Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Voishan sitä tulla ajelee kans jos aikataulut natsaa!
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
No hän joka liivejä haluaa käyttää niin käyttäköönNiin eihän se välttämättä tarkoita sitä mutta lähinnä nyt tarkoitin liikenteessä perseilyä (kuten keulintaa, sudittelua jne) et ajellaan nätisti.
Ny kun tää mp katsastus
on kans aika ajankohtanen asia niin ei tarvitse aiheuttaa siviileille yhtään enempää aihetta kannattaa tätä asiaa
Millanenhan poliisioperaatio me oikeen saadaan aiheutettua jos ajettas keskustan läpi.
se jää nähtäväks.
![]()
Yamaha R1 -05
Ääh turhaa jännittämistäen siis tarkota että tarttee mennä keulimaan tohon keskustaan
mutta on tuota oltu vähän isommissakkn mopomiittinkeissä ja nou policeopereissöyns! En usko että me kovinkaan monta R1:stä saatais paikalle kummiskaan ;) siis vaikka +100
![]()
![]()
Yamaha R1 2007
=====================
Jos kehäkessalle ootte miittiä järjestämässä niin voin roudata siitä vierestä tallilta ton kilpurin ihmeteltäväks. Saatanen rumahan se on, mutta suhteellisen nopee kuitenkin.
Superbike #7
Valoja päälle nyt, kyseessä on kyykkypyörä. Turha tuollaista miittiä on mihinkään keskustoihin järjestää tyhjäkäynnillä polttamaan lähinnä kytkimiä ja ihmisten hermoja. Kessalta lähtö ja kunnon mutkapätkäpaahtoa Kehä3 ulkopuolelle, siihen nämä vehkeet on tarkoitettu, ratahommien lisäksi. Ei ärsyyntyviä ihmisiä, ei poliisia, ei kukkahattutätejä.
Huomioliivi- ja jäätelömiehille on ihan eri pyörät. Näissähän on äänetkin kauneimmillaan rajotinta vasten![]()
Päivää ei oo kai vielä lyöty lukkoon.Omalle kohalle on ehkä vähän huono tuo 2.8. Mut jos muille se kelpaa niin koitan mäkin sitten saada sen onnistuu jotenkin. Nii ja tietty säävaraus tapahtumalle kanssa. Ketään tuskin kaatosateessa kiinnostaa potkia renkaita ja ajella mutkia, itteeni ei ainakaan.
![]()
Yamaha R1 -05
Onpahan tänne saatu jumalaton kuhina muutamassa päivässä kun ei olekkaan lueskellut
Loistavaa että porukkaa kiinnostaa idea ja kuitenkin pyöriä olisi tulossa. Tuskinpa mitään hirveän montaakymmentä pyörää saada paikalle, mutta kaikki 10 eteenpäin olisi erittäin hienoa
Päivää ei ole viellä lyöty varsinaisesti lukkoon, mutta sopisiko alustavasti tuo 2.8 tosissaan? säävarauksella tottakai.
Ja kylhän zonwe saa sen verran aikaa järjestettyä että pääsee historialliseen kokoontumiseen
Olisko se alustavasti pe 2.8 klo 18? Ni voisi ruksin laittaa kalenteriin..
Ja se paikka? Kehäkessa? Itelle tulee siitä lähinnä mieleen nyrkkeilymatsin erän näyttäjätyttö, niin
jos joku vois tota avata hiukan ;)
2015 bike - ??
18.00 tekee mulle luultavasti aika tiukkaa et 19.00 olis parempi niin ehtii töistä kotiin, syödä jotain ja vetää ajokamat päälle.Riippuu ny sit et pääsenkö 16 vai 17 töistä.
Voihan porukka tietty alkaa kasaantua siinä 18 jälkeen johonkin huoltikselle mutta sit joskus 19 jälkeen lähettäs vasta mutkailee.
![]()
Yamaha R1 -05
Vai R1 meetti! Mukana![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Pitäskö tehä ihan oma topic tälle miitille missä näkyy otsikossa jo päivä ja aika tohon yamaha sivulle tai sitten tonne kokoontumiset osioon?Tai miksi ei vaikka molempiin jos lisää rykkös kuskeja huomais että tällasta tapahtumaa on suunnitteilla.
![]()
Yamaha R1 -05
No kait mä voin sellaset askarrella kun kotiin duunista pääsen.En kyl vastaa sit reitin suunnittelusta saati veturoinnistakaan että joku muu saa sen hoitaa.
![]()
Paikkaakin nyt sitten vois ehdottaa ja ihan osoitteen kanssa, koska mulle tää kehäkessa on vieras paikka.Mut luultavasti jossain Vantaalla (tai Espoossa) olis sitten kokoontuminen mistä lähetään vetää jonkun vapaaehtoisen veturin etukäteen mietittyjä mutkia?
![]()
Yamaha R1 -05
No väsäileppäs ilmoitus kun joudat. Juu reittiä voidaan miettiä paikanpäällä, mutta alustavasti voitaisiin lähteä johonkin "maaseudulle" päin viemään letkaa. Ja joku vähän kokeneempi kaveri letkan viejäksi, itsellä ei riitä rahkeet ja kokemus siihen.
Kehäkessan sivuilta lainaten
"Neste Oil K-Market & Motorest Tikkurila - Kehäkessana tunnettu vanha tuttu täyden palvelun taukopaikka kehä kolmosen ja tuusulantien kupeessa koivuhaan liittymässä. Paikan päältä löydät Motorest- ja Kotipizza ravintolan, K-Marketin sekä Neste Oil Liikenneaseman"
Osoite: Niittytie 2, 01510 VANTAA
Ps. itsellä olisi kaveri, joka tietäisi hyviä reittejä ajeluttaa joukkoa, mutta ainoa "ongelma" on että kaveri omistaa r6:sen, hän ei ilmeisesti ole tervetullut R1:sten kanssa
joo toi kehäkessa ei kyllä sano mullekaan mitään
Paikkana vois olla sellanen, et tällänen Espoolainenkin löytää perille ilman navigaattoria
EDIT: Vakarian kerkesi tarkentamaan paikan. Eiköhän tonne löydä! R-kuutoset on mun puolesta enemmän ku tervetulleita!![]()
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
Topicit on nyt askarreltu niin jammu kuin kokoontumiset osioonkin. Pitäskö mun editoida viel että R6 sallittuja myös?Ei mua ainakaan haittaa jos "pikkuveljet" tulee myös paikalle.
Nyt Nitrousin on sitten pakko se kilpuri paikalle lykkiä kun tullaan kehäkessalle.![]()
Yamaha R1 -05
Haahaa kehäkessa se mystinen paikka sinne löys munkn jamaha tänä vuonna vaikka pakkasta tais olla 1 aste ja huollon jälkee kelasin et ei oo todellist öljyt tulee ulos no sen ne sai huollos hoidettua viikon pääst mut sillo oli taas tullu lunta ni piti viedä peräkärryl siitä kiitos boombiken henkilökunnalle ku takuu oli ventiilinsäädölle annettu![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Yamaha - R miittiespoosta tulevat kehä ||| luonnollisesti ITÄÄN
ja onkos se suutarilan ramppi ku tullaan ylös ni saapuu nesteelle (kehäkessa) ? Korjatkaa jos oon väärässä? Ehdottomasti vaikka R125:t mun puolesta mukaan![]()
Yamaha R1 2007
=====================