin ja nykyaikaisin. Ei täällä kukaan muukaan ole sillä ajellu joten kaikki muukin on sitten diipadaapailua täällä . Ei nyt kyllä muistu mieleen japanilaista parinkymmenevuoden takaa missä on samanverran tehoa 2000 kierroksesta ylöspäin.
    En ole oikein kartalla tuosta kottaraisen motista, joten viitsitkö valaista hieman tarkemmin mitä edistyksellistä moottoritekniikkaa tuossa on käytössä verrattuna vaikkapa noihin nykypäivän japski-nelkkuihin?
    Supermoto
  12. #522
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    No on moottori kumminkin nykyaikaisempi
    Millä tavalla tuo on nykyaikaisempi?

    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei täällä kukaan muukaan ole sillä ajellu joten kaikki muukin on sitten.. .
    Mutta sinä olet ainut joka on kertonut käyttökokemuksen olevan muita edellä. Käyttökokemus yleensä edellyttää käyttöä. Siksi sen nimi on käyttökokemus. Ellei sitä löydy, kyseessä on ihan pelkästään arvailu/essonbaari höpöttely/mutuilu.
  13. #523
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Kun nyt useimmat ovat täysin "häikäistyjä" ja puntti tahmeana tuon uutukaisen "hirviömoottorista",
    lienee taas aika..... ilman muita viittauksia..... muistuttaa mieliin.....

    Kuinka helvetin kauan, jopa aavistuksen paremmin.... Nuo korkealta vinkuvat, ihan korppusahoiksi tituleeratut
    rivinelkut ovat tuupanneet jumalaisia käyriä lapuille.... ja antaneet samanmoista kyytiä .

    Tunnelma on sitten toinen asia, eikä sitä ole koskaan syytä väheksyä. Ei tässäkään tapauksessa.
    Ei liioin ole syytä sivuuttaa sitä laittamatonta tosiasiaa, että kaikki ne isot legendaariset rivinelkut,
    joissa ei tarinan mukaan alakerrassa ole ketään kotona, tuuppaavat sieltä jopa paremmin
    kuin uusi hirviö..... Mutta mutta.... .

    Puhutaan siis koneista .
    Onhan noita rivimoottoreita ollut kokoluokassa 1300 mitkä pärjäilee alhaaltakin tuolle uutukaiselle, ei siinä mitään. Valitettavasti koneen pitää olla jossain kiinni että sillä voi ajaa, muuten tyttöystävän kauppakassin kaksilitrainen tdi veisi voiton, jos tässä nyt mikään kisa on kyseessä .

    Olisi kiinnostava nähdä todellinen yritys tuon koko- ja teholuokan rivinelos- rähinänakusta jossa arvot on tuota luokkaa ja paino myös. Lähinnä taitaa olla Bking, joka on 100kg liian raskas, ja josta ei ehkä kuitenkaan sen enempää.
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  14. #524
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    En ole oikein kartalla tuosta kottaraisen motista, joten viitsitkö valaista hieman tarkemmin mitä edistyksellistä moottoritekniikkaa tuossa on käytössä verrattuna vaikkapa noihin nykypäivän japski-nelkkuihin?
    Polttomoottori on sen verran vanha keksintö, että kovin mullistavia muutoksia ei tuohon konseptiin enää nykyisin tule vaan kehitys on enemmänkin sellaista tasaisen tappavaa puurtamista pikkuasioiden ympärillä ja ajoittain karvan isompi muutos jonkun materiaalitekniikan tms. saavutuksen ansioista. Pääasiassa siis uudempaa suunnittelua oleva moottori on siis aina karvan aiempaa sukupolvea parempi, mutta ero on joka tapauksessa suhteellisen pieni. Viimeisen 25 vuoden aikana moottoreiden kehitystä ovat ajaneet pääasiassa päästömääräykset ja kyllähän nämä nykyiset koneen haisevat huomattavasti vähemmän ja kuluttavatkin kohtuullisesti kun vertaa tuollaiseen pari vuosikymmentä vanhaan ihmeeseen.
    Superbike #7
  15. #525
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Polttomoottori on sen verran vanha keksintö, että kovin mullistavia muutoksia ei tuohon konseptiin enää nykyisin tule vaan kehitys on enemmänkin sellaista tasaisen tappavaa puurtamista pikkuasioiden ympärillä ja ajoittain karvan isompi muutos jonkun materiaalitekniikan tms. saavutuksen ansioista. Pääasiassa siis uudempaa suunnittelua oleva moottori on siis aina karvan aiempaa sukupolvea parempi, mutta ero on joka tapauksessa suhteellisen pieni. Viimeisen 25 vuoden aikana moottoreiden kehitystä ovat ajaneet pääasiassa päästömääräykset ja kyllähän nämä nykyiset koneen haisevat huomattavasti vähemmän ja kuluttavatkin kohtuullisesti kun vertaa tuollaiseen pari vuosikymmentä vanhaan ihmeeseen.
    Jaa, no sitten.

    Minä jo lapsellisesti luulin että nyt on keksitty jotain suurta ja mullistavaa, mutta taisikin olla vaan perus "pappa ostaa v-maxin" tyylistä maailman kovin pyörä hehkutusta.
    Supermoto
  16. #526

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    No ei ehkä ole konkreettista tosta moottorista mutta pienemmästä 1190 150 hv moottorista missä kyllä tuota tehoa oli riittävästi alhaalta ylös ilman tyhjää hetkeä . Ei tässä nyt voi kuin lukea alan lehtiä niin kauan kuin pääsee sillä ajelemaan itse ja ei kai ne kumminkaan ihan mitä tahansa hulaa kirjoittele kokemuksistaan.
    Ultrafast KTM machine .
  17. #527
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    No ei ehkä ole konkreettista tosta moottorista...
    Eli täysin 100% mutulla päästellään menemään.

    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei tässä nyt voi kuin lukea alan lehtiä....
    Tuo on hyvä alku.
  18. #528

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Mutulla mennään kevään alkuun ihan käytännön syistä. Mutta ei huolta, SD 1290 varmasti vastaa huutoonsa.
    Ultrafast KTM machine .
  19. #529
    Johan tämä aihe aiheuttaa puhetta. Voi kyllä keskustelu hiljentyä sit kun pyörät ehtii liikenteeseen. Omistajilla kiire ajaa ettei ehdi foorumilla edes käymään :-D. Ihan sopivasti hinnoiteltu kyllä tuo Duke, mutta en silti maksaisi mistään prätkästä 20t€. Sillähän saa jo uuden auton eikä joudu edes mihinkään kirpun kokoiseen tyytymään.
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  20. #530
    Kaikki ei haluu tai tarvii autoa. Tai jos tarvii sen viran hoitaa 500e (uusilla renkailla ja bensaa puolillaan) pommi. Näin itsellä .
    Tietty Jos tarpeeksi rahoissaan voi olla jopa molemmat
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  21. #531
    Ainahan se kone pitää jossain kiinni olla, että sillä
    vähän voi ajellakin .

    Se vaan on sillä lailla kuitenkin, ettei siihen
    koneeseen tule yhtään lisää suorituskykyä
    kun sen johonkin pulttaa kiinni. Ajoneuvoon
    kylläkin.

    Elikä-pä.... Noita vaan korkealta kiekuvia,
    alaväännöttömiä, kadulla suorastaan käyttökelvottomia
    Jaappaninkoneita...... jotka tuli maailmaan jo 15.... ei ihan
    20v sitten..... liikkuu tuolla edelleen ja saattaa suoritusarvoillaan
    tuon uusimman hirviömoottorin häpeään.... edelleen.

    Ilmankos on niin mukava.... kun ensin on puhunut "hirviömööttörista",
    luistatellakin puhumaan hartaasti koko laitteesta ja sitä rataa .

    Näinhän tuo menee.... ei pidä puhua siitä mistä ei halua.....
    vaikka siitä itse aloittaakin .

    Aika hypnoosissa tuntuu nyt kotkanpojat olevan .

    Jaa..... mutta eikös se Asikainenkin josssain ollut sitä
    mieltä, että pikkutyttö kehässä olikin King-Kong.....
    ja sipaisi jalat alleen
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #532
    Se on totta että pelkällä mutulla mennään mutta aika hyvän pohjan saa jos on ajanut tätä nykyistä peliä. Teho yksin ei kerro paljoakaan mutta teho-/painosuhde ja erityisesti ajettavuus jonka avulla se teho pitäisi taltuttaa hauskanpidoksi kertoo sitäkin enemmän. Jos lähtökohtana on edes se ettei ajettavuus ole heikentynyt "vanhasta mallista" ja plussataan siihen 50 heppaa lisää niin eipä tarvi olla kummoinenkaan nobelisti kun äkkää millaisesta kikottimesta puhutaan. Koneen, Rungon, jarrujen ja ajogeometrian summa on jo -11 mallissa niin saatanallisen huimaa luokkaa että ihan perustellusti voidaan odottaa elämää suurempaa mopokokemusta.

    Aina löytyy pelejä jotka ovat jollain osa-alueella parempia kuin toiset. Jos ei muussa niin matkatavaroiden kapasiteetissa tai tuulensuojassa. Vuoden vaihde lähenee, uutukaisista suurin osa on julkaistu ja toistaiseksi ei yksikään valmistaja ole aikaansaanut laitetta joka edes painisi samassa sarjassa. Mutta totta on ettei iso twini ole kaikkien juttu. Ja nyt kun puhutaan ääritwinistä, oikeasta extremepaukuttimesta, on turha edes olettaa että peli sopisi kaikille. IsolohkoDuken omistaminen vaatii jo osaamista, uskallusta ja kapinahenkeä pelkän mopoiluhalun lisäksi, jos siitä meinaa saada hitustakaan iloa irti. Asia jota ei vaan tajua ennenkuin sen esiasteita on ajanut riittävästi tietääkseen aikuisten oikeasti mistä puhuu. Siihen ei riitä gixerit, kingit, bleidit eikä bemarit.

    Isosti onnea Degelle ja parille muulle tutulle jotka ovat moisen itselleen tilanneet. Jos ei lajinvaihto ensikaudelle olisi käsillä niin liittyisin silmää räpäyttämättä tömisevään joukkoonne.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  23. #533
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Jaa, no sitten.

    Minä jo lapsellisesti luulin että nyt on keksitty jotain suurta ja mullistavaa, mutta taisikin olla vaan perus "pappa ostaa v-maxin" tyylistä maailman kovin pyörä hehkutusta.
    NO No nononooo...

    maxi menee kyllä vaihtoon jos perse kestää...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  24. #534
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Se on totta että pelkällä mutulla mennään mutta aika hyvän pohjan saa jos on ajanut tätä nykyistä peliä. Teho yksin ei kerro paljoakaan mutta teho-/painosuhde ja erityisesti ajettavuus jonka avulla se teho pitäisi taltuttaa hauskanpidoksi kertoo sitäkin enemmän. Jos lähtökohtana on edes se ettei ajettavuus ole heikentynyt "vanhasta mallista" ja plussataan siihen 50 heppaa lisää niin eipä tarvi olla kummoinenkaan nobelisti kun äkkää millaisesta kikottimesta puhutaan. Koneen, Rungon, jarrujen ja ajogeometrian summa on jo -11 mallissa niin saatanallisen huimaa luokkaa että ihan perustellusti voidaan odottaa elämää suurempaa mopokokemusta.
    .
    Aivan ehdottomasti on tulossa laite jollaista kokonaisuutena ei miesmuistiin, jos vielä
    koskaan, ole näkynyt .

    Todennäköisyys sille, että se on jopa parempi kuin laadukkaiden osiensa summa,
    on varsin suuri.

    Tuo "hirviömoottorin" aiheuttama hoosianna nyt vaan oli pakko saattaa sellaisenaan
    oikeisiin puitteisiin.... spekseineen ja aika-aspekteineen .

    990:n , jopa SMT:n avaama täysin mykistävän kokonaisuuden "paraneminen" onkin se ainoa
    arvonnan paikka.

    Siinäkin oikeastaan vain se, kuinka paljon raa-an voiman alttarille on uhraantunut
    990:n ylivertaista "säpäkkyyttä" vielä jotenkin normihessun hallittavissa olevilla tehoilla.

    Eli paljonko suuremmat liikkuvat massat verottavat sitä 990:n "täydellistä" kokonaisuutta...
    ja kuinka paljon sitä +50hp saadaan käytännössä hyödynnettyä kyytiä silmällä pitäen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #535
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    J 20t€.
    20 tontun hinnasta on puhuttu. Miten sitten Moto1-lehden koeajossa tekn.tiedoissa oli OVH abaut 16 tonttua?
    Aika iso ero!
    Juttujen puhuttaminen seurausta talven kohmelosta. Kyllä ne siitä hiljenee, kun ajot taas alkaa.
    <p>.</p>
  26. #536
    Kahdeksantoista sivua hehkutusta pyörästä jolla ei ole tainnut kukaan kovimmista ylistäjistä ajaa metriäkään? Nytkö on saatettu maailmaan ensimmäinen oikea moottoripyörä? Eiköhän nähdä tänäkin vuotena se että tavalliset motoristit ostavat tavallisia moottoripyöriä ja tämä jumalallinen lahja painuu vuodessa sinne mihin on painunut edellisetkin taivaisiin ylistetyt laitteet, merkkiin tai väriin katsomatta, käytettyjen riviin kun suurin kuolamöykky on valunut nahkatakin rinnuksille ja huomataan että sekin oli vain moottoripyörä muiden joukossa.
  27. #537
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    käytettyjen riviin kun suurin kuolamöykky on valunut nahkatakin rinnuksille ja huomataan että sekin oli vain moottoripyörä muiden joukossa.
    Se on hyvä, että päätyy niin on meillä persaukisillakin sitten varaa hankkia tollanen.
    Superbike #7
  28. #538
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    20 tontun hinnasta on puhuttu. Miten sitten Moto1-lehden koeajossa tekn.tiedoissa oli OVH abaut 16 tonttua?
    Aika iso ero!
    Juttujen puhuttaminen seurausta talven kohmelosta. Kyllä ne siitä hiljenee, kun ajot taas alkaa.
    Eikai tuota nyt enää kannata arpoo: http://www.nettimoto.com/ktm/1290

    21300€ näyttäs olevan pyynti.
    Superbike #7
  29. #539
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Kahdeksantoista sivua hehkutusta pyörästä jolla ei ole tainnut kukaan kovimmista ylistäjistä ajaa metriäkään? Nytkö on saatettu maailmaan ensimmäinen oikea moottoripyörä? Eiköhän nähdä tänäkin vuotena se että tavalliset motoristit ostavat tavallisia moottoripyöriä ja tämä jumalallinen lahja painuu vuodessa sinne mihin on painunut edellisetkin taivaisiin ylistetyt laitteet, merkkiin tai väriin katsomatta, käytettyjen riviin kun suurin kuolamöykky on valunut nahkatakin rinnuksille ja huomataan että sekin oli vain moottoripyörä muiden joukossa.
    Tuossahan tuo tuli selkeästi sanottua.
  30.  
  31. #540
    Hevosvoimia saa eurolla samanverran kuin japsikyykyissä, mutta kilohinta kyllä kalliimpi. Ei tuota kyllä oikein mihinkään muuhun nakuun voi verrata. Muut painavia mopoja.
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
Sivu: 18 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen