Sivu: 19 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 2647:sta
  1. #541
    Duked.jpg

    Kyllä tästä vielä joulu tulee ja ihmisille hyvä tahto =)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #542
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Hevosvoimia saa eurolla samanverran kuin japsikyykyissä, mutta kilohinta kyllä kalliimpi. Ei tuota kyllä oikein mihinkään muuhun nakuun voi verrata. Muut painavia mopoja.
    Mutta kun Rossi.
    Supermoto
  3. #543
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Duked.jpg

    Kyllä tästä vielä joulu tulee ja ihmisille hyvä tahto =)
    Huono kuva.

    Että mustaa joulua vaan teillekkin sinne paskasen ruuhkasuomen puolelle...
    Supermoto
  4. #544
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Kahdeksantoista sivua hehkutusta pyörästä jolla ei ole tainnut kukaan kovimmista ylistäjistä ajaa metriäkään? Nytkö on saatettu maailmaan ensimmäinen oikea moottoripyörä?
    Tämä.

    Lisäksi melko pienelle huomiolle on jäänyt pari seikkaa:

    1. Ducati Streetfighterissa oli jo viime vuosikymmenellä lähes sama teho/paino (0,93 vs. 0,95)
    2. Ilman "oranssia väriä" tuota pidettäisiin yleisesti helvetin rumana

  5. #545
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Huono kuva.

    Että mustaa joulua vaan teillekkin sinne paskasen ruuhkasuomen puolelle...
    Joo, mutta Lapissa ajelin eilen jäärataa Hondan CR500:lla ja on siinäkin sitä jotain. Tulisi vaan kunnon talvi.

    Hypetys on kieltämättää turhankin kovaa. Osassa testeissä heijastuu lievä pettymys kun se ei olekaan hirviömoottori vaan aika kesytetty. Ei siinä mahda olla tehoakaan kuin 150 pintaan renkaalta (oma veikkaus), mutta eiköhän se koko Akralla nouse n. 10 heppaa ja silloin sillä ei oikein ole kilpailijaa. BMW S1000R on varmaan sinällään ihan hyvä pyörä, mutta V2 istuu nakuun paremmin. KTM ei yksinkertaisesti tee huonoa ajettavaa. Ulkonäkö nyt on makuasia ja voisi se rumempikin olla eli kelpaa. Äänet on myös ehkä vähän neutraalit eli ei videoiden perusteella tee vaikutusta.
    Oikeastaan nyt on pitkästä aikaa pyörä, jolla voisi tehdä kaikkea paitsi enskaa. Mutta kaupungissa, matkalla ja radalla aivan riittävän hyvä kaikessa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  6. #546

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Hypetys ainakin on onnistunut pyörän puolesta hyvin sillä kun pari kolme hypettää ja sen jälkeen seitsemän hyppii lähinnä seinille .
    Ultrafast KTM machine .
  7. #547
    Minulla on jo käytännön kokemusta 1290 kotarista.
    Lokakuussa Rondan tiellä jono moisia mopoja meni minusta heittämällä ohi.
    Joten turha alkaa...
  8. #548
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Joo, mutta Lapissa ajelin eilen jäärataa Hondan CR500:lla ja on siinäkin sitä jotain.
    Vastaavan pyssyn itsekin omistaneena ja jäärataa, crossia ja lumicrossia sillä aikanaan ajaneena, komppaan täysin. Tässä se on brutaali peli jolla meno maistuu. Nypyläkumia ja nastaa tosin palaa kuin hamppua hippien häissä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  9. #549
    Onhan tuo makean oloinen vehje. Ainoa mitä itse tohon kaipaisin on se promovideossakin nähty täyslaiton putkisto. Se oli vaan niin siistin näkönen.. Jos sen putkiston sais katulaillisena hyvän kuulosena niin olis tuo varmaan pakko-ostos, jos olis varaa. Vaihtoehtoisesti sitten vois selvitellä miten tohon sais sopimaan tommosen rc8 akran
    Sais sen pötkäleen tosta kyljestä pois ja hauskemmat äänet
    Sielukkaassa pyörässä on Rock'n'rollia, patinaa, fuck you -meininkiä, se ei lähde käyntiin kun tekisi mieli ajamaan, ja kun on vikaa etsiessä juonut lavan kaljaa ja polttanut puoli kartonkia röökiä ja päätät taas kokeilla niin laakista tulille.
    -JaZZo
  10. #550
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Eiköhän tuolta Powerpartseista löydy myös "Race use only" ränni piakkoin. Ja kaikki, jotka on kuullu RC8:n avaralla putkella on varmasti sitä mieltä, ettei se ainakaan liian hiljainen ole.
    Superbike #7
  11. #551
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän tuolta Powerpartseista löydy myös "Race use only" ränni piakkoin. Ja kaikki, jotka on kuullu RC8:n avaralla putkella on varmasti sitä mieltä, ettei se ainakaan liian hiljainen ole.
    On ollut jo 2012 pk letkoilla yksi RC8R Red bull edition No016 race use only putkella... Terveiset vaan supertukelle

    Ja kyllä, pauhaa niin perkeleesti että sukat jalasta...

    ps. Hiukan hajos ajatus laiskan lukemisen tuloksena mutta menkööt terveiset silti perille
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 16.12.2013 klo 21:02.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  12. #552
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Hypetys ainakin on onnistunut pyörän puolesta hyvin sillä kun pari kolme hypettää ja sen jälkeen seitsemän hyppii lähinnä seinille.
    Hieman samoin siis kuin BMW S1000R- ketjussa: suuri osa pitää tulokkaasta, ja muutama itkee pahaa oloaan.
  13. #553

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Race only ränni on jo power parts osana myynnissä hintaaan 2300 € ja vähän yli . Haittapuolena lähtee takuu kuulemma samantien kun asentaa ja rupeaa ajeleen. Osa on race ja race takuu ei kata katupyöräilyy jos muutakaan. RC 8 tuossa videossa ei ole sitä kahdensadan sarjaa mikä supertukella oli. Toi on ilmeisesti joku kotitekoinen red bull.
    Ultrafast KTM machine .
  14. #554
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    On ollut jo 2012 pk letkoilla yksi RC8R Red bull edition No016 race use only putkella... Terveiset vaan supertukelle

    Ja kyllä, pauhaa niin perkeleesti että sukat jalasta...

    ps. Hiukan hajos ajatus laiskan lukemisen tuloksena mutta menkööt terveiset silti perille
    Tosin onhan noissa Race-putkissakin eroja. Esim. vaikka Mattipoejan RääCeessä on suhteellisen tukevat jyrinät niin se kuulostaa lähinnä mopolta kun vertaa Kallion kisamopon mökään. Kadulle tuskin kumpikaan olisi äänien puolesta kovin miellyttävä ajettava.
    Superbike #7
  15. #555
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tosin onhan noissa Race-putkissakin eroja. Esim. vaikka Mattipoejan RääCeessä on suhteellisen tukevat jyrinät niin se kuulostaa lähinnä mopolta kun vertaa Kallion kisamopon mökään. Kadulle tuskin kumpikaan olisi äänien puolesta kovin miellyttävä ajettava.
    Ero on vastaava kuin kissan miukaisu verrattuna leijonan karjaisuun.. kyllä siinä Veskun laitteessa paljon kireämmät äänet on.. sama efekti on kun vertaa perus akran rännillä olevaa tuohon minun pyörään.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #556
    sori paha ot, mutta onko näin että kun ajetaan kisaa niin ratojen db-rajat on isommat?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  17. #557
    lähinnä taitaa olla kyse siitä, että näin talvisin kun ajellaan orgissa, niin db rajoja tai muitakaan rajoituksia ei ole. ei niin ajotaidollisia kuin budjetillisia tai liikennesäännöllisiä. siksi talvella netissä ajaminen on melkein hauskinta. Reaalimaailma ei pääse pilaamaan haaveita.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #558
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Ero on vastaava kuin kissan miukaisu verrattuna leijonan karjaisuun.. kyllä siinä Veskun laitteessa paljon kireämmät äänet on.. sama efekti on kun vertaa perus akran rännillä olevaa tuohon minun pyörään.
    Eikä se tän kauden peli ole ees Veskun peli vaan Juhan peli. Eikä ollu kaukana ettei päätyny kauden jälkeen mulle. Onneks ymmärsin ajoissa että isommin ei olis voinu helmiä sioille enää syöttää
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #559
    eli ymmärränkö täysin väärin jos kuvittelen että kisakoneita koskee samat melu-rajat?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  20. #560
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    eli ymmärränkö täysin väärin jos kuvittelen että kisakoneita koskee samat melu-rajat?
    Kohdan "jokamiesluokan yleinen ympäristöohje" alla lukee seuraavaa:

    "Kaikissa Road Racing pyörissä meluraja on 103dB(A). Äänimittaus suoritetaan erillisten ohjeiden mukaan."

    Teksti lainattu Moottoripyöräilyn tuki ry:n sivustolta ( http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=jm&s=jm_ymparisto& )
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #561
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    eli ymmärränkö täysin väärin jos kuvittelen että kisakoneita koskee samat melu-rajat?
    Ratakohtaiset melurajat koskee ihan yhtälailla kilvellisiä kuin kilvettömiäkin laitteita, joten myös kilpurit kuuluvat melurajan piiriin. Käytännössä Ahvenistolla meluraja on 95dB (melupäivinä 110dB) mitattuna varikolla, Motoparkissa muistaakseni sama, mutta tehostettuna käytönaikaisella mittauksella ja muilla radoilla tuo 110dB. Lisäksi lajikohtaisesti voi olla voimassa jotain tiukempia melumääräyksiä.
    Superbike #7
  22. #562
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Motoparkissa muistaakseni sama
    Ei. "Vapaina ajopäivinä sallittu ohiajomelun enimmäismäärä on 96,9 desibeliä dB(A). [...] Melupäivinä äänenvoimakkuden ylärajaa ei ole." Varikolla ei mitata mitään, ainoastaan ajon aikana radalta automaattijärjestelmällä.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  23. #563
    Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.

    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  24. #564
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa killa kirjoitti Katso viesti
    Ei. "Vapaina ajopäivinä sallittu ohiajomelun enimmäismäärä on 96,9 desibeliä dB(A). [...] Melupäivinä äänenvoimakkuden ylärajaa ei ole." Varikolla ei mitata mitään, ainoastaan ajon aikana radalta automaattijärjestelmällä.
    Kiitokset oikaisusta. Tosin tuo 110dB löytynee ympäristöluvasta melun ylärajaksi melupäivinä.
    Superbike #7
  25. #565
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.

    [IMG]https://lh3.googleusercontent.com/-zHiQ3chUi8A/UrFvLVpAodI/AAAAAAAAGPs/crl-PKOV7t4/s720/IMAG0596.jpg
    Minä mitään mopoista ja niillä ajamisesta tiedä, mutta kyllä toi vääntökäppyrä pistää väkisinkin vähän hymyilyttämään. Tuosta kiskasee katin mäelle ja säätää saastekuopat veks niin luulis riittävän useimpiin tilanteisiin ruttu tossa koneessa.
    Superbike #7
  26. #566
    [QUOTE=vtwin;6251881]Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.

    No ei ole huono saksan pojan mittaus, mitä tuosta nyt tulee m 158.hp takarenkaalta? Vääntö on kyllä aika rouhean näköinen, jo reilulta 3000 rpm eteenpäin 110nm->. Joku mainitsi Streetfighterin, ja siihen nähden ei tämä nyt ihan niiiin älytön ole. Ducatissa taisi kuivapaino olla 167kg (n.20kg vähemmän) ja tehoja takarenkaalta vakiona noin 135-140 hp (myös 20hp vähemmän) testeistä riippuen. Ducatissa tietysti sitten ulkonäkö, jolle ainakin minä annan sen verran pisteitä että KTM jäisi vierekkäin kauppaan. Mutta on voimakasta omistamisen halua herättävä peli, ei mahda mitään! Onnea jo voittaneille!
  27. #567
    Jokohan muuten Gorazd tuunaa tohon Wings:iä? ..eiköhän.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  28. #568
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Saksalaiset jo mittailleet tehoa ja vääntöä.
    Kuten edellä oleva kuvan alareunan taulukosta selviää, kiihtyy SDR kunnioitettavan hyvin.
    Se melkein pärjää Tuonolle.
    vuodesta 1971 ....
  29. #569
    Taitaa vanha Kinky paukuttaa vähintäänkin nuo käyrät.... pohjilta asti....
    kuten taitaa kohta viidentoista vanha bussinrämäkin.....

    Mutta joo.... HIRRRRWIÖMOOTTOREITA . (isiltä pojille).... ja sitten yksi uudempikin .

    Sinällään myös hauska juttu, että tuollainen vanha veltto 1400 GSX
    pesee koko porukan tuonne kuuteen tonniin mutta toki sen jälkeen kyllä sitten
    antautuu ehdoitta ja huolella.

    Parista tonnista sinne kolmeen ja puoleen taas.... se rökittää koko porukan
    ihan huolella.

    Että sellaisia ne korkealta kiekuvat japsisirkkelit sitten ovat .
    Jaa... mainitsinko ison Zetorin.... mistähän moinen nimitys? .

    Simottis
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  30.  
  31. #570
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Taitaa vanha Kinky paukuttaa vähintäänkin nuo käyrät.... pohjilta asti....
    kuten taitaa kohta viidentoista vanha bussinrämäkin.....

    Mutta joo.... HIRRRRWIÖMOOTTOREITA . (isiltä pojille).... ja sitten yksi uudempikin .

    Sinällään myös hauska juttu, että tuollainen vanha veltto 1400 GSX
    pesee koko porukan tuonne kuuteen tonniin mutta toki sen jälkeen kyllä sitten
    antautuu ehdoitta ja huolella.

    Parista tonnista sinne kolmeen ja puoleen taas.... se rökittää koko porukan
    ihan huolella.

    Että sellaisia ne korkealta kiekuvat japsisirkkelit sitten ovat .
    Jaa... mainitsinko ison Zetorin.... mistähän moinen nimitys? .

    Simottis
    Ja kaikki noi mainitsemasi malmikasat painaa tuollaisen pienen perheauton verran.

    Jos pelkkä vääntökäyrä ajoneuvosta irrotettuna saisi jotain värinöitä aikaiseksi, kannattaisi katsella ihan muita kuin näitä alle starttimoottorin tehoissa liikkuvia kapistuksia. En tiedä miten muilla, mutta ainakin meikäläisellä se hymy tuosta vääntökäyrästä syntyy sen perusteella mitä kokemuksia on vanhasta Dukesta, joka ei antanut kuin 100Nm maksimiväännön ja oli silti hulvattoman hauska laitos verrattuna rivikoneisiin kilpailijoihinsa.

    P.S. Turhaahan tää trollin ruokkiminen on, mutta menköön nyt näin talven ratoksi.
    Superbike #7
Sivu: 19 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969 ... ViimeinenViimeinen