Ehkä virallisia kuvia
http://rideapart.com/2013/09/exclusi...l+For+Leather)
180 hv, luistonestoon supermoto-moodi, 0-200 7,2s, kiertää 12000 ja huoltoväli 15 tkm. Jos tuo on se virallinen kuva niin lyhyellä hiilikuiturekkaritelineellä ja Akran 2-2 (?) putkella aika hyvä. Mittaristo on vähän liikaa esillä, ehkä sen voisi peittää jollain tai siirtää alemmas. Ja peilit voisi vaihtaa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ai mikä pyöräkuume? Mullako...eeeeeii yhtään. Moottorin puolesta toi jopa vähän ylitti mun odotukset eikä muutenkaan kuulosta yhtään pahalta.
Superbike #7
OU JEE ! Toimii
Ei sais näyttää keskenerästä tuotetta herroille eikä narreille. Loppupäivä meneekin miettiessä kumpaan kastiin itse kukin kuuluu![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Mulle ei ole koskaan tuottanut ongelmaa kääntää takkia jos se on perusteltua. Tässä tapauksessa olen tosin kritisoinut vain noiden välivaiheiden ulkoista olemusta. Ajanko tuollaisella ensi kesänä, "ikävä kyllä" nyt näyttää että katuajot vaihtuu takaisin laineille. Mutta jos jollain ajelisin, ei olisi kahta sanaa siitä etteikö se olisi juuri tuo!
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Väritys on makeempi noissa jälkimmäisissä kuvissa, kuin ne aikasemmat. Siis millainen se tulisi olemaan![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
2014 superduke r 1290, rakastuin.![]()
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Viralliset kuvat näkyi nyt ja speksit myös. Ei ole säätyvää alustaa, mutta speksit ja ulkonäkö ylittää odotukset. Kelpaa ja kuume on valtava!!! Putki tilaukseen heti niin lähtee painoakin pois.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Vaikka toi fasu on ollut loistava pyörä. Saattaa olla että jos tämä osoittautuu luotettavaksi, niin pitää ottaa hattu kouraan ja käydä pyörä kaupoilla.![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Oliko tästä mitään "virallisia" hintatietoja vielä?
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
Samaa tossa naurettiin duunikaverin kanssa, että lippumiehet ei muuta kerkee tekemään kuin heiluttamaan mustaa lippua kun tollasella kiertäs rataa.
Edit. Ja niille, jotka ei vielä oo huomannu, löytyy täältä virallista infoa: http://www.1290superduker.com/
Superbike #7
^Tyrivät jotain äsken uudelleenohjauksen kanssa. Sivusto toimi vielä 5min sitten - ei enää. Eiköhän se kohta taas ole kunnossa. Siellä ei taida olla erikseen kehitys ja tuotantoserveriä ;)
Triumph Street Triple
Nyt sivusto toimii, minusta tuo mittaristo on heino, siis ei tuo missä se on. Sen olisi voinut viedä vaikka tuohon maskin päälle/integroida siihen päälle
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
On se vaan komea peli kaikkinensa vaikkei koskematon tuotantomalli protoversion saappaita ulkomuodollisesti täytäkään... Josko sitä laittais loton vetämään![]()
SV1000 -03
Kauan tuossa menikin että joku toi ihan oikeasti kunnollisen tehdasnakun markkinoille asti eikä mitään laimennettua corollaa. Taitaa olla ensimmäinen vajaamukinen mopedi joka herättää oikeasti omankin mielenkiinnon... Voi kun pääsisi vähän koklaamaan.
Supermoto
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Itävallan forumilla huhuttiin hinnaksi Itävallan "auto"verolla 18400 ja Saksan hinnaksi 15500 eli eikö se ole aika lähellä 1190 Adven hintaa.
Edit Tarkistin Saksan hinnan 1190 Adve Abs säädettävällä jousituksella 14800 Saksassa ja sama Suomessa noin 20400 eli silloin hinta voisi olla 21400.
Viimeksi muokannut: mikkoyli; 01.10.2013 klo 19:03.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Vääntöä 2500rpm kohdalla jo 100Nm. Tuo takaa jo melkoisen nautinnolliset kaasunavaukset, ja erityisen helpot hytinnousu sakot![]()
Eilen näkyi kuvia versiosta, jossa oli oranssivalkoiset vanteet, Akran yksi vaimennin, hiilikuitua, erilaiset kahvat, kaatumatatit ja oranssit t-kappaleet. Joko se oli "oikea" R-versio tai sitten ryyditetty powerparts-osilla. Tänään aukeaa 1290superduker-sivulla toinen special-osa. Mielenkiintoista. Olisikin mahtavaa saada tilata valmiina erikoisosilla ja niillä lisävarusteilla millä haluaa ilman, että tarvii ostaa alkuperäiset osat ensin pyörän mukana. Lähinnä tarkoitan nyt esim. vanteita ja pakoputkea.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Jotenkin tuo ulkonäkö ei kuitenkaan herätä kiinnostusta vaihtaa fillaria vielä ens kesänä, vaatiiko sit vaan totuttelua? Tekniikkapuoli kyllä kiinnostaa kun on tuo nykynenkin SDR sen verran agressiivinen laitos
<p>-08 Superduke R</p>
MCN:n mukaan muitakin "mausteisia" nakuja olis tulossa lähiaikoina. Itselle mielenkiintoisin oli S1000RR:ään perustuva naku ??
http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...medium=twitter
Viimeksi muokannut: Knaku; 02.10.2013 klo 22:23. Syy: linkki lisätty
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)