Sivu: 41 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1201:stä 1230:een 1835:sta
  1. #1201
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Etupumppujen stefat pystyy vaihtaa ihan kotonakin, mutta tarvii vain 3 "erikoistyökalua" stefatyökalu, jousityökalu ja "haarukka". Sisälokarista ei oo juuri muuta hyötyä ku ulkonäkö ja se että ei jää likaa niihin pieniin koloihin siellä lokarissa.
    En epäile etteikö onnistu kotona. Saattaa säästää työkalujen hankinnan lisäksi kiroilua näin kun ei ole ennen vaihdellut. Tietty osaavan kaverin opastuksella vois kotonakin askarrella. Mutta eikös sitä lähikorjaamoakin ole hyvä tukea
    Aika hölmöjä kaikki ne kuraa keräävät kolot lokarissa. Mutta täytyyhän pyörässä puunaamistakin toki olla.
    CB K R
  2. #1202
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Etupumppujen stefat pystyy vaihtaa ihan kotonakin, mutta tarvii vain 3 "erikoistyökalua" stefatyökalu, jousityökalu ja "haarukka". Sisälokarista ei oo juuri muuta hyötyä ku ulkonäkö ja se että ei jää likaa niihin pieniin koloihin siellä lokarissa.
    Jos viittisit hiuka selventää et mikä on stefatyökalu ja haarukka? Oon täs nyt muutenkin kahen vaiheil et tekiskö ite vai veiskö liikkeeseen. Bike world turku ottaa ainakin 200€ Stefojen ja keulaöljyjen vaihdost mikä kuulostaa omaan korvaan aika hintavalt.
    Viimeksi muokannut: A.; 14.02.2013 klo 22:44.
  3. #1203
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Jos viittisit hiuka selventää et mikä on stefatyökalu ja haarukka? Oon täs nyt muutenkin kahen vaiheil et tekiskö ite vai veiskö liikkeeseen. Bike world turku ottaa ainakin 200€ Stefojen ja keulaöljyjen vaihdost mikä kuulostaa omaan korvaan aika hintavalt.
    On joo hintava.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #1204
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Jos viittisit hiuka selventää et mikä on stefatyökalu ja haarukka? Oon täs nyt muutenkin kahen vaiheil et tekiskö ite vai veiskö liikkeeseen. Bike world turku ottaa ainakin 200€ Stefojen ja keulaöljyjen vaihdost mikä kuulostaa omaan korvaan aika hintavalt.
    Stefatyökalulla kopsautetaan stefa paikoilleen niin että stefa asettuu oiken paikoilleen (suoraan) ja haarukalla pidetään jousta alhaalla (cartridgen varren päässä olevan mutterin juuresta) huono selitys, mutta kuitenkin. Haarukka siis helpottaa iskarin päässä olevan "korkin" irroitusta, kun jousi ei ole tiellä.
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 15.02.2013 klo 00:05.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  5. #1205
    Onpa jäätävä hinta! Kauanko homma kestää kun omassa autotallissa tekee kunnon välineillä? Ajattelin vaan, että paljonko BikeWorldin tuntihinta oikein on... Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, ihan merkkikorjaamoitakin.
    CB K R
  6. #1206
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Onpa jäätävä hinta! Kauanko homma kestää kun omassa autotallissa tekee kunnon välineillä? Ajattelin vaan, että paljonko BikeWorldin tuntihinta oikein on... Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, ihan merkkikorjaamoitakin.
    Semmonen parin tunnin juttu alta alle, jos on kaikki kamppeet ja rensselit kunnossa, eikä ala hosumaan... osat itessään kustantaa n. 35e jos on originaanaalia osaa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  7. #1207
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Semmonen parin tunnin juttu alta alle, jos on kaikki kamppeet ja rensselit kunnossa, eikä ala hosumaan... osat itessään kustantaa n. 35e jos on originaanaalia osaa.

    Aikas kohdallaan tuntihinnat BW:ssä... 100 €/h tai ylikin on liikaa tuollasesta melko perushuollosta. Mutta saahan sitä pyytää Kilpailutus varmaan kannattaa.
    CB K R
  8. #1208
    Ehdottomasti kannattaa kilpailuttaa, mutta kannattaa myös tarkistaa se että onko sillä edullisimman tarjoajalla minkäänlaista kokemusta iskarien huollosta... Edullisin ei ole aina välttämättä hyvä.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #1209
    Noniin ongelmaa. eli rupesin tarkistamaan tarkkaa ajomäärää myynti-ilmoa varten. Akku irti ylläpitolaturista (näytti että varaus täynnä) ja sovitteleen paikalleen mutta pyöräänpä ei silti tule virtoja.

    Itse en ole pyörien saatikka sähköongelmien kanssa juuri paininut, niin mikähän tuossa voisi olla? Voi olla tyhmä kysymys mutku ei yrmällä... :o
    Honda CB1000R -09
  10. #1210
    ON/OFF nappi saattaa reistata, renkuta hieman ja suhauta sisälle vaikka WD-40 spräytä.
    Onhan se nappi ON asennossa?
    Älä korjaa ehjää....
  11. #1211
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    ON/OFF nappi saattaa reistata, renkuta hieman ja suhauta sisälle vaikka WD-40 spräytä.
    Onhan se nappi ON asennossa?
    Joo oli se ON asennosa, vasta vuoden päästä pitäisi valmistua insinööriksi

    Vemputin kyllä avainta virtalukossa mielestäni aika huolella. Pitääpä koittaa vielä tursuttaa sprayta. Ekana itellä tuli sulakevika tai vastaava mieleen, mutta tokkopa ne itestään lämpimässä tallissa juuri paukahtelevat? Akkua ei varmaan myöskään voi vahingossa niin kovakouraisesti asentaa että johdot kärsisivät...

    E: eipä auttanu CRC ja avaimen renkutus. Prätkä on täysin mykkä.
    Viimeksi muokannut: Misetin; 16.02.2013 klo 13:06.
    Honda CB1000R -09
  12. #1212
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Joo oli se ON asennosa, vasta vuoden päästä pitäisi valmistua insinööriksi

    Vemputin kyllä avainta virtalukossa mielestäni aika huolella. Pitääpä koittaa vielä tursuttaa sprayta. Ekana itellä tuli sulakevika tai vastaava mieleen, mutta tokkopa ne itestään lämpimässä tallissa juuri paukahtelevat? Akkua ei varmaan myöskään voi vahingossa niin kovakouraisesti asentaa että johdot kärsisivät...

    E: eipä auttanu CRC ja avaimen renkutus. Prätkä on täysin mykkä.
    Tappokatkaisia ei vaikuta mittariston dataan, just kokeilin. Akku on todennäköisesti kaput...

    Edit: kokeile irroittaa ignition rele penkin alta ja tarkista kosketuspinnat. Tarkista myös pääsulake/sulakkeet.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  13. #1213
    Vika paikallistettu pääsulakkeeseen, nyt käy ja kukkuu! Kiitos avusta, näin sitä tumpelokin oppii uutta.
    Viimeksi muokannut: Misetin; 16.02.2013 klo 14:47.
    Honda CB1000R -09
  14. #1214
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Vika paikallistettu pääsulakkeeseen, nyt käy ja kukkuu! Kiitos avusta, näin sitä tumpelokin oppii uutta.
    Oleppa hyvä
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  15. #1215
    Nyt tais tosiaan käydä niin, että kun Hondan täräytti käyntiin niin tulin järkiini enkä laitakaan pyörää myyntiin. tarkoitus oli laittaa vähän parempi kotilo tilalle mutta ei kai sitä kesää ilman pyörää osaa olla.

    Onko kuinka paljon porukalla duck tailia tässä pyörässä, ja mistä kannattaisi kohtuu hinnalla kattella?
    Honda CB1000R -09
  16. #1216
    Minkä levyinen takakumi CB:ssä on? Onko 180 vai 190 vakiona. Itselläni on uudet 180 kumit odottamassa allelaittoa, mutta nyt on mielessä suzukin vaihto ehkä CB:hen...
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
  17. #1217
    Lainaa JuSu1978 kirjoitti Katso viesti
    Minkä levyinen takakumi CB:ssä on? Onko 180 vai 190 vakiona. Itselläni on uudet 180 kumit odottamassa allelaittoa, mutta nyt on mielessä suzukin vaihto ehkä CB:hen...
    180/55
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  18. #1218
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Nyt tais tosiaan käydä niin, että kun Hondan täräytti käyntiin niin tulin järkiini enkä laitakaan pyörää myyntiin. tarkoitus oli laittaa vähän parempi kotilo tilalle mutta ei kai sitä kesää ilman pyörää osaa olla.

    Onko kuinka paljon porukalla duck tailia tässä pyörässä, ja mistä kannattaisi kohtuu hinnalla kattella?
    Saksasta tilasin orkkis hondan ankan. Täältä siis hintaa 169e maalattuna.
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 20.02.2013 klo 18:46.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  19. #1219
    Ankanpyrstö perään olisi kyllä kiva tyylittely mutta kun joutuu käyttämään takapenkin kuljetuskapasiteettiä ihan oikeastikin niin ei jaksa repiä kokoaikaa pois. Tosin enpä tiedä menisikö se suoraan edes tuon Triboseatin päälle ilman, että sitäkin täytyisi aina irroittaa.

    http://www.ekmpowershop6.com/ekmps/s...-109-411-p.asp
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  20. #1220
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Vika paikallistettu pääsulakkeeseen, nyt käy ja kukkuu! Kiitos avusta, näin sitä tumpelokin oppii uutta.
    Missä muuten toi pääsulake mahtaa sijaita cb:ssä ku nyt on itsellä sama vika.
  21. #1221
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Missä muuten toi pääsulake mahtaa sijaita cb:ssä ku nyt on itsellä sama vika.
    Penkin alla akun vieressä oikeallapuolen on pieni musta sulake boxi
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  22. #1222
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Penkin alla akun vieressä oikeallapuolen on pieni musta sulake boxi
    Jees löytys.
  23. #1223
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Jees löytys.
    Tuli ilmeisesti kuntoon?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  24. #1224
    Nyt on pyöräkuume saatu loppumaan, ensi kesänä pääsee ajamaan mustalla -09 CB1000R:llä.
    Visa lasku alkaa näyttää jo aika huimalta kun on kaikkea pitänyt tilailla, mutta mielessä olisi alkuperäisen sliparin korvaaminen. Hyvänä vaihtoehtona olisi tällä hetkellä Ixil Dual Hyperlow, jonka löysin Ebayn syövereistä catin suojan kanssa hintaan 205e.
    Onko kellään Ixilistä kokemusta?
    Ja onko kellään kokemusta SC-projectin putkista ja siitä niiden kauppaamasta memjet-unitista?
    Viimeksi muokannut: jamppa11; 07.03.2013 klo 00:57.
  25. #1225
    Terve!

    Tiedän että laukuista on ollut puhetta aikasemmim täällä.
    Nyt olisi kesäksi hakusessa sivulaukut ja tankki laukku. Jos jollain on kokemuksia niin olisi kiva kuulla + ja - merkeistä ja malleista.

    Tässä viellä ennen kauden alkua meinasin saada pakoputken kiiltämään, mikä olisi hyvä aine siihen hommaan?
  26. #1226
    Lainaa Neno kirjoitti Katso viesti
    Terve!

    Tiedän että laukuista on ollut puhetta aikasemmim täällä.
    Nyt olisi kesäksi hakusessa sivulaukut ja tankki laukku. Jos jollain on kokemuksia niin olisi kiva kuulla + ja - merkeistä ja malleista.

    Tässä viellä ennen kauden alkua meinasin saada pakoputken kiiltämään, mikä olisi hyvä aine siihen hommaan?
    Kriegalta löytyy laukut, jotka saa myös tankin päälle. Halpa ja hyvä on ostettava erikseen.

    laukut.jpg
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  27. #1227
    Lainaa jamppa11 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on pyöräkuume saatu loppumaan, ensi kesänä pääsee ajamaan mustalla -09 CB1000R:llä.
    Visa lasku alkaa näyttää jo aika huimalta kun on kaikkea pitänyt tilailla, mutta mielessä olisi alkuperäisen sliparin korvaaminen. Hyvänä vaihtoehtona olisi tällä hetkellä Ixil Dual Hyperlow, jonka löysin Ebayn syövereistä catin suojan kanssa hintaan 205e.
    Onko kellään Ixilistä kokemusta?
    Ja onko kellään kokemusta SC-projectin putkista ja siitä niiden kauppaamasta memjet-unitista?
    Itseltä löytyy sc-projectin putki sekä kyseinen memjet unit. Mitään pahaa sanottavaa tuotteista ei ole. Eron vakioon huomaa selvästi, mutta penkkiin asti ei ole ollut mielenkiintoa ainakaan vielä viedä. Tosin keväämmällä olisi mahdollisuus koulussa penkittää ilmaiseksi...

    Memjet unitilla saa säädettyä seosta rikkammaalle, ns nolla asennolla lamdan arvo on siinä 1.0 tietämissä eli vakiona. Toisessa ääriasennossa lamdan arvo oli hieman alle 0.9. Sytytystä tai muuta tällä siis ei pysty säätämään.
    -CB 1kR
  28. #1228
    Lainaa zam1 kirjoitti Katso viesti
    Itseltä löytyy sc-projectin putki sekä kyseinen memjet unit. Mitään pahaa sanottavaa tuotteista ei ole. Eron vakioon huomaa selvästi, mutta penkkiin asti ei ole ollut mielenkiintoa ainakaan vielä viedä. Tosin keväämmällä olisi mahdollisuus koulussa penkittää ilmaiseksi...

    Memjet unitilla saa säädettyä seosta rikkammaalle, ns nolla asennolla lamdan arvo on siinä 1.0 tietämissä eli vakiona. Toisessa ääriasennossa lamdan arvo oli hieman alle 0.9. Sytytystä tai muuta tällä siis ei pysty säätämään.
    Minkäslainen homma tuo oli käytännössä asennella? Putken kanssa ei varmaan probleemia, mutta mites lamda anturi, oliko sille paikka valmiina sc-projectin putkessa? Pystyykö itse asentamaan. Itsellä ei ole noista minkäänlaista käryä niin siksi kyselen.

    Ja mites tuo memjet unitin asennus, joutuuko käyttämään jossain pajalla säätmässä noita seoksia?

    Onko noihin sytytyksiin tuolla setillä ollut edes tarvetta kajota...?

    Anteeksi tyhmistä kysymyksistä
  29. #1229
    Lainaa Neno kirjoitti Katso viesti
    Terve!

    Tiedän että laukuista on ollut puhetta aikasemmim täällä.
    Nyt olisi kesäksi hakusessa sivulaukut ja tankki laukku. Jos jollain on kokemuksia niin olisi kiva kuulla + ja - merkeistä ja malleista.

    Tässä viellä ennen kauden alkua meinasin saada pakoputken kiiltämään, mikä olisi hyvä aine siihen hommaan?
    Mulla on käytössä myös Kreiga, Kreigan 25 reppu sekä sitten tommoset samanlaiset 20+10 lakut jotka saa sitten takapenkin tai tankinpäälle. Erittäin hyvät vaikka eivät ihan halvimmat.
  30.  
  31. #1230
    Lainaa jamppa11 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on käytössä myös Kreiga, Kreigan 25 reppu sekä sitten tommoset samanlaiset 20+10 lakut jotka saa sitten takapenkin tai tankinpäälle. Erittäin hyvät vaikka eivät ihan halvimmat.
    Itsellä on reppuna sama. Tuleekos tossa US-20 laukussa kaikki vermeet mukana että sen saa tohon mopon takapystöön kiinni? Luulis mutta ajattelin varmistella
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Sivu: 41 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen