kuulostaa hyvälle.
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
Moro. Kellään hajonnut Relay junction box? Osaisiko joku selventää hieman kyseisen boxin toimintaa? Viikon verran taistellut pyörän kanssa kun se ei käynnisty. Aluksi luulin, että vain pakarin servo oli mennyt kun ei pyörähdä, mutta nyt uusi tilalla ja ei vaikutusta. Pyörällä ajoin ennen hajoamista ja poikkesin kaverilla ja kun olin lähdössä niin se ei enään startannut ja mm. Mittariston valot välkkyivät. Virrat tulee ok pyörään(akku juuri ladattu) --> tappokatkaisija käynnistys asentoon(eikö tässä vaiheessa kuuluisi bensapumpun herätä? Ei herää.) -->kuuluu pieni ininä junction boxista--> painaa starttia--> junction boxista kuuluu vain pieni naksahdus eikä pyörä starttaa( ei edes pyöritä starttia). Kaikki neuvot & vinkit tervetulleita! Myös outoa on, että kun painan esim vilkkua niin alkaa mittaristo välkkymään. Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä pärnuu pyörällä, mutta alkaa toivo menemää kun ei saa pyörää kuntoon.![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Kiinnostaisiko jotakuta jalkatappien siirtosarja D-mallin kymppiin, värinä keltainen/kulta? Muuten laittaisin nämä omaan pyörään, mutta jarrupolkimen kanssa joutuu hieman säätämään, jotta nämä sopisivat täydellisesti. Ongelma on siinä, että tässä jalkatappirungossa takajarrusylinteri tulee hieman eri kohtaan mitä vakiossa. Asian saa ratkaistua joko vaihtamalle jarrusylinterin ns. väärälle puolelle jalkatappirunkoa ja laittamalla spacerin /prikkoja väliin tai sitten jarrusylinterin ollessa oikealla puolella välittää jarrupolkimelta voiman 75mm pitkällä pultilla.
Vaihdepolkimen puoli menee suoraan heittämällä kiinni ilman mitään säätöjä.
Näillä saa säädettyä jalkatappien kohdat varmasti jokaiselle sopivaksi, eikä pitäs olla hinnalla pilattu. Muutenkin erittäin laadukkaan oloiset!
Hinta tuolla sivuilla 179,00$, nämä hintaan 120€
Ja kun joku varmasti kysyy miksi myyn, niin vastataan siihen suoraan että muita harrastuksia n+1 kpl, jotka vievät aikaa ihan tarpeeksi eikä tällähetkellä ole oikein työkaluja/tilojakaan puuhastella tai askarrella yhtikäs mitään.
Kawasaki ZX10R '06
Muutama kyssäri 10R:stä vm. 2004.
* Ei vissiin ole bensahanaa?
* automaatti imuko?
* Paljonko bensaa jäljellä kun alkaa vilkuttamaan valoa?
* Miksi vilkuttaa parkissa (avaimet irti) Fi valoa (bensansyöttö)?
* 98 tankkiin?
tai sattuu routapatti keskelle mutkaa tai vaihat isommalle vaihteelle kaasu pohjassa yli 10t rpm
mut itse tiedostaen sen olemassa olon puutteen pärjää mainiosti..
sen kyllä huomaa jos se alkaa tuntuu että sitä tarvii.
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
Lempinimi "The widow maker" ei ole kyllä ihan tuulesta temmattu.
Osta ohjausiskari...
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Vettä sataa, ittu! Tuli ostettua uusi auto, jolla on jopa entiseen verrattuna mukava ajaa, ittu! Kilometrejä tuli keväästä- ja alkukesästä tosi paljon, nyt ei juuri ollenkaan, ittu! Muutenkin ottaa päähän, ittu! Ei mulla muuta..
Viestin sisältöarvo puhdas 0, ittu!
-P
Mulla olis viime syksynä asennetut 5tkm ajetut ylimääräset swingin jatkot jotka voisin myydä. Ollut kiinni -04:ssa. Ihan mallikohtaiset pultattavat on ja säätövaraa on noin 5-7 tuumaa. Hintaa en oo vielä miettinyt, kun pitää kattoa paljonko moiset uutena maksaa. Kuvia voin laittaa, jos kiinnostusta herää.. Ihan helvetin tyytyväinen ite niihin olin, mutta oma 10R meni lunariin tossa viikko sittenVakuutusyhtiö ei noita huolinut.
E: Takuuseen en voi siis mennä palasten suoruudesta, mutta silmämääräisesti sekä viivoittimella mitattuna näyttävät suorilta. Muutenkin onnettomuustilanteessa vauhtia oli sen verran vähän (ei peräänajo), etten usko noitten vahingoittuneen.
EE: Ilmeisesti alumiini ei muutenkaan "väänny" vaan halkeaa, jos isoa hittiä ottaa, eikä mitään siihen viittaavaa paloissa näy ulkoisesti.
Viimeksi muokannut: Ced; 16.07.2012 klo 19:24.
GSX600F -90 -> ZX10R -04 -> CBR600RR -13
Viimeksi muokannut: Perkele; 17.07.2012 klo 16:19.
Moro, sori en ole muistanut käydä täällä.
Kyseessä on siis juurikin tämä setti http://www.ebay.com/itm/EXTENSIONS-K...sories&vxp=mtr
Hintaa näyttäisi olevan noin 250e ilman rahtia.
100e?
GSX600F -90 -> ZX10R -04 -> CBR600RR -13
Näinköhän koskee Suomessa myytyjä kymppejä? http://www.garth285.com/misc/recall.pdf
Recall 2011-2012 Ninja ® ZX™-10R (ZX1000JBF/KBF/JCF/KCF)
TITLE: CRANKCASE OIL LEAKAGE
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Vähän kyllä kiinnostaa kyykympi kawa eli zx-10r tuon z750n jälkeen.. Kuinkas paljon raiskattu tuollainen +50tkm ajettu c-mallin kymppi on? Mitä huoltoja siihen on tehty (jos on ajallaan tehty huollot ) ja mitä huomioitavaa noilla kilometreillä olevissa pyörissä pitäisi ottaa huomioon? Haussa on juurikin 2004/2005 mallin pyörät ja budjetti 5-6ke.
-onko nokkaketjua vaihdettu noilla kilometreillä?
-venttiilit on tietty tsekattu monesti?, mikä on tarkastusväli?
-onko moottoria tarvetta avata suuremmin lähiaikoina?
yleiset hommat pyörän ostossa on selvillä
ps. on tarkoitus hommata ns. pitopyörä jota ei heti tarvitse vaihtaa ainakaan tehojen takia (vaikka eihän sitä koskaan tiedä). ((vaikka kyllä se turbobusa kyllä sitten joskus))
Kiitos![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Itellä on ~40k ajettu -05 malli. Ketjua ei oo vielä vaihdettu, rallattelee kylmänä, mutta juuri kävi määräaikaishuollossa, eivätkä alkaneet vielä vaihtamaan, auttoivat vaan kiristintä pomppaamaan yhden pykälän tiukemmalla.
Määräaikaishuollot menee tyyliin, 12k pieni huolto, 24k iso huolto, 36k pieni huolto, 48k iso huolto jne. Venttiilin tsekkaus siis isossa huollossa. Tarkemmat huoltospeksit löytyy manuaalista (google).
Yleisesti ei oo ainakaan itellä vielä suurempia ongelmia/murheita ollut pyörässä noilla kilometreillä, ekaa kesää pyörä ja 6k ajanut itse noista. Orkkisjarrut on paskat, mutta kuntoonlaittaminen onnistuu kohtuu helposti vaihtamalla Nissinin satulat ja teräspunosletkut. Toinen jarrulevy oli myös itsellä kiero, joten vaihtoon meni sekin. Ei ollu vaikea homma sekään, vaikken mikään mekaanikko olekkaan.
Itse en ostaisi näitä 50tkm ajettuja, kun en yleensä jaksa pitää yhtä samaa pyörää älyttömän kauaa, niin sitä on sitten vaikea saada myytyä eteenpäin ellei ihan polkuhintaan halua luopua, kun suurinosa ostajista tuijottaa kilometrejä.
Venttiilit tarkistetaan 24 tuhannen huollossa ensimmäisen kerran ja sitten seuraava 48 tkm. Jos on ollut hyvällä pidolla, niin eipä tuo 50tkm koneelle ole mitään. Käy koeajamassa useampaa, niin saat vähän vertailukohtaa. Näissä C-mallin kympeissä voi joissain olla rungossa murtumia, mutta näitä on aika vaikea huomata mikäli ei ala riisumaan katteita.
C-mallin kymppiärrä on nykypäivänäkin helvetin hyvä pyörä. Tehoa on enemmän, kuin tarpeeksi ja vaikka se paperilla näkyykin, että häviää takarengastehossa uudemmille, niin ei se siltä persdynossa kyllä tunnu. Ohjausiskari pyörään kannattaa laittaa, koska se on vähän kipeä kaveri ilman sitä jos ajetaan isoa kovaa.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
C mallin 10r hommattu. Akran putkistolla ja kommanderilla. Ei uskalla avata kunnolla![]()
Viimeksi muokannut: reimah; 14.08.2012 klo 12:53.