Sivu: 131 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3181121129130131132133141 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3901:stä 3930:een 4602:sta
  1. #3901
    Lainaa lobedogg kirjoitti Katso viesti
    Sellainen kysymys tuli mieleen renkaista ku olisi etunakin uusiminen edessä, että onko profiilin muutoksella vaikutusta miten ja mahtuuko pyörimään.

    Pyöränä on ZX6r vm 2000 eli eturengas koko on se 120/65-17 jota on vähemmän tarjolla. Miten pyörän käytös muuttuu ja mahtuuko pyörimään 120/70-17 nätisti? Tässä koossa olisi enemmän valinnan varaa renkaan suhteen.
    Keula aavistuksen nousee, joten on aavistuksen rauhallisempi ohjausgeometria. Puukäsillä ei havaittavaa eroa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #3902
    Tuli varauduttua kesään vähän paremmin kuin viime vuonna eli valotehoa tuli rutkasti lisää näillä ohjeilla.

    Johdotus oli melko yksinkertainen kunhan vaan sai kaiken ängettyä pieneen tilaan. Nyt siis molemmat valot palaa sekä lyhkäsillä että pitkillä.

    Suosittelen tätä modia lämpimästi kaikille. Voin auttaa tässä PK-seudulla jos tarvitsee jeesiä ko. hommassa.

    Lopputulos oli jotakuinkin:

    IMG_20130317_171139.jpg

    Hintaa ym. operaatiolle tuli vajaa kaheksankymppiä.

    Samalla tuli tässä keväällä jalkatapit lasikuulapuhallettua+jauhemaalattua ja penkit verhoilin itse vanhojen ollessa jo vähän liikaa elämää nähneet.

    IMG_20130317_171401.jpg
  3. #3903
    Ja pärrän ulkonäkökin paranee noin 400% ;)
  4. #3904
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Tuli varauduttua kesään vähän paremmin kuin viime vuonna eli valotehoa tuli rutkasti lisää näillä ohjeilla.

    Johdotus oli melko yksinkertainen kunhan vaan sai kaiken ängettyä pieneen tilaan. Nyt siis molemmat valot palaa sekä lyhkäsillä että pitkillä.

    Suosittelen tätä modia lämpimästi kaikille. Voin auttaa tässä PK-seudulla jos tarvitsee jeesiä ko. hommassa.

    Lopputulos oli jotakuinkin:

    IMG_20130317_171139.jpg

    Hintaa ym. operaatiolle tuli vajaa kaheksankymppiä.

    Samalla tuli tässä keväällä jalkatapit lasikuulapuhallettua+jauhemaalattua ja penkit verhoilin itse vanhojen ollessa jo vähän liikaa elämää nähneet.

    IMG_20130317_171401.jpg
    Aivan julmetun hieno Ninja ! Onnittelut Pakko koittaa itekki tota valojen modaamista.
  5. #3905
    Olisko kellään / tietäiskö kukaan mistä saisin ostettua "upper inner fairing" katteen oikealle puolelle.
    Iteltä on siitä yks kiinnike pazkana ja irvistää rumasti kun ei kiinnity katteeseen
    (osa joka tulee katteen,tankin,ja mittariston välille)
    http://imageshack.us/photo/my-images/850/katea.jpg/
    Pyörä on siis -06 6r..Oon yrittäny netistä katella ja purkaamojen sivuja selata mutta ei osu silmiin, oisko ainut sitten maahantuojalta?
    Full throttle til you see God...Then brake!
    Honda cbr1000rr -13
    ex:Kawasaki ZX-6r -06
  6. #3906
    Onko kellään nyt nopeesti antaa hyvä arvaus/tieto, kun vuotaa jostain etujarrut. Ei mitään tuntumaa enää kahvassa, menisi pohjaan jo kovalla tuulellakin

    Pääsee ilmeisesti ilma jostakin kiertoon, nesteet ei vähene yhtään.

    Jokin O-rengas paikassa x entinen ??
  7. #3907
    Lainaa emp kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään nyt nopeesti antaa hyvä arvaus/tieto, kun vuotaa jostain etujarrut. Ei mitään tuntumaa enää kahvassa, menisi pohjaan jo kovalla tuulellakin

    Pääsee ilmeisesti ilma jostakin kiertoon, nesteet ei vähene yhtään.

    Jokin O-rengas paikassa x entinen ??
    Ootkos koittanu ilmata niitä?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  8. #3908
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Ootkos koittanu ilmata niitä?


    Kyllä se tehtiin viime kesän lopulla..

    Pysyi hetken aikaa, mutta kun ei ajanu hetkeen niin paineet katosi.

    Mitään vuotoa ei siis näy ja nesteenpinta pysyy samassa.
  9. #3909
    Jotenkin haiskahtais pääsylinterin vialta. Ainakin autossa joskus törmänny tuommoseen; mistään ei vuoda, mutta ei myöskään jarruta ja poljin menee pohjaan. Pääsylinteri oli sökö.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  10. #3910
    Kuinka vaikea projekti on laittaa esim. Z 750:n slip on ZX-6R:ään, olettaen että vuosimalli on molemmissa 2004?

    Omaa silmää miellyttävän slip onin etsiminen on osoittautunut hyvinkin vaikeaksi, koska pääsääntöisesti kaikki -04 ZX-6R:n slip onit ovat järjettömän pitkiä. Tällä hetkellä pyörässä on kiinni Yoshimuran TRS, joten yksi vaihtoehto olisi lyhentäminen ja siihen varmaan päädynkin, jos muut vaihtoehdot ovat paljon työläämpiä.

    LeoVinceltä tuli bongattua GP Style Evo II, joka miellyttää jo valmiiksi omaa silmää. http://www.leovince.com/en/catalog-k...2004_2006/9808

    Mitä nyt kuvien perusteella on tullut vertailtua, niin rakenteen puolesta ei välttämättä tulisi ongelmia. Käyväthän monet osat päikseen vm. 2004 Z 750 ja ZX-6R:n välillä. Mutta miten käytännössä?
  11. #3911
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa emp kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään nyt nopeesti antaa hyvä arvaus/tieto, kun vuotaa jostain etujarrut. Ei mitään tuntumaa enää kahvassa, menisi pohjaan jo kovalla tuulellakin

    Pääsee ilmeisesti ilma jostakin kiertoon, nesteet ei vähene yhtään.

    Jokin O-rengas paikassa x entinen ??

    Pääsylkän korjaussarjasta kannattaa lähteä liikkeelle.. Löytyy vaikka mistä, ei maksa ihmeitä eikä ole kummonen homma laittaa. http://www.storm-motor.fi/osat/moott...rjaussarja-39/


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  12. #3912
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Tuli varauduttua kesään vähän paremmin kuin viime vuonna eli valotehoa tuli rutkasti lisää näillä ohjeilla.

    Johdotus oli melko yksinkertainen kunhan vaan sai kaiken ängettyä pieneen tilaan. Nyt siis molemmat valot palaa sekä lyhkäsillä että pitkillä.

    Suosittelen tätä modia lämpimästi kaikille. Voin auttaa tässä PK-seudulla jos tarvitsee jeesiä ko. hommassa.

    Lopputulos oli jotakuinkin:

    IMG_20130317_171139.jpg

    Hintaa ym. operaatiolle tuli vajaa kaheksankymppiä.

    Samalla tuli tässä keväällä jalkatapit lasikuulapuhallettua+jauhemaalattua ja penkit verhoilin itse vanhojen ollessa jo vähän liikaa elämää nähneet.

    IMG_20130317_171401.jpg
    Aivan käsittämättömän hieno Ninja ! Pitikö etupäästä paljonkin purkaa katteita ym. tuon projektin takia? Houkuttaisi itse tehdä sama.
  13. #3913
    Lainaa Jewski kirjoitti Katso viesti
    Aivan käsittämättömän hieno Ninja ! Pitikö etupäästä paljonkin purkaa katteita ym. tuon projektin takia? Houkuttaisi itse tehdä sama.
    Umpiot saa irti katteista ihan vain irroittamalla tuo yläkate, eli peilit irti ja kolme ruuvia molemmilta puolilta. Itse umpio on muutamalla kiinnikeruuvilla katteessa kiinni. Kuumailmapuhaltimella irrottelin umpion lasin, mutta uunin kautta lopputulos saattaisi olla siistimpi.

    Käsittelin lasin ulkopinnan vielä tällaisella, koska vuodet olivat tehneet tehtävänsä ja naarmut korostui tämän modin seurauksena vielä enemmän.
  14. #3914
    Missäs mahtaisi olla liitin vaihdenäytölle? Gipron näyttö yhdellä liittimellä zx6rr -04.
    Katselin askin päältä ja en kyllä löydä liitintä sitten mistään??
    Mittariston takanako vai mihin hittoon piilotettu. Mopo huoltojen jälkeen jo kasassa ja ei jaksaisi turhaan purkaa mitään, kun kummiskin liitin jossain näköetäisyydellä? (Tankki on huoltoasennossa)
    Saksankielisen huolto-oppaan löysin mut eihän noista sähköjohdoista saa tolkkua ku tiedä edes mitä sähkö on saksaksi
    Mopo rakennettu ratakäyttöön mut kyllähän liitin nyt jossain on...
    Ei auta edes stormin tietopankki, http://media.storm-motor.fi/uploads/ohjeet/X-type_K01.pdf
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  15. #3915
    Laukkukysymys: jos/kun ajaa joskus matkaa ZX6R:llä, voisi olla tarpeen saada jonkinlaiset laukkusysteemit tilapäisesti pyörään, laukuissa ja niiden kiinnitystelineissä on aika loputon suo, sattuisiko jollakulla olemaan ideaa minkälainen esimerkiksi sopisi 2005 malliin? Kohtuu helppo jälkiä jättämätön irrotettavuus olisi plussaa jotta pyörä olisi taas normaalikunnossa kun ei ole matkalla sillä (ja rudat tms. ei pilaamassa pyörän ulkonäköä). Ja onko noita yhtään aerodynaamisempina malleina kuin tavanomaiset pömpelit ja muilla väreillä kuin tylsän mustina?

    (ja mieluiten ei kommentteja siitä että sporttipyörällä ei muka pystyisi/kannattaisi/pitäisi ajaa matkaa, en harrasta matkapyöriä)
    ZX6R & KTM Enduro


  16. #3916
    No itse ratkaisin laukkukysymyksen viime kesänä halvimmalla mahdollisella tavalla, eli kyytiläisen paikalle keskikokoinen putkikassi tavaraverkolla kiinni. Hyvin pysyi yli 600km matkan. Muovikassiin kun laukun kääräisi niin oli vedenpitäväkin

    + Halpa
    + Ei jälkiä mopoon
    + Värivalikoimaa löytyy!
    + Kapea, jos nyt ei varsinaisesti aerodynaaminen..

    - Vaikeahko ottaa kesken reissun mitään laukusta (verkon irroitus ja kiinnitys)
    - Ei tilaa matkustajalle
    - Ei lukkoa
    - Olihan tuo ehkä vähän hassun näköinen
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
  17. #3917
    Lainaa tkard kirjoitti Katso viesti
    Missäs mahtaisi olla liitin vaihdenäytölle? Gipron näyttö yhdellä liittimellä zx6rr -04.
    Katselin askin päältä ja en kyllä löydä liitintä sitten mistään??
    Mittariston takanako vai mihin hittoon piilotettu. Mopo huoltojen jälkeen jo kasassa ja ei jaksaisi turhaan purkaa mitään, kun kummiskin liitin jossain näköetäisyydellä? (Tankki on huoltoasennossa)
    Saksankielisen huolto-oppaan löysin mut eihän noista sähköjohdoista saa tolkkua ku tiedä edes mitä sähkö on saksaksi
    Mopo rakennettu ratakäyttöön mut kyllähän liitin nyt jossain on...
    Ei auta edes stormin tietopankki, http://media.storm-motor.fi/uploads/ohjeet/X-type_K01.pdf
    Ei siel mitää liitintä oo.
    Gipro tarvii nopeussignaalin ja rpm-signaalin.
    Ota molemmat vaikkapa mittariston piuhoista.
    Tossa pin-out: http://www.bluegauges.com/images/bik...uge_pinout.jpg
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #3918
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    Laukkukysymys: jos/kun ajaa joskus matkaa ZX6R:llä, voisi olla tarpeen saada jonkinlaiset laukkusysteemit tilapäisesti pyörään, laukuissa ja niiden kiinnitystelineissä on aika loputon suo, sattuisiko jollakulla olemaan ideaa minkälainen esimerkiksi sopisi 2005 malliin? Kohtuu helppo jälkiä jättämätön irrotettavuus olisi plussaa jotta pyörä olisi taas normaalikunnossa kun ei ole matkalla sillä (ja rudat tms. ei pilaamassa pyörän ulkonäköä). Ja onko noita yhtään aerodynaamisempina malleina kuin tavanomaiset pömpelit ja muilla väreillä kuin tylsän mustina?

    (ja mieluiten ei kommentteja siitä että sporttipyörällä ei muka pystyisi/kannattaisi/pitäisi ajaa matkaa, en harrasta matkapyöriä)
    Pari hihnaa biltsukasta.
    Hihnat maahan, reppu selälleen siihen päälle, takapenkki irti ja repun päälle, hihnoilla reppu kiinni penkkiin, penkki kiinni mopoon.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #3919
    Gipro-ds näyttö vaiko mikäkö? Tuollainen laitettiin K4 600 Giksuun ja kytkettiin (niinkuin Stormin luettelossa lukee)
    Diagnostiikkapistokkeeseen ja se löytyy satulan alta?
    Sieltä se sitten kertoili asiansa ja johan taas elämä helpottui. Tämä siis kesällä -10.
    Sori, mopo ot mutta näyttö kenties sama. Nykyisessä mopossa näyttö onkin vakiona.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  20. #3920
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ei siel mitää liitintä oo.
    Gipro tarvii nopeussignaalin ja rpm-signaalin.
    Ota molemmat vaikkapa mittariston piuhoista.
    Tossa pin-out: http://www.bluegauges.com/images/bik...uge_pinout.jpg

    Kiitos scuuba! Täytyy rosvota piuhat sit vaikka mittariston takaa. Toi näyttö (k01) on stormilta ostettu juuri tohon kawa zx6r(r)ään ja tuli yhdellä liittimellä mut eipä kai sitä liitintä oo sit vaan
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  21. #3921
    Lainaa Aamies kirjoitti Katso viesti
    Gipro-ds näyttö vaiko mikäkö? Tuollainen laitettiin K4 600 Giksuun ja kytkettiin (niinkuin Stormin luettelossa lukee)
    Diagnostiikkapistokkeeseen ja se löytyy satulan alta?
    Sieltä se sitten kertoili asiansa ja johan taas elämä helpottui. Tämä siis kesällä -10.
    Sori, mopo ot mutta näyttö kenties sama. Nykyisessä mopossa näyttö onkin vakiona.
    Gipron näyttö juu kyllä. Eipä löydy tosta kawasta vastaavia piuhoja askin päällä makaamassa. K3 laittelin kans aikoja sit ja oli näppärästi heti tankin alla odottamassa liittimet. Huuli pyöreenä etsin sit tosta kawastakin mut eipä taida ollakkaan. Pitää scuuban ohjeilla kytkeä kiinni
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  22. #3922
    Lainaa Hokkis kirjoitti Katso viesti
    Olisko kellään / tietäiskö kukaan mistä saisin ostettua "upper inner fairing" katteen oikealle puolelle.
    Iteltä on siitä yks kiinnike pazkana ja irvistää rumasti kun ei kiinnity katteeseen
    (osa joka tulee katteen,tankin,ja mittariston välille)
    http://imageshack.us/photo/my-images/850/katea.jpg/
    Pyörä on siis -06 6r..Oon yrittäny netistä katella ja purkaamojen sivuja selata mutta ei osu silmiin, oisko ainut sitten maahantuojalta?
    Löytyykö tuolta, itse olen tilaillut tuolta jotain osia omaan kawaan ---> http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...iagram&id=1145
    Osa nro: 55028B ?

    43,03 puntaa.....50,90 €
    Viimeksi muokannut: sliksit; 27.03.2013 klo 23:31. Syy: Hinta lisätty
  23. #3923
    Tältäkin foorumilta löytyvien keskustelujen houkuttelemana aloin tutustua vähän ECUn maailmaan.

    Nyt ei sitten muuta kuin penkkiin hakemaan seokset kuntoon. Laitan tänne sitten dynokäyrää ennen ja jälkeen.

    ECUn lukeminen hoidetaan takaportin kautta
    2013-03-28 10.37.17.jpg

    Binääri avattuna
    saadot.jpg
  24. #3924
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Tältäkin foorumilta löytyvien keskustelujen houkuttelemana aloin tutustua vähän ECUn maailmaan.

    Nyt ei sitten muuta kuin penkkiin hakemaan seokset kuntoon. Laitan tänne sitten dynokäyrää ennen ja jälkeen.

    ECUn lukeminen hoidetaan takaportin kautta

    Binääri avattuna
    Oliko toi ecu valettu johonkin mömmöön, vai olikse vaan kotelossa?
    Ts miten kaivoit esiin noi "pinnit"?
    Ja mistä tiesit mistä kaivaa?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #3925
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Oliko toi ecu valettu johonkin mömmöön, vai olikse vaan kotelossa?
    Ts miten kaivoit esiin noi "pinnit"?
    Ja mistä tiesit mistä kaivaa?
    Joo kotelon ulkokuori on ihan normi kovaa muovia, mutta koko sisäpuoli piirilevy mukaanluettuna on upotettu johonkin erittäin sitkeeseen mömmöön. Mitä lie plyuretaania onkaan. Kova kuori ensiksi poralla ja loput sitten jollain ruuvarilla kaivaen. Ihan mielenkiinnon vuoksi lähinnä tässä mennään

    Noissa on melko vakiot nuo "kaivamiskohdat" eli ei siinä hirveesti pieleen voi mennä.

    Nyt kun piiri on luettu niin tuon voi käytännössä valaa taas jollain uretaani- tai silikoonimassalla umpeen, koska piiriä ei enää tarvitse uudestaan lukea kun minulla kaikki tiedostot jo on. Laitan silti lattakaapelin sojottamaan, jotta saa vielä tarvittaessa luettua tuon.

    Lyön tuohon alkuun jonkun dynojetin sivuilta löytyvän suht samanlaiselle pyörälle tehdyn kartan ja siitä sitten hienosäädetään penkissä seokset kuntoon. Ennakoihin ei tietenkään kosketa tässä vaiheessa, mutta jos tulevaisuudessa innostuu vaihtamaan vaikka nokat niin tuosta on aika näppärä muuttaa näitä.
  26. #3926
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun piiri on luettu niin tuon voi käytännössä valaa taas jollain uretaani- tai silikoonimassalla umpeen, koska piiriä ei enää tarvitse uudestaan lukea kun minulla kaikki tiedostot jo on. Laitan silti lattakaapelin sojottamaan, jotta saa vielä tarvittaessa luettua tuon.
    Pystyyks sen sit kirjottamaan suoraan ecun normi liittimien kautta? Ja lukeminen vaatii vaan ton pinnien esiin kaivamisen?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #3927
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Pystyyks sen sit kirjottamaan suoraan ecun normi liittimien kautta? Ja lukeminen vaatii vaan ton pinnien esiin kaivamisen?
    Jep. Kirjottaminen onnistuu ihan ECUn omista pinneistä (4kpl).

    Edit. Tarkennuksena siis, että tämä ym. metodi toimii tässä zx6r:n tapauksessa tietääkseni -09 tai -11 asti.
  28. #3928
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Jep. Kirjottaminen onnistuu ihan ECUn omista pinneistä (4kpl).

    Edit. Tarkennuksena siis, että tämä ym. metodi toimii tässä zx6r:n tapauksessa tietääkseni -09 tai -11 asti.
    Onnistuuko sen luetun binäärin tulkkaus suoraa ecueditorilla, vai mitä softaa oot käyttäny?

    Woolich Racingin (EcuEditorin versio) sivuilla on myytävänä binäärifiluja -09...-12 zx6r:iin, joten kaippa tuo metodi toimii -03(?)...-12 zx6r ecuihin? Ts kunhan saa vain jostain sopivan binin, tai kaivaa itse sen binin esiin?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #3929
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Onnistuuko sen luetun binäärin tulkkaus suoraa ecueditorilla, vai mitä softaa oot käyttäny?

    Woolich Racingin (EcuEditorin versio) sivuilla on myytävänä binäärifiluja -09...-12 zx6r:iin, joten kaippa tuo metodi toimii -03(?)...-12 zx6r ecuihin? Ts kunhan saa vain jostain sopivan binin, tai kaivaa itse sen binin esiin?
    Ei onnaa ecueditorilla. Sitä voisi tietysti kysellä noilta ko. softan tekijöiltä josko saisivat lisättyä tuen. Muutenkin jostain syystä tuolla suzukipuolella homma on jo paljon pidemmällä ja tieto helpommin ja ilmaiseksi saatavilla.

    Karttojen editoimiseen käy varmaankin kaikki softat, jotka tähän hommaan on teht. Vaikein osa hommaa onkin saada tehtyä jonkinlainen definition-tiedosto, jolla saadaan kartat selväkielisinä ongittua binääristä. Mutta jokatapauksessa ohjelmista käy vaikka Romraider tai Ecuflash.

    En myöskään sanonut, etteikö uudempia ECUja pystyisi lukemaan ja kirjoittamaan. Siihen on vaan ihan erilaiset keinot kuin tämä takaportin kautta lukeminen.

    Minä en sitten todellakaan ole mikään guru näissä asioissa, että korjatkoon joku jos näkee aiheelliseksi. En vaan halunnut maksaa power commanderista kolmea sataa
  30.  
  31. #3930
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Ei onnaa ecueditorilla. Sitä voisi tietysti kysellä noilta ko. softan tekijöiltä josko saisivat lisättyä tuen. Muutenkin jostain syystä tuolla suzukipuolella homma on jo paljon pidemmällä ja tieto helpommin ja ilmaiseksi saatavilla.
    Johtunee varmaan siitä, että busa on ollut alustana niin suosittu (selkeästi suosituin?) moottorin virittämiseen. Ts sitä kautta on se suzukin ecun tuunaus lähteny liikkeelle.

    Karttojen editoimiseen käy varmaankin kaikki softat, jotka tähän hommaan on teht. Vaikein osa hommaa onkin saada tehtyä jonkinlainen definition-tiedosto, jolla saadaan kartat selväkielisinä ongittua binääristä. Mutta jokatapauksessa ohjelmista käy vaikka Romraider tai Ecuflash.
    Mites se def-filu käytännössä tehdään?

    En myöskään sanonut, etteikö uudempia ECUja pystyisi lukemaan ja kirjoittamaan. Siihen on vaan ihan erilaiset keinot kuin tämä takaportin kautta lukeminen.
    Eli millaset?

    Minä en sitten todellakaan ole mikään guru näissä asioissa, että korjatkoon joku jos näkee aiheelliseksi. En vaan halunnut maksaa power commanderista kolmea sataa
    Sen takia mä kyselen, koska homma kiinnostaa, mut oikein mistään en ole löytänyt tietoa, ett miten zx6r:n ecun reverse menis ihan askel askeleelta. Omaa -05:sta ajatellen. Olin jo aikeissa ostaa kittiekun, kaapelin ja softan, kun sen ois 200-300 eurolla sattumalta saanut.

    Ei tod kannata käyttää PCtä jos vaan on mahis päästä suoraan ecuun käsiksi. Pelkällä eculla kummiskin pääsee huomattavasti parempaan lopputulokseen, kuin ecu+pc "virityksellä", jossa käytännössä vaan yritetään paikata pcllä ecun tekemiä "virheitä", jotka johtuu siitä että se orkkis ecu on tarkoitettu saastedirektiivien rajoittamaan katuliikenteeseen. Ja ecu toimii sit sen mukaan, ja pcllä sitä yritetään vääntää toiseen suuntaan, ja ecu kampee tietenkin antureitten kautta vastaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 131 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3181121129130131132133141 ... ViimeinenViimeinen