R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Tokicon satulat vaihtui Nissineihin ja letkut päivittyi teräspunokseen, melkoinen ero jarrukahvan fiiliksessä. Suosittelen.![]()
Viimeksi muokannut: -kepa-; 07.06.2012 klo 17:47.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Jees, ei ole näköjään Ultralight vaimennin.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Itselläkin kävi mielessä tuo jarrujen päivitys tokicoista nissineihin. Mistä te olette noita satuloita hommanneet? Ebay ei oikein auttanut tässä asiassa, eikä kotimaisista purkaamoista löytynyt sopivia elimenluovuttajia(636r ja ZZR1400?).
Kawasaki ZX10R '06
Z1000nen vaihtumassa luultavasti kyykkyyn ja yksi vaihtoehto on nyt zx-10r. Osaisko joku tiivistää miten ja mitä eroja vuosimalleissa on esim. välillä 2006-2010?
Tyyppivika Tokicon jarrusatuloissa, ei kestä lämpöä. Parantuu ainoastaan vaihtamalla satulat esimerkiksi zx6R:n Nissineihin tai ZZR1400 nissineihin.
Niitä pitää vain kytätä iipeistä. Joskus tuurilla onnistuu saamaan. Mulla kävi tuuri vuos sitten. Yksi vaihtoehto on R1 04-06 ja R6 08- Satulat. Pikkasen koneistamalla niillä saa kelpo jarrut aikaiseksi.
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
06-07 on ns. D-malli (tunnista helposti tuplaputkista jotka tulevat sinne "penkin alle") ja sitten tuli tämä uudempi malli vuonna 08. 08-10 ei ole kuin kosmeettisia eroja käytönnössä. Ota vuodesta 08 --> jos vaan mahdollista.
Ja esim. täältä sitten tarkemmin tietoa eri vuosimalleista:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-10R
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Tulipas tänään ruuvattua uusi putki (vakio) ja MiiV:n valmistama GP -slipari. Onpas makeet soundit tuolla pikkuvaimentimella jossa on jopa e-hyväksyntä, mutta killerin heitin jo mäkeen, kun aiheuttaa hengenahdistuksia![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Täältä tuli itelle:
http://www.402bike.com/
Sivun alalaidasta "Contact us" ja siihen vaan rallienglantia suoltamaan. "I am interested in ZX14 front calibers.." jne..
Uudet satulat + käyttämättömät jarrupalat + vakioletkut (ZX14). 225$
Lähetyskulut 110$
Tulli oli muistaakseni 70€ tai jotain. Tämän kanssa kai voisi yrittää kikkailla jotenkin, että lähettäjä merkkais lahjaksi tjsp? Ei tullut itellä alettua ehdottelemaan tällaista.
Teräspunosletkuja löytyy Ebaysta, itelle tuli briteista, joten tähän ei tarvinnut tullille alkaa suojelurahoja maksamaan (EU:n sisäistä kauppaa).
En löydä kyseistä ketjua missä asiasta keskusteltiin mutta oliko se nyt niin että Kympin(kin) nopeudenrajoitin toimii niin että ecu:lle annetaan tieto milloin kutosvaihde on käytössä ja käyttöön otetaan sytkäkartta joka rajoittaa kierroslukua aikaisemmin kuin muilla vaihteilla? Ja tämä kierrosluvun rajoitus tapahtuu "hellävaraisemmin" kuin muilla vaihteilla moottorivauriota välttäen. Ainakaan oma Kymppi ei täysillä ajaessa ala "röpöttämään" samalla lailla kuin paikallaan rajoittajaa vastaan kierrättämällä. Oma pyörä kiertää kutosella maksimit 13000rpm siis punarajalle saakka eikä yhtään yli! Käsittääkseni atre/gipro-tyyppisillä härpäkkeillä syötetään eculle tietoa että sisällä olisi vitosvaihde jolloin paras mahdollinen sytkäkartta/tehot olisi käytössä. Näinhän se siis meni...?![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Kiireellistä apua kaivattaisiin tampereella. 10r -05 kyseessä ja hajosi servo(perästä, olisko pakarin šervo). Sattuisiko keneltäkää löytyä ylimääräistä servoa tai eliminaattoria? Auto käytössä joten lähialueilta noutokin onnistuisi.
Mulla saattaa olla tuo pakarin servo autotallissa ylimääräisenä. Itsellä kun on täysputki ilman mitään himmeleitä, en ole vaan varma että sainko tuon servon pyörän mukana, pyörässä se ei ainakaan ole kiinni ja joku laatikko osia taisi mukana tulla. Olen joskus viiden aikaan kotona niin voin silloin tarkistaa asian.
Sinäänsähän tuo pyörä ei vissiin sitä servoa tarvitse jos vääntää vaijerit läppä auki asentoon. Toki se vikavalo sitten palaa sielä kojetaulussa kun ei servoa löydy mutta ei se menoa ole ainakaan itsellä haitannut.
Läppä on jo lukittu, vaierit poistettu ja pelkkä servo surissut tähän saakka. tänään olin ajamassa ja pysähdyin ja kun käänsin tappokatkaisijan käynnistys asentoon ei surinaa kuulunutkaan vaan virrat pätki omituisesti. Avasin sen servon kotelon ja huomasin, että muovisesta "hammaspyörästä" puuttuu yksi hammas lisäksi onnistuin siinä tien päällä sekoittamaan kohdan jossa sen pitäisi olla.Soittelin paikallisiin huoltoihin ja eräästä meinattiin, että pitäisi käynnistyä vaikka ei servo olisi ollenkaan kiinni--> ei käynnistynyt ainoastaan eculta kuului pieni nakutus.. Ettei olis vaan eculle käynyt mitään?
![]()
edit: Ei näköjään olekkaan ecu boksi mistä naksahdus kuuluu vaan sen päällä oleva? Mikähän laatikko kyseessä(3liitintä ja kaikki erillaisia)
Viimeksi muokannut: Zilla; 25.06.2012 klo 17:14.
Mulla on ylimääräsenä toi servo kyllä tossa jos haluat koittaa toimiiko sen kanssa. En taida viitsiä itse kumminkaan ruuvata moista ankkuria pyörään kiinni vain että saisi jonkun valon sammumaan![]()
Vuohi: Pistin sulle yv.
Kysyn tälläi alustavasti että kiinnostaisiko muita 04-05 vm. kympin omistajia takahaarukanjatkot? Ajattelin itselleni mahdollisesti jyrsiä moiset jos työkiireiltäni ehdin enkä löydä tarpeeksi halpoja valmiita, ja samallahan niitä siinä nyt tekisi sitten useammankin parin.
kyllähän noi vois kiinnostaa..
onko aikataulusta suunnitelmia?
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
Zillan kanssa puhuin asiasta kun hänellä on jotkut oikeen kaupasta ostetut jatkot hyllyssä odottamassa. Jos noita saisi tossa joskus heinäkuun, aikana kun on töissä vähän hiljaisempaa, lainaan pientä mallin katsomista varten niin voisin siinä välissä niitä muutamat jyrsiä.