Sivu: 91 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41818990919293101141 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2701:stä 2730:een 4629:sta
  1. #2701
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 12 2011,23:10) kirjoitti
    Voipi olla, että vannoutunut Kawamies vaihtaa pyörää ensi viikonloppuna *
    hyi hyi, etkai rupee ajamaan maatalouskoneella?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #2702
    Harrastaminen on halapaa. 08 10r:stä meni 20.7 jäännitteensäätäjä rikki, noh se vaihdettiin ja nyt n.700km takana niin ECU hajosi 11.8. *Mittarissa vähän yli 9000km ja yllättäen pyörään tuli 2 vuotta täyteen 5.6.2011.

    Oli varmaan saanut vähän jännitepiikkiä itseensä tuon hajonneen säätäjän takia? ECU:sta ilmeisesti joku konkka sulanut, kun valui nestettä pihalle.

    Kyllä vähän ahdistaa tällä hetkellä.
  3. #2703
    Noniin tuli viikonloppuna talliin -05vuotuinen 10ärrä. Hienolta pyörältä tuntuu kaikinpuolin! =) Muutama ihmetyksen aihe kumminkin koska aivan uusi tuttavuus tämä pyörä meikämannelle. Eli pyörä on edellisen omistajan toimesta huollatettu 24kkm huollossa merkkiliikkeessä ja silti huomaa kuinka kytkinkoppaan on valunut hiukan öljyä, ilmeisesti tiivisteestä. Sama venttiilikopassa oikealla puolelle. Eli onko nämä ns. ominaisuuksia vai onko huoltomies tehnyt jotain väärin? Muresta aiheutti myös syylärin toisen yläkiinnikkeen puuttuminen (ilmeisesti tippunut tänään ajon aikana) eli syyläri roikkuu nyt ikävästi ja painaa sivukatetta. Tuntui muutenkin toi olevan aika heppoisesti kiinni koko systeemi. Eli ei varmasti oo kallis liikkeen kautta tilattuna tuommoinen kiinnikepala?
  4. #2704
    Lainaa (timppal @ Heinä. 29 2011,09:19) kirjoitti
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 28 2011,15:10) kirjoitti
    Venttiilien välykset pitäisi tarkistella tässä syssymmällä (24tkm mittarissa). Onko kellään tuttuja/hyviä kokemuksia Pirkanmaalta jostakin huoltopaikasta, joka tekisi työn laadukkaasti sekä tietysti kustannustehokkkaasti?
    Omastani tarkastettiin välykset Tampereen Autocenterissä. Hinta oli ainakin ihan kohtuullinen ja mikä parasta, huoltoajan sai nopeasti. Muutenkin asiakaspalvelu oli siellä erinomaista
    Käytin sitten itse MP-Kymäläisellä välyksien tarkastuksessa/säädössä. Erittäin kilpailukykyinen hinta ja palvelu huippuluokkaa.

    Yllätys sen sijaan oli se, että kaikki välykset piti säätää (toleransseissa) mutta ihan alarajalla, jotkin menneet jo yli. Kuinka muistelisin että ensimmäinen 24tkm välystensäätö on vain "valohoitoa", no ei tässä yksilössä.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  5. #2705
    Lainaa (Grosse @ Elo. 18 2011,13:18) kirjoitti
    Lainaa (timppal @ Heinä. 29 2011,09:19) kirjoitti
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 28 2011,15:10) kirjoitti
    Venttiilien välykset pitäisi tarkistella tässä syssymmällä (24tkm mittarissa). Onko kellään tuttuja/hyviä kokemuksia Pirkanmaalta jostakin huoltopaikasta, joka tekisi työn laadukkaasti sekä tietysti kustannustehokkkaasti?
    Omastani tarkastettiin välykset Tampereen Autocenterissä. Hinta oli ainakin ihan kohtuullinen ja mikä parasta, huoltoajan sai nopeasti. Muutenkin asiakaspalvelu oli siellä erinomaista
    Käytin sitten itse MP-Kymäläisellä välyksien tarkastuksessa/säädössä. Erittäin kilpailukykyinen hinta ja palvelu huippuluokkaa.

    Yllätys sen sijaan oli se, että kaikki välykset piti säätää (toleransseissa) mutta ihan alarajalla, jotkin menneet jo yli. Kuinka muistelisin että ensimmäinen 24tkm välystensäätö on vain "valohoitoa", no ei tässä yksilössä.
    Samaa voin itsekkin sanoa MP-Kymäläisestä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  6. #2706
    Pistäkäähän jotain suuntaa-antavaa hintaa tuosta jumpasta. Pitäisi itsekin Tampereen seudulla nuo välykset tsekkauttaa/säädätyttää, niin ei tarvitsisi välttämättä tehdä tuota kilpailutuskierrosta. Tuo Kymäläinen on ainakin ihan uusi tuttavuus, mutta voisi olla yksi vaihtoehto sijaintinsa takia.
  7. #2707
    Lainaa (protoni @ Elo. 29 2011,08:21) kirjoitti
    Pistäkäähän jotain suuntaa-antavaa hintaa tuosta jumpasta. Pitäisi itsekin Tampereen seudulla nuo välykset tsekkauttaa/säädätyttää, niin ei tarvitsisi välttämättä tehdä tuota kilpailutuskierrosta. Tuo Kymäläinen on ainakin ihan uusi tuttavuus, mutta voisi olla yksi vaihtoehto sijaintinsa takia.
    Tampereen Autocenter antoi hinta-arvioksi 250-350€. Kymäläinen teki halvemmalla Ja hyvin kesti viime lauantaina Kemoralla.

    Olin itse purkanut huoltoa varten katteet pois, joten siinä säästyi hiukan työtä.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  8. #2708
    No eipä kauheen paha. Olin varautunut vähän suolasempaankin hintaan. Pitääpä tuonne varmaan kiikutella tuossa kuukauden kuluttua. Tattis!
  9. #2709
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 30 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (HondaCebari @ Heinä. 30 2011,18:56) kirjoitti
    pieni mielenkiinto olisi hommata tommonen 10r-2005vm
    Mites nuo vena välykset,joutuuko tuon ikäsistä useinkin säätämään välyksiä ?
    Onko mitään yleisiä tyyppivikoja ?

    Eipä noissa mitään yleisiä tyyppivikoja tietääkseni ole ellei nyt vähän levottoman oloinen ja Kawamaisen raaka laite Jos on tottunut Yamahan tai Hondan tapaisiin rauhallisiin vespoihin, niin voi tuon pian luonnehtia tyyppiviaksi *
    Moikka Kepa ja muut !
    Ei sitä ole moto orggilaisia unohdettu, vain tuli tän kesän alkuun heti sellaiset prokkikset ettei kerinnyt edes foorumilla piipahtaa tai saati sitten paljon ZX 10 R ää ulkoiluttaa tai uusia jo valmiina olevia päivityksiä asennella.
    Ei sitä kuitenkaan vielä kuolema ole korjannut.
    Ps kun kerkiän toivottavasti vielä ajokelien aikaan päivitykset asentaa silloin KK:n 10 on tosi nopea...........
    Pistän kuvaa kyllä Parhain terveisin KK-
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  10. #2710
    Lainaa (grandi67 @ Elo. 03 2011,07:09) kirjoitti
    Lainaa (shY @ Elo. 03 2011,02:49) kirjoitti
    Vaihtamisesta kyselisin teiltä konkareilta ja paljon ajanneilta;

    Kun tekee moottorijarrutuksia - esim. ajan kutosella ja haluan vaihtaa kakkoselle niin onko pyörän kannalta ihanteellisempaa vaihtaa suoraan kakoselle vai käydä pykälä pykälältä läpi?! Tarkotan siis, että päästänkö kytkimen aina kun vaihdan pienemmälle vai nakutanko suoraan sille vaihteelle jolla haluan ajaa. Kummasta pyörä tykkää enemmän, vaiko onko mitään väliä?

    Hmm olikoha tää nyt ..tun tyhmä kysymys? *
    Isot pojat tässä taannoin neuvoi mua käyttämään kytkintä mahdollisimman vähän,koska se on voimansiirron heikoin lenkki ja usein hajotessaan särkee myös vaihdelaatikon. Elikkä vaihteet raakana sisään ylöspäin(kestää kyllä,koska moottoripyörän vaihteisto on suorahampainen ja suunniteltu "raakoihin vaihtamisiin") Ja suoraan alaspäin sopivalle vaihteelle yhdellä kytkimen käytöllä.
    Tuosta hommasta " isot pojat " taitaa kuitenkin olla pienillä aivoilla varusteltuja maanantai kappaleita.Täytyy muistaa että mm.Kawasakin vaidelaatikko ei ole kuitenkaan kisa cosworthin tms laatikko nekin tuon touhun jälkeen alkaa äntää tosi pahasti ja sitten hajoaa yleensä atomeiksi Täytyis vähän miettiä itsekkin noita juttuja
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK-
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #2711
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Heh . Ompa kovaa faktaa . Sierran vaihdeloota vs, kyykkyjen suorahampaiset. No kai sen lootan hajalle saa,jos kytkimen käytön perusteet on tolla tasolla...ykköstä vaan sisään ilman kytkintä..voithan kokeilla ja harjoitella.Kirjoita sit tänne ,miten kävi.

    P.S. pari crossipyörää,Katana,Blade,Pari Rykköstä,10r,....Eipä mistään ole loota hajonnut,tahi antanut luopumisen merkkejä,vaikka ylöspäin vaihteet kovissa kiihdytyksissä onkin aina menneet raakana sisään.Mistään entisistä pyöristäni ei tietääkseni oo vaihdeloota hajonnut.

    Eihän shifterikään muuta tee,kun katkasee vedon vaihtohetken ajaksi.Saman saa aikaan kaasun hölläämällä.Shifterillä tosin saa pitää tupin nurin koko ajan,ei tarvi höllätä ollenkaan kaasua.



    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  12. #2712
  13. #2713
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:03) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 30 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (HondaCebari @ Heinä. 30 2011,18:56) kirjoitti
    pieni mielenkiinto olisi hommata tommonen 10r-2005vm
    Mites nuo vena välykset,joutuuko tuon ikäsistä useinkin säätämään välyksiä ?
    Onko mitään yleisiä tyyppivikoja ?

    Eipä noissa mitään yleisiä tyyppivikoja tietääkseni ole ellei nyt vähän levottoman oloinen ja Kawamaisen raaka laite Jos on tottunut Yamahan tai Hondan tapaisiin rauhallisiin vespoihin, niin voi tuon pian luonnehtia tyyppiviaksi *
    Moikka Kepa ja muut !
    Ei sitä ole moto orggilaisia unohdettu, vain tuli tän kesän alkuun heti sellaiset prokkikset ettei kerinnyt edes foorumilla piipahtaa tai saati sitten paljon ZX 10 R ää ulkoiluttaa tai uusia jo valmiina olevia päivityksiä asennella.
    Ei sitä kuitenkaan vielä kuolema ole korjannut.
    Ps kun kerkiän toivottavasti vielä ajokelien aikaan päivitykset asentaa silloin KK:n 10 on tosi nopea...........
    Pistän kuvaa kyllä Parhain terveisin KK- *
    Moikka!

    Ajattelin jo, että nyt on kymppi lähtenyt käsistä ja Kahvailija siirtynyt tuonne toiselle puolelle, kun ei ole mitään kuulunut

    Mitäs päivityksiä kymppiin on tuloillaan?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  14. #2714
    Lainaa (grandi67 @ Syys. 04 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Heh . Ompa kovaa faktaa . Sierran vaihdeloota vs, kyykkyjen suorahampaiset. No kai sen lootan hajalle saa,jos kytkimen käytön perusteet on tolla tasolla...ykköstä vaan sisään ilman kytkintä..voithan kokeilla ja harjoitella.Kirjoita sit tänne ,miten kävi.

    P.S. pari crossipyörää,Katana,Blade,Pari Rykköstä,10r,....Eipä mistään ole loota hajonnut,tahi antanut luopumisen merkkejä,vaikka ylöspäin vaihteet kovissa kiihdytyksissä onkin aina menneet raakana sisään.Mistään entisistä pyöristäni ei tietääkseni oo vaihdeloota hajonnut. *

    Eihän shifterikään muuta tee,kun katkasee vedon vaihtohetken ajaksi.Saman saa aikaan kaasun hölläämällä.Shifterillä tosin saa pitää tupin nurin koko ajan,ei tarvi höllätä ollenkaan kaasua.
    No jaa. Itse ainakin olen aina käyttänyt kytkintä vaihteiden kanssa kaikkien pyörien kanssa molempiin suuntiin vaihdettaessa. Kytkimen käyttö tulee niin luonnostaan muutenkin.

    Enkä kyllä näe siitä olevan yhtään mitään hyötyä, että vaihtaa vaihteita ilman kytkintä, ainakaan missään katukäytössä. Ei voi olla niin kiire, että ei ehdi kytkintä käyttää. Lähtee sitten vaikka vähän ennemmin matkaan
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #2715
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Elo. 03 2011,07:09) kirjoitti
    Lainaa (shY @ Elo. 03 2011,02:49) kirjoitti
    Vaihtamisesta kyselisin teiltä konkareilta ja paljon ajanneilta;

    Kun tekee moottorijarrutuksia - esim. ajan kutosella ja haluan vaihtaa kakkoselle niin onko pyörän kannalta ihanteellisempaa vaihtaa suoraan kakoselle vai käydä pykälä pykälältä läpi?! Tarkotan siis, että päästänkö kytkimen aina kun vaihdan pienemmälle vai nakutanko suoraan sille vaihteelle jolla haluan ajaa. Kummasta pyörä tykkää enemmän, vaiko onko mitään väliä?

    Hmm olikoha tää nyt ..tun tyhmä kysymys? *
    Isot pojat tässä taannoin neuvoi mua käyttämään kytkintä mahdollisimman vähän,koska se on voimansiirron heikoin lenkki ja usein hajotessaan särkee myös vaihdelaatikon. Elikkä vaihteet raakana sisään ylöspäin(kestää kyllä,koska moottoripyörän vaihteisto on suorahampainen ja suunniteltu "raakoihin vaihtamisiin") Ja suoraan alaspäin sopivalle vaihteelle yhdellä kytkimen käytöllä.
    Tuosta hommasta " isot pojat " taitaa kuitenkin olla pienillä aivoilla varusteltuja maanantai kappaleita.Täytyy muistaa että mm.Kawasakin vaidelaatikko ei ole kuitenkaan kisa cosworthin tms laatikko nekin tuon touhun jälkeen alkaa äntää tosi pahasti ja sitten hajoaa yleensä atomeiksi Täytyis vähän miettiä itsekkin noita juttuja
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Mielenkiintoista faktan matkimista.
    Ihme homma jos ei laatikot kestä tavantallaajan käytössä jos ne samaiset laatikot kestää useita vuosia kilpakäytössä.


    Hyvää provoa !!
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  16. #2716
    Lainaa (-kepa- @ Syys. 04 2011,21:28) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Syys. 04 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Heh . Ompa kovaa faktaa . Sierran vaihdeloota vs, kyykkyjen suorahampaiset. No kai sen lootan hajalle saa,jos kytkimen käytön perusteet on tolla tasolla...ykköstä vaan sisään ilman kytkintä..voithan kokeilla ja harjoitella.Kirjoita sit tänne ,miten kävi.

    P.S. pari crossipyörää,Katana,Blade,Pari Rykköstä,10r,....Eipä mistään ole loota hajonnut,tahi antanut luopumisen merkkejä,vaikka ylöspäin vaihteet kovissa kiihdytyksissä onkin aina menneet raakana sisään.Mistään entisistä pyöristäni ei tietääkseni oo vaihdeloota hajonnut. *

    Eihän shifterikään muuta tee,kun katkasee vedon vaihtohetken ajaksi.Saman saa aikaan kaasun hölläämällä.Shifterillä tosin saa pitää tupin nurin koko ajan,ei tarvi höllätä ollenkaan kaasua.
    No jaa. Itse ainakin olen aina käyttänyt kytkintä vaihteiden kanssa kaikkien pyörien kanssa molempiin suuntiin vaihdettaessa. Kytkimen käyttö tulee niin luonnostaan muutenkin.

    Enkä kyllä näe siitä olevan yhtään mitään hyötyä, että vaihtaa vaihteita ilman kytkintä, ainakaan missään katukäytössä. Ei voi olla niin kiire, että ei ehdi kytkintä käyttää. Lähtee sitten vaikka vähän ennemmin matkaan *
    Kyl itellä ainakin oli katukäytössä aina nii kiire vaihtaa ettei kytkintä kerenny käyttää, tämä siis sillon kun keula oli ilmassa ja survo isompaa sisää. Kyllähä normi pöristelyssä just ja just kerkee kytkintä käyttää
    --GsxR:iä--
  17. #2717
    Lainaa (-kepa- @ Syys. 04 2011,21:28) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Syys. 04 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Heh . Ompa kovaa faktaa . Sierran vaihdeloota vs, kyykkyjen suorahampaiset. No kai sen lootan hajalle saa,jos kytkimen käytön perusteet on tolla tasolla...ykköstä vaan sisään ilman kytkintä..voithan kokeilla ja harjoitella.Kirjoita sit tänne ,miten kävi.

    P.S. pari crossipyörää,Katana,Blade,Pari Rykköstä,10r,....Eipä mistään ole loota hajonnut,tahi antanut luopumisen merkkejä,vaikka ylöspäin vaihteet kovissa kiihdytyksissä onkin aina menneet raakana sisään.Mistään entisistä pyöristäni ei tietääkseni oo vaihdeloota hajonnut. *

    Eihän shifterikään muuta tee,kun katkasee vedon vaihtohetken ajaksi.Saman saa aikaan kaasun hölläämällä.Shifterillä tosin saa pitää tupin nurin koko ajan,ei tarvi höllätä ollenkaan kaasua.
    No jaa. Itse ainakin olen aina käyttänyt kytkintä vaihteiden kanssa kaikkien pyörien kanssa molempiin suuntiin vaihdettaessa. Kytkimen käyttö tulee niin luonnostaan muutenkin.

    Enkä kyllä näe siitä olevan yhtään mitään hyötyä, että vaihtaa vaihteita ilman kytkintä, ainakaan missään katukäytössä. Ei voi olla niin kiire, että ei ehdi kytkintä käyttää. Lähtee sitten vaikka vähän ennemmin matkaan *
    En ole käyttänyt kytkintä ylöspäin vaihtaessa,niin normaali ajossa kuin vähän reippaamassakaan sitten nuoruus vuosien,eikä ole lootat ikina levinnyt!!Nyky kympillä tulee veivattua alaskin päi joskus ilma.!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  18. #2718
    Yritin ettiä netistä mutta en heti löytänyt joten kysyn sitten tässä threadissa. Eli onko suomessa jotain Kawasaki Ninja kerhoa tai yhdistystä joka järjestäisi kokoontumisajoa tai vastaavaa? Ja jos on, niin mitkä on yhteystiedot ja sivut?
  19. #2719
    Lainaa (Poko @ Syys. 05 2011,19:20) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Syys. 04 2011,21:28) kirjoitti
    Lainaa (grandi67 @ Syys. 04 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2011,00:19) kirjoitti
    Kaikkea ei kannatata uskoa mitä kovaa puhutaan!
    ps.aloita harjoittelu lähdöillä ilman kytkintä tai osta automaattivaihteinen variaattori skootteri !
    Parhain terveisin KK- *
    Heh . Ompa kovaa faktaa . Sierran vaihdeloota vs, kyykkyjen suorahampaiset. No kai sen lootan hajalle saa,jos kytkimen käytön perusteet on tolla tasolla...ykköstä vaan sisään ilman kytkintä..voithan kokeilla ja harjoitella.Kirjoita sit tänne ,miten kävi.

    P.S. pari crossipyörää,Katana,Blade,Pari Rykköstä,10r,....Eipä mistään ole loota hajonnut,tahi antanut luopumisen merkkejä,vaikka ylöspäin vaihteet kovissa kiihdytyksissä onkin aina menneet raakana sisään.Mistään entisistä pyöristäni ei tietääkseni oo vaihdeloota hajonnut. *

    Eihän shifterikään muuta tee,kun katkasee vedon vaihtohetken ajaksi.Saman saa aikaan kaasun hölläämällä.Shifterillä tosin saa pitää tupin nurin koko ajan,ei tarvi höllätä ollenkaan kaasua.
    No jaa. Itse ainakin olen aina käyttänyt kytkintä vaihteiden kanssa kaikkien pyörien kanssa molempiin suuntiin vaihdettaessa. Kytkimen käyttö tulee niin luonnostaan muutenkin.

    Enkä kyllä näe siitä olevan yhtään mitään hyötyä, että vaihtaa vaihteita ilman kytkintä, ainakaan missään katukäytössä. Ei voi olla niin kiire, että ei ehdi kytkintä käyttää. Lähtee sitten vaikka vähän ennemmin matkaan *
    Kyl itellä ainakin oli katukäytössä aina nii kiire vaihtaa ettei kytkintä kerenny käyttää, tämä siis sillon kun keula oli ilmassa ja survo isompaa sisää. *Kyllähä normi pöristelyssä just ja just kerkee kytkintä käyttää *
    Mullon ollu koko kesän niin kiire etten oo paljoa kerinny ees kympillä ajeleen.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  20. #2720
    Mistäs lähtisi vikaa etsimään kun pesun jälkeen ei hörähtänyt enää käyntiin. Pyörä kuivui yön yli lämpimässä. Starttia jaksaa kyllä pyörittää. Tulpat? Minkäännäköistä vikakoodia ei pyörä lykkää. * 05 mallinen kyseessä.



  21. #2721
    Kokemuksia -11 kybästä?
    Hyvää/huonoa vs. aikaisemmat C,D,E mallit?
    Uutukaisen mallin vikoja tai puutteita?
    Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?

    ...jos vaikka alkaisi taas mopoileen ...
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  22. #2722
    Lainaa (Miq @ Syys. 14 2011,21:17) kirjoitti
    Kokemuksia -11 kybästä?
    Hyvää/huonoa vs. aikaisemmat C,D,E mallit?
    Uutukaisen mallin vikoja tai puutteita?
    Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?

    ...jos vaikka alkaisi taas mopoileen ...
    Noniin... Osta vaan -11 kybä ja itke sitten taas, kun et uskalla ajaa sillä kunnolla radalla...kun vakuutus ei korvaa kaatoa

    Aina pitää olla täydellinen lelu, mutta koska se on "täydellinen", se on myös niin kallis, ettei sillä uskalla pitää hauskaa ja sit ei oo sulla taaskaan hauskaa.

    Osta joku vanhempi, jossa on kokoränni + kaikki muut tarvittavat kilkkeet.

    Pyörä on ajoa varten eikä hinkkaamista varten...

    Ps. Ei kahta kaatoa ilman kolmatta
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #2723
    Lainaa (sky @ Syys. 15 2011,09:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 14 2011,21:17) kirjoitti
    Kokemuksia -11 kybästä?
    Hyvää/huonoa vs. aikaisemmat C,D,E mallit?
    Uutukaisen mallin vikoja tai puutteita?
    Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?

    ...jos vaikka alkaisi taas mopoileen ...
    Osta joku vanhempi, jossa on kokoränni + kaikki muut tarvittavat kilkkeet.
    Uutta -11 mallin kybää ei vaan taida vanhempana saada

    Lainaa (sky @ Syys. 15 2011,09:48) kirjoitti
    Ps. Ei kahta kaatoa ilman kolmatta
    edit: kolme kaatoo jo turvallisesti kasassa että ei kait sitä enään...



    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  24. #2724
    Lainaa (Miq @ Syys. 15 2011,11:45) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 15 2011,09:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 14 2011,21:17) kirjoitti
    Kokemuksia -11 kybästä?
    Hyvää/huonoa vs. aikaisemmat C,D,E mallit?
    Uutukaisen mallin vikoja tai puutteita?
    Onko siihen tullut takaisin luonnetta vai onko edelleen näitä pehmennettyjä kilosia (esmes keulimis herkkyyttä riittävästi yms)?

    ...jos vaikka alkaisi taas mopoileen ...
    Osta joku vanhempi, jossa on kokoränni + kaikki muut tarvittavat kilkkeet.
    Uutta -11 mallin kybää ei vaan taida vanhempana saada

    Lainaa (sky @ Syys. 15 2011,09:48) kirjoitti
    Ps. Ei kahta kaatoa ilman kolmatta
    edit: kolme kaatoo jo turvallisesti kasassa että ei kait sitä enään...
    Mä kerkesin unohtaa jo sen yamahan, mut se ei ollut sun oma kämmi.

    Saa niitä vanhana ja vieläpä sopuhintaan, 4-5 vuoden päästä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #2725
    Itsellä on ollut vuodesta 2000 lähtien kilvellisiä ja kivettömiä Hondan, Suzukin ja Kawasakin tonnisia ja nyt kesästä lähtien uusin 10R -11. Kyllä se on monestakin syystä paras pyörä, mitä minulla on ollut. Hieno keula ja alusta, samoin jarrut loistavat jo vakiona. Kääntyy hyvin ja luistonesto auttaa radalla jne. Pieniä puutteita on se, että takaiskari on yhtä hyvä tai huono kuin muissakin eli vaihtuu talvella Öhlinsiin. Jalkatapit ovat rata-ajoon turhan edessä ja alhaalla eli vaihtoon. Maantiellä ne ovat puolestaan hyvissä paikoissa ja takapumppukin on maantielle vähintäin riittävä. Suosittelen. Luonteesta tai luonteista en tiedä mitään, mutta harvalla tyypillä riittää luonnetta hakemaan tämän pyörän rajat.
  26. #2726
    Hep! Uusi kymppiärräkuski ilmoittautuu. Kolmen Hondan ja Trumpan jälkeen tämä on taas meikäläiselle jotain ihan muuta. Löytyi järkevään hintaan niin siististi pidetty ja 17 tkm ajettu 2006-mallin laitos, ettei sitä voinut jättää ostamatta.. perhanan Kawa, pakotti mut kolmen pyörän loukkuun

    Monta pyörää kävin kesän mittaan koittamassa, mutta vihreä vei lopulta voiton. Lisää tarinaa ja kuvia löytyy Garagesta, KLIKS
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  27. #2727
    Lainaa (jjake @ Kesä. 27 2011,09:58) kirjoitti
    Näin uutena 10r -04 omistajana, olen miettinyt tuota ajoasentoa, eli pitäisi hieman pystympi asento saada.

    Mitä olette mieltä jos vaihtaisi suoremmat cliparit? ja onnistuskohan tämä vaihtamalla zx6r cliparit?
    ne on kuvista päätellen suoremmat, onkohan tuossa iskarin yläpäässä sama halkaisija?
    tulee vähän myöhään vastaus, mut kuiteski. muistaakseni oon jostain jenkkifoorumilta lukenu et 929/954 cbr:n orkkis cliponit menee 10n, ja ovat vakioita korkeammat.. Tollaset.
    täytyypi keväällä kattella, ku löytyy tollaset cbr: n cliponit hyllyltä. 50mm keula kuiteskin noissa molemmissa on.
    ainiin, ja uusi c-mallin omistaja ilmoittautuu *
  28. #2728
    Täytyy muuten tänne mainostaa, en ole liian usein kerennyt foorumilla nyt käymään. . .MUTTA viime kevättalvella pidensin takahaarukkaa C-mallin 10r:stäni n.180mm, ja samalla lyhensin välityksiä n.22% tuli sitten aivan törkeän hauska laite ajaa!

    Kiihtyy tajuttoman kovaa, ja lisäksi mutkista voi lähteä kuin soraspoorista. . .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  29. #2729
    Lainaa (Juhis @ Loka. 26 2011,11:51) kirjoitti
    Lainaa (jjake @ Kesä. 27 2011,09:58) kirjoitti
    Näin uutena 10r -04 omistajana, olen miettinyt tuota ajoasentoa, eli pitäisi hieman pystympi asento saada.

    Mitä olette mieltä jos vaihtaisi suoremmat cliparit? ja onnistuskohan tämä vaihtamalla zx6r cliparit?
    ne on kuvista päätellen suoremmat, onkohan tuossa iskarin yläpäässä sama halkaisija?
    tulee vähän myöhään vastaus, mut kuiteski. muistaakseni oon jostain jenkkifoorumilta lukenu et 929/954 cbr:n orkkis cliponit menee 10n, ja ovat vakioita korkeammat.. Tollaset.
    täytyypi keväällä kattella, ku löytyy tollaset cbr: n cliponit hyllyltä. 50mm keula kuiteskin noissa molemmissa on.
    ainiin, ja uusi c-mallin omistaja ilmoittautuu *
    Alkuun oli tottumisvaikeuksia ranteille kovaan ajoasentoon, mutta kesän ajeltua ei ole enään häirinnyt.

    Radalla ei tullut pyörähdettyä, tosin melurajat tulee varmaan vastaan tuolla lyhennetyllä sliparilla, ei tuntunut killerin kokeileminen vaimentavan ääniä tarpeeksi.
  30.  
  31. #2730
    Jokos kymppiärräkuskit on laittaneet pyörät huilimaan? Mä kävin tänään heittämässä omalla ensimmäisen pidemmän lenkin. Mittariin tuli 490 km, eikä ollut pahasti edes vilu. On se mahtava mutkatiepärrä, naama oli yhtä hymyä Fagervikintiellä. Ihmeen mukavasti sitä heittää reissua kympilläkin, toihan on ihan loistava touringmopo tämmöiselle 189cm hukkapätkälle

    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
Sivu: 91 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41818990919293101141 ... ViimeinenViimeinen