Sivu: 50 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 4629:sta
  1. #1471
    noista vakuutuksista vielä, mul on ysiärrään ifissä kaikkeist halvin vakuutus, alle 500€ ympärivuotinen, tosin pyöräkin on -95`..olemattomat bonukset, liikenne 20 ja osakaskossa enemmän en muista paljon kai täydet täytyypä pyytää tarjous 04seen 10ärrään jos uskaltais simmosen kesäks hankkia.. ( lue jos on rahhoo )
    Tero Eskelinen
  2. #1472
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 16 2010,12:57) kirjoitti
    noista vakuutuksista vielä, mul on ysiärrään ifissä kaikkeist halvin vakuutus, alle 500€ ympärivuotinen, tosin pyöräkin on -95`..olemattomat bonukset, liikenne 20 ja osakaskossa enemmän en muista paljon kai täydet * täytyypä pyytää tarjous 04seen 10ärrään jos uskaltais simmosen kesäks hankkia.. ( lue jos on rahhoo ) *
    Itellä ZX10-r -04 Pohjola halvin tarjous,
    Nordea taas edullisin ( syy: sosakaskoon saa ilkivaltaturvan pienellä lisäkustannuksella.), yhteensä 710e/ vuosi @täydet bonarit. Pohjolassa jonkinverran alle 700e.

    Liikenteen osuus hieman yli 500e molemmissa.



    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  3. #1473
    onks teillä käynyt ranteisiin taikka selkään 10ärrän ajoasento? käsien puutumista havaittavissa? mul nyt käsien puutuminen ollu yli kuukauden vaik oo edes ajokelit...täytyis vissiin mennä lääkäriin.. mites toi kymppi sopii nurkka pyörittelyyn?
    Tero Eskelinen
  4. #1474
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 16 2010,18:08) kirjoitti
    onks teillä käynyt ranteisiin taikka selkään 10ärrän ajoasento? käsien puutumista havaittavissa? mul nyt käsien puutuminen ollu yli kuukauden vaik oo edes ajokelit...täytyis vissiin mennä lääkäriin.. mites toi kymppi sopii nurkka pyörittelyyn?
    Hiljasis vauheis alkaa kädet puutumaan mut ei se sit jos on hyvä matkavauhti. Hyvi sopii pyörittelyyn ja pommittamisee
    Kawasaki zx-10r
  5. #1475
    Kertokaapa kuuluuko teidän 10-Ärrien keulasta "naksunaa" kun pyörää työntää/ajaa eteenpäin ja etujarrua painelee nopeasti? Omasta kuuluu ja on ihan samanlainen ääni kun ohjauslaakeri olisi löysässä tai kulunut mutta kun pyörä on 06-mallinen ja ajettu 11000 km niin ei luulis em.ongelmia vielä olevan. Kolaripyörä kyllä kyseessä että keulakin varmaan voinut olla irti. Ärsyttävä tollanen klappi. Tää on kyllä eka pyörä missä on nk.radiaalijarrut mutta en nyt jaksa uskoa että niistä tuollainen ääni tulisi. Keula näyttää ihan suoralta ja jos putket olisivat väärät niin keula varmaan takertelisi liikkuessaan ja liemet valuisi ulos. Runko on laser-mitattu ja suoraksi todettu paperien mukaan. Ohjauslaakeriin ei vaan mulla ole kiristystyökalua mutta jos siihen soveltaisi tee se itse-välineitä niin vois kokeilla sitä laakerin kireyttä. Normaalia tuollainen tuskin on. *


    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  6. #1476
    Lainaa (cool´eri @ Tammi. 26 2010,21:23) kirjoitti
    Kertokaapa kuuluuko teidän 10-Ärrien keulasta "naksunaa" kun pyörää työntää/ajaa eteenpäin ja etujarrua painelee nopeasti? Omasta kuuluu ja on ihan samanlainen ääni kun ohjauslaakeri olisi löysässä tai kulunut mutta kun pyörä on 06-mallinen ja ajettu 11000 km niin ei luulis em.ongelmia vielä olevan. Kolaripyörä kyllä kyseessä että keulakin varmaan voinut olla irti. Ärsyttävä tollanen klappi. Tää on kyllä eka pyörä missä on nk.radiaalijarrut mutta en nyt jaksa uskoa että niistä tuollainen ääni tulisi. Keula näyttää ihan suoralta ja jos putket olisivat väärät niin keula varmaan takertelisi liikkuessaan ja liemet valuisi ulos. Runko on laser-mitattu ja suoraksi todettu paperien mukaan. Ohjauslaakeriin ei vaan mulla ole kiristystyökalua mutta jos siihen soveltaisi tee se itse-välineitä niin vois kokeilla sitä laakerin kireyttä. Normaalia tuollainen tuskin on. *


    Eiköhän tuo kuulu asiaan jo ihan uudesta asti. Tai ainakin minulla on kuulunut... Veikkaisin että saattaa lonkse loppua kunhan levyjen niitit jumivat riittävän tiukalle.
    Supermoto
  7. #1477
    Lainaa (jaulis @ Tammi. 26 2010,21:34) kirjoitti
    Lainaa (cool´eri @ Tammi. 26 2010,21:23) kirjoitti
    Kertokaapa kuuluuko teidän 10-Ärrien keulasta "naksunaa" kun pyörää työntää/ajaa eteenpäin ja etujarrua painelee nopeasti? Omasta kuuluu ja on ihan samanlainen ääni kun ohjauslaakeri olisi löysässä tai kulunut mutta kun pyörä on 06-mallinen ja ajettu 11000 km niin ei luulis em.ongelmia vielä olevan. Kolaripyörä kyllä kyseessä että keulakin varmaan voinut olla irti. Ärsyttävä tollanen klappi. Tää on kyllä eka pyörä missä on nk.radiaalijarrut mutta en nyt jaksa uskoa että niistä tuollainen ääni tulisi. Keula näyttää ihan suoralta ja jos putket olisivat väärät niin keula varmaan takertelisi liikkuessaan ja liemet valuisi ulos. Runko on laser-mitattu ja suoraksi todettu paperien mukaan. Ohjauslaakeriin ei vaan mulla ole kiristystyökalua mutta jos siihen soveltaisi tee se itse-välineitä niin vois kokeilla sitä laakerin kireyttä. Normaalia tuollainen tuskin on. *


    Eiköhän tuo kuulu asiaan jo ihan uudesta asti. Tai ainakin minulla on kuulunut... Veikkaisin että saattaa lonkse loppua kunhan levyjen niitit jumivat riittävän tiukalle.
    Joo, kyllä ne naksuu ja lonksuu.
    Enemmän tai vähemmän, kutoset tai kympit, sisältyy hintaan.
    Ole huoleti, niin mäkin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #1478
    vakuutuksista vielä...Ifistä 10ärrään 1400€..taitaa pyörän hankkiminen jäädä..
    Tero Eskelinen
  9. #1479
    Kannattaa vaihtaa yhtiötä, mulla näky Turvan kasko olevan 70% bonuksilla 300€ vuosi 10R:ään. Liikenne oli hieman kalliimpi.
    https://www.mprengas.fi
  10. #1480
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Oletko varma että vika on relerasiassa??
    Yleensä kuvaamasi vika johtuu hapettuneista johtosarjan liitoskappaleista (joint connector) penkin vasemman reunan alla.
    Johdot on yleensä mustuneet siihen malliin että saa ensin hapolla puhdistella niitä ihan huolella, ja sen jälkeen tinaten yhteen.
    ZX-10R + ZX-6RR
  11. #1481
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 26 2010,22:59) kirjoitti
    vakuutuksista vielä...Ifistä 10ärrään 1400€..taitaa pyörän hankkiminen jäädä..
    If on kyllä usein ylivoimasesti kallein paikka vakuuttaa sportteja, toi tarjous on siis liikenne+osakasko kun aiemmin puhuit osakaskosta? Joku tossa Turvaa jo mainostikin ja itellä myös vakuutukset siellä, hinta sama kun tuossa sun if tarjouksessa. Täyskaskolla..
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  12. #1482
    Lainaa (Medi @ Tammi. 27 2010,08:36) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 26 2010,22:59) kirjoitti
    vakuutuksista vielä...Ifistä 10ärrään 1400€..taitaa pyörän hankkiminen jäädä..
    If on kyllä usein ylivoimasesti kallein paikka vakuuttaa sportteja, toi tarjous on siis liikenne+osakasko kun aiemmin puhuit osakaskosta? Joku tossa Turvaa jo mainostikin ja itellä myös vakuutukset siellä, hinta sama kun tuossa sun if tarjouksessa. Täyskaskolla..
    viime viikolla hain vakuutukset 10ärrään ja turvassa olis liikenne+täyskasko n.1200e/vuosi kaikilla mahollisilla alennuksilla ja pohjolassa oli keskittäjäalennuksilla 1050e/vuosi (30% bonarit liikenteessä ja kaskossa 70%)
  13. #1483
    Turva korvaa myös ratalipat korkeammalla omavastuulla, Pohjola ei tätä tee. En tarkoita tässä siis mitään hitaita "ajokoulutusryhmiä", vaan ihan vaikka omalla ajalla ajetut ratalipat korvataan Turvasta.

    Mullla tulee Pohjola ja Turva samanhintaisiksi ja juuri tuon ratahomman takia vaihdan turvaan talven aikana. Lisäksi tuntuu oudolta se, että muilla vak. yhtiöillä jopa saatekirjeitä, että onnettomuustilastot eivät niin pahoilta ole näyttäneet jne. ja hinnatkaan eivät pahemmin nouse.. Pohjolalla on sitten omat tilastonsa ja sieltä tippuu joka kerta päinvastaista tekstiä, eli koska onnettomuuksia tapahtuu niin ja niin paljon, niin hintoja joudutaan taas nostamaa 10000 %. Kiitos ja näkemiin.

    - P



  14. #1484
    Turvan laskurilla laskettuna hieman alle 100€ halvempi kuin If:ssä...
    Tero Eskelinen
  15. #1485
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 27 2010,23:43) kirjoitti
    Turvan laskurilla laskettuna hieman alle 100€ halvempi kuin If:ssä...
    Ja sit menet konttoriin ja tinkaat viä. Ei ne kiveen kirjotettuja hintoja ole...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  16. #1486
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Mulla oli samavika, rele toimi ok.
    Vika oli johtosarjasta, en jaksanu kuitenkaan johtosarjaa purkaa joten otinkohan releen tai sulakkeen jälkeen piuhanpoikki ja uuden vedin suoraa flektille ja johtosarjan kupeeseen nippareilla kiinni, nyt toimii kun unelma!

    Hämäs viel ku näytti että tulee jännite johtoon, mutta ku löi flektin kii ni tipahti nollille.

    Edit: Saattohan ne liittimet olleet hapettuneetkin, mutta ei ainakaan heiluttelulla ja paineilmalla niihin eloa saanut.



    Ex. Kawasaki ZX-6R '05, Ex. Kawasaki ZX-10R '05, Ex. Suzuki GSX-R 1000 K7
  17. #1487
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 27 2010,03:22) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Oletko varma että vika on relerasiassa??
    Yleensä kuvaamasi vika johtuu hapettuneista johtosarjan liitoskappaleista (joint connector) penkin vasemman reunan alla.
    Johdot on yleensä mustuneet siihen malliin että saa ensin hapolla puhdistella niitä ihan huolella, ja sen jälkeen tinaten yhteen.
    Yhteys flektiltä releboksille on ehjä . . Otin releboksille menevät johdot irti boksista ja oman releen + kytkimen + sulakkeiden kautta orkkis-johtosarjaa pitkin menee nyt syöttö flektille ,

    -tosin manuaalinen, eli pitää katsoa milloin temp >100deg, mutta

    +voi heittää flektin päälle jo aikaisessa vaiheessa, vaikka vikan ratakierroksen lopussa

    +tai liikennevaloissa ennen 103deg lämpötilaa . .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  18. #1488
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 28 2010,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 27 2010,03:22) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Oletko varma että vika on relerasiassa??
    Yleensä kuvaamasi vika johtuu hapettuneista johtosarjan liitoskappaleista (joint connector) penkin vasemman reunan alla.
    Johdot on yleensä mustuneet siihen malliin että saa ensin hapolla puhdistella niitä ihan huolella, ja sen jälkeen tinaten yhteen.
    Yhteys flektiltä releboksille on ehjä . . Otin releboksille menevät johdot irti boksista ja oman releen + kytkimen + sulakkeiden kautta orkkis-johtosarjaa pitkin menee nyt syöttö flektille ,

    -tosin manuaalinen, eli pitää katsoa milloin temp >100deg, mutta

    +voi heittää flektin päälle jo aikaisessa vaiheessa, vaikka vikan ratakierroksen lopussa

    +tai liikennevaloissa ennen 103deg lämpötilaa . .
    Juu, esim ratakäytössä tuo "manuaalimalli" on ihan kätevä.

    Tosin jos mittasit alkuperäisen systeemin "yhteyden" esim yleismittarin vastus- tai diodiasteikolla, niin veikkaisin silti että vika mainitsemissani liittimissä, syöttö tai maatto kun notkahtaa vasta sitten kun virtapiirissä kulkee virta (kun flektin pitäis olla päällä)...
    Yleismittari ei vastus tai diodiasteikolla kerro yhtään mitään siitä että kestääkö virtapiiri myös kuormaa, kertoo käytännössä ongelmasta ainoastaan jos johto on kokonaan poikki.
    ZX-10R + ZX-6RR
  19. #1489
    Lainaa (konda @ Tammi. 28 2010,15:05) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Mulla oli samavika, rele toimi ok.
    Vika oli johtosarjasta, en jaksanu kuitenkaan johtosarjaa purkaa joten otinkohan releen tai sulakkeen jälkeen piuhanpoikki ja uuden vedin suoraa flektille ja johtosarjan kupeeseen nippareilla kiinni, nyt toimii kun unelma!

    Hämäs viel ku näytti että tulee jännite johtoon, mutta ku löi flektin kii ni tipahti nollille.

    Edit: Saattohan ne liittimet olleet hapettuneetkin, mutta ei ainakaan heiluttelulla ja paineilmalla niihin eloa saanut.
    Tässä siis sama homma mistä mainitsin myös äskeissä vastauksessa, eli huono kosketus tulee esiin vasta sitten kun virtapiirissä pitäisi kulkea virta.

    Suuresti epäilisin että se hapettuneisuus on tässäkin ollut aiheuttajana, noita liitoksia kun ei enää meinaa saada johtamaan purkamatta liitoskappaletta...

    Kymmenkunta vastaavalla oireella ollutta 04-05 10R:ää tullut korjattua, ja kaikissa ollut vika samoissa liitoskappaleissa.

    Ps. kyseiset liitokset kannattaa joka tapauksessa korjata, koska muuten tippuu kohta pelistä muitakin toimintoja.
    ZX-10R + ZX-6RR
  20. #1490
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 29 2010,17:37) kirjoitti
    Kymmenkunta vastaavalla oireella ollutta 04-05 10R:ää tullut korjattua, ja kaikissa ollut vika samoissa liitoskappaleissa.
    Vaivaaks sama -05 6R:ää?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #1491
    Lainaa (scuuba @ Tammi. 29 2010,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 29 2010,17:37) kirjoitti
    Kymmenkunta vastaavalla oireella ollutta 04-05 10R:ää tullut korjattua, ja kaikissa ollut vika samoissa liitoskappaleissa.
    Vaivaaks sama -05 6R:ää?
    Ei
  22. #1492
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 29 2010,17:37) kirjoitti
    Lainaa (konda @ Tammi. 28 2010,15:05) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 09 2010,01:23) kirjoitti
    Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi

    Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
    -Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
    -15A FAN fuse ehjä.

    Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?

    UPDATEA:
    TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.

    UPDATEA:
    Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
    Mulla oli samavika, rele toimi ok.
    Vika oli johtosarjasta, en jaksanu kuitenkaan johtosarjaa purkaa joten otinkohan releen tai sulakkeen jälkeen piuhanpoikki ja uuden vedin suoraa flektille ja johtosarjan kupeeseen nippareilla kiinni, nyt toimii kun unelma!

    Hämäs viel ku näytti että tulee jännite johtoon, mutta ku löi flektin kii ni tipahti nollille.

    Edit: Saattohan ne liittimet olleet hapettuneetkin, mutta ei ainakaan heiluttelulla ja paineilmalla niihin eloa saanut.
    Tässä siis sama homma mistä mainitsin myös äskeissä vastauksessa, eli huono kosketus tulee esiin vasta sitten kun virtapiirissä pitäisi kulkea virta.

    Suuresti epäilisin että se hapettuneisuus on tässäkin ollut aiheuttajana, noita liitoksia kun ei enää meinaa saada johtamaan purkamatta liitoskappaletta...

    Kymmenkunta vastaavalla oireella ollutta 04-05 10R:ää tullut korjattua, ja kaikissa ollut vika samoissa liitoskappaleissa.

    Ps. kyseiset liitokset kannattaa joka tapauksessa korjata, koska muuten tippuu kohta pelistä muitakin toimintoja.
    Soitin maahantuojalle, ja tähän yksilöön on vaihdettu johtosarja takuuseen -05 kesällä . . .Syynä oli ajonestolaitteen toimimattomuus -> ilmeisesti ne huonosti suojatut liittimet syynä.
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  23. #1493
    jos nuista vakuutuksista saa jauhaa..laskin Pohjantähden laskurilla liikenne 20% ja kasko 20% seisonta-ajattomalla vakuutuksella supealla kaskolla 04seen ärrään 859€!!!! Toi on mielestäni jo SIKAHALPA verrattuna Ifiin ( 1400€)... eipä jumankauta uskois miten kallis toi If on.. nykynen 900r alle 500€ mut Pohjantähdessä ysisatanen ja tonninenR noin suunilleen saman hintasia.. pitäiskö kuiteski alkaa metsästää tota 10ärrää... vai olisko tonniviissatanen kustomi parempi...
    Tero Eskelinen
  24. #1494
    kuinka paljon pitäsi kierrettä olla näkyvissa takajousessa, kun on vakio asetuksessa? vm 04



    gsx1300r -08
    gsx-r 1000 -05
    zx-10r -04
    gsf1200s -04
  25. #1495
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 30 2010,11:35) kirjoitti
    jos nuista vakuutuksista saa jauhaa..laskin Pohjantähden laskurilla liikenne 20% ja kasko 20% seisonta-ajattomalla vakuutuksella supealla kaskolla 04seen ärrään 859€!!!! *Toi on mielestäni jo SIKAHALPA verrattuna Ifiin ( 1400€)... eipä jumankauta uskois miten kallis toi If on.. nykynen 900r alle 500€ mut Pohjantähdessä ysisatanen ja tonninenR noin suunilleen saman hintasia.. pitäiskö kuiteski alkaa metsästää tota 10ärrää... vai olisko tonniviissatanen kustomi parempi...
    No on tuo ihan edullinen hinta. . .Laskin huvikseni Pohjolan laskurilla 20%/20% bonuksilla, sen mukaan keskittämisalennuksilla pääsisi 848€:oon, mutta sun parametrit (ikä&asuinpaikka) voi tuoda sitten eroja..
    Ei muuta kun kybä-ärrä niin ei tarvi heti miettiä vaihtoa!
    -Jos tuo johtosarja nyt pysyy nipussa. . .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  26. #1496
    Lainaa (Janne10r @ Tammi. 29 2010,17:37) kirjoitti
    Suuresti epäilisin että se hapettuneisuus on tässäkin ollut aiheuttajana, noita liitoksia kun ei enää meinaa saada johtamaan purkamatta liitoskappaletta...

    Kymmenkunta vastaavalla oireella ollutta 04-05 10R:ää tullut korjattua, ja kaikissa ollut vika samoissa liitoskappaleissa.

    Ps. kyseiset liitokset kannattaa joka tapauksessa korjata, koska muuten tippuu kohta pelistä muitakin toimintoja.
    Täytyy varmaan purkaa ne ja korjata(=kolvata) liitokset .. eihän tässä ihan sekunnissa ajokelit vielä pääse yllättämään. . Asentaa sen manuaali-flektinapin sitten rinnalle lisäksi!
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  27. #1497
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 31 2010,23:27) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 30 2010,11:35) kirjoitti
    jos nuista vakuutuksista saa jauhaa..laskin Pohjantähden laskurilla liikenne 20% ja kasko 20% seisonta-ajattomalla vakuutuksella supealla kaskolla 04seen ärrään 859€!!!! *Toi on mielestäni jo SIKAHALPA verrattuna Ifiin ( 1400€)... eipä jumankauta uskois miten kallis toi If on.. nykynen 900r alle 500€ mut Pohjantähdessä ysisatanen ja tonninenR noin suunilleen saman hintasia.. pitäiskö kuiteski alkaa metsästää tota 10ärrää... vai olisko tonniviissatanen kustomi parempi...
    No on tuo ihan edullinen hinta. . .Laskin huvikseni Pohjolan laskurilla 20%/20% bonuksilla, sen mukaan keskittämisalennuksilla pääsisi 848€:oon, mutta sun parametrit (ikä&asuinpaikka) voi tuoda sitten eroja..
    Ei muuta kun kybä-ärrä niin ei tarvi heti miettiä vaihtoa! *
    -Jos tuo johtosarja nyt pysyy nipussa. . .
    kai sitä tartteis sit pankinjohtajan juttusille mennä...näin köyhänä.. ja lupa meitin tallipääliköltä * niin juu asun Turussa ja oon 37 jos sillä nyt merkitystä..



    Tero Eskelinen
  28. #1498
    Lainaa (kylmakone @ Tammi. 30 2010,20:33) kirjoitti
    kuinka paljon pitäsi kierrettä olla näkyvissa takajousessa, kun on vakio asetuksessa? vm 04
    Sitä en osaa sanoa, mutta jousen pituus kuormittamattomana (eli esim. pyörä kallistettuna sivujalan varaan niin että paino on kokonaan pois takarenkaalta) vakioesijännityksellä on 178mm.
  29. #1499
    Lainaa (visu @ Helmi. 02 2010,17:07) kirjoitti
    Lainaa (kylmakone @ Tammi. 30 2010,20:33) kirjoitti
    kuinka paljon pitäsi kierrettä olla näkyvissa takajousessa, kun on vakio asetuksessa? vm 04
    Sitä en osaa sanoa, mutta jousen pituus kuormittamattomana (eli esim. pyörä kallistettuna sivujalan varaan niin että paino on kokonaan pois takarenkaalta) vakioesijännityksellä on 178mm.
    kiitos teidosta
    gsx1300r -08
    gsx-r 1000 -05
    zx-10r -04
    gsf1200s -04
  30.  
  31. #1500
    messuille menijöitä. käykää antaa äänenne 10r. osasto a21 jos siellä ylipäätänsä mitään äänestystä on
Sivu: 50 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen