Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 253:sta
  1. #151
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Mulla on viimestä koppia oleva (siis -09) -10 käyttöönotettu Factory ja siinä on kytkimen kanssa probleema, ettei meinaa irrottaa ja ykköstä ja varsinki vapaata saa välillä hakea ihan urakalla...

    Mopoon vaihdettiin uudet kytkinlevyt (koska vanhat oli hiukan ottanu lämpöä ja vähäkierot), mutta ei se auttanu oikeestaan yhtään!

    Ostin juuri uuden työsylinterin jolla homma pitäis korjaantua =) Kerron vloppuna kuinka kävi ;)

    Siinä kytkimen kahvassa on pieni ruuvi jolla voi hiukan stemmata sitä toimivuutta, mutta mulla sen säätäminen ei kyllä auttanu mitn!

    Noissa on yleinen ongelma toi irrotus ja vaihteiden löytyminen... toi työsylinterin vaihto on ainakin muilla auttanu =D

    Toivon sitä myös ite, koska muuten mopo on mahtava, mutta toi alkuperänen kytkin on ihan hanurista!!

    Tommi
    Et vaan osaa ilmata tota kytkintä,mikäkin kyllä johtuu alkuperäisestä ilmaussysteemistä.

    Käyt ostamassa ensin jotain oikeasti laadukasta jarrunestettä.Tuo sylinteri on koneessa kiinni joten lämpenee aika reippaasti.Huonoilla nesteillä saat olla jatkuvasti ilmaamassa.

    Apteekista vähintään desin lääkeruisku sekä yksi pienempi millä koolla ei ole niin väliä,lisäksi tarvitset jotain joustavaa läpinäkyvää letkua mikä sopii sekä ilmausnippaan että isoon lääkeruiskuun.

    Nesteet voi aluksi vaihtaa ihan perinteisesti ilmaten.Seuraavaksi koko sylinteri otetaan irti ja mäntä puristetään sisään,idea on että saadaan ilmat pois itse sylinteristä,lisäksi neste sylinterissä ei vaihdu muulla tavalla.Ílma nousee aina ylöspäin joten kannattaa pitää se mielessä kun mäntää liikuttaa.

    Työsylinterin voi seuraavaksi laittaa kiinni.Pääsylinterin kansi pois,isoon lääkeruiskuun vähintään 1dl jarrunestettä ja letkulla ilmausnippaan kiinni.Avaa ilmausnippaa hieman ja hitaasti ime ilma pois letkusta niin että ilma tulee letkusta pois ja nousee lääkeruiskun säiliön yläpäähän.Seuraavaksi alat lääkeruiskusta puristamaan uutta nestettä järjestelmään,samalla kaveri imee pienemmällä ruiskulla pois nestettä pääsylinteristä.Ja varovaisesti ettei lääkeruiskussa olevat kuplat pääse letkuun tai järjestelmään.

    Kytkin irroittaa tuon toimenpiteen jälkeen takuuvarmasti,vapaan löytäminen on aina hankallaa tässä moottorissa.Sitä voi parantaa öljyillä ja tuolla suutin modilla.En ole itse vielä kerinnyt kokeilemaan hirveästi eri öljyjä,mutta useinmiten kytkin toimii paremmin ohuemmilla öljyillä.Itse en näe tuon ilmauksen jälkeen koe vapaan löytämistä mitenkään ongelmallisena,varsinkin kun siihen tottuu.

    Takajarrunkin saa kohtalaiseksi oikealla ilmauksella.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
  2. #152
    Helpoiten tuon kytkimen ilmaa ihan vaan ilmausruuvista. Radiaalipääsylinterissä on nippa siellä letkun juuressa, muutama pumppaus ja kahva pohjaan, nippa auki ja kiinni, kahva ylös. Pari kertaa kun tekee niin pitäisi alkaa toimia.

    Vanhemman mallin pääsylinterissä ei ole ilmaruuvia mutta sen voi ilmata banjopultista letkuliittimestä, tulee vaan herkästi sotkua mutta toimii yhtä hyvin.

    Työsylinteristä alhaalta koneen kyljestä ei yleensä paljon ilmaa tule, vika on siellä kahvapäässä.

    Kokemukset kahdesta millestä -02 ja -04 factory, varsinkin radalla rääkätessä saa ilmata kerran päivässä.
    Neste myös tummuu todella nopeasti vaikka se vaihtuu pikkuhiljaa pitkin kesää, syy tähän olisi hauska tietää.


    20 tkm. huoltohintaa ihmetteleville tiedoksi että ainakin mille factory malliin tuossa kuuluu tehdä täysi keularemppa öljyineen ja tiivisteineen.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  3. #153
    Täytynee kokeilla tota itse ilmausta vielä jos ei huomenna laitettavat uusi työsylinteri ja se 40:n suutin tuo apua =)

    Ihmettelen vaan kun kytkintä on rassattu ainakin 4:ssä eri liikkeessä ja jokaisessa se on ilmattu muutamaan kertaan, ettei kukaan olis sitä osannu kunnolla tehdä...?? Mutta toki tiedän et nää italiaanot vaatii usein sen mallikohtasen "tietämyksen" kaikkien kommervenkkien suhteen ;)

    Noh eiköhän tästäkin selvitä =D Nyt pitää jo alkaa sit ite tekemään ku edelliset on menny takuun piikkiin...

    Lainaa MCL kirjoitti Katso viesti
    Et vaan osaa ilmata tota kytkintä,mikäkin kyllä johtuu alkuperäisestä ilmaussysteemistä.

    Käyt ostamassa ensin jotain oikeasti laadukasta jarrunestettä.Tuo sylinteri on koneessa kiinni joten lämpenee aika reippaasti.Huonoilla nesteillä saat olla jatkuvasti ilmaamassa.

    Apteekista vähintään desin lääkeruisku sekä yksi pienempi millä koolla ei ole niin väliä,lisäksi tarvitset jotain joustavaa läpinäkyvää letkua mikä sopii sekä ilmausnippaan että isoon lääkeruiskuun.

    Nesteet voi aluksi vaihtaa ihan perinteisesti ilmaten.Seuraavaksi koko sylinteri otetaan irti ja mäntä puristetään sisään,idea on että saadaan ilmat pois itse sylinteristä,lisäksi neste sylinterissä ei vaihdu muulla tavalla.Ílma nousee aina ylöspäin joten kannattaa pitää se mielessä kun mäntää liikuttaa.

    Työsylinterin voi seuraavaksi laittaa kiinni.Pääsylinterin kansi pois,isoon lääkeruiskuun vähintään 1dl jarrunestettä ja letkulla ilmausnippaan kiinni.Avaa ilmausnippaa hieman ja hitaasti ime ilma pois letkusta niin että ilma tulee letkusta pois ja nousee lääkeruiskun säiliön yläpäähän.Seuraavaksi alat lääkeruiskusta puristamaan uutta nestettä järjestelmään,samalla kaveri imee pienemmällä ruiskulla pois nestettä pääsylinteristä.Ja varovaisesti ettei lääkeruiskussa olevat kuplat pääse letkuun tai järjestelmään.

    Kytkin irroittaa tuon toimenpiteen jälkeen takuuvarmasti,vapaan löytäminen on aina hankallaa tässä moottorissa.Sitä voi parantaa öljyillä ja tuolla suutin modilla.En ole itse vielä kerinnyt kokeilemaan hirveästi eri öljyjä,mutta useinmiten kytkin toimii paremmin ohuemmilla öljyillä.Itse en näe tuon ilmauksen jälkeen koe vapaan löytämistä mitenkään ongelmallisena,varsinkin kun siihen tottuu.

    Takajarrunkin saa kohtalaiseksi oikealla ilmauksella.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  4. #154
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tulipa halpa jalkatappisarja vastaan 03-05 Tuonoon. Hintaa kokonaiset $128 plus postitus. Kellään kokemuksia, kun meinasin ihan suosikkeihin jättää? Ei välttämättä heti ostoslistalla, mutta joskus sellainenkin hulluuskohtaus voi iskeä. Siirtää näköjään tuon takajarrusylinterinkin.

    http://www.dan-moto.com/DM_INT/april...oduct-841.html
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #155
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tulipa halpa jalkatappisarja vastaan 03-05 Tuonoon. Hintaa kokonaiset $128 plus postitus. Kellään kokemuksia, kun meinasin ihan suosikkeihin jättää? Ei välttämättä heti ostoslistalla, mutta joskus sellainenkin hulluuskohtaus voi iskeä. Siirtää näköjään tuon takajarrusylinterinkin.

    http://www.dan-moto.com/DM_INT/april...oduct-841.html
    No kyllä noita halpoja sarjoja nyt sitten löytyy mutta eipä löytynyt viime talvena, joten ostinpa sitten silloin PP-Tuningin jalkatappisarjan.

    Kyllähän tuolla hinnalla kannattaa jo ainakin harkita.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  6. #156
    PP-tuningit tuli itekki ostettua keväällä...

    En olis kyl hetkeäkään harkinnu jos noi olis silmiin osunu =) ei sillä, et pp:t huonot todellakaan olis, mut kyl aika kilpailukykynen hinta ja työn laatukin näytti hyvältä!

    Ainut mikä pp:ssä mättää on se vaihdevipu, joka hankaa saappaaseen mustan läntin miksei se ole samalla tavalla ku muissa (alakautta ja pois tieltä)???

    Lainaa Motari73 kirjoitti Katso viesti
    No kyllä noita halpoja sarjoja nyt sitten löytyy mutta eipä löytynyt viime talvena, joten ostinpa sitten silloin PP-Tuningin jalkatappisarjan.

    Kyllähän tuolla hinnalla kannattaa jo ainakin harkita.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  7. #157
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tulipa halpa jalkatappisarja vastaan 03-05 Tuonoon. Hintaa kokonaiset $128 plus postitus. Kellään kokemuksia, kun meinasin ihan suosikkeihin jättää? Ei välttämättä heti ostoslistalla, mutta joskus sellainenkin hulluuskohtaus voi iskeä. Siirtää näköjään tuon takajarrusylinterinkin.

    http://www.dan-moto.com/DM_INT/april...oduct-841.html

    Onhan noita kiinalaisia ebaykin pullollaan. Kokemusten kerryttämisen noiden osalta jätän muille
    <br />
  8. #158
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Onhan noita kiinalaisia ebaykin pullollaan. Kokemusten kerryttämisen noiden osalta jätän muille
    Muutamaa Apriliafoorumia olen kahlannut läpi. Pientä askartelua vissiin vaatii, kun takajarrunesteen säiliölle pitää tehdä kiinnitys itse (ei tule mukana). Ovat laittaneet sen pienellä palikalla siihen matkustajan jalkatapin runkoon kiiinni tai vaihtoehtoisesti sen pääsylkän viereen kantapään suojan taakse. Paikalleen ne on yleisesti ottaen saatu, jotta harkinnassa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #159
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Onhan noita kiinalaisia ebaykin pullollaan. Kokemusten kerryttämisen noiden osalta jätän muille
    Menee kuulopuheiksi, mutta parin kaverin kanssa noista kiinalaisista seteistä tuli puhetta niin komentti oli "markalla saa markan tavaran". Kuulema vähän ikävä tunne kun nousee tapeilla seisaalleen niin tapit joustaa alla...
    Ei siis välttämättä ole kyseessä nuo DanMoton sarjat, mutta kanattaa vähän miettiä onko nuo tarpeeksi tukevat.
  10. #160
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Menee kuulopuheiksi, mutta parin kaverin kanssa noista kiinalaisista seteistä tuli puhetta niin komentti oli "markalla saa markan tavaran". Kuulema vähän ikävä tunne kun nousee tapeilla seisaalleen niin tapit joustaa alla...
    Ei siis välttämättä ole kyseessä nuo DanMoton sarjat, mutta kanattaa vähän miettiä onko nuo tarpeeksi tukevat.
    Tätäpä juuri vihjailin. Kiinasta kun saa -roskaa...

    ps. vieläkin itsellä hakusessa tappisarja. Brittien Aprilia Performancelle lähtenyt tervehdys tyhjästä lässytyksestä ja lupailusta.
    Viimeksi muokannut: peppoone; 12.09.2012 klo 12:27.
    <br />
  11. #161
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Tätäpä juuri vihjailin. Kiinasta kun saa -roskaa...

    ps. vieläkin itsellä hakusessa tappisarja. Brittien Aprilia Performancelle lähtenyt tervehdys tyhjästä lässytyksestä ja lupailusta.
    Iteki oon tässä parina iltana guugletellu, kun talvikauden puolvuotiselle uskaltais ehkä tommosen projektin ottaa eikä ois keväällä välttämättä niin hankala tottua käänteiseen kaavioon kuin keskellä kesää.

    Ainakin Robby Motoissa ja Gilleseissä näkyy olevan nestesäiliölle valmis paikka. G:t muutenkin varsin maukkaan näköiset hiilarisuojineen mutta hintaakin heti 450e ja lisänä löytyy maininta "The covering has to be cut out in case of using reverse shifting". Onko seurakunnalla kokemusta että koskeeko leikkelytarve muitaki merkkejä?

    edit. Nyt kun tarkemmin vertaili noita sarjoja niin pp-tuningeissa taitaa just siks tulla jalkatapin yläpuolelta se vivusto että saa ton käänteisen toiminnan helpommin. Gillesit vaatii leventävän lisäosan tonne vaihdeakselin päähän että tulee katteitten ohi, muissa ei taideta juurikaan mainita koko asiaa. Niin ja sori ketjun sotkemisesta, Tuonoohan nää kateongelmat ei taida koskee
    Viimeksi muokannut: mikkom; 14.09.2012 klo 23:00. Syy: lisäys
    YZF600R -> RSV1000R
  12. #162
    Juu olihan niitä tappisarjoja ebayssä ja muualla netissä tarjolla viime talvenkin aikana mutta kun kriteereinä oli ehdottomasti käännetty vaihdekaavio(mahdollisuus) ja itselläni myös kaatumisen seurauksena jarrupoljin sarjan mukana niin vaihtoehdot vähenivät radikaalisti.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  13. #163
    Tuonossa ottaa putkeen kiinni toi pp-tuning jos kääntää vivuston toisinpäin... Koitin tossa yksi päivä kun oli tekemisen puutetta =) Kait sen jollain spacerilla sais toimimaan alakauttakin, mutta onpa taas talveksi miettimistä =D

    Muutenhan se on tosi pätevä sarja säätöineen ja hilkkeineen! Se siirtää myös sen takajarrun siihen jalkatappisarjaan... ja kisamiehille jos kelpaa niin kyl se jotain hyvää on tehnyt =)

    Ostin ite sen tuolta tän sivuston mainostamalta Ysi-Racingilta, ja oliskohan se ottanu jotain 340€ setistä... en nyt tarkkaan muista, mut en sit sen vertailun perusteella jaksanu lähteä ulkomailta tilailemaan ja odottamaan.

    edit: ja äkkiä tohon käänteiseen tottuu =) ajan nyt kahta mopoa ja toisessa käänteinen ja toisessa tavallinen eikä ole ongelma. Vähä ku vaihtais autossa manuaalista automaattiin ;)

    Lainaa mikkom kirjoitti Katso viesti
    edit. Nyt kun tarkemmin vertaili noita sarjoja niin pp-tuningeissa taitaa just siks tulla jalkatapin yläpuolelta se vivusto että saa ton käänteisen toiminnan helpommin. Gillesit vaatii leventävän lisäosan tonne vaihdeakselin päähän että tulee katteitten ohi, muissa ei taideta juurikaan mainita koko asiaa. Niin ja sori ketjun sotkemisesta, Tuonoohan nää kateongelmat ei taida koskee
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  14. #164
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Ostin ite sen tuolta tän sivuston mainostamalta Ysi-Racingilta, ja oliskohan se ottanu jotain 340€ setistä... en nyt tarkkaan muista, mut en sit sen vertailun perusteella jaksanu lähteä ulkomailta tilailemaan ja odottamaan.
    Oliko ihan hyllytavarana? Kattelin että Bike-Doctor ja Dragrace ainaki noita kauppaa, mutta menis sit kuitenki tilaamiseks välimatkan takia.
    YZF600R -> RSV1000R
  15. #165
    Jos en nyt ihan väärin muista niin kyl ne viikossa oli kotiovella tilauksesta =)

    Ja noissa oli myyjän mukaan se hyvä puoli, et varaosia saa helposti ja varmasti!

    Mä ainakin soitin suoraan sille firman pitäjälle ja hyvin tultiin juttuun ja homma toimi, ku rasvattu ;)

    http://www.ysi-racing.com/

    T

    Lainaa mikkom kirjoitti Katso viesti
    Oliko ihan hyllytavarana? Kattelin että Bike-Doctor ja Dragrace ainaki noita kauppaa, mutta menis sit kuitenki tilaamiseks välimatkan takia.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  16. #166
    Onko Tuonon ja RSVR:än putkistoissa joitain eroja että se PP-Tuningin sarja ottais käänteisellä kaaviolla putkeen?

    Ei mulla ainakaan ole RSVR:ssä mitään mahtumisongelmia.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  17. #167
    Ei se siis ota mihinkään kiinni normaalisti asennettuna =)

    Koitin vaan kääntää sen koko linkkuvivuston toisinpäin, et olis saanu sen vaihdevivun menemään tappisarjan alapuolelta ;) sillon se ottaa putkeen kiinni!

    T

    Lainaa Motari73 kirjoitti Katso viesti
    Onko Tuonon ja RSVR:än putkistoissa joitain eroja että se PP-Tuningin sarja ottais käänteisellä kaaviolla putkeen?

    Ei mulla ainakaan ole RSVR:ssä mitään mahtumisongelmia.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  18. #168
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Laitetaan tänne:

    Eli, mikähän mahtaa alla 03 Tuonon etujarrujen mäntien halkaisija? Noin niin kuin tiivisteitä ajatellen (mulle kaupitellaan Duken semmoisia ihan reiluun hintaan).

    Siis Brembot kyseessä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #169
    Sanoisin 34mm
    S1000RR 2012
  20. #170
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tonibergholm kirjoitti Katso viesti
    Sanoisin 34mm
    Saman tuotti oma etsintä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #171
    ...hiukan myöhässä, mut...

    Laitettiin tuonon kykään se mpl:n työsylinteri ja se 40:nen suutin... täytyy varmaan ite alkaa ilmata, koska ei se irrottamiseen auttanu mitn!!

    Kytkin kyllä muuttu kevyemmäksi, mut irrotus ja ykkösen/vapaan löytyminen on ihan yhtä hankalaa

    Ei kyllä ymmärrä???

    Tai siis joo... se ilmaus on sit varmaan se juttu, joka menee jotenki aina vituralleen.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  22. #172
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jaaha. Gen1 Tuonossa on viehättävä piirre. Ne perkele ei suostu vanhenemaan tietyn rajan jälkeen. Nopeusmittari on takajarrusatulan kiinnikkeessä, ja anturi kyttäilee jarrulevyn kiinnityspultteja. Tästä tulee tieto nopeudesta ja matkasta trippimittariin sekä kilometrimittariin.

    Nyt on homma seis ja anturi pika-analyysin perusteella syypää. Hyvään aikaan tuli asennettua tuo Zumo, josta näkee kaiken, ja vähän päälle.

    Ai niin, uuden hinta 110 ekua.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #173
    Juu toi osa maksaa Gen2:nkin aivan törkeesti ellei jopa oo sama osa...ihanan kallista
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  24. #174
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motari73 kirjoitti Katso viesti
    Juu toi osa maksaa Gen2:nkin aivan törkeesti ellei jopa oo sama osa...ihanan kallista
    Sama osa Falcossa, Gen1:ssä, Gen2:ssa, Milleissä jne. Mitä sitä hyvää vaihtamaan

    Just tilasin britti ebaysta. About 105 euroa kotiinkannettuna. Tän päivän 700 km aikana kilsoja kertyi 2.5 Aprilian mukaan. Hieman se toiminta empi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #175
    Pitäs vaihdella tuulettimet, molemmat, onko kokemuksia? jäähytin irti vai onko helpompaa tapaa..?
    Pyörähän on siis uudempi tuono. Molemmat on tosiaan hyytyneet syystä X..

    t.make
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  26. #176
    Lainaa makke111 kirjoitti Katso viesti
    Pitäs vaihdella tuulettimet, molemmat, onko kokemuksia? jäähytin irti vai onko helpompaa tapaa..?
    Pyörähän on siis uudempi tuono. Molemmat on tosiaan hyytyneet syystä X..

    t.make
    Ei suoraa vastausta kyssäriin, mutta tarkistithan (mittasit?) ettei vika ole "johdossa", niin kuin yleensä...
    Olettaisin ettei molemmat puhaltimet possahda saman aikaisesti, ellei syy X ole sitten tiedossasi? No, tsekkaa virransyöttö: Sulakkeet, sen jälkeen varmista että puhaltimien rele saa syötön ECUlta - vetääkö rele kun kone käy kuumana? Jos vetää, tuleeko jännite flektien liittimille saakka? Siinä saattaa olla pari-kolme liitintäkin ECU:n ja puhaltimien välissä (korroosio/huono kontakti? => puhdistus/voitelu) Onhan maadoitus kunnossa (miinus-johto rungossa = flektien liittimillä ~12...13VDC kun rele vetäneenä)? Jos tämä puoli ookoo, kait se sitten on puhallinyksiköiden vaihto edessä...
    MAD (mean absolute deviation)
  27. #177
    Tuossa vielä linkkiä Makkelle, sikälimikäli tekee mieli puuhastella itse: workshop manual pdf http://www.rsvforum.com/leirasok/tuono_service.pdf

    Luulisin että puhaltimien vaihto-ohjekin löytyy...
    MAD (mean absolute deviation)
  28. #178
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Tuossa vielä linkkiä Makkelle, sikälimikäli tekee mieli puuhastella itse: workshop manual pdf http://www.rsvforum.com/leirasok/tuono_service.pdf

    Luulisin että puhaltimien vaihto-ohjekin löytyy...
    Joo, kattelin tuon jo aiemmin läpi, ei ollu apua siitä. Mut pitää kattella nuo johdot läpi.. Toinen on siis hyytynyt, ei lähde ollenkaan käyntiin, toinen lähtee välillä.. mut tosiaan josko noista liitotksista olisi kiinni..
    FZ6-n -05 -> ZX-12R -05 -> Aprilia Tuono 1000r -10 -> Kawasaki ZZR1400 -15

    "Do It Like You Mean It"
  29. #179
    Lainaa makke111 kirjoitti Katso viesti
    Joo, kattelin tuon jo aiemmin läpi, ei ollu apua siitä. Mut pitää kattella nuo johdot läpi.. Toinen on siis hyytynyt, ei lähde ollenkaan käyntiin, toinen lähtee välillä.. mut tosiaan josko noista liitotksista olisi kiinni..
    Kuten edellä mainittu, niin kävisin liittimet läpi.

    Pienet kosketushäiriöt sähköjärjestelmässä ei ole vika, vaan ominaisuus, jonka kanssa kannattaa opetella elämään. Koska Italia.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  30.  
  31. #180
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sama osa Falcossa, Gen1:ssä, Gen2:ssa, Milleissä jne. Mitä sitä hyvää vaihtamaan

    Just tilasin britti ebaysta. About 105 euroa kotiinkannettuna. Tän päivän 700 km aikana kilsoja kertyi 2.5 Aprilian mukaan. Hieman se toiminta empi.
    Mulla oli joskus sama vika,mittarit näytti vaan nollaa.Teki tuota satunnaisesti,jonkun renkaanvaihdon myötä puhdistin anturin ja takajarrulevun+ruuvit eikä tuota tapahtunut tuon toimenpiteen jälkeen enää.

    Kyllä tuollaiset dc moottorit on niin toimintavarmoja että todennäköisyys että molemmat paukahtavat on todella pieni.
    Vikana on luultavasti jäähdytysvedessä oleva termokytkin joka kytkee flektit päälle/pois lämpötilan mukaan,toisena vaihtoehtona hapettuneet liittimet.Itselläkin jämähti tuo termoskytkin niin että se oli jatkuvasti päällä,hellä napautus kumivasaralla palautti toimenpiteen ennalleen.
    They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. Thats nothing, cause if you play it forwards, it installs Windows.
Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen