Sivu: 106 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696104105106107108116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3151:stä 3180:een 4629:sta
  1. #3151
    Löytyy ylimääräisenä Micronin kokoränni 04/05 kymppiärrään jos kiinnostusta. Privalla tavoittaa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #3152
    Tarttis 2005 zx10r ketjut ja rattaat eteen 16 ja taakke 39 tai 40.Mistä kannatas ostaa ja onko merkillä väliä!
    DID?RK?REGINA
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  3. #3153
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Tarttis 2005 zx10r ketjut ja rattaat eteen 16 ja taakke 39 tai 40.Mistä kannatas ostaa ja onko merkillä väliä!
    DID?RK?REGINA
    Muuan vuosi takaperin tuli Saksasta DID:t halvemmaksi (postikuluineen) kuin naapurin "kivijalkaliikkeestä" haettuna. Ebayn kautta tuolloin otin myyjään yhteyttä ja kyselin hieman erikoisemman paketin. Suostui peruspakkaan vaihtamaan välitykset mieleiseksi.

    Tiedä sitten tätä nykyä. Noil on menty, eikä osoita hyvin rasvattuina paskankaan vertaa venymistä. Lussu kuski, niin ei ketjutkaan veny.

    - P
  4. #3154
    Ebay varmasti halvin, mutta voin suositella monen muun ohella tätä:

    http://www.motorradteile-hamburg.de

    Nettikauppakin avattu niin ei tarvitse spostilla tilailla.

    Ja jos ei netistä niin kun Lahden alueella ilmeisesti vaikutat, Teemulta (bike & tuning) yhden setin ostaneena voin sanoa että on kilpailukykyiset hinnat näihin kivijalka liikkeisiin verrattuna. Silloin otin jopa asennuksen, kun ei montaa kymppiä veloittanut. Eli http://www.moottoripyorahuolto.fi
    Tuono R -03
    Rsv4 -14
  5. #3155
    Morjens!Olis pieni propleeema ostin kawa 10r 2004 myyjä sanoi et oli pc 3 oli sammunut valot/katkennut virta ja oli pyytänyt ottamaan sen vain irti.Kuinka helposti noi gommaderit menee rikki ?tekis mieli silti se testata ennen kun heittää vesilintua.
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  6. #3156
    Lainaa reba74 kirjoitti Katso viesti
    Morjens!Olis pieni propleeema ostin kawa 10r 2004 myyjä sanoi et oli pc 3 oli sammunut valot/katkennut virta ja oli pyytänyt ottamaan sen vain irti.Kuinka helposti noi gommaderit menee rikki ?tekis mieli silti se testata ennen kun heittää vesilintua.
    Kyllä noita aina joskus hajoaa.. Onko se commanderi kiinni pyörässä nyt? Tuleeko siihen virta? Lyö se läppäriin kiinni ja katso mitä sanoo.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  7. #3157
    Irti testaan sen nyt heti
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  8. #3158
    Ei oo sen pc piuhaa
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  9. #3159
    ps3 piuha kävi tohon.Latasin cd netistä ja no power to power comander lukee...piuhat ovat kaikki irti.
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  10. #3160
    Lainaa reba74 kirjoitti Katso viesti
    ps3 piuha kävi tohon.Latasin cd netistä ja no power to power comander lukee...piuhat ovat kaikki irti.
    Siihen PC3 pitää olla oma virtalähde, eise muuten käynnisty. Siihen käy esim. tälläinen johtopätkä/patterisysteemi:

    PC3 voi sitten olla pyörässä kiinni kun käytät tuota systeemiä. (pyörän virrat pois). En ole varma voiko sitä pc3:sta lukea suoraan pyörästä (ilman patteria) jos pyörän virrat on päällä... ?

    ps. piuha maksaa ~10-15e, voi myös viritellä johdot itse pinneihin jos löytyy tarpeeksi DIY taitoja
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  11. #3161
    Kiitos neuvoistavien jollekkin kätevämmälle tulee ehkä joskus kuntoonkin
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  12. #3162
    Lainaa reba74 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos neuvoistavien jollekkin kätevämmälle tulee ehkä joskus kuntoonkin
    Multa saat virtaliittimen lainaan jos maksat postimaksut, eli meno-paluu joku 2e.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  13. #3163
    Eilen ajettu ekat kilometrit ja uudet Motulit lyöty sisään
  14. #3164
    Eilen tuli zzr1400:sen nissinit, pian pääsepi asentamaan Ketä kymppeihin jarrupäivityksiä tehneet niin oletteko jarrupääsylinterin vaihtanu samalla jostain kamppeesta?? Vaikka nuo tocicot se pahin kompastuskivi taitaa olla
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
  15. #3165
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Multa saat virtaliittimen lainaan jos maksat postimaksut, eli meno-paluu joku 2e.
    Kiitos mutta ei tarvetta ainakaan viä kävin tänään kysymäs neuvoa ja laitoin commanderin kii,äkkiseltään tuntu paremmalta ainakin tos pienes kiihdyttelys en päässyt/uskaltanut kunnolla luukuttaa.Otan vähä selvää missä pyörä on ollut penkissä ja varmaan vien kesän mittaan itse penkkiin.Näyttäis olevan myös ränni yoshimuraa oli kiva yllätys
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  16. #3166
    Lainaa reba74 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos mutta ei tarvetta ainakaan viä kävin tänään kysymäs neuvoa ja laitoin commanderin kii,äkkiseltään tuntu paremmalta ainakin tos pienes kiihdyttelys en päässyt/uskaltanut kunnolla luukuttaa.Otan vähä selvää missä pyörä on ollut penkissä ja varmaan vien kesän mittaan itse penkkiin.Näyttäis olevan myös ränni yoshimuraa oli kiva yllätys
    Monesti dynot laittaa tiedot tai ainakin oman nimen sinne PC:n sisälle.. esim. omasta löytyi, että on joskus säädetty dcfinlandilla. Siis kun luki pc3:n sillä ohjelmalla tietokoneen kautta.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  17. #3167
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Eilen tuli zzr1400:sen nissinit, pian pääsepi asentamaan Ketä kymppeihin jarrupäivityksiä tehneet niin oletteko jarrupääsylinterin vaihtanu samalla jostain kamppeesta?? Vaikka nuo tocicot se pahin kompastuskivi taitaa olla
    Ite vaihdoin pääsylinterinkin Brembon 19 RCS tosin ennen satuloiden päivitystä niin ei ole ihan 100 varmaa tietoa
    siitä, että oliko siitä hyötyä vai ei. Jarrutuntuma on kyllä selvempi kuin ennen.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  18. #3168
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Eilen tuli zzr1400:sen nissinit, pian pääsepi asentamaan Ketä kymppeihin jarrupäivityksiä tehneet niin oletteko jarrupääsylinterin vaihtanu samalla jostain kamppeesta?? Vaikka nuo tocicot se pahin kompastuskivi taitaa olla
    Itse vaihdoin kanssa nämä ZZR1400 Nissinit + teräspunosletkut aikanaan omaan '07 kymmppiin. Jarrutuntumassa kyllä huima parannus verrattuna alkuperäisiin. Alkoi nätisti takapääkin nousemaan jarrutuksissa kevyellä kahden sormen painalluksella
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #3169
    Tallista löytyisi -05 10R, ja kannullinen Castrolin power 1 gps öljyä.
    Pitäisi olla sopivaa laatua, mutta oisko jollain omakohtaisia kokomuksia? Oliko se nyt täyssyntettistä mitä ei näihin kannattanu laittaa..?
    Muistelisin jostain kuulleeni..
  20. #3170
    Lainaa KooL kirjoitti Katso viesti
    Tallista löytyisi -05 10R, ja kannullinen Castrolin power 1 gps öljyä.
    Pitäisi olla sopivaa laatua, mutta oisko jollain omakohtaisia kokomuksia? Oliko se nyt täyssyntettistä mitä ei näihin kannattanu laittaa..?
    Muistelisin jostain kuulleeni..
    Se on osasynteettistä. Jos viskositeetti on vielä suositusten mukainen niin koneeseen vaan
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  21. #3171
    Lainaa KooL kirjoitti Katso viesti
    Tallista löytyisi -05 10R, ja kannullinen Castrolin power 1 gps öljyä.
    Pitäisi olla sopivaa laatua, mutta oisko jollain omakohtaisia kokomuksia? Oliko se nyt täyssyntettistä mitä ei näihin kannattanu laittaa..?
    Muistelisin jostain kuulleeni..
    Itellä on saman vuoden mopo ja Motulin 7100:lla on menty. Käsittääkseni täyssynteettistä ja hyvin on pelannut. Mutta tää nyt taitaa olla niitä ikuisuuskysymyksiä, joihin jokaisella on oma mielipiteensä/kokemuksena
  22. #3172
    tökkäsin tonne myytäviin vimpaimiin otsikon laitteeseen passaavan ylimääräisen Öhlinsin ohjausiskarin. Jos jotakuta innostaa niin sieltä löytyypi.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  23. #3173
    Moi!

    C-mallin Kawaani asennettiin mun painolle sopivat jouset keulaan. Äsken aloitin keulan säätämisen Kawan manuaalin mukaan ja ruuvasin reboundin ensin vasemmasta putkesta tappiin eli myötäpäivään ja sieltä 9 kliksua takaisin päin. Kaikki ok.

    Ongelma on nyt siinä että oikeassa putkessa ei tule mitään vastaan kun ruuvaan sitä myötäpäivään. Eli ensin tuntuu kliksut ja sitten se ruuvi vaan pyörii ilman mitään kliksuja. En viitsinyt pyörittää sitä kovin paljoa kun ajattelin että se jää käteen koko ruuvi. Eli pitääkö sen käyttäytyä noin vai onko jossain jotain vikaa?
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  24. #3174
    Ja kun manuaali kertoo että säätövaraa on 11 kliksua niin mulla on 16 kliksua. Johtuuko tuo uusista jousista vai olenko taas ymmärtänyt jotain väärin?
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  25. #3175
    Olisiko kellään antaa mitään vinkkiä seuraavanlaiseen ongelmaan.
    Kyseessä on C mallin kawa zx10r vm.05. Ajettu hieman yli 30tkm. Pyörässä lisääntyvät öljyt. Eli bensaa menee öljyn sekaan.
    Moottori tuntuu toimivan täydellisesti kaikissa ajotilanteissa. Hieman paukuttaa välillä kovemmassa moottorijarrussa. Käytännössä pakokaasut ovat värittömät. Vaihdoin viimetalvena koko läppärunko systeemin
    suuttimineen. Ja taas näyttää siltä että öljyn pinta nousee. Ja vettä siis ei kulu.
    Käyntilämpötila on kaiketi normaali. Näillä +10 keleillä moottorinlämpö nousee nopeasti sinne 65asteen tuntumaan ja heiluu siinä 65-95asteen välillä.
  26. #3176
    Nyt on piru merrassa

    tilanne: Kyytiläisen kanssa ajeltiin toissapäivänä Veikkolan suunnilla kun kymppi alko vilkauttelemaan FI valoa ja nykimään (FI valo siis välähti aina nopeasti ja samalla nyki). Jatkoin matkaa kunnes piti hidastaa vauhtia ja pistää ykköstä silmään - FI ja kone sammui. Pienen odottelun jälkeen lähti taas käyntiin, mut sama toistui uudestaan 3 kertaa ~10km välein. Tämän jälkeen pyörä toimi normaalisti noin 50km ajan kunnes taas sammui (FI). Ajattelin, että gipro vaihdenäytön asennuksen jäljiltä olis jääny joku liitin löysälle ja purin pyörän - sieltä löytykin yks liitin mikä oli vähän löysällä ja irrotettuna sytyttää FI varotuksen. Ajattelin että nyt ois pyörä kunnossa, mutta nytkun ajoin tallilta kotiin sama ongelma toistui taas noin 15km ajon jälkeen.

    Oisko kellään ollu vastaava ongelmaa? Arvauksia mistä kysymys? Pystyykö tuosta ees lukemaan vikakoodia, koska FI valo sammuu koneen sammuttua ja taas kaikki on "kunnossa"? Neuvoja?

    -noin 700km sitten asennettu vaihdenäyttö
    -ehdin ajaa tällä pyörällä ilman ongelmia noin 1000km
    -nesteet kunnossa
    -ongelmat ilmenee usein ~70kmh vauhdissa ja kone sammuu kun joudun hidastamaan riittävästi
    -Virrat pois, virrat päälle niin taas pyörä on ajokunnossa eikä ongelma toistu heti.


    ps. Olis kiva ollu lähteä taas PK-letkaan torstaina, muttei huvita tulla sinne hidastelemaan mutten menoa tällä'vehkeellä. Sapettaa
    Viimeksi muokannut: jak3; 07.05.2013 klo 00:23.
    ZX-10R 2004
  27. #3177
    Milläs porukka on siirrelly noita kuskin jalkatappeja? Tarvis vähän enemmän liikkumavaraa. Ei siis kokonaan uusia jalkatappeja vaan vanhojen siirtosarjaa. pyörä on vm.2005
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  28. #3178
    Lainaa satnieminen kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kellään antaa mitään vinkkiä seuraavanlaiseen ongelmaan.
    Kyseessä on C mallin kawa zx10r vm.05. Ajettu hieman yli 30tkm. Pyörässä lisääntyvät öljyt. Eli bensaa menee öljyn sekaan.
    Moottori tuntuu toimivan täydellisesti kaikissa ajotilanteissa. Hieman paukuttaa välillä kovemmassa moottorijarrussa. Käytännössä pakokaasut ovat värittömät. Vaihdoin viimetalvena koko läppärunko systeemin
    suuttimineen. Ja taas näyttää siltä että öljyn pinta nousee. Ja vettä siis ei kulu.
    Käyntilämpötila on kaiketi normaali. Näillä +10 keleillä moottorinlämpö nousee nopeasti sinne 65asteen tuntumaan ja heiluu siinä 65-95asteen välillä.
    Suutin sökönä?
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  29. #3179
    Lainaa jak3 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on piru merrassa :rant
    Oisko kellään ollu vastaava ongelmaa? Arvauksia mistä kysymys? Pystyykö tuosta ees lukemaan vikakoodia, koska FI valo sammuu koneen sammuttua ja taas kaikki on "kunnossa"? Neuvoja?
    Pystyy lukemaan vikakoodit, pitäisi jäädä ECU:n muistiin.
    Huoltomanuaalissa on ohjeet + vikakoodit tuohon diagnostiikkaan.
    Mikäli sulla ei tätä manuskaa ole entuudestaan, niin löydät sen tästä. (198MB, ja oletan sigun perusteella että kyseessä on 04-malli.)
    Kohdassa 3-37
  30.  
  31. #3180
    Oisko kellään ollu vastaava ongelmaa? Arvauksia mistä kysymys? Pystyykö tuosta ees lukemaan vikakoodia, koska FI valo sammuu koneen sammuttua ja taas kaikki on "kunnossa"? Neuvoja?

    -noin 700km sitten asennettu vaihdenäyttö
    -ehdin ajaa tällä pyörällä ilman ongelmia noin 1000km
    -nesteet kunnossa
    -ongelmat ilmenee usein ~70kmh vauhdissa ja kone sammuu kun joudun hidastamaan riittävästi
    -Virrat pois, virrat päälle niin taas pyörä on ajokunnossa eikä ongelma toistu heti.


    ps. Olis kiva ollu lähteä taas PK-letkaan torstaina, muttei huvita tulla sinne hidastelemaan mutten menoa tällä'vehkeellä. Sapettaa [/QUOTE]

    Johtosarjoissahan on ollut noissa -04 hapettumaa. Kannattaa tarkistaa liitokset vasemmalta puolen, tankin ja penkin "välissä" olevan kolmio mallisen paneelin takaa.
    https://www.mprengas.fi
Sivu: 106 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696104105106107108116 ... ViimeinenViimeinen