Kiitti. Meni nyt aivan offtopiciksi. Minusta on myös älyttömän hieno se SDuken rakentama fighteri aiemmin tässä viestiketjussa. Kunpa olisikin 1290 mahdollisimman lähelle kuin proto. Tekniikka ja paino on varmasti kohillaan. Itävallan foorumilla oli 2 tyyppiä käynyt ajamassa jo ainakin lähes tuotantovehettä ja kehuivat polttoaineen syötön olevan hyvin säädetty, 2500 kierroksen jälkeen ei rynkytä ollenkaan. Tehoa sanoivat olevan 175 hv ja parempi se on sellainen vääntävä kuin alhaalta rynkyttävä lähelle 200 hv 2-pyttyinen.
Vähän harkitsin Ducatin Streetfighteria vaihtoehtona, mutta ei sen speksit ole lähellekään kun on 200 kuutiota vähemmän. Uudessa Monsterissa taas saattaa olla sama kone kuin Diavelissa ja vaikka se toimii hyvin niin se ei kuulosta hyvältä ja ei siinäkään ole kuin jotain 160 hv.
Se videopätkä S1000RR kanssa latisti tunnelmia kun se bemu himmailee koko ajan. Toisaalta parissa kohtaa kiihdyttää ihan kohtuullisesti eikä saavuta kotaria. Kotari näytti kuitenkin tuotantovehkeeltä kun pakoputki oli samanlainen kuin patriot-väritetyssä. Runko oli onneksi oranssi ja takaiskarin jousikin oli oranssi. Itävallan foorumin mukaan värejä tulee tarjolle kaksi: oranssi ja musta.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Mutta ei kait ny kukaan olettanu? että tää veis bemaria radalla.
Vaikkakin itekki ihmettelin kuinka pintakaasulla toi pysyy perässä.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Voisko olla mahdollista että harhaanjohtavasta otsikosta huolimatta idea on ollut lähteä hieman kokeilemaan Kotaria radalle ja pestattu kaveri Bemarilla kuvaamaan kyseistä offensiiviä ?
Onhan se nyt aika selvä ettei kadulle tehdyllä nakulla vältsis nakuteta samoja kierrosaikoja kuin kilvellisellä täysverisellä kilpakyykyllä, jos kummankin stongassa on vetomies. Nyt haloo taas hei...
Löytyy mullakin omaa videopätkää alastarolta jossa uudenkarhea 1000RR ohitetaan SDR:llä suht vaivattomasti, ja ei liene tarvetta keskustella kummalla se nopeampi aika kiskastaan jos aletaan oikeasti ajaa. Joutuis hiukan jo naureskelemaan jos sen johdosta alkais jengi laulaa pettymystään bemariin
Ps. Hodarin kytkeminen SuperDuke ketjuun on hiukan kuin arvostelisi koraania pakistanissa, pyhäinhäväistys. Lopettakaa heti tai pistetään Fatvat ja jihadit päälle prkl !
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
No juu ehkä tuo kommenttini oli vähän liioiteltu. Ollaan kuitenkin tuossa videolla radalla, jossa nakuisuus haittaa pahasti. Jotenkin alkuvaiheen protostunttipuffit ja 200hp konetehospeksailut vain laittivat odottamaan enemmän. En ole tuossa välissä juuri seurannut muuta kuin ulkoista kehitystä.
Noh - kadulle tämä on varmasti makea peli. Ei se huipputeho vaan se mitä tapahtuu kahvasta - heti.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Joo oisin odottanut pakollista keulimista, mutta tuossa on varmaan keulimisenestot ym. HP4:ssä on ne myös ja ainakin mulle se oli aivan outoa kun leikkaa tehoa sport-asennossa koko ajan. Ei siis kiihdykään mihinkään silloin eikä bemu muutenkaan alle 10k kierroksella. Race-asento antaa keulia reilusti, mutta sitten alusta on kovahko kadulla. Muutoin HP4 alusta on kyllä uskomattoman hyvä ja se olisikin täydellinen kun saisi erikseen säätää alustan kovuuden ja luiston/keulimiseneston. No tässä 1290:ssä ei ehkä ole alustan säätö elektroninen vai onko? Se tekniikka kyllä tulee yleisemmäksi.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Teaserissa näytti menevän johto vasemman etuputken päälle ja multikytkin oli tangossa. Kyytiläisen säätöjä tähän tuskin tarvii, mutta jotenkin säädettävä alusta taitaa olla.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Miksei toimisi rata-ajossa? Perussäädöistähän se on kiinni. Tiedän, että HP4 moitittiin Biken testissä pehmeäksi, mutta se ei ole mikään ihme kun ajoivat Race-asetuksella eikä Slick-asetuksella. Slick on huomattavasti jäykempi ja vasta sillä pystyy säätämään luistonestoa ym. eli jäi potentiaali testaamatta. Itse haluaisin 1290:een samanlaisen antureilla säätyvän alustan kuin HP4:ssä, mutta voisi olla hyvä, jos saa valita ja vaikka lisähintaan.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Hieman huolimattomasti kirjoitin tuon. Oikea sanamuoto olisi ollut, että todennäköisesti tuo sähköinen alusta ei toimi radalla yhtä hyvin kuin perinteinen rata-ajoon suunniteltu alusta. Voihan toki olla, että tekniikan kehitys on vienyt tuotakin niin paljon eteenpäin, ettei perinteisen mallin alustalla ole enää mitään jakoa. Jää nähtäväksi kun tuota joskus pääsee kokeilemaan. Tosin KTM:n edellisiä malleja vilkuillessa, hakkaa tuo alusta joka tapauksessa n. 95% muiden vakiopyörien alustoista, joten kyllä se aika pirun pitkälle riittää.
Superbike #7
Tuollaista löytyy nyt http://www.way2speed.com/2013/09/201...#axzz2g4YIoJ00
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Ihana tuo lapio mikä roikkuu takaa… Saiskohan tollasta vanhaan Syzykiin?![]()
![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
jos toi on tosiaan tuotantoon menevä set uppi niin hyi stna kuinka rumia pyöriä sitä osataankaan tehä..
KooTeeÄm
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tohon tarvis viritellä tuollainen mittariston lärpäke mikä Brutalessa on, toki enemmään kulmikkaana
MV-AGUSTA-Brutale-1090-RR-2013-2.jpg
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jahas ei aiheuta ostokuumetta tämä pliisuversio, olishan se pitäny arvata että proto oli liian hieno....![]()
Voiskohan tohon saada mitenkään vielä pitemmän kilpitelineen. Metrinen olis jo aika hieno...
SF 1098S
MTS V4S Sport
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
On kyllä susiruma. Enemmän oranssi väritys auttaisi hieman ja kilpiteline vaihtuu heti lyhyempään. Jos tulee noin ruma mittaristo niin toivottavasti sitä saa siirrettyä eri kulmaan ja alemmaksi. Pakoputki ei minusta näytä pahaltakaan eikä tuo etulamppukaan. Proto aiheuttaa hyviä tunteita ja tuo ei, mutta sisäistä kauneutta siinä toivottavasti on.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tuo uus dukehan on hyvännäkönen. Lähes kaikissa pyörissähän on toi kilpiteline (ja yleensä myös) pakoputki aika kammotuksia/lapioita. Kilpitelinehän nyt vaihtuisi kuitenkin, ja varmaan putketkin (vaikka orkkis putket ei NÄYTÄ pahalta). Tykkään ite ainakin tosta mittaristo+etumaskista ja ylipäätänsä kokonaisuudesta.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Tämähän olisi hyvä
http://medias.la-becanerie.com/modeles/7229.jpg
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500