Jos tämä vainoaminen ei kohta sinisten osalta lopu, niin lähtee pyörä myyntiin, saatana![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Toi on kyllä mystistä, että toiset saa sakot aina kun vähän avaa ja toiset ei samanlaisella ajotavalla ollenkaan(teude @ Touko. 31 2009,19:47) kirjoitti
![]()
Tulipahan vaihdettua tallia , nyt alla taas Yamaha! *![]()
Tänään hain uuden Ylivuotisen R1 :sen *![]()
![]()
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
(mouhja @ Kesä. 03 2009,23:24) kirjoitti
Täytyypä tulla tutkailemaan laitosta kun seuraavan kerran radalla näkyillään![]()
R1
Oletteko laittaneet millaisia kaatuma tatteja?
Olen lukenut että on paljon eriäviä mielipiteitä siitä kannattaako niitä edes laittaa, mutta ainakin ilman mitään niin varmasti tulee tuhoa aika paljon. Radalla kun ei nykyisen vakuutusyhtiön vakuutus korvaa mitään niin olis kiva olla jotain suojaa jos sattuu pikku vahinko.
Katsellut Shogun, Graves ja R&G valmistamia tatteja, onko kyseisistä mitään kokemuksia?
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Eipä ole muista kokemusta kuin Puigin tapeista ja hyvin ajoi asiansa kun keväällä konttasin asfaltilla parin - kolmen kympin vauhdista omaa tyhmyyttäni.
R1
ei satu olemaan kuvia?(slaideri @ Kesä. 05 2009,15:10) kirjoitti
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Juu näyttää ajaneen asiansa!(slaideri @ Kesä. 05 2009,15:32) kirjoitti
Kiitos kuvista, kertoo aika paljon enemmän kuin puheet.
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Kiitos Slaideri kuvista. Pistän itsekin Puigin tatit tilaukseen, kun miellyttää tuo ulkonäköpuolikin noissa.
Lankarullat ja takapään huoltopukki olis tosin vielä hakusessa, joten laittakaapa ihmeessä vinkkiä, mistä lähtisin katsomaan?
Kävin äsken Nummelan Hongkongissa, mutta siellä ei enään ollut huoltopukkeja, eikä löytynyt lankarulliakaan paikallisesta varusteliikkeestä vaan neuvoivat Yammucenterin suuntaan, joten olisiko suositella jotain ulkomaan, tai kotimaan kauppaa näiden suhteen?
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Stormilta lankarullat muistaakseni 14,90e ja huoltopukki olisko ollut 69e(Vihdin Matti @ Kesä. 08 2009,12:03) kirjoitti
Katos perhana!(samserious @ Kesä. 08 2009,12:12) kirjoitti
Stormin olinkin kokonaan unohtanut ja hinnatkin näyttävät olevan ok. Joten sinne siis.
Kiitoksia Samserious!![]()
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
kaatuukohan nää rykköset aina kytkinkopan puolelle
- ostin taannoin nimittäin varakatteet jotka ajattelin maalata ja ne on samalle puolelle kaadetusta. tuo lampun kulma repeää sitten ekana.
omassa on Yamahan omat tötteröt ja kontaktipinta käyttää olevan vähän matalammalla kuin Puigin tateilla, eli jos haluaa suojata enemmän niin Puig on hyvä, Yamahan tatit on huomaamattomammat.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Oletteko vaihtaneet tiheämpiä välityksiä rykkösiin?
Kävin tuossa motoparkissa ja tuntu et välitykset kyllä turhan pitkät.
Olisko -1 eteen hyvä, niin ei sitten motari nopeuksissa kierrokset nousis turhan ylös. Ja sittenhän se on laitettava speedohealer.
Onko tuo ratas mahdollisesti JTF579.16?
Yamaha R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Itselle tuli juuri yhtä pienempi etunen, muuten ero ei ole kovinkaa suuri ja ei se kone huuda juurikaan enempää moottoritienopeuksissa kuin ennenkään. Parhaiten huomaa kun yrittää kiihdyttää täysillä (paikaltaan lähtiessä) on pakko höllätä ettei kippaa.(mouhja @ Kesä. 18 2009,16:30) kirjoitti
Tilasin itselleni speedotunerin, kympin kalliimpi kuin healer, en oikein tiedä millainen vehje healeriin verrattuna, mutta pitää kertoa kun saan käsiini.
Tunturi tiger aqua -91 ---- Yamaha R1 -05
Vielä noista tateista sen verran että ainakin Puigeissa on kaasukahvan puoleinen n. sentin verran pidempi jottei ota kiinni sivukatteeseen, ei tosin paljoa. Itse tuli lukaistua manuaalia vasta asennuksen jälkeen ja arvata saattaa että väärinpäin menivät ensi yrittämällä, samanlaisilta kun näyttivät silmämääräisesti.
Ps. vakuutusyhtiöltä tuli eilen kustannuslaskelma ja olivat maksaneet Takatalolle 2,8k. Life is, ja vielä enemmän ilman tatteja luultavasti...
R1
Tuohan se, toi 16 piikkinen on vanhemman rykkösen vakioratas ja noihan siis käy kaikki keskenään.(mouhja @ Kesä. 18 2009,16:30) kirjoitti
Mä ratkaisin tuon kaatumatappi ongelman laittamalla mopoon ihan stunttiraudat. Viime kesänä kävi mopo kevyesti kyljellään ja tapeista huolimatta meni magneeton koppa halki, luulen että noiden rautojen kanssa ei enää pikkulipoissa ainakaan kopat enää hajoa. Eihän noiden kanssa toki mitään rataa kunnolla kilpaa ajeta, mutta omassa käytössä ainakin ovat aivan loistavat *
![]()
Noiden stunttirautojen toimivuudesta ei ole epäilystäkään mutta ovat kyllä omaan makuun vähän liian heavyn näköiset, no eipä multa kyllä toisaalta mitään kysyttykkään
Onpa muuten asiallisen näköinen peli.
R1
Hip hei. Tänään bongattu sinivuokkojen sivarimopona -09 rytkönen. Musta ja tuttuun tapaan kangaslaukku repsikan paikalla. Onnex jättäneet alkup. kilpitelineen paikalleen että osaa edes hieman varoa. Sitte kun kyylät keksii tuuningin minivilkkuineen ja slipareineen niin ollaan pojat kusessa![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Huomenna palataan Yamaha leiriin ku alle tulee R1 -06(otettu käyttöön -08) 7700 km![]()
Aikas messevä fiilis![]()
![]()
![]()
Honda Vfr800 XCrossrunner -11
Suzuki Hayabusa -08
Suzuki GSX-R 1000 -07
Yamaha R1 -06
Honda cbr 954 RR-03
Yamaha yzf 1000 R ThunderAce-98
Honda cbr 600 F- 94
Kawasaki zxr 400-91
Oikea ratkaisu(kimmy72 @ Kesä. 24 2009,21:41) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Ja alle vaihtui vm. 2004![]()
On kyllä melkoinen vehje mutta pikkasen kaipaa remonttia. Just sopiva vaikka oon 190cm. <500km alla ja radalle: PRKL tässähän nousee takanenkin
Mutta miksi on kytkin vaijerilla?![]()
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
Kevyempi/ huoltovapaampi?(rottis @ Kesä. 30 2009,00:15) kirjoitti
Dodiin nyt lähti tilaus Leovincen slipareista omaankin pärrään, saa tuon perän hiukan siromman näköseks ja ei kai noi äänetkään pahene *
Factory Evolution II
DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
Kerrankin kusti polki ihan urakalla, eilen tilattu putki on jo asennettu ja koe ajettu *(obsesson @ Heinä. 01 2009,13:01) kirjoitti
pitää pari kuvaa tuossa illemmalla napata ja laittaa näkysälle
DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
Siinä pari kuvaa miltä se nyt näyttää, omaan silmään ihan ok.
vielä kun tuon kilpitelineen saa usittua niin sit taas vähän aikaa kelpaa ajella *
![]()
DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
Vieläku kilpitelineen vaihdat niin hyvä on!Ootteko onnistunu löytään netistä tän vuotisen R1:n dyno-käppyröitä? kyllähä siältä nyt löytyy näitä putkivalmistajien omia piirroksia, mutta jonkun yksityisen henkilön dyno-käppyrää.
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Hienon näköinen kyllä tuo valkoinenkin
Ei ole käppyröitä näkynyt, paitsi joidenkin lehtien testeissä. Itse ei ole jaksanut käyttää, ei se teho niin kiinnosta.
Suzuki GSX-R 1000 K7