Sivu: 55 / 135:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 4024:sta
  1. #1621
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä mutta mitkä polttimot on lyhyissä ja pitkissä? Manuaalisakin lukee vain 12v 55w mutta millä kannalla?

    Oon pruukannut xenonit aina laittaa mopoon..
    H7 kannalla ovat.
  2. #1622
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Repsikan penkki onkin hukattu liikkeessä, eli jos jollain ylimääräisenä niin saapi tarjota.
    ebaysta saa edullisesti aftermarket osana. Toimitus toki kestää
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  3. #1623
    Lainaa Bardo kirjoitti Katso viesti
    H7 kannalla ovat.
    Hyvä, näin oletinkin kun tilasin satsin ebaystä ennen pyörän ostoa.
  4. #1624
    Lainaa juhis_ kirjoitti Katso viesti
    ebaysta saa edullisesti aftermarket osana. Toimitus toki kestää
    Jees, sieltä lähti tulemaan ja kyytiin vielä tankinsuojatarra ja lankarullat.
  5. #1625
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Hyvä, näin oletinkin kun tilasin satsin ebaystä ennen pyörän ostoa.
    Tilasitko Core:n xenoni setin?

    Kaiken muun kivan eBay kilkkeen lisäksi pistin Core:n 8000k xenonit tulee rykköseen ja sai ledi parkitkin siihen kaupan päälle.

    Sit pitäs viel joskus asentaakin ne kaikki. En oo viel ite asentanu koskaan xenoneita mihinkään niin mite hankala homma se mahtaa olla? Onko kellään antaa hyviä vinkkejä ballistien sijoituksesta rykköseen tai ylipäätään koko asennuksesta?
    Yamaha R1 -05
  6. #1626
    Kiinnostais kans tietää mitä tuotteita käytätte rykkösen ketjuihin? Aikeissa ostaa pian uudet ketjut&rattaat niin olis niille kiva keksiä hyvät aineet jostain että kestäis pitkään. Käytättekö pelkkää rasvaa tai vahaa vai molempia?

    Noita vanhoja ketjuja ja rattaita oon rasvaillu Motorex:n Chain Lube Racingilla. En kyl osaa sanoa onko se hyvää kamaa vai ei kun noi vanhat ketjut on jo aikas lailla tiensä päässä ja niihin tuskin mikään rasva enää auttaa. Onko muut käyttäny tätä rasvaa ja millaista kokemusta tuotteesta?
    Yamaha R1 -05
  7. #1627
    Itse käytän tuollaista tuotetta http://top-motos.pl/118-209-thickbox...oad-400-ml.jpg
    Vahasta ei suuremmin kokemusta ole, mutta tuntu keräävän likaa itseensä ja saa ketjut näyttämään törkyisiltä.
    eikös uusissa ketjuissa ole jonkinsortin vaha pinnassa? Itse ainakin poistin sen heti ensitöikseni.
    Helkama AX
    Yamaha R1
  8. #1628
    Tietääx kukaan saako 2000 r1 etujarrujen tiivisteitä muualta kun yamahalta joiden hinta o 240e
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  9. #1629
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Tietääx kukaan saako 2000 r1 etujarrujen tiivisteitä muualta kun yamahalta joiden hinta o 240e
    Jarruihin sikahinnasta huolimatta vain tehtaan tiivisteitä.

    Kysy mistä vain, niin jarruihin et edes tiivisteiden erikoisliikkeistä tiivisteitä saa. Jarrut ja jarrunesteet kovaa kamaa.......siinä pitää olla ehdoton jo oman turvallisuudenkin takia!

    Laita kokeeksi muutama o-rengas yön yli jarrunesteeseen ja kysele sitten neuvoja uudestaan.

    Mitä siinä sun jarruissa oikeesti kiikastaa??
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #1630
    No eivät palauta kunnolla ja ajattelin ett jos 13vuoden aika on jo tehnyt tehtävänsä näihin tiivisteisiiin en viitsi avata ennenkun o uudet tiivisteet jos niit ei kato saa enää kasaan ni loppu ajelut siihe paikkaan jos ei etujarrut toimi ja kun kotiloakaan en omista! Sorry siit burnoutista FINN
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  11. #1631
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostais kans tietää mitä tuotteita käytätte rykkösen ketjuihin? Aikeissa ostaa pian uudet ketjut&rattaat niin olis niille kiva keksiä hyvät aineet jostain että kestäis pitkään. Käytättekö pelkkää rasvaa tai vahaa vai molempia?

    Noita vanhoja ketjuja ja rattaita oon rasvaillu Motorex:n Chain Lube Racingilla. En kyl osaa sanoa onko se hyvää kamaa vai ei kun noi vanhat ketjut on jo aikas lailla tiensä päässä ja niihin tuskin mikään rasva enää auttaa. Onko muut käyttäny tätä rasvaa ja millaista kokemusta tuotteesta?
    Suojatut o-renkaalliset kestovoidellut ketjut eivät varsinaista voitelua enää tarvitse.

    Itse pyyhkäisen tasasin välein tavallisella moottoriöljyllä ketjun pinnan kosteaksi. Siinä se on ja ketjut + vanne pysyy puhtaana ja pöly/hiekkavapaana. Ketjulla ajettu 32tkm ja näillä mennään vielä monta vuotta.

    Vanhimmassa pyörässä ketjut 86tkm, mutta olivat kyllä jo aika lailla venyneet, eli kuluneet.

    Paras tapa tarkista ketjujen kuluineisuus, on mitata tarpeeksi monta lenkkiväliä tai katkaista ketju vanhasta liitoksesta ja verrata uuteen ketjuun. Täyspitkä ketju venyy/kuluu jopa puolen lenkin verran, eikä sitä edes huomaa.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  12. #1632
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    No eivät palauta kunnolla ja ajattelin ett jos 13vuoden aika on jo tehnyt tehtävänsä näihin tiivisteisiiin en viitsi avata ennenkun o uudet tiivisteet jos niit ei kato saa enää kasaan ni loppu ajelut siihe paikkaan jos ei etujarrut toimi ja kun kotiloakaan en omista! Sorry siit burnoutista FINN
    Avaa jarrut ja poista huolellisesti mäntien tiivisteet, äläkä vauriota tiivistepintoja. Kaikki osat kunnolliseen ultra-äänipesuun. Männät saat parhaiten irti avustamalla paineilmalla, mutta varo sormia kun männät lähtee liikenteeseen.

    Kasattaessa kannattaa varata paljon aikaa ja jarrunestettä, koska kerran tyhjennetty jarrujärjestelmä on villumainen ilmata. Painetta ei tahdo muodostua sitten millään.....

    Niistä burn outeista: Eihän siinä tarvinnut kun vilkaista vaihtorengaskasaa, niin asia oli klaarattu, mutta kiitos tunnustuksesta.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  13. #1633
    Salapoliisi. kyl olikohan se 6 takarengas tällekesälle ja siinnä pihassa en vetäny rajottajalle jotta sopu säilyisi
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  14. #1634
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Salapoliisi. kyl olikohan se 6 takarengas tällekesälle ja siinnä pihassa en vetäny rajottajalle jotta sopu säilyisi
    Lieventävä tuomio........kuusi kumia eikä niistä mikään puhjennu. Kätilön tarve....... Lycka till!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  15. #1635
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Suojatut o-renkaalliset kestovoidellut ketjut eivät varsinaista voitelua enää tarvitse.

    Itse pyyhkäisen tasasin välein tavallisella moottoriöljyllä ketjun pinnan kosteaksi. Siinä se on ja ketjut + vanne pysyy puhtaana ja pöly/hiekkavapaana. Ketjulla ajettu 32tkm ja näillä mennään vielä monta vuotta.

    Vanhimmassa pyörässä ketjut 86tkm, mutta olivat kyllä jo aika lailla venyneet, eli kuluneet.

    Paras tapa tarkista ketjujen kuluineisuus, on mitata tarpeeksi monta lenkkiväliä tai katkaista ketju vanhasta liitoksesta ja verrata uuteen ketjuun. Täyspitkä ketju venyy/kuluu jopa puolen lenkin verran, eikä sitä edes huomaa.
    Onkos uudet ketjut nykyään kaikki kestovoideltuja? Viimeks vaihtanu ketjut 8 vuotta sitten kevariin ja sillon niitä sai ainakin rasvailla.
    Yamaha R1 -05
  16. #1636
    Kävikös kukaan muu viikonloppuna Hallissa kokeilemassa seisovaa mailia?
    Ainakin tulossivulla muutama muu Yamaha näyttäis olevan.

    286km/h sain ajettua kennoihin omalla R1:llä, vipa lähtö meni pilalle vaihtovirheen takia :-(
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  17. #1637
    Linkkaan kaverin puolesta R1 2007 vaihdenäytön huutonetistä.
    Halvalla näyttäis menevät...
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  18. #1638
    Lainaa wiltzu kirjoitti Katso viesti
    Kävikös kukaan muu viikonloppuna Hallissa kokeilemassa seisovaa mailia?
    Ainakin tulossivulla muutama muu Yamaha näyttäis olevan.

    286km/h sain ajettua kennoihin omalla R1:llä, vipa lähtö meni pilalle vaihtovirheen takia :-(
    Ei ollenkaan huonosti tolle pyörälle
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  19. #1639
    Lainaa wiltzu kirjoitti Katso viesti
    Kävikös kukaan muu viikonloppuna Hallissa kokeilemassa seisovaa mailia?
    Ainakin tulossivulla muutama muu Yamaha näyttäis olevan.

    286km/h sain ajettua kennoihin omalla R1:llä, vipa lähtö meni pilalle vaihtovirheen takia :-(
    Ihan mukavasti vauhtia oot saanu Mitkä sulla on viritykset ja välit? Vois koittaa jos itte pääsis ens vuonna koittaa paljon toi kulkee.
    Yamaha R1 -05
  20. #1640
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Onkos uudet ketjut nykyään kaikki kestovoideltuja? Viimeks vaihtanu ketjut 8 vuotta sitten kevariin ja sillon niitä sai ainakin rasvailla.
    Ei se ketjurasva pääse o-renkaiden ohi. Sen takia painepesurilla ei ketjuja tule pestä, koska silloin vesi pääse paineella o-renkaan ohi ja huuhto rasvat mennessään. Sitten vasta ketjut kuluukin.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  21. #1641
    Juu pesurit oon pitäny kaukana ketjuista. Täytyypä niitä tulevia uusia ketjuja sitten sivellä vaikka jollain 5w/40 sillon tällön jos ne pysys niin hyvänä.
    Yamaha R1 -05
  22. #1642
    Kaipa sillä ketjurasvalla on x/o/z -ketjuissa kaksi tarkoitusta, estää tiivisterenkaiden kulumista ja ketjujen ruostumista.
    Ketjujen keston loppuvaiheilla huomaa, että pesulla ja rasvaamisellä saa vähän notkistettua jäykkiä lenkkejä, tosin tossa vaiheessa ne olen kyllä jo uusinut, ei jaksa tekohengittää. Liikaa vaivaa suhteessa vapaa-ajan määrään (=laiskuus).
    Parin tankillisen välein tulee ruikittua rasvaa ketjuille ja renkaan sivuille
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  23. #1643
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Ihan mukavasti vauhtia oot saanu Mitkä sulla on viritykset ja välit? Vois koittaa jos itte pääsis ens vuonna koittaa paljon toi kulkee.
    K&N ja Vittaniemen säädöt.
    Y-haarasta taitaa katti olla tiessään.
    Vakioväleillä ajoin.

    Peilit ja rekisterikilpi oli irti.
    Tuplakupla ja kaatumatatit hieman tuulenvastuksena.
    Yli 300 lukemiin täysin laittaa eteen +1 ja hommata vähän lisäpotkuu...
    Viimeksi muokannut: wiltzu; 02.07.2013 klo 09:26.
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  24. #1644
    Kyllä mäkin kävin ja parhaaksi jäi 278, kierrosten ollessa tapissa. Harmittamaan jäi kun en vaihtanut vakio välityksiä. Mulla on -1 edessä ja se ei kyllä nyt ollut se paras mahdollinen välitys. Mutta josko tosiaan ensi vuonna uusiksi.

    Jokuhan tuossa välläytteli että josko lopettavat koko touhun siellä. Naapurini on töissä Kauhavan lentosotakoululla ja hänen kanssaan tänään jutustelin niin hän sanoi että lentokenttä ei sieltä ainakan kiinni mene koska Patrian toimintaa on vieressä. Olisi kuulemma tullut liian kalliiksi laittaa kiinnin koko paikka.

    Voishan tätä nopeusmittausjuttua koettaa saada tänne lakeudellekkin Kauhavan kentälle kun se saa uuden omistajan jossakin vaiheessa. Siellä olisi ainkain riittävän pitkä suora, 2700m. Tuskin siitä mitään lomalento kenttää tulee, ennemmin ehkä rahtitavaraa Lillbacka rupee kuskaamaan.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  25. #1645
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mäkin kävin ja parhaaksi jäi 278, kierrosten ollessa tapissa. Harmittamaan jäi kun en vaihtanut vakio välityksiä. Mulla on -1 edessä ja se ei kyllä nyt ollut se paras mahdollinen välitys. Mutta josko tosiaan ensi vuonna uusiksi.

    Jokuhan tuossa välläytteli että josko lopettavat koko touhun siellä. Naapurini on töissä Kauhavan lentosotakoululla ja hänen kanssaan tänään jutustelin niin hän sanoi että lentokenttä ei sieltä ainakan kiinni mene koska Patrian toimintaa on vieressä. Olisi kuulemma tullut liian kalliiksi laittaa kiinnin koko paikka.

    Voishan tätä nopeusmittausjuttua koettaa saada tänne lakeudellekkin Kauhavan kentälle kun se saa uuden omistajan jossakin vaiheessa. Siellä olisi ainkain riittävän pitkä suora, 2700m. Tuskin siitä mitään lomalento kenttää tulee, ennemmin ehkä rahtitavaraa Lillbacka rupee kuskaamaan.
    Kyllä täällä pohjanmaalla suoria riittää. Aika vapaasti voi tuulettaa.
    Lauantaina kierros Kemoraan ja Kauvahan kautta takaisin Vöyriin. Noin 300km lenkki ja välillä Fireblade laulo ihan kauniisti.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  26. #1646
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Kyllä täällä pohjanmaalla suoria riittää. Aika vapaasti voi tuulettaa.
    Lauantaina kierros Kemoraan ja Kauvahan kautta takaisin Vöyriin. Noin 300km lenkki ja välillä Fireblade laulo ihan kauniisti.
    Onhan tässä lähettyvillä usempikin varalaskupaikka jos lujaa haluaa ajaa, mutta ne saattaa olla vaan turhan kalliita vetoja (kokeiltu on). Siksi mielummin tuonne suljetulle alueelle harrastamaan.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  27. #1647
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Onhan tässä lähettyvillä usempikin varalaskupaikka jos lujaa haluaa ajaa, mutta ne saattaa olla vaan turhan kalliita vetoja (kokeiltu on). Siksi mielummin tuonne suljetulle alueelle harrastamaan.
    Näinhän se on!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  28. #1648
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Onhan tässä lähettyvillä usempikin varalaskupaikka jos lujaa haluaa ajaa, mutta ne saattaa olla vaan turhan kalliita vetoja (kokeiltu on). Siksi mielummin tuonne suljetulle alueelle harrastamaan.
    Toinen ikävä puoli on se, että jos on oikeesti hyvin laulava laite, ei poliisin tutkalla enää saa riittävän luotettavaa lukemaa. Parempi siis testailla kentällä valokennojen ja GPS:n avustuksella.
    Superbike #7
  29. #1649
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Toinen ikävä puoli on se, että jos on oikeesti hyvin laulava laite, ei poliisin tutkalla enää saa riittävän luotettavaa lukemaa. Parempi siis testailla kentällä valokennojen ja GPS:n avustuksella.
    Yhdellä Bemari kuskilla näytti racechronolla ihan samat lukemat kuin tutkalla mitattuna.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  30.  
  31. #1650
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    Yhdellä Bemari kuskilla näytti racechronolla ihan samat lukemat kuin tutkalla mitattuna.
    Jeps, tuo GPS:llä nopeuden mittaus on siitä hauska laji, että se on sitä tarkempi, mitä kovempaa liikkuu.
    Superbike #7
Sivu: 55 / 135:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen