Sivu: 16 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 2647:sta
  1. #451
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Vanteiden maalauttaminen ei muuten ole alkuunkaan niin kallista kuin moni luulee...
    Kait se 400-500 maksaa ja onko jälki yhtä hyvää. Tehtaalta siinä voi olla joku pohjustus tai lämpökäsittely. Toisaalta ei ne kuulemma aina pysy tehtaankaan maalit. Lisäksi se Racing teksti näyttää aika hyvältä nyt kun silmä on tottunut.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #452
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Oranssit T-kappaleet on billet alua ja varmasti "hintansa arvoiset" ,vakiot näyttäis olevan valettua alua ja näin edullisemmat . Kumma juttu muuten ettei mulle ole tullu mitään kutsu ilmoitusta tosta V.I.P tilaisuudesta vaikka olen sinne ilmoittautunut vai tuleeko sieltä edes mitään ilmoo et voit tulla vai pitääkö mennä paikalle vaan kun on ilmoittautunu .
    Onhan ne hienommat ja ehkä muutaman sata grammaa kevyemmät. Mutta onko oikeasti käytössä mitään eroa, jossain oli mainintaa pienemmästä kitkasta putkissa koska puristus tasaisempi/tarkempi? Husabergissä mulla näyttää olevan saman näköiset koneistetut ilman eloksointia mutta en tiedä onko ne billetistä vai valetusta aihiosta koneistettu, ei kai noista oransseistakaan tiedä?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  3. #453

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Vakiotkin voi varmaan muuttaa uudelleen anodisoimalla oranssiks mutta niistä ei tule yhtä näyttäviä. Billeteistä saa aina loistavat ku ovat parempaa (anodisoitavampaa) alumiinia. Epäilempä että noihin muihin ominaisuuksiin merkitys on vähäinen. Kestävämpi kylläkin eli jos ajaa auton perään niin ainakin oranssit billet T-kappaleet voi säilyä kunnossa.
    Ultrafast KTM machine .
  4. #454
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Vakiotkin voi varmaan muuttaa uudelleen anodisoimalla oranssiks mutta niistä ei tule yhtä näyttäviä. Billeteistä saa aina loistavat ku ovat parempaa (anodisoitavampaa) alumiinia. Epäilempä että noihin muihin ominaisuuksiin merkitys on vähäinen. Kestävämpi kylläkin eli jos ajaa auton perään niin ainakin oranssit billet T-kappaleet voi säilyä kunnossa.
    Billet nimitys tulee valetusta aihiosta, joka on yleensä neliön mallinen. Voi olla pyöreäkin. Bloom on toinen käytetty käsite sama kuin billet, mutta esim. leveämpi kuin korkea eli kuitenkin suorakulmainen. Jos billet on pursotettu esim pyöreä niin silloin se saattaa olla lujempaa alumiinia kuin valettu, koska materiaali muokkautuu pursottaessa. Muuten valettu osa on ihan samaa periaatteessa kuin billet. Mutta voihan se billet olla seostetumpaa tai muuten erilaista alumiinia, joita muistaakseni on kahdeksaa sarjaa. Sen valetun osan voi lämpökäsitellä ja koneistaa aivan yhtä hyvin kuin billetistä tehdyn, samoin anodisoida. Aluksi ajattelin, että olisi hienot nuo oranssit t-kappaleet, mutta jos niissä ei ole mitään suurta eroa tavallisiin niin 500+ Eur on aivan liikaa. Samalla rupesin miettimään, etten edes tykkää noista nestekuppien oransseista bling-bling kansista, turhaa krääsää mitä tulee myös Kiinasta.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  5. #455
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Kait se 400-500 maksaa ja onko jälki yhtä hyvää. Tehtaalta siinä voi olla joku pohjustus tai lämpökäsittely. Toisaalta ei ne kuulemma aina pysy tehtaankaan maalit. Lisäksi se Racing teksti näyttää aika hyvältä nyt kun silmä on tottunut.
    Tuolla rahalla saanee jo kynäruiskumaalauksen. Pulverimaalaus tuskin maksaa satasta parilta.
  6. #456
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Tuolla rahalla saanee jo kynäruiskumaalauksen. Pulverimaalaus tuskin maksaa satasta parilta.
    Mikä on lämpötila pulverimaalauksessa? Alumiinille voi tehdä yhden lämpökäsittelyn, jos se on suunniteltu, muttei välttämättä toista ilman lujuuden heikentymistä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  7. #457
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Mikä on lämpötila pulverimaalauksessa? Alumiinille voi tehdä yhden lämpökäsittelyn, jos se on suunniteltu, muttei välttämättä toista ilman lujuuden heikentymistä.
    150-200 Celsiusta on meikäläisen muistin mukaan lämpötila uunissa.
    Superbike #7
  8. #458
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Onhan ne hienommat ja ehkä muutaman sata grammaa kevyemmät. Mutta onko oikeasti käytössä mitään eroa, jossain oli mainintaa pienemmästä kitkasta putkissa koska puristus tasaisempi/tarkempi? Husabergissä mulla näyttää olevan saman näköiset koneistetut ilman eloksointia mutta en tiedä onko ne billetistä vai valetusta aihiosta koneistettu, ei kai noista oransseistakaan tiedä?
    Kuulostaa vähän hassulta, että ympärikoneistetulla ja tarpeellisesta paikasta koneistetulla kappaleella olisi suurta toiminnalista eroa. Samalla tavalla ne iskarin kiinnitykset on koneistettu oli aihiona sitten umpimöykky tahi lähes valmiiseen muotoon valettu aihio. Koneistamalla tietty saadaan kiva pinnanlaatu ja pystytään tekemään terävämpiä muotoja sekä voidaan kevennellä kappaletta ylimääräisillä reijillä. Tuo keveys on varmasti se mikä noissa kolmioissa maksaa. Pitäisi kyllä ihan piruuttaan kysäistä, että paljonko tollasten koneistuttaminen kotomaassa maksaisi. Alu on kuitenkin aika helppo materiaali tuota ajatellen.
    Superbike #7
  9. #459
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa vähän hassulta, että ympärikoneistetulla ja tarpeellisesta paikasta koneistetulla kappaleella olisi suurta toiminnalista eroa. Samalla tavalla ne iskarin kiinnitykset on koneistettu oli aihiona sitten umpimöykky tahi lähes valmiiseen muotoon valettu aihio. Koneistamalla tietty saadaan kiva pinnanlaatu ja pystytään tekemään terävämpiä muotoja sekä voidaan kevennellä kappaletta ylimääräisillä reijillä. Tuo keveys on varmasti se mikä noissa kolmioissa maksaa. Pitäisi kyllä ihan piruuttaan kysäistä, että paljonko tollasten koneistuttaminen kotomaassa maksaisi. Alu on kuitenkin aika helppo materiaali tuota ajatellen.
    Niin jos ne ei sitten ole eri seosta tai pursotetusta billetistä, silloin lujuus voi olla suurempi.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #460
    Bomber lehden koeajossa mainittiin että ajomoodit+asetukset saa naputella vehkeeseen joka jumalan käynnistys. Vaikuttaa tuskaselta systeemiltä jos ei pysy muistissa. Aivan turhaa kikkailua. Taustalla tietty se jos kaikki hallinnat pois ja seuraavana hyppää toinen kuski puikkoihin, niin vaarallistahan se olis. Ärsyttäis kyllä suunnattomasti käydä jossain kahvilla ja sitten räplätä taas asetukset uusiksi. Ei kai se sellanen voi olla. Jää multa ainakin kauppaan jos on moinen...
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  11. #461
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Niin jos ne ei sitten ole eri seosta tai pursotetusta billetistä, silloin lujuus voi olla suurempi.
    Billetin lujuus voi tietty olla isompi, mutta silläkin saavutetaan lähinnä keveyttä. Toiminnallisuus, eli iskareiden kiinnitykseen tuollakaan ei ole eroa, koska molempiin saadaan kyllä koneistettua täysin identtiset pinnat.
    Superbike #7
  12. #462
    Lainaa Juppepuputti kirjoitti Katso viesti
    Bomber lehden koeajossa mainittiin että ajomoodit+asetukset saa naputella vehkeeseen joka jumalan käynnistys. Vaikuttaa tuskaselta systeemiltä jos ei pysy muistissa. Aivan turhaa kikkailua. Taustalla tietty se jos kaikki hallinnat pois ja seuraavana hyppää toinen kuski puikkoihin, niin vaarallistahan se olis. Ärsyttäis kyllä suunnattomasti käydä jossain kahvilla ja sitten räplätä taas asetukset uusiksi. Ei kai se sellanen voi olla. Jää multa ainakin kauppaan jos on moinen...
    Modernin turvallisuustekniikan, johon keulimisen-, sutimisen ja jarrujen lukkiintumisenestot kuuluvat, peruajatuksena on se että ns. "factory setting" takaa niiden päällä olon aina kun laite startataan ja lähdetään liikkeelle. Minunkin mielestäni se saattaa ajoittain olla turhauttavaa mutta turvallisuuden nimissä ainut oikea ratkaisu. Mikään näistä asetuksistahan ei varsinaisesti vaikuta siihen että pakeneeko peli vai ei mutta oletusarvona yksikin unohdus niiden poiskytkennästä voi olla kohtalokas näillä teho/painoyhdistelmillä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  13. #463
    voi olla melko kypsä jossain ratapäivällä jos asetukset nollautuu joka kerta. Mutta kuten b magazinen artikkelissa mainittiin, sinne tulee joku plugi, joka pitää asetukset.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  14. #464
    Osaisko joku arvioida että paljonko ylivuotinen malli maksaa vuonna 2015? Olettaen että niitä jää yli
  15. #465
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku arvioida että paljonko ylivuotinen malli maksaa vuonna 2015? Olettaen että niitä jää yli
    Vähän epäilen, ettei ajamattomia ylivuotisia jää, mutta koeajopyörät saattais liikahtaa ~5k€ uutta halvemmalla. Näin ainakin oli edellisen Duken kohdalla.
    Superbike #7
  16. #466
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    150-200 Celsiusta on meikäläisen muistin mukaan lämpötila uunissa.
    Erkautuskarkaistulle alumiinille sekin on liikaa. Se ylivanhenee ja lujuus heikkenee, tosin aika on myös ratkaiseva. Pitäisi tietää mitä seosta vanteet ovat. Voisi tietysti mitata kovuuden ennen ja jälkeen uunin.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  17. #467
    Lainaa suzu1400 kirjoitti Katso viesti
    Joko ootte saanu vippukutsun postissa
    Eipä tullu kutsua.
    Toivottavasti se pyörä kuitenkin tulee
  18. #468
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Modernin turvallisuustekniikan, johon keulimisen-, sutimisen ja jarrujen lukkiintumisenestot kuuluvat, peruajatuksena on se että ns. "factory setting" takaa niiden päällä olon aina kun laite startataan ja lähdetään liikkeelle. Minunkin mielestäni se saattaa ajoittain olla turhauttavaa mutta turvallisuuden nimissä ainut oikea ratkaisu.
    Esimerkiksi Aprilia RSV4 muistaa aina viimeisimmät asetukset, eikä joka kerta tarvitse näpytellä mieleisiä säätöjä. Sitten jos luistonesto on kytketty pois, näkyy se mittaristossa (varoitusvalo vilkkuu koko ajan). Ihan toimiva systeemi minusta. Toisaalta taas keulimisen eston poiskytkeytyminen näkyy vähän monimutkaisemmin...
  19. #469
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Esimerkiksi Aprilia RSV4 muistaa aina viimeisimmät asetukset, eikä joka kerta tarvitse näpytellä mieleisiä säätöjä. Sitten jos luistonesto on kytketty pois, näkyy se mittaristossa (varoitusvalo vilkkuu koko ajan). Ihan toimiva systeemi minusta. Toisaalta taas keulimisen eston poiskytkeytyminen näkyy vähän monimutkaisemmin...
    Näin juuri. Käyttäjän näkökulmasta paljon parempi vaihtoehto on, että järjestelmä säilöö ne omat asetukset talteen eikä aina tarvitse räpälätä omia asetuksia uusiksi. Toisaalta turvallisuus seikat ajavat käytettävyyden ohitse mutta taas toisaalta kuinka todennäköinen skenaario on se, että kokoajan pyörää lainataan aina jollekkin muulle kun omistajalle itselleen.


    Työssä näitä käytettävyys ja turvallisuus seikkoja (ohjelmisto) vähän pitää pohtia joten siksi tälläisiä ajatuksia.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  20. #470

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Ajo moodeista ainoastaan tuo kaikki säädöt pois lakkaa toimimasta kun pyörä sammutetaan. Muut säädöt kyllä pysyy säädöissään vaikka virran katkaisee . Näin ainakin adventuressa säädöt toimii.
    Tuo T-kappale taitaa olla nykyään painevalettu muotoonsa ja viimeistellään muotoonsa valun jälkeen. Billet osa koneistetaan möykystä T-kappaleeksi ja kummatkin on anodisoitaviksi kelpaavia mutta Billetistä tulee paremman näköinen .
    Ultrafast KTM machine .
  21. #471
    Kokonaan koneistetuilla kolmioilla voidaan vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ja ylipäätään pyörän käyttäytymiseen. Kun kolmiot sopivasti joustaa vähenee etuputkien taipuminen ja jousitus toimii herkemmin. Etenkin crossipuolella käytössä.
    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  22. #472
    Lainaa Juppepuputti kirjoitti Katso viesti
    Bomber lehden koeajossa mainittiin että ajomoodit+asetukset saa naputella vehkeeseen joka jumalan käynnistys. Vaikuttaa tuskaselta systeemiltä jos ei pysy muistissa. Aivan turhaa kikkailua. Taustalla tietty se jos kaikki hallinnat pois ja seuraavana hyppää toinen kuski puikkoihin, niin vaarallistahan se olis. Ärsyttäis kyllä suunnattomasti käydä jossain kahvilla ja sitten räplätä taas asetukset uusiksi. Ei kai se sellanen voi olla. Jää multa ainakin kauppaan jos on moinen...
    Hei

    Eiköhän tuohonkin tule myyntiin Bad fuel dongle, Ainakin Adventure 1190 kyseisen mokkulan saa, se muistaa sitten ABS pois asetuksen vaikka virrat katkaistaan.
  23. #473
    Lainaa sduke kirjoitti Katso viesti
    Kokonaan koneistetuilla kolmioilla voidaan vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ja ylipäätään pyörän käyttäytymiseen. Kun kolmiot sopivasti joustaa vähenee etuputkien taipuminen ja jousitus toimii herkemmin. Etenkin crossipuolella käytössä.
    Tämä oli uutta. Ajattelin, että voisivat olla vähän korkeammat niin eivät niin puristaisi ja lujemmasta seoksesta keveämmäksi koneistettu. Mutta jos tämä on totta ja laittaisi sen cartridge kitin niin pitää harkita.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  24. #474
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Kait se 400-500 maksaa ja onko jälki yhtä hyvää. Tehtaalta siinä voi olla joku pohjustus tai lämpökäsittely. Toisaalta ei ne kuulemma aina pysy tehtaankaan maalit. Lisäksi se Racing teksti näyttää aika hyvältä nyt kun silmä on tottunut.
    Vedät ite plasti-dipillä eikä maksa paljoo ?
  25. #475

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Tuli sitten tilattua tuo oranssi 1290 Superduke . Saas nähdä sitten ensikesän puolella minkälainen Beast se on oikein käytännössä on. Hyvältä tuo ainakin näytti kun sitä tuolla Bike Worldin tilaisuudessa tutkaili.
    Ultrafast KTM machine .
  26. #476
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Tuli sitten tilattua tuo oranssi 1290 Superduke . Saas nähdä sitten ensikesän puolella minkälainen Beast se on oikein käytännössä on. Hyvältä tuo ainakin näytti kun sitä tuolla Bike Worldin tilaisuudessa tutkaili.
    Laittakaas kaikki uuden pyörän omistajat sitten keväällä kuvaa ja kokemusta tänne, että millainen laite todella on kyseessä ;)
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  27. #477

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Siis pysyikö näpeissä vai lähtikö heti käsistä .
    Ultrafast KTM machine .
  28. #478
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Siis pysyikö näpeissä vai lähtikö heti käsistä .
    Niin, vaikka niin

    Olemassa olevalla väännöllä saa linkkuun vehkeen tuolla voimalla varmaan suht helposti, jos availee väärässä kohtaa turhan innokkaasti
    Yamaha FZ1-S -09 / 2013 ->

    ex. Kawasaki ER-5 -04 / (2011-2012)
    ex. Cagiva Freccia 125 C12R Lucky Explorer -90 (1997-1998)
    ex. Suzuki PV50 -94 (1995-1997)
  29. #479
    Lueskelin Performance Bikesin testin. Yllättävän paljon nostivat esiin huonoja seikkoja kun yleensä aina hehkutetaan kaikkea. Mutta onko siis todellakin näin, että etujousien esijännitystä ei voi säätää?

    Toinen mikä osui silmään oli elektroniikan taipumattomuus muille kuin OEM renkaille. Eli pyörälle ei voi "opettaa" tai kalibroida muita rengaskokoja. Tietysti marginaalinen juttu, kun useimmat renkaat on samanlaisia pyöreitä ja mustia, mutta jos haluaa kokeilla eri profiilikokoja niin luistonesto saa väärää tietoa koska rengaskoko on muuttunut. Samoin jo rengasmerkin vaihto voi tehdä saman tilanteen kun on eroja niidenkin välillä. Mutta eikös tällä ajeta ilman elektronisia apulaitteita

    Mutta vähän jäi sellainen kuva pb:n testin perusteella, että on taas tehty hieno laite, jossa sitten kustaan muutamat (simppelit) yksityiskohdat, jotka ainakin omalla kohdalla latistaisi tunnelmaa. Etenkin kun hintalappu on tuolla tasolla...
    Viimeksi muokannut: Turder; 25.11.2013 klo 15:52.
  30.  
  31. #480
    Poistettu
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Lueskelin Performance Bikesin testin. Yllättävän paljon nostivat esiin huonoja seikkoja kun yleensä aina hehkutetaan kaikkea. Mutta onko siis todellakin näin, että etujousien esivaimennusta ei voi säätää?

    Toinen mikä osui silmään oli elektroniikan taipumattomuus muille kuin OEM renkaille. Eli pyörälle ei voi "opettaa" tai kalibroida muita rengaskokoja.
    Varmaan tarkoitit jousen esijännitystä? WP tuskin edes tekee keulaa jossa vaimennukset eivät olisi säädettävissä. Ymmärrän oikein hyvin esijännityksen pois jättämisen. Eihän esim missään crosseissa ole säädettävää esijännitystä. Vieterit eivät paljoa maksa ja eri kokoisille kuskeille se on paljon parempi tapa saada alusta toimimaan, kuin esijännityksellä fuulaus.

    Tuota rengasasiaa en oikein miellä. Renkaan kulutuspinnan muutos elinkaaren aikana on halkaisijassa varmaan 12mm, eli orkkiskumillakin kehäpituus muuttuu vajaa 40mm. Luulenpa että tässäkin kompuutteri kalibroi itsensä aina kun liikkeelle lähdetään. Eikä kehämuutoksilla ole käytännön merkitys eri kumimerkkien välillä. Pito, mjoo. Kyllähän esim aiemman bemarini boksiin olisi saanut eri kumeille ohjelmia. Hyvin silläorkkisboksillakin pääsi B superbiken kärkipään vauhtia. Tätä vasten en jaksa uskoa että tässäkään mikään pakko on eri seokselle aivolaatikkoa kalibroida.

    En epäile etteikö PB:ssä noin lue, eli en kiistä sinua vaan PB:n kirjoituksia.
Sivu: 16 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen