Nyt vaihdettu koiranluut ja nostoa 35mm, perstuntuma oli hyvä. Ajamisesta en tiedä, vaihdetaan normit takaisin jos radikaalia huononnusta
Vielä tarkoitus vaihtaa LSL Superbike stonga. Kumpikohan ratas kannattaisi vaihtaa, jos kaupunkiajoa miettii? Nyt orkkikset ja ketjujen riittävyyttä mietin.
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Täällä ilmoittautuu muutaman vuoden pyörättömyyden jälkeen -03 Z1000 omistaja![]()
Jos joku tunnistaa kyseisen pyörän niin saa kertoa historiasta vaikka yksityisviestillä..
2022- Honda CBR900RR 1997
2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
"don´t ride faster than your guardian angel can fly"
hemmetti pitäis kyllä omaankin vastaavaan hommata tuo alakate![]()
Merkki vaihtui suzukista takaisin kawasakiin. Gsx1.4 vaihtui vuoden 2008 valkoiseen z1000 kawaan. Kilpitelinettä, minivilkkuja ja acran slipareita lukuun ottamatta pyörä on vakiokuntoinen.
Harri
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
Heps Kawamiehet! Osaako joku kertoa mitä tuossa -13 Special Editionissa on eroa "tavalliseen"? Pelkkä väri?
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
Mitäs slipareita porukka on laittanut 2010-> Zetaan? Oliko paha homma repiä noi pakoventtiilin vaierit pois? Entä minkälaisia kilpiteline ja vilkkusettejä asenneltu? Kovasti kuumottais vaihtaa -13 Zetaan mutta katellaan nyt vielä hetki![]()
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/Z1000/2011.aspx
Tuolta tilasin Tail Tidyn, micro ledit ja vastukset.
Kilpivalon ja vilkkujen liittimet ei sovi suoraan. Johdot joutuu poikkasee ja käyttää orkkis liittimiä.
Huom! Vesikelillä kura roiskuu selkään. Pienillä kulmaraudoilla säädin kilven kulmaa suuremmaksi ja laitoin kolmion muotoisen lisäläpän. Loppu se roiskuminen.
z1000
Leveempi/suorempi ohjaustanko pitäis vaihtaa. Riittääkö kawassa alkuperäiset letkut ja johdot kahvoille?
Olisko suosituksia millainen tanko sopii hyvin?
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
.....Teoista mies tunnetaan!
Moto morini corsaro 1200 '09-ex
Z1000 ´07-ex
Sieltä tuli Puigin minikilpitelineellä ja led vilkuilla varustettu mopo, erittäin siisti paketti!
Mutta tuo liikkeen mainosteksi kilven taustalevyn alareunassa häiritsee, löytyykö jostain pelkkä musta vuovi taustalevy ?
Toinen vaihtoehto olisi leikata sahalla tuosta 1cm siivu alareunasta pois, mutta siistiä tuskin tulee... Tai sitten ruuvata kilpi yläreunastaan pelkästään tuohon Puigin yläpeltiin kiinni, toimiiko ?
Hypermotard
Hyvä vinkki tuo rautasaha, meinasin että jos vedän pöytäsirkkelillä siivun muovista, niin varmaan tulee rosoa reunoille.
Vilkun mallia en muista, eikä näkynyt kuvussakaan mitään mallia/valmistajaa lukevan. Kuvastoa kun silloin plärättiin, niin oli kyllä montaa eri vilkkumallia, joten saattoi se olla vaikka duellin tms. kuvastokin.
Hypermotard
Crash padeja miettinyt hankittavaks, mitäs kaikkea sitä nyt tarvii? Mopo mallia -04.
- koneenkylkeen
- jäähdyttimen kylkeen
- ?
Ja onko osunut kellekään eteen kaikenkattavaa pakettia?
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
CBR vaihtui nyt sit isoon zetaan vuosimallia 03. Kiinnostaisi myös nuo crash padit ja että millaiset huoltopukit toimii zetan kanssa ?
mulla itellä on moottorin kiinnityspisteissä tapit ja lohkosuoja, viimekesänä kun huoltopukin kanssa sain kipattua pyörän niin vaimennin + lohkosuoja + tanko otti maahan, silloin ei siis ollu vielä kaatumatappeja edessä. pitäis taakse viritellä tapit ettei vaimennin ottaisi ekana kipeetä..
mulla on ihan normaalit huoltopukit, takana "lankarullat" svingissä ja eteen menee iskaritolppaan sellasen tapit sinne pohjaan. ebäystä tilasin 50e kotiovelle molemmat pukit![]()
Mainostetaas tännekin:
Evotech lähetti kaksin kappalein kilpitelineitä joten myyn toisen pois kun en jaksa alkaa palauttelemaan. Avaamattomassa pussukassa. Sopii siis "gen3" eli 2010-> normi Zetaan sekä SX.
http://www.evotech-performance.com/k...2013-tail-tidy
Hintaa vaikka 65e. Mieluiten nouto Turusta. Kulkeutuu mahdollisesti myös Turku-Hämeenlinna välillä.
Yhteydenotot yv:llä.
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
Tarttis laittaa -03 Z1000n lankarullat (nostorullat); onko 1,25 vai 1,50n kierteellä??
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...orullat-82547/
Dodiin, itsekkin tuli sitten taas siirryttyä takaisin Kawasakin leiriin, Suzukista n. vuoden päiväthän siinä meniEli edellinen päristin oli Z750 -07 vihreä ja tätä nykyä Z1000 2010 3rd gen väriltään se ruskea, häröllä käärmenahka penkillä =)
Täytyy kyllä sanoa, että ärhäkkä peli on kyllä, jonkun verran tietysti vaikuttaa Akrapovicin koko putkisto +Power Commander V säädettynä. Siinä semmoiset 145Hv@122Nm takanakilta ja kevyempihän tuo myös on
Mutta sitten itse asiaan eli haluiaisn mahdollisesti kääntää tuon vaihdekaavion toisteppäin niin että 1 ylös ja isot alas. Mitenkäs ihmeellinen operaatio tämmöinen olisi? Entä jos jotain Dynojetin Quick Shifterii ajattelis niin ei sekään ilmeisesti mikään amerikan temppu ole asentaa kunhan vain saa oikeat osat tilattua ensin??Tämmöstä tällä kertaa
![]()