Sivu: 42 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 1838:sta
  1. #1231
    Nyt vaihdettu koiranluut ja nostoa 35mm, perstuntuma oli hyvä. Ajamisesta en tiedä, vaihdetaan normit takaisin jos radikaalia huononnusta
    Vielä tarkoitus vaihtaa LSL Superbike stonga. Kumpikohan ratas kannattaisi vaihtaa, jos kaupunkiajoa miettii? Nyt orkkikset ja ketjujen riittävyyttä mietin.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  2. #1232
    Täällä ilmoittautuu muutaman vuoden pyörättömyyden jälkeen -03 Z1000 omistaja





    Jos joku tunnistaa kyseisen pyörän niin saa kertoa historiasta vaikka yksityisviestillä..
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
  3. #1233
    hemmetti pitäis kyllä omaankin vastaavaan hommata tuo alakate
  4. #1234
    Merkki vaihtui suzukista takaisin kawasakiin. Gsx1.4 vaihtui vuoden 2008 valkoiseen z1000 kawaan. Kilpitelinettä, minivilkkuja ja acran slipareita lukuun ottamatta pyörä on vakiokuntoinen.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  5. #1235
    Lainaa Kw@@kku kirjoitti Katso viesti
    Merkki vaihtui suzukista takaisin kawasakiin. Gsx1.4 vaihtui vuoden 2008 valkoiseen z1000 kawaan. Kilpitelinettä, minivilkkuja ja acran slipareita lukuun ottamatta pyörä on vakiokuntoinen.

    Harri
    Onnea vaan paluusta moottoripyörien pariin. kirjauduppas tuonne kawa foorumillekin siellä tarvitaan aina hyviä kirjoittelijoita.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  6. #1236
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Onnea vaan paluusta moottoripyörien pariin. kirjauduppas tuonne kawa foorumillekin siellä tarvitaan aina hyviä kirjoittelijoita.
    Kiitos. Pieni harharetki tuossa välissä olikin Täytyypä käydä kawa foorumille kirjautumassa.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  7. #1237
    Heps Kawamiehet! Osaako joku kertoa mitä tuossa -13 Special Editionissa on eroa "tavalliseen"? Pelkkä väri?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  8. #1238
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Heps Kawamiehet! Osaako joku kertoa mitä tuossa -13 Special Editionissa on eroa "tavalliseen"? Pelkkä väri?
    250€ kallimpi hinta, ei ainakaan minulle selvinnyt mitä muuta eroa kuin väri.
    Hypermotard
  9. #1239
    Mitäs slipareita porukka on laittanut 2010-> Zetaan? Oliko paha homma repiä noi pakoventtiilin vaierit pois? Entä minkälaisia kilpiteline ja vilkkusettejä asenneltu? Kovasti kuumottais vaihtaa -13 Zetaan mutta katellaan nyt vielä hetki
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  10. #1240
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    Täällä ilmoittautuu muutaman vuoden pyörättömyyden jälkeen -03 Z1000 omistaja
    Komia on peli, eli tommonen ilmestyy täksi kesäksi sataman mopojonoon.
    Ite oon miettiny nakupyörään vaihtoa tälle kesälle... katotaas, kuin äijän käy.
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
  11. #1241
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Mitäs slipareita porukka on laittanut 2010-> Zetaan? Entä minkälaisia kilpiteline ja vilkkusettejä asenneltu? Kovasti kuumottais vaihtaa -13 Zetaan mutta katellaan nyt vielä hetki
    Eiköhän sellanen minikilpiteline oo siistein tuon pyörän tyyliin, tai ainakin sellasella suoraan tilasin. Ainakin se orkkis kilpihäkkyrä on kyllä järkyttävä kötöstys.
    Hypermotard
  12. #1242
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän sellanen minikilpiteline oo siistein tuon pyörän tyyliin, tai ainakin sellasella suoraan tilasin. Ainakin se orkkis kilpihäkkyrä on kyllä järkyttävä kötöstys.
    Mutta minkä tilasit (siis kenen valmistama)? Ja mistä?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  13. #1243
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Mutta minkä tilasit (siis kenen valmistama)? Ja mistä?
    Ei mitään muistikuvaa valmistajasta, katsottiin kaupanteon yhteydessä kawa liikkeen jotain varaosakuvastoa, sieltä minikilpiteline ja sopivat vilkut siihen.
    Hypermotard
  14. #1244
    www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/Z1000/2011.aspx

    Tuolta tilasin Tail Tidyn, micro ledit ja vastukset.

    Kilpivalon ja vilkkujen liittimet ei sovi suoraan. Johdot joutuu poikkasee ja käyttää orkkis liittimiä.

    Huom! Vesikelillä kura roiskuu selkään. Pienillä kulmaraudoilla säädin kilven kulmaa suuremmaksi ja laitoin kolmion muotoisen lisäläpän. Loppu se roiskuminen.
    z1000
  15. #1245
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Mitäs slipareita porukka on laittanut 2010-> Zetaan? Oliko paha homma repiä noi pakoventtiilin vaierit pois? Entä minkälaisia kilpiteline ja vilkkusettejä asenneltu? Kovasti kuumottais vaihtaa -13 Zetaan mutta katellaan nyt vielä hetki

    Slipareilla saa aikaan paremmat pörinät mutta ei juurikaan muuta, koska kollektorissa oleva katti ahdistaa.
    Laittamalla pöytään pikkasen lisää euroja niin saa kokoputkiston jolla tulee tehoja +10hp ja paino tippuu 10kg.
    Vaijerien poisto ei ole kummonen homma.
    ZH2 2020
  16. #1246
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Slipareilla saa aikaan paremmat pörinät mutta ei juurikaan muuta, koska kollektorissa oleva katti ahdistaa.
    Laittamalla pöytään pikkasen lisää euroja niin saa kokoputkiston jolla tulee tehoja +10hp ja paino tippuu 10kg.
    Vaijerien poisto ei ole kummonen homma.
    Nojuu eipä noista slipareista mitään tehoja irti revitä, lähinnä vaan että nuo(kaan) vakioputket ei oikein sovi silmään.
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  17. #1247
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Ei mitään muistikuvaa valmistajasta, katsottiin kaupanteon yhteydessä kawa liikkeen jotain varaosakuvastoa, sieltä minikilpiteline ja sopivat vilkut siihen.
    Sullahan oli toi -13 Flat Ebony? Pystytkö heittään vähän kuvaa siitä kun noi Kawan sivuilla olevat otokset ovat melko säälittäviä? Eikös se ole juurikin mattamustalla tankilla yms?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  18. #1248
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Sullahan oli toi -13 Flat Ebony? Pystytkö heittään vähän kuvaa siitä kun noi Kawan sivuilla olevat otokset ovat melko säälittäviä? Eikös se ole juurikin mattamustalla tankilla yms?
    Juu -13 flat ebony matta mustana tilattu, mutta ei vielä kotiutunut. Tuossa MP-messuita napattu yksi foto, tankki on myös matta musta.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Hypermotard
  19. #1249
    Leveempi/suorempi ohjaustanko pitäis vaihtaa. Riittääkö kawassa alkuperäiset letkut ja johdot kahvoille?

    Olisko suosituksia millainen tanko sopii hyvin?

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  20. #1250
    Lainaa Kw@@kku kirjoitti Katso viesti
    Leveempi/suorempi ohjaustanko pitäis vaihtaa. Riittääkö kawassa alkuperäiset letkut ja johdot kahvoille?

    Olisko suosituksia millainen tanko sopii hyvin?

    Itselläni on renthalin leveämpi tanko ja hyvin
    Riittää vaijerit. Ainoa mitä joutui tehdä, niin vilkku ja startti molluskasta
    Joutui napsasemaan ne tapit poikki mitkä menee
    Niihin vakio tangon koloihin. Ei viitsinyt alkaa poraa reikiä
    Uuteen tankoon.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  21. #1251
    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Itselläni on renthalin leveämpi tanko ja hyvin
    Riittää vaijerit. Ainoa mitä joutui tehdä, niin vilkku ja startti molluskasta
    Joutui napsasemaan ne tapit poikki mitkä menee
    Niihin vakio tangon koloihin. Ei viitsinyt alkaa poraa reikiä
    Uuteen tankoon.
    Kiitos, Juurikin Renthalin valikoimaa tässä selaillut. Täytyypä laittaa tanko hankintaan.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  22. #1252
    Sieltä tuli Puigin minikilpitelineellä ja led vilkuilla varustettu mopo, erittäin siisti paketti!

    Mutta tuo liikkeen mainosteksi kilven taustalevyn alareunassa häiritsee, löytyykö jostain pelkkä musta vuovi taustalevy ?

    Toinen vaihtoehto olisi leikata sahalla tuosta 1cm siivu alareunasta pois, mutta siistiä tuskin tulee... Tai sitten ruuvata kilpi yläreunastaan pelkästään tuohon Puigin yläpeltiin kiinni, toimiiko ?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Hypermotard
  23. #1253
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Sieltä tuli Puigin minikilpitelineellä ja led vilkuilla varustettu mopo, erittäin siisti paketti!

    Mutta tuo liikkeen mainosteksi kilven taustalevyn alareunassa häiritsee, löytyykö jostain pelkkä musta vuovi taustalevy ?

    Toinen vaihtoehto olisi leikata sahalla tuosta 1cm siivu alareunasta pois, mutta siistiä tuskin tulee... Tai sitten ruuvata kilpi yläreunastaan pelkästään tuohon Puigin yläpeltiin kiinni, toimiiko ?
    Ite otin ainakin rautasahalla siivun pois alapuolelta ja pyöristin lopuks kulmat. Siisti tuli parin minuutin hommalla.

    edit: Muistatko tota vilkkujen mallia? Vissiin Puigin kuvastosta nekin?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  24. #1254
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Ite otin ainakin rautasahalla siivun pois alapuolelta ja pyöristin lopuks kulmat. Siisti tuli parin minuutin hommalla.

    edit: Muistatko tota vilkkujen mallia? Vissiin Puigin kuvastosta nekin?
    Hyvä vinkki tuo rautasaha, meinasin että jos vedän pöytäsirkkelillä siivun muovista, niin varmaan tulee rosoa reunoille.

    Vilkun mallia en muista, eikä näkynyt kuvussakaan mitään mallia/valmistajaa lukevan. Kuvastoa kun silloin plärättiin, niin oli kyllä montaa eri vilkkumallia, joten saattoi se olla vaikka duellin tms. kuvastokin.
    Hypermotard
  25. #1255
    Crash padeja miettinyt hankittavaks, mitäs kaikkea sitä nyt tarvii? Mopo mallia -04.
    - koneenkylkeen
    - jäähdyttimen kylkeen
    - ?
    Ja onko osunut kellekään eteen kaikenkattavaa pakettia?
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  26. #1256
    CBR vaihtui nyt sit isoon zetaan vuosimallia 03. Kiinnostaisi myös nuo crash padit ja että millaiset huoltopukit toimii zetan kanssa ?
  27. #1257
    mulla itellä on moottorin kiinnityspisteissä tapit ja lohkosuoja, viimekesänä kun huoltopukin kanssa sain kipattua pyörän niin vaimennin + lohkosuoja + tanko otti maahan, silloin ei siis ollu vielä kaatumatappeja edessä. pitäis taakse viritellä tapit ettei vaimennin ottaisi ekana kipeetä..

    mulla on ihan normaalit huoltopukit, takana "lankarullat" svingissä ja eteen menee iskaritolppaan sellasen tapit sinne pohjaan. ebäystä tilasin 50e kotiovelle molemmat pukit
  28. #1258
    Mainostetaas tännekin:

    Evotech lähetti kaksin kappalein kilpitelineitä joten myyn toisen pois kun en jaksa alkaa palauttelemaan. Avaamattomassa pussukassa. Sopii siis "gen3" eli 2010-> normi Zetaan sekä SX.

    http://www.evotech-performance.com/k...2013-tail-tidy

    Hintaa vaikka 65e. Mieluiten nouto Turusta. Kulkeutuu mahdollisesti myös Turku-Hämeenlinna välillä.

    Yhteydenotot yv:llä.
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  29. #1259
    Tarttis laittaa -03 Z1000n lankarullat (nostorullat); onko 1,25 vai 1,50n kierteellä??

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...orullat-82547/
  30.  
  31. #1260
    Dodiin, itsekkin tuli sitten taas siirryttyä takaisin Kawasakin leiriin, Suzukista n. vuoden päiväthän siinä meni Eli edellinen päristin oli Z750 -07 vihreä ja tätä nykyä Z1000 2010 3rd gen väriltään se ruskea, häröllä käärmenahka penkillä =)
    Täytyy kyllä sanoa, että ärhäkkä peli on kyllä, jonkun verran tietysti vaikuttaa Akrapovicin koko putkisto +Power Commander V säädettynä. Siinä semmoiset 145Hv@122Nm takanakilta ja kevyempihän tuo myös on

    Mutta sitten itse asiaan eli haluiaisn mahdollisesti kääntää tuon vaihdekaavion toisteppäin niin että 1 ylös ja isot alas. Mitenkäs ihmeellinen operaatio tämmöinen olisi? Entä jos jotain Dynojetin Quick Shifterii ajattelis niin ei sekään ilmeisesti mikään amerikan temppu ole asentaa kunhan vain saa oikeat osat tilattua ensin?? Tämmöstä tällä kertaa
Sivu: 42 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen