Sivu: 23 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 4602:sta
  1. #661
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 17 2008,20:00) kirjoitti
    rupee -05 636:ssa olemaan eturenkaan laakerit vaihtokunnossa, onko kellään tietoa löytyykö hyllytavarana laakerikaupasta vai onko special-kawa-kokoa?
    onko paljon mittarissa? itellä jostain kuuluu semmonen pieni kitinä alle60 vauhdissa..epäilin aluks jarruja mut nyt alan pikku hiljaa kääntyä laakerin puoleen omalla ajettu16tkm..eli aika nopeesti on menny jos sieltä johtuu. itse kyllä luottasin ihan kawan omaan laakeriin vaikka laakerikaupasta varmaan löytyy samoja kokoja.
  2. #662
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 17 2008,20:00) kirjoitti
    rupee -05 636:ssa olemaan eturenkaan laakerit vaihtokunnossa, onko kellään tietoa löytyykö hyllytavarana laakerikaupasta vai onko special-kawa-kokoa?
    Ei tietoa koosta, mutta ei muutku lagu irti ja kaupan tiskillä pyörähtään. Sillähän tuo selviää ja bonuksena varmaan nopsempaan kuin täältä

    - P

    Edit: itsekin kiinnitin huomiota tuohon että 05-mallia. Mulla ilmeisesti 01 ysissä vielä vakiot ja hyvin pelittää.. mites oot noin nopsaan saanut vaihtokuntoon? Painepesurilla?



  3. #663
    mittarissa 25000. ruvennut etupää käyttäytymään aika oudosti hitaassa vauhdissa ja kallellaan jarrutuksissa. tänä kesänä on eturengas ruvennut tulemaan maahan aika kovista vauhdeista, epäilen että siinä syy laakereiden kuntoon, painepesurilla en ole pessyt.
    rotta
  4. #664
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 18 2008,07:40) kirjoitti
    mittarissa 25000. ruvennut etupää käyttäytymään aika oudosti hitaassa vauhdissa ja kallellaan jarrutuksissa. tänä kesänä on eturengas ruvennut tulemaan maahan aika kovista vauhdeista, epäilen että siinä syy laakereiden kuntoon, painepesurilla en ole pessyt.
    Oireista päätelleen veikkaisin ennemmin että ohjauslaakeri(t) on finaalissa / tullut ainakin pykälää..

    Varsinkin jos olet tehnyt kunnolla keulimisharjoituksia niin tuppaa menemään nopeasti vaihtokuntoon varsinkin alempi laakeri jos on ollut vähänkään löysällä. En tiedä onko noissa uudemmissa Kawoissa jo tehtaalla pistetty liukuversiot noista ohjauslaakereista, vai onko palloilla varustettuna. Mutta jos pallot, niin vaihda ennemmin noi liut sinne.

    Otas keulaa ylös ja testaa tuntuuko pykälää käännellessä stongaa -> vetele ees/taas etupäätä jne. jos mitään pahempia ei tunnu niin kiri laakerit jos taas esim. selvää pykälää niin pistä laakerit vaihtoon.

    En oikein usko että noilla kilometreillä olis eturenkaan laakerit menneet miksikään. Ohjauslagut herkemmät varsinkin jos löysällä tai rasvaa ei ole REILUSTI

    - P



  5. #665
    toikin vaihtoehto kävi kyllä mielessä, ei ainakaan tunnu välyksiä ohjauslaakerissa eikä eikä jumituksia tankoa käännellessä. pitää ripustaa rungosta ilmaan ja tarkistaa.
    rotta
  6. #666
    Tuossa renkaiden ja jarrupalojen vaihdon ohella pisti silmään takapyörän oikeanpuoleinen laakeri. Ei se nyt huono ollut, mutta selkeä ero muihin pyörän laakerihin, oli hyllykamaa ja vaihdoin samalla. 19000km.
    Zet (Z), (lue Zeta), (lukutaidottomille se Zorron merkki), Zetori, pikkuzeta eli Z750 => ZX-6R 2006 + BMW F800GS 2009
  7. #667
    ite vaihdoin t-palat tuossa talvella ja minun muistin mukaan ne on mallia pallolaakerit.itselle oli aika suuri järkytys miten paljon sinne oli päässy paskaa väliin. noh oma nitinä mistä aijemmin puhuin alkaa kallistua kieroksi jarrulevyksi. nostin pyörän keulan ilmaan ja pyörittelin rengasta nii tuntu semmonen pykälä ja sit otin jarru satulat irti nii hävis koko vika. jännä homman että jarrutuksessa ei huomaa mitään nykimistä .miten tämmösellä kusiaisella saa ees powerkeuloja ku ei ainakaan meinaa oma jaksaa kakosella lähtee nostaa, tietty jos on nii PRO et vaihtelee vaihteet matkalla



  8. #668
    kakkosella nousee kun nykäsee "reilusti" ja kolmoselle vaihtokin jo onnistuu. mut on sitä tullu harjoteltuakin
    rotta
  9. #669
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 19 2008,07:22) kirjoitti
    kakkosella nousee kun nykäsee "reilusti" ja kolmoselle vaihtokin jo onnistuu. mut on sitä tullu harjoteltuakin
    crazy bstrd ...paljon on kiekkoja ku kakosella lähet rykimään?vakio välit? olin jo menettää toivoa mut jos joku muukin nii kyllä minäkii
  10. #670
    Yks 6r-omistaja taas ilmottautuu *

    Missäs asteissa flektin pitäis lähtee pyörimään? Nousee lämmöt tuonne 105-107 ja vielä ei lähde, muuta kun kuski jäähdyttelemään pyörää avarammille alueille...?

    Ja sellasta rykimistä on aistittavissa jossain vaiheessa melkein joka ajolenkillä. Eli joko esim. liikennevaloista lähtiessä tuntuu tukehtuvan ja sammuu (eli kun kaasua kääntää niin ei tapahdu _mitään_ , kytkin pohjaan ja kierroksia niin näin on päästy etenemään) ja tänään teki ajossa saman, pienemmälle vaihtaessa sammui ja ei muuta kun kytkimellä käyntiin...

    Ei muuten mitään, mutta kun ajokokemusta on just tämä kesä niin kaikki ylimääräinen säätäminen säikäyttää aina *

    Ja pyörä on '02, vaikka ylivuotiseks haukkuvat * Kiitos.


    E: pikku siidereissä kun kirjottelee niin tuleepa selkeetä tekstiä



    Elämä on kuin vessapaperi; välillä pyyhkii hyvin, välillä huonosti... Mutta aina kuitenkin menee päin persettä...
  11. #671
    Lainaa (^daiju^ @ Kesä. 20 2008,16:48) kirjoitti
    Yks 6r-omistaja taas ilmottautuu

    Missäs asteissa flektin pitäis lähtee pyörimään? Nousee lämmöt tuonne 105-107 ja vielä ei lähde, muuta kun kuski jäähdyttelemään pyörää avarammille alueille...?

    Ja sellasta rykimistä on aistittavissa jossain vaiheessa melkein joka ajolenkillä. Eli joko esim. liikennevaloista lähtiessä tuntuu tukehtuvan ja sammuu (eli kun kaasua kääntää niin ei tapahdu _mitään_ , kytkin pohjaan ja kierroksia niin näin on päästy etenemään) ja tänään teki ajossa saman, pienemmälle vaihtaessa sammui ja ei muuta kun kytkimellä käyntiin...

    Ei muuten mitään, mutta kun ajokokemusta on just tämä kesä niin kaikki ylimääräinen säätäminen säikäyttää aina

    Ja pyörä on '02, vaikka ylivuotiseks haukkuvat Kiitos.


    E: pikku siidereissä kun kirjottelee niin tuleepa selkeetä tekstiä
    -04 ja lähtee pyörimään 102 asteessa. Kato sulake, löytyy penkin alta. Joku siipiin lentävä kivi saattanut polttaa sulakkeen.
    Nykimeseen en osaa sanoa mtn.
  12. #672
    ostin zx 6r -05 muutama päivä sitten joten voisitteko kertoa ovatko nämä asiat normaaleja....
    nostaa lämmöt tyhjä käynnillä yli 100*c?? (mikä on normaali)
    flekti ei lähde pyörimään kyseisessä lämpötilassa??
    FI valo palaa mittaristossa, huollossa sanoi: viittaa jotenkin pakariin että olisi tukittu jokin (läppä/moottori vai mikä se oli) kun vaihdettu tehoputki??
    miten voin vaihtaa mittaristosta mailit kilometreiksi?
  13. #673
    Lainaa (HaBe @ Kesä. 21 2008,18:21) kirjoitti
    ostin zx 6r -05 muutama päivä sitten joten voisitteko kertoa ovatko nämä asiat normaaleja....
    nostaa lämmöt tyhjä käynnillä yli 100*c?? (mikä on normaali)
    flekti ei lähde pyörimään kyseisessä lämpötilassa??

    FI valo palaa mittaristossa, huollossa sanoi: viittaa jotenkin pakariin että olisi tukittu jokin (läppä/moottori vai mikä se oli) kun vaihdettu tehoputki??

    miten voin vaihtaa mittaristosta mailit kilometreiksi?
    Normaalia. Paineistettu systeemi->korkeampi kiehumispiste.
    Niin kauan ku nesteet pysyy sisällä, ei mitn hätää.

    Löytyy paljonkin juttua tästä triidistä/haulla. Servossa pitää olla rajotin, muuten sytyttää FI-valon. Tai jos rajotin löysällä nii sittenki voi sytyttää.

    - Valitse matkamittarinäyttötila (ODO)
    - Paina MODE pohjaan + paina RESET näppäintä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #674
    mulla lähtee flekti pyörii tasan 100 asteessa, 102 taitaa olla korkeimmat lämmöt mitä on ollu. FI valosta tosiaan löytyy paljon juttua, itellä yoshin putki, pari kertaa kesässä joutuu kiristämään servon vaijereiden tilalla olevan metallilätkän kun rupee valo palamaan.
    daiju, ite ehkä lähtisin ratkasemaan rykimisongelmaa ilmanputsarin vaiholla.



    rotta
  15. #675
    Onko ideoita missä vika: Pyörä pysyy kylmänä tyhjäkäynnillä huonosti tulilla. Ongelma poistuu vasta kun antaa runtua n.20s. Ei auta ryyppy päällä odottelu.. Pyörässä on powercommander+tehari ja se on säädetty penkissä toimivaksi noille.
  16. #676
    Onkos muilla sattunut tällasta.
    Ajelin vähän reippaammin 4 vaihteella kierrokset n 12000rpm ja kun käänsi kaasun pohjaan niin yhtäkkiä kierrokset hyppäs ylös vaikka vauhti ei vastaavasti kiihtynyt, ihan kuin takarengas olisi lyönyt tyhjää kuivalla ja tasasella tiellä.
    Sain tuon saman ilmiön tapahtumaan toiseenkin kertaan.
    Pyörä on ZX-6R 06 eli luistokytkimellä, joka vaikuttaisi luistavan väärään suuntaan. Onko tuossa isompi homma edessä vai vain uudet levyt/jouset/kiristys?
    990 SM -08
  17. #677
    Lainaa (cm-cali @ Kesä. 25 2008,23:52) kirjoitti
    Onko ideoita missä vika: Pyörä pysyy kylmänä tyhjäkäynnillä huonosti tulilla. Ongelma poistuu vasta kun antaa runtua n.20s. Ei auta ryyppy päällä odottelu.. Pyörässä on powercommander+tehari ja se on säädetty penkissä toimivaksi noille.
    minkä vuotinen peli kyseessä?
    rotta
  18. #678
  19. #679
    Lainaa (NinjaSamu @ Kesä. 26 2008,14:35) kirjoitti
    Onkos muilla sattunut tällasta.
    Ajelin vähän reippaammin 4 vaihteella kierrokset n 12000rpm ja kun käänsi kaasun pohjaan niin yhtäkkiä kierrokset hyppäs ylös vaikka vauhti ei vastaavasti kiihtynyt, ihan kuin takarengas olisi lyönyt tyhjää kuivalla ja tasasella tiellä.
    Sain tuon saman ilmiön tapahtumaan toiseenkin kertaan.
    Pyörä on ZX-6R 06 eli luistokytkimellä, joka vaikuttaisi luistavan väärään suuntaan. Onko tuossa isompi homma edessä vai vain uudet levyt/jouset/kiristys?
    Tarkasta ensimmäiseksi että kykinkahvassa on se parin-kolmen millin välys, jos "kantaa", niin kytkin luistaa varmasti.

    Jos kyseessä on katupeli, jolla ei ole otettu mitään "kisalähtöjä" (että luistatetaan kytkimella 100km/h asti), niin tuskin se kytkin parissa kesässä on loppu, ellei pyörällä ole ajettu aivan älyttömästi.
    No eipä tuo kytkin (kitka+välilevyt) tosin ole paha vaitaakaan.
    ZX-10R + ZX-6RR
  20. #680
    Lainaa (Wii @ Kesä. 18 2008,00:01) kirjoitti
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 17 2008,20:00) kirjoitti
    rupee -05 636:ssa olemaan eturenkaan laakerit vaihtokunnossa, onko kellään tietoa löytyykö hyllytavarana laakerikaupasta vai onko special-kawa-kokoa?
    onko paljon mittarissa? itellä jostain kuuluu semmonen pieni kitinä alle60 vauhdissa..epäilin aluks jarruja mut nyt alan pikku hiljaa kääntyä laakerin puoleen omalla ajettu16tkm..eli aika nopeesti on menny jos sieltä johtuu. itse kyllä luottasin ihan kawan omaan laakeriin vaikka laakerikaupasta varmaan löytyy samoja kokoja.
    Jos hiljasessa nopeudessa kuuluu pieni kitinä, eikä moposta ole ollut etupyörä irti kovin usein, niin yleensä on vaan laakerien stefat (tiivisteet) kuivuneet, moisien väliin vähän rasvaa ja kitinät yleensä katoaa.

    Laakerien mahdollinen huonous on nopeasti kokeiltu, etupyörä irti, ja kokeilet miltä laakerit pyörittelemällä, jne. tuntuu.
    ZX-10R + ZX-6RR
  21. #681
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 18 2008,17:44) kirjoitti
    toikin vaihtoehto kävi kyllä mielessä, ei ainakaan tunnu välyksiä ohjauslaakerissa eikä eikä jumituksia tankoa käännellessä. pitää ripustaa rungosta ilmaan ja tarkistaa.
    Huomioi myös että kun nostat etupyörän ilmaan, ja löysäät mutteria emäputkesta siten että laakereihin tulee välystä (tai laakerit on jo löysällä), niin sitten menee viimeistään laakerit vaihtoon (tai vähintään puhdistukseen).
    Moinen johtuu siitä että ram-air kulkee laakerien molemmin puolin, ja rungossa on parin sentin reiät emäputken puolelle = jos löysäät laakereita, tiivistys laakerien ja rungon väliltä poistuu, ja kaikki ram-airin kautta tullut "hiekkap*ska" putoaa ala-laakeriin.
    ZX-10R + ZX-6RR
  22. #682
    Lainaa (cm-cali @ Kesä. 25 2008,23:52) kirjoitti
    Onko ideoita missä vika: Pyörä pysyy kylmänä tyhjäkäynnillä huonosti tulilla. Ongelma poistuu vasta kun antaa runtua n.20s. Ei auta ryyppy päällä odottelu.. Pyörässä on powercommander+tehari ja se on säädetty penkissä toimivaksi noille.
    Kato se pcn kartta; paljoko siinä on plussaa tai miinusta 0% kaasulla 1000, 1250, 1500rpm alueilla?

    Ryyppy??

    Mulla -05:sessa just toi tyhjäkäyntialueen säätö tuning linkissä oli ihan tuskaa. Se veti sen iha perkeleesti rikkalle, ja kylmänä ei tahtonu millään pysyy käynnissä. Tukehtu tai jotain.
    (Akran "mukana" tullut kartta oli selkeesti laihempi, varsinkin ihan alhaalta, ja sillä se toimi ihan ok.)
    Säätö uusiks linkissä ja puolet pois rikastuksesta, niin nyt käy tyhjäkäyntiä kylmänäkin suht ok.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #683
    Lainaa (Janne10r @ Kesä. 27 2008,03:06) kirjoitti
    Lainaa (samppazx6r @ Kesä. 18 2008,17:44) kirjoitti
    toikin vaihtoehto kävi kyllä mielessä, ei ainakaan tunnu välyksiä ohjauslaakerissa eikä eikä jumituksia tankoa käännellessä. pitää ripustaa rungosta ilmaan ja tarkistaa.
    Huomioi myös että kun nostat etupyörän ilmaan, ja löysäät mutteria emäputkesta siten että laakereihin tulee välystä (tai laakerit on jo löysällä), niin sitten menee viimeistään laakerit vaihtoon (tai vähintään puhdistukseen).
    Moinen johtuu siitä että ram-air kulkee laakerien molemmin puolin, ja rungossa on parin sentin reiät emäputken puolelle = jos löysäät laakereita, tiivistys laakerien ja rungon väliltä poistuu, ja kaikki ram-airin kautta tullut "hiekkap*ska" putoaa ala-laakeriin.
    vika poistui, vaihdoin eturenkaan laakerit ja samalla herkistelin jarrut,oli toisella puolella männät aika jumissa. en löysännyt emäputkea vaan heiluttelemalla tunnustelin ettei ollut välyksiä laakereissa. levytkään ei "kellunut" joten veikkaan että jarruissa oli probleema mut tulipahan vaihettua laakerit
    rotta
  24. #684
    ja tosta tyhjäkäynnistä sen verran omakohtasta kokemusta että mulla oli samanlaista ongelmaa kylmänä, ekaks kiekat pomppi 500-4000 rpm ja sit oli 500 ennen kun lämpes. pari päivää siitä sytty FI-valo ja servosta pultin kiristyksen jälkeen loppu tuokin kiekkojen seilaaminen. tietysti jos on vasta säädetty niin voi olla vituillaan kartta.

    scuubaa lainaten ryyppy?



    rotta
  25. #685
    Asiasta toiseen... Eli, onko porukalla käytössä millaisia tankkilaukkuja? Lähinnä kiinnostaa nämä joilla -05 tai uudempi Kawa kun se tankin p*rk*l* on puoliksi muovia, niin ei ainakaan Held:in laukku ottanut yhtään kiinni... Mitenhän tuo IXS:n Optica?
    Honda CBR 600 F Sport -03 --> Kawasaki ZX-6R -05 --> Kawasaki Z800 Sugomi Edition -16 --> Yamaha Tracer 900 GT -18 --> Moto Guzzi v85tt - 20 —> Yamaha Ténéré 700 -21 - -> Ducati Multistrada V2 -23 - - > HD Sport Glide -24.
  26. #686
    mulla on heldin laukku -05 mallissa, oon vaan vetäny sen eturemmin tiukalle niin hyvin on kestänyt n.2000 km kyydissä.
    rotta
  27. #687
    Eli laukku on pelkästään remmin varassa? Laukku jota sovitin niin siinä ei ollut remmejä ollenkaan kun kaveri pitää pelkillä magneeteilla kiinni. Pitää käydä sovittaa IXS Opticaa, kun siinä näyttää ainakin näin silmämitalla katsottuna olevan hieman pidemmät nuo magneettiläpät...

    Vähän aiheen vierestä, mutta onko kukaan virittänyt 10r Kawasta huggeria 6r:ään...? Onkohan kiinnikkeet kovinkin erilaiset?
    Honda CBR 600 F Sport -03 --> Kawasaki ZX-6R -05 --> Kawasaki Z800 Sugomi Edition -16 --> Yamaha Tracer 900 GT -18 --> Moto Guzzi v85tt - 20 —> Yamaha Ténéré 700 -21 - -> Ducati Multistrada V2 -23 - - > HD Sport Glide -24.
  28. #688
    kyllä ne magneetit pitää n. puoleen väliin asti laukkua, laukun etuosa vaan remmin varassa.
    rotta
  29. #689
    Hojo! Pikku galluppi: käytettekö 6Ninjoissa 95:sta vai 98/99:a?
    Kronoby Racing Team
  30.  
  31. #690
    Lainaa (Juhana N @ Heinä. 01 2008,21:56) kirjoitti
    Hojo! Pikku galluppi: käytettekö 6Ninjoissa 95:sta vai 98/99:a?
    95
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Sivu: 23 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1321222324253373123 ... ViimeinenViimeinen