Sivu: 5 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 4014:sta
  1. #121
    Jos tämä vainoaminen ei kohta sinisten osalta lopu, niin lähtee pyörä myyntiin, saatana
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  2. #122
    Lainaa (teude @ Touko. 31 2009,19:47) kirjoitti
    Jos tämä vainoaminen ei kohta sinisten osalta lopu, niin lähtee pyörä myyntiin, saatana
    Toi on kyllä mystistä, että toiset saa sakot aina kun vähän avaa ja toiset ei samanlaisella ajotavalla ollenkaan
  3. #123
    Tulipahan vaihdettua tallia , nyt alla taas Yamaha! *

    Tänään hain uuden Ylivuotisen R1 :sen *
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  4. #124
    Onneksi olkoon. Loistava peli alla, lukee tietä kuin ajatus
    Yamaha R1 -07
  5. #125
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 03 2009,23:24) kirjoitti
    Tulipahan vaihdettua tallia , nyt alla taas Yamaha! *

    Tänään hain uuden Ylivuotisen R1 :sen *

    Täytyypä tulla tutkailemaan laitosta kun seuraavan kerran radalla näkyillään
    R1
  6. #126
    Oletteko laittaneet millaisia kaatuma tatteja?

    Olen lukenut että on paljon eriäviä mielipiteitä siitä kannattaako niitä edes laittaa, mutta ainakin ilman mitään niin varmasti tulee tuhoa aika paljon. Radalla kun ei nykyisen vakuutusyhtiön vakuutus korvaa mitään niin olis kiva olla jotain suojaa jos sattuu pikku vahinko.

    Katsellut Shogun, Graves ja R&G valmistamia tatteja, onko kyseisistä mitään kokemuksia?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  7. #127
    Eipä ole muista kokemusta kuin Puigin tapeista ja hyvin ajoi asiansa kun keväällä konttasin asfaltilla parin - kolmen kympin vauhdista omaa tyhmyyttäni.
    R1
  8. #128
    Lainaa (slaideri @ Kesä. 05 2009,15:10) kirjoitti
    Eipä ole muista kokemusta kuin Puigin tapeista ja hyvin ajoi asiansa kun keväällä konttasin asfaltilla parin - kolmen kympin vauhdista omaa tyhmyyttäni.
    ei satu olemaan kuvia?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  9. #129
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 05 2009,15:21) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Kesä. 05 2009,15:10) kirjoitti
    Eipä ole muista kokemusta kuin Puigin tapeista ja hyvin ajoi asiansa kun keväällä konttasin asfaltilla parin - kolmen kympin vauhdista omaa tyhmyyttäni.
    ei satu olemaan kuvia?
    Parit kuvat, aika hyvin jäi tuon tapin ja kytkinvaijerin alapään suojan varaan lopuksi. No tulihan tuota damagea mutta mopo pysyi ajokunnossa, sanoisin että ilman tattia olisi ollut melkeinpä välitön pajareissu edessä.

    Kuva1
    Kuva2



    R1
  10. #130
    Lainaa (slaideri @ Kesä. 05 2009,15:32) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 05 2009,15:21) kirjoitti
    Lainaa (slaideri @ Kesä. 05 2009,15:10) kirjoitti
    Eipä ole muista kokemusta kuin Puigin tapeista ja hyvin ajoi asiansa kun keväällä konttasin asfaltilla parin - kolmen kympin vauhdista omaa tyhmyyttäni.
    ei satu olemaan kuvia?
    Parit kuvat, aika hyvin jäi tuon tapin ja kytkinvaijerin alapään suojan varaan lopuksi. No tulihan tuota damagea mutta mopo pysyi ajokunnossa, sanoisin että ilman tattia olisi ollut melkeinpä välitön pajareissu edessä.

    Kuva1
    Kuva2
    Juu näyttää ajaneen asiansa!

    Kiitos kuvista, kertoo aika paljon enemmän kuin puheet.
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  11. #131
    Kiitos Slaideri kuvista. Pistän itsekin Puigin tatit tilaukseen, kun miellyttää tuo ulkonäköpuolikin noissa.

    Lankarullat ja takapään huoltopukki olis tosin vielä hakusessa, joten laittakaapa ihmeessä vinkkiä, mistä lähtisin katsomaan?

    Kävin äsken Nummelan Hongkongissa, mutta siellä ei enään ollut huoltopukkeja, eikä löytynyt lankarulliakaan paikallisesta varusteliikkeestä vaan neuvoivat Yammucenterin suuntaan, joten olisiko suositella jotain ulkomaan, tai kotimaan kauppaa näiden suhteen?
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  12. #132
    Lainaa (Vihdin Matti @ Kesä. 08 2009,12:03) kirjoitti
    ...mutta siellä ei enään ollut huoltopukkeja, eikä löytynyt lankarulliakaan paikallisesta varusteliikkeestä vaan neuvoivat Yammucenterin suuntaan, joten olisiko suositella jotain ulkomaan, tai kotimaan kauppaa näiden suhteen?
    Stormilta lankarullat muistaakseni 14,90e ja huoltopukki olisko ollut 69e
  13. #133
    Lainaa (samserious @ Kesä. 08 2009,12:12) kirjoitti
    Lainaa (Vihdin Matti @ Kesä. 08 2009,12:03) kirjoitti
    ...mutta siellä ei enään ollut huoltopukkeja, eikä löytynyt lankarulliakaan paikallisesta varusteliikkeestä vaan neuvoivat Yammucenterin suuntaan, joten olisiko suositella jotain ulkomaan, tai kotimaan kauppaa näiden suhteen?
    Stormilta lankarullat muistaakseni 14,90e ja huoltopukki olisko ollut 69e
    Katos perhana!

    Stormin olinkin kokonaan unohtanut ja hinnatkin näyttävät olevan ok. Joten sinne siis.

    Kiitoksia Samserious!
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  14. #134
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    kaatuukohan nää rykköset aina kytkinkopan puolelle
    - ostin taannoin nimittäin varakatteet jotka ajattelin maalata ja ne on samalle puolelle kaadetusta. tuo lampun kulma repeää sitten ekana.

    omassa on Yamahan omat tötteröt ja kontaktipinta käyttää olevan vähän matalammalla kuin Puigin tateilla, eli jos haluaa suojata enemmän niin Puig on hyvä, Yamahan tatit on huomaamattomammat.
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  15. #135
    Oletteko vaihtaneet tiheämpiä välityksiä rykkösiin?

    Kävin tuossa motoparkissa ja tuntu et välitykset kyllä turhan pitkät.

    Olisko -1 eteen hyvä, niin ei sitten motari nopeuksissa kierrokset nousis turhan ylös. Ja sittenhän se on laitettava speedohealer.

    Onko tuo ratas mahdollisesti JTF579.16?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  16. #136
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 18 2009,16:30) kirjoitti
    Oletteko vaihtaneet tiheämpiä välityksiä rykkösiin?

    Kävin tuossa motoparkissa ja tuntu et välitykset kyllä turhan pitkät.

    Olisko -1 eteen hyvä, niin ei sitten motari nopeuksissa kierrokset nousis turhan ylös. Ja sittenhän se on laitettava speedohealer.

    Onko tuo ratas mahdollisesti JTF579.16?
    Itselle tuli juuri yhtä pienempi etunen, muuten ero ei ole kovinkaa suuri ja ei se kone huuda juurikaan enempää moottoritienopeuksissa kuin ennenkään. Parhaiten huomaa kun yrittää kiihdyttää täysillä (paikaltaan lähtiessä) on pakko höllätä ettei kippaa.

    Tilasin itselleni speedotunerin, kympin kalliimpi kuin healer, en oikein tiedä millainen vehje healeriin verrattuna, mutta pitää kertoa kun saan käsiini.
    Tunturi tiger aqua -91 ---- Yamaha R1 -05
  17. #137
    Vielä noista tateista sen verran että ainakin Puigeissa on kaasukahvan puoleinen n. sentin verran pidempi jottei ota kiinni sivukatteeseen, ei tosin paljoa. Itse tuli lukaistua manuaalia vasta asennuksen jälkeen ja arvata saattaa että väärinpäin menivät ensi yrittämällä, samanlaisilta kun näyttivät silmämääräisesti.
    Ps. vakuutusyhtiöltä tuli eilen kustannuslaskelma ja olivat maksaneet Takatalolle 2,8k. Life is, ja vielä enemmän ilman tatteja luultavasti...
    R1
  18. #138
    Lainaa (mouhja @ Kesä. 18 2009,16:30) kirjoitti
    Onko tuo ratas mahdollisesti JTF579.16?
    Tuohan se, toi 16 piikkinen on vanhemman rykkösen vakioratas ja noihan siis käy kaikki keskenään.

    Mä ratkaisin tuon kaatumatappi ongelman laittamalla mopoon ihan stunttiraudat. Viime kesänä kävi mopo kevyesti kyljellään ja tapeista huolimatta meni magneeton koppa halki, luulen että noiden rautojen kanssa ei enää pikkulipoissa ainakaan kopat enää hajoa. Eihän noiden kanssa toki mitään rataa kunnolla kilpaa ajeta, mutta omassa käytössä ainakin ovat aivan loistavat *
  19. #139
    Noiden stunttirautojen toimivuudesta ei ole epäilystäkään mutta ovat kyllä omaan makuun vähän liian heavyn näköiset, no eipä multa kyllä toisaalta mitään kysyttykkään
    Onpa muuten asiallisen näköinen peli.



    R1
  20. #140
    Hip hei. Tänään bongattu sinivuokkojen sivarimopona -09 rytkönen. Musta ja tuttuun tapaan kangaslaukku repsikan paikalla. Onnex jättäneet alkup. kilpitelineen paikalleen että osaa edes hieman varoa. Sitte kun kyylät keksii tuuningin minivilkkuineen ja slipareineen niin ollaan pojat kusessa
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  21. #141
    Huomenna palataan Yamaha leiriin ku alle tulee R1 -06(otettu käyttöön -08) 7700 km

    Aikas messevä fiilis
    Honda Vfr800 XCrossrunner -11
    Suzuki Hayabusa -08
    Suzuki GSX-R 1000 -07
    Yamaha R1 -06
    Honda cbr 954 RR-03
    Yamaha yzf 1000 R ThunderAce-98
    Honda cbr 600 F- 94
    Kawasaki zxr 400-91
  22. #142
    Lainaa (kimmy72 @ Kesä. 24 2009,21:41) kirjoitti
    Huomenna *palataan Yamaha leiriin ku alle tulee R1 -06(otettu käyttöön -08) 7700 km

    Aikas messevä fiilis
    Oikea ratkaisu
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  23. #143
    Ja alle vaihtui vm. 2004
    On kyllä melkoinen vehje mutta pikkasen kaipaa remonttia. Just sopiva vaikka oon 190cm. <500km alla ja radalle: PRKL tässähän nousee takanenkin

    Mutta miksi on kytkin vaijerilla?
    Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
  24. #144
    Lainaa (rottis @ Kesä. 30 2009,00:15) kirjoitti
    Mutta miksi on kytkin vaijerilla? *
    Kevyempi/ huoltovapaampi?
  25. #145
    Dodiin nyt lähti tilaus Leovincen slipareista omaankin pärrään, saa tuon perän hiukan siromman näköseks ja ei kai noi äänetkään pahene *

    Factory Evolution II
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
  26. #146
    Lainaa (obsesson @ Heinä. 01 2009,13:01) kirjoitti
    Dodiin nyt lähti tilaus Leovincen slipareista omaankin pärrään, saa tuon perän hiukan siromman näköseks ja ei kai noi äänetkään pahene *

    Factory Evolution II
    Kerrankin kusti polki ihan urakalla, eilen tilattu putki on jo asennettu ja koe ajettu *

    pitää pari kuvaa tuossa illemmalla napata ja laittaa näkysälle
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
  27. #147
    Oho, nopea on postipate ollut.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  28. #148
    Siinä pari kuvaa miltä se nyt näyttää, omaan silmään ihan ok.
    vielä kun tuon kilpitelineen saa usittua niin sit taas vähän aikaa kelpaa ajella *





    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
  29. #149
    Vieläku kilpitelineen vaihdat niin hyvä on! Ootteko onnistunu löytään netistä tän vuotisen R1:n dyno-käppyröitä? kyllähä siältä nyt löytyy näitä putkivalmistajien omia piirroksia, mutta jonkun yksityisen henkilön dyno-käppyrää.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  30.  
  31. #150
    Hienon näköinen kyllä tuo valkoinenkin
    Ei ole käppyröitä näkynyt, paitsi joidenkin lehtien testeissä. Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
Sivu: 5 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen