En epäile etteikö onnistu kotona. Saattaa säästää työkalujen hankinnan lisäksi kiroilua näin kun ei ole ennen vaihdellut. Tietty osaavan kaverin opastuksella vois kotonakin askarrella. Mutta eikös sitä lähikorjaamoakin ole hyvä tukea
Aika hölmöjä kaikki ne kuraa keräävät kolot lokarissa. Mutta täytyyhän pyörässä puunaamistakin toki olla.
CB K R
Viimeksi muokannut: A.; 14.02.2013 klo 22:44.
Stefatyökalulla kopsautetaan stefa paikoilleen niin että stefa asettuu oiken paikoilleen (suoraan) ja haarukalla pidetään jousta alhaalla (cartridgen varren päässä olevan mutterin juuresta) huono selitys, mutta kuitenkin. Haarukka siis helpottaa iskarin päässä olevan "korkin" irroitusta, kun jousi ei ole tiellä.
Viimeksi muokannut: Velmu84; 15.02.2013 klo 00:05.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Onpa jäätävä hinta! Kauanko homma kestää kun omassa autotallissa tekee kunnon välineillä? Ajattelin vaan, että paljonko BikeWorldin tuntihinta oikein on... Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, ihan merkkikorjaamoitakin.
CB K R
Ehdottomasti kannattaa kilpailuttaa, mutta kannattaa myös tarkistaa se että onko sillä edullisimman tarjoajalla minkäänlaista kokemusta iskarien huollosta... Edullisin ei ole aina välttämättä hyvä.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Noniin ongelmaa.eli rupesin tarkistamaan tarkkaa ajomäärää myynti-ilmoa varten. Akku irti ylläpitolaturista (näytti että varaus täynnä) ja sovitteleen paikalleen mutta pyöräänpä ei silti tule virtoja.
Itse en ole pyörien saatikka sähköongelmien kanssa juuri paininut, niin mikähän tuossa voisi olla? Voi olla tyhmä kysymys mutku ei yrmällä... :o
Honda CB1000R -09
ON/OFF nappi saattaa reistata, renkuta hieman ja suhauta sisälle vaikka WD-40 spräytä.
Onhan se nappi ON asennossa?![]()
Älä korjaa ehjää....
Joo oli se ON asennosa, vasta vuoden päästä pitäisi valmistua insinööriksi
Vemputin kyllä avainta virtalukossa mielestäni aika huolella. Pitääpä koittaa vielä tursuttaa sprayta. Ekana itellä tuli sulakevika tai vastaava mieleen, mutta tokkopa ne itestään lämpimässä tallissa juuri paukahtelevat? Akkua ei varmaan myöskään voi vahingossa niin kovakouraisesti asentaa että johdot kärsisivät...
E: eipä auttanu CRC ja avaimen renkutus. Prätkä on täysin mykkä.
Viimeksi muokannut: Misetin; 16.02.2013 klo 13:06.
Honda CB1000R -09
Vika paikallistettu pääsulakkeeseen, nyt käy ja kukkuu! Kiitos avusta, näin sitä tumpelokin oppii uutta.
Viimeksi muokannut: Misetin; 16.02.2013 klo 14:47.
Honda CB1000R -09
Nyt tais tosiaan käydä niin, että kun Hondan täräytti käyntiin niin tulin järkiini enkä laitakaan pyörää myyntiin.tarkoitus oli laittaa vähän parempi kotilo tilalle mutta ei kai sitä kesää ilman pyörää osaa olla.
Onko kuinka paljon porukalla duck tailia tässä pyörässä, ja mistä kannattaisi kohtuu hinnalla kattella?
Honda CB1000R -09
Minkä levyinen takakumi CB:ssä on? Onko 180 vai 190 vakiona. Itselläni on uudet 180 kumit odottamassa allelaittoa, mutta nyt on mielessä suzukin vaihto ehkä CB:hen...![]()
Kawa Z1000SX
Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
Saksasta tilasin orkkis hondan ankan. Täältä siis hintaa 169e maalattuna.
Viimeksi muokannut: Velmu84; 20.02.2013 klo 18:46.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Ankanpyrstö perään olisi kyllä kiva tyylittely mutta kun joutuu käyttämään takapenkin kuljetuskapasiteettiä ihan oikeastikinniin ei jaksa repiä kokoaikaa pois. Tosin enpä tiedä menisikö se suoraan edes tuon Triboseatin päälle ilman, että sitäkin täytyisi aina irroittaa.
http://www.ekmpowershop6.com/ekmps/s...-109-411-p.asp
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Nyt on pyöräkuume saatu loppumaan, ensi kesänä pääsee ajamaan mustalla -09 CB1000R:llä.
Visa lasku alkaa näyttää jo aika huimalta kun on kaikkea pitänyt tilailla, mutta mielessä olisi alkuperäisen sliparin korvaaminen. Hyvänä vaihtoehtona olisi tällä hetkellä Ixil Dual Hyperlow, jonka löysin Ebayn syövereistä catin suojan kanssa hintaan 205e.
Onko kellään Ixilistä kokemusta?
Ja onko kellään kokemusta SC-projectin putkista ja siitä niiden kauppaamasta memjet-unitista?
Viimeksi muokannut: jamppa11; 07.03.2013 klo 00:57.
Terve!
Tiedän että laukuista on ollut puhetta aikasemmim täällä.
Nyt olisi kesäksi hakusessa sivulaukut ja tankki laukku. Jos jollain on kokemuksia niin olisi kiva kuulla + ja - merkeistä ja malleista.
Tässä viellä ennen kauden alkua meinasin saada pakoputken kiiltämään, mikä olisi hyvä aine siihen hommaan?
Kriegalta löytyy laukut, jotka saa myös tankin päälle. Halpa ja hyvä on ostettava erikseen.
laukut.jpg
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Itseltä löytyy sc-projectin putki sekä kyseinen memjet unit. Mitään pahaa sanottavaa tuotteista ei ole. Eron vakioon huomaa selvästi, mutta penkkiin asti ei ole ollut mielenkiintoa ainakaan vielä viedä. Tosin keväämmällä olisi mahdollisuus koulussa penkittää ilmaiseksi...
Memjet unitilla saa säädettyä seosta rikkammaalle, ns nolla asennolla lamdan arvo on siinä 1.0 tietämissä eli vakiona. Toisessa ääriasennossa lamdan arvo oli hieman alle 0.9. Sytytystä tai muuta tällä siis ei pysty säätämään.
-CB 1kR
Minkäslainen homma tuo oli käytännössä asennella? Putken kanssa ei varmaan probleemia, mutta mites lamda anturi, oliko sille paikka valmiina sc-projectin putkessa? Pystyykö itse asentamaan. Itsellä ei ole noista minkäänlaista käryä niin siksi kyselen.
Ja mites tuo memjet unitin asennus, joutuuko käyttämään jossain pajalla säätmässä noita seoksia?
Onko noihin sytytyksiin tuolla setillä ollut edes tarvetta kajota...?
Anteeksi tyhmistä kysymyksistä![]()