Sivu: 7 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1404:sta
  1. #181
    On kyllä hinnoissa eroa,oma pyörä odottaa vakuutusyhtiöltä päätöstä meneekö lunariin vai ei.Tankki sai kaatumisessa osumaa,uus suomesta 2954e ja jenkeistä 625 dollaria.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  2. #182
    Tässä vielä ääninäyte omasta moposta, taaempi sylinteri kalkattaa (tai siis taaempi ketju) aika iloisesti :-P
    https://www.youtube.com/watch?v=TBeF...e_gdata_player
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #183
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tässä vielä ääninäyte omasta moposta, taaempi sylinteri kalkattaa (tai siis taaempi ketju) aika iloisesti :-P
    https://www.youtube.com/watch?v=TBeF...e_gdata_player
    Muuttuko ääni jos painat kytkimen pohjaan?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  4. #184
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Muuttuko ääni jos painat kytkimen pohjaan?
    Ei muutu mihinkään. Kuumaksi kun ajaa niin vaimenee hieman. Videosta ei käy ilmi, mutta korvan kun painaa katteisiin kiinni, niin ääni tulee selkeästi oikealta puolelta konetta takimaisen sylinterin kohdalta.

    Ja kuten videosta huomaa, niin ääni häviää kun jenkaa on yli 3000rpm.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  5. #185
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Jos mun moottoripyörän moottorista alkaa yllättäen kuulumaan tuollaisia ääniä, niin ei ainakaan itselle tule ensimmäiseksi mieleen kierrättää konetta ja kuvata siitä videota nettiin. Jos tuo ääni ei tule kuivakytkimestä (en tiedä onko apriliassa sellaista) niin ei se vika ainakaan parane konetta käyttämällä...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  6. #186
    Nokka-akselin ketjupyörän kiinnitys nokka-akseliin ? J O S ketjupyörä on löysällä ja "pelkän" kiilan varassa, voi pitää tuollaista ääntä matalilla kierroksilla.

    A.D

    Edit: Ja en ajaisi minäkään metriäkään noilla sivuäänillä.
    Viimeksi muokannut: AppleDrill; 14.08.2013 klo 22:24. Syy: lisäys
  7. #187
    Jep, aivan erilainen ääni kuin edellisessä videossa. En kyllä hirveästi ajelis ennen syyn löytymistä.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  8. #188
    Tulipa mieleen tuosta äänestä että tuohan on tuttu ääni Suitsan foorumeilla liittyen SV:n koneisiin, joko "clutch basket" väljä tai sitten "primary drive gear nut" löysällä ja kolmas että kampiakselin toleranssit muuttuvat kun kone lämpeää ja alkaa kalkattamaan, näin Suzukilla..
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  9. #189
    No pirkko... mikäs muu kuin antautunut kiristäjä selittäisi sen että aiemmin tuo kalkatus kuului vain hetken starttaamisen jälkeen muttei hiljene enää?

    Tuossa kiristimessähän on joku varmistusjousi sisällä joka pitää jonkinlaista kireyttä yllä vaikka öljyn paine karkaisi siitä kiristimestä. Ite epäilin siis että se ei pidä enää painetta lainkaan, aiemmin vuosi paineet pois sammuksissa mutta kuitenkin toimi kun sai öljyä sisäänsä.

    Tuo ääni on videossa aika paljon selkeämpi kuin livenä, tuosta kun kuuntelee niin kuulostaa aika fataalilta omaankin korvaan. Ei se noin paha oikeasti ole.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  10. #190
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    No pirkko... mikäs muu kuin antautunut kiristäjä selittäisi sen että aiemmin tuo kalkatus kuului vain hetken starttaamisen jälkeen muttei hiljene enää?

    Tuossa kiristimessähän on joku varmistusjousi sisällä joka pitää jonkinlaista kireyttä yllä vaikka öljyn paine karkaisi siitä kiristimestä. Ite epäilin siis että se ei pidä enää painetta lainkaan, aiemmin vuosi paineet pois sammuksissa mutta kuitenkin toimi kun sai öljyä sisäänsä.

    Tuo ääni on videossa aika paljon selkeämpi kuin livenä, tuosta kun kuuntelee niin kuulostaa aika fataalilta omaankin korvaan. Ei se noin paha oikeasti ole.
    Menisin silti sillä bussilla kunnes on korjattu.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  11. #191
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Menisin silti sillä bussilla kunnes on korjattu.
    Heitin myyjäliikkeelle meilillä tuon videon ja kysyin mitä tehdään. Jos kerran on mahdollista että kyseessä on isompikin remontti, niin jotain vastuuta saa liikekin kantaa pyörästä jonka ostosta on kuukausi ja kilometrejä tullut alle 2000. Saas nähä miten tässä vielä käy...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  12. #192
    Myyjäliike sanoi osallistuvansa kustannuksiin, jotenka maanantaina pyörä MJL:lle ja itse en ropaa enää mitään. Vituttaa kun tekis mieli ajella :/
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  13. #193
    Mysteerinen nalkutus alkaa selvitä. Kampiakselin päässä kuulemma mutteri löysällä, rattaat päässeet vähän elämään ja yksi pieni kiila siellä kilisi.

    Vielä ei ole tietoa montako ratasparia menis uusiksi.

    Myyjäliike tarjosi 50/50 diiliä, ei välttämättä kuulosta reilulta jos loppulasku on toista tonnia... mutta katotaan nyt. Yksi kokonainen käytetty alakertakin olisi tarjolla uk:sta, saattaisi tulla halvemmaksi.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  14. #194
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mysteerinen nalkutus alkaa selvitä. Kampiakselin päässä kuulemma mutteri löysällä, rattaat päässeet vähän elämään ja yksi pieni kiila siellä kilisi.

    Vielä ei ole tietoa montako ratasparia menis uusiksi.
    Joku tehnyt starttikytkintrempan ja vaihtanut oikein huolella rattaita? Onneksi homma selvisi.

    On muuten ikävä omaa Milleä. Brum brum brum, pitäisiköhän alkaa katselemaan jos jostain löytyisi sopulihintaan sopiva.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  15. #195
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Joku tehnyt starttikytkintrempan ja vaihtanut oikein huolella rattaita? Onneksi homma selvisi.

    On muuten ikävä omaa Milleä. Brum brum brum, pitäisiköhän alkaa katselemaan jos jostain löytyisi sopulihintaan sopiva.
    Aivan, tuo voi olla yksi hyvö selitys miksi sinne on kajottu ja unohdettu lukite siitä mutterista..

    Noh, mopo tulee nyt kohtuukuluin taas kuntoon. Pääsee jo ens viikolla purkamaan ajopaineita

    Aika vähän näitä on järkevään hintaan myynnissä.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  16. #196
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Aivan, tuo voi olla yksi hyvö selitys miksi sinne on kajottu ja unohdettu lukite siitä mutterista..

    Noh, mopo tulee nyt kohtuukuluin taas kuntoon. Pääsee jo ens viikolla purkamaan ajopaineita

    Aika vähän näitä on järkevään hintaan myynnissä.
    Tuntuu siltä että pari vuotta sitten kun jäin ite auton yliajamaksi, olisi ollut enemmän järkevän hintaisia kaupan.

    Tänään meni noin 20:15 Muurame->Jyväskylä-tiellä musta-puna-valko vanhakoppa-RSV ohi Killerin liittymän kohdalla kun olin GPZ900:lla liikkeellä, ikävä syveni edelleen, iso heilahduskäsi kuskille - teki mieli lähteä perään kuuntelemaan pörinöitä ja fiilistelemään.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  17. #197
    Tässä olisi lääkettä Millekuumeeseen http://www.moottoripyora.org/keskust...V-Mille-R-2003
    Aprilia Mille R -03

    Ex. Speedmaster 2003
  18. #198
    Lainaa Beef kirjoitti Katso viesti
    Tässä olisi lääkettä Millekuumeeseen http://www.moottoripyora.org/keskust...V-Mille-R-2003
    Tuo on kyllä kuvien perusteella ikäisekseen tosi siistissä kunnossa

    Ite ootan kuumeisesti puhelua huollosta että josko nyt TÄNÄÄN sais mopon takas. Harkitsin myös tämmöisten tilaamista:
    http://www.youtube.com/watch?v=wwUowwlNfPE

    160e pari, ei ois pahan hintaisetkaan
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  19. #199
    Lainaa Beef kirjoitti Katso viesti
    Tässä olisi lääkettä Millekuumeeseen http://www.moottoripyora.org/keskust...V-Mille-R-2003
    Ei pöllömpi! Mietintämyssy päähän siis.

    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Harkitsin myös tämmöisten tilaamista:
    http://www.youtube.com/watch?v=wwUowwlNfPE

    160e pari, ei ois pahan hintaisetkaan
    Laadukkaat Kiinan putket mutta Termignoni-tarra?
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  20. #200
    Jei. Nyt on taas Mille tikissään. Lopulta siis vaihtui koko pata, mutta perhana että toimii nyt hyvin (kopkop). Ei ollut läheskään näin pirteä ennen leviämistään.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #201
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Jei. Nyt on taas Mille tikissään. Lopulta siis vaihtui koko pata, mutta perhana että toimii nyt hyvin (kopkop). Ei ollut läheskään näin pirteä ennen leviämistään.
    Moi,
    mistä löytyi moottori ja minkälaiset oli kustannukset? Oma pyöräkin on myllyä vaille, tai sitten ehkä myyn pyörän osiksi. Pitää miettiä kuinka paljon kilvettömään 2004 Milleen raaskii sijoittaa. Koneen lisäksi pyörän toinen kylki on kaadon jäljiltä rikki, vähän niinkuin itsellänikin
  22. #202
    Lainaa moto636 kirjoitti Katso viesti
    Moi,
    mistä löytyi moottori ja minkälaiset oli kustannukset? Oma pyöräkin on myllyä vaille, tai sitten ehkä myyn pyörän osiksi. Pitää miettiä kuinka paljon kilvettömään 2004 Milleen raaskii sijoittaa. Koneen lisäksi pyörän toinen kylki on kaadon jäljiltä rikki, vähän niinkuin itsellänikin
    eBaysta sattui kohdalle edullinen yksilö. Rahteineen briteistä Suomeen n. 500e. Asennus (öljyt, j-nesteet, välysten tsekkaus ja säätö) oli reippa 500e. Vanhasta mosasta joutui ottamaan kytkimen, staattorin, starttikytkimen ja läppärungot. MJL-huollossa asennutin.

    Vanha kone jäi mulle varaosiksi. Ehjää on kaikki muu paitti takimainen sylinteri, mäntä ja kansi.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  23. #203
    Moi,

    Kiitti kommentista. Aika kohtuullisia summiahan nuo oli.
    FZS1000 -> 636 -> GSXR 600 kilvetön -> RSV1000R Factory kilvetön
  24. #204
    Lainaa moto636 kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    Kiitti kommentista. Aika kohtuullisia summiahan nuo oli.
    Joo, sattui tosiaan halpa yksilö kohilleen. Yleensä nuo ehjät koneet on ollu 800-1300 puntaa.

    Mitä sulla on lauennut omastasi? Meinaan josko tuosta mun raadosta sais jotain varaosia?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  25. #205
    Nyt oon ollut kohta kaksi vuotta ilman pyörää ja ensi kesäksi pitäis taas hommata. Tälläkertaa olisi RSV 1000 tarkoitus hommata joten kysyisinkin miten sitä on muuteltu sitten julkaisun (2004?). Viimeinen tuotantovuosi taisi olla 2010? Onko niin että 2009 ja 2010 on sama mutta 2008 ja sitä ennen jotain eroa?

    Niin ja jos jollakulla on repair manuaali niin vois laittaa vaikka privaviestinä?
    Viimeksi muokannut: sjobbe; 15.11.2013 klo 15:18.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  26. #206
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sjobbe kirjoitti Katso viesti
    Nyt oon ollut kohta kaksi vuotta ilman pyörää ja ensi kesäksi pitäis taas hommata. Tälläkertaa olisi RSV 1000 tarkoitus hommata joten kysyisinkin miten sitä on muuteltu sitten julkaisun (2004?). Viimeinen tuotantovuosi taisi olla 2010? Onko niin että 2009 ja 2010 on sama mutta 2008 ja sitä ennen jotain eroa?

    Niin ja jos jollakulla on repair manuaali niin vois laittaa vaikka privaviestinä?
    Ehkä apua. Tuolla on muuten hakutoiminto, joka toimii. AF1 triidi
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #207
    04 ja 05 malleissa (muistaakseni se meni näin) oli eri mallinen takakate, sellainen vähän pyöreämpi kuin uudemmissa. Lisäksi uudempiin muutettiin laturia ja laturin johtosarjaa, tiedän kun omasta -04:sta paloi laturi. Voi olla että jotain muutakin pientä on matkan varrella muutettu koneesta. Lisäksi 07 eteenpäin myös "karvalakki"mallissa on Öhlinsin etupää. Viimeiset RSV:t on kai -09 eli samalta vuodelta kun RSV4 tuli markkinoille.
    Erittäin suositeltava muutos muuten on sellainen tappisarja jossa takajarrun pääsylinteri tulee pystyyn tappisarjaan, omassani ainakin Gillesin sarja teki huomattavan muutoksen takajarrun toimintaan. Eli se alkoi toimia.
  28. #208
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sjobbe kirjoitti Katso viesti
    Nyt oon ollut kohta kaksi vuotta ilman pyörää ja ensi kesäksi pitäis taas hommata. Tälläkertaa olisi RSV 1000 tarkoitus hommata joten kysyisinkin miten sitä on muuteltu sitten julkaisun (2004?). Viimeinen tuotantovuosi taisi olla 2010? Onko niin että 2009 ja 2010 on sama mutta 2008 ja sitä ennen jotain eroa?

    Niin ja jos jollakulla on repair manuaali niin vois laittaa vaikka privaviestinä?
    Ensinmäinen RSV 1000 Mille on julkaistu jo 1998.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  29. #209
    Juurikin näin, eli eka pyöreätankkinen, yksiputkinen malli tuli -98 ja ns kakkossarja 2004 eteenpäin.
    Alkuunhan ne oli RSV ja RSV R (ja erittäin harvinainen SP), 2004 eteenpäin RSV ja RSV Factory.
  30.  
  31. #210
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ehkä apua. Tuolla on muuten hakutoiminto, joka toimii. AF1 triidi
    Kiitti. Juuri tällaista tietoa hain. Nyt vaan seuraamaan mitä on tarjolla vuosimallista 2006 lähtien. Koko talvi aikaa sumplia... jos joku täällä miettii myymistä niin saa pistää privaa.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Sivu: 7 / 47:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen