Minkäslaisia stongia porukoilla orkkiksen tilalla? Mietin vähän leveämpää/suorempaa, eli paljonko nuo piuhat antaa periks? Jos linkkiä löytyis![]()
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Itsellä on käytössä ei E-hyväksytyt Bilteman tangonpääpeilit, joista näkee sen verran hyvin ja täristämättä, että jo ihan oman turvallisuuden vuoksi ajan "laittomalla" pyörällä. Ysikasilla tulee ajeltua.
Ainakin Gen2 malliin menee esim. Motonetissä myytävät tangot heittämällä, DICEn Fatbar jne. eli tuskin ongelmia millään tangoilla...
Viimeksi muokannut: Smistik; 06.05.2012 klo 22:36.
?
Renthallin fatbar twinwall jotakin, vissiin se matalin malli, olisko 999.
Sen päissä nuo Biiliteeman tangonpääpeilit.
Olen tyytyväinen.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Onko hajua käykö hylsy tuohon eturattaaseen? Siis pulttihan on neliskantti mallia, mopo siis -04vm. Vai mikäs avaimeks jos ei käy?
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Jaa siis eturenkaan akselin pultti? 22mm kuusiokolo.
KTM 1290 SuperDuke R -15
Honda Monkey 125 -22
Kawasaki ZX-10R -11
mites tuo uudempi zeta (2010->) mahtuuko 196cm kuski sarviin..? kun vanhemman kans ei onkelmaa..! meinaan tankin muotoilua et
mahtuuko polvet tankin "muotojen" alle..
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Uusi Zetakuski ilmoittautuu!2008 mallinen peli alla ja mukavalta tuntuu kyllä kaikinpuolin ajaa!
![]()
Kyselin jo aiemmin, mutta kysellääs uudestaan: mistä porukka on tilaillu ketjuja ja rattaita? Sais olla ihan jotain tarvikeosaa eli mahdollisimman halvalla.
Mites tämä uusin zeta 1000, lentääkö rapa pitkin selkää ja kypärää
kun märällä kelillä ajelee?? Aattelin kun tuo pienempi zeta poimii
joka he...tin rapakon kyytiin...
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Alkoi himottaa originaaleja paremmat änkkärit, Mig merkkiset löytyy ilman e-hyväsyntää ja oli kyl miellyttävät soundit. Tokihan noilla orkkiksilla ajelee ja hiljainen on, mut mistä noista ebayn pöntöistä tietää, että on tuo e-leima? Vai onko ehdottaa muuta ostopaikkaa?
Toki saa tarjotakin, jos lojuu ylimääräisenä ja joku kaunis päivä ruuvaan nuo Migit kiinni
edit -04 vm
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Uusi Zetan omistaja ilmoittautuu! Tosin vielä ei ole pyörää saatu alle, jos sit perjantaina
Vuoden 2011 ajamaton peli kyseessä.![]()
Uusi Zetan omistaja ilmoittautuu! Kuukausi rallateltu ja kyllä on mahtava peli![]()
Z1000:n himottaa itseäni, mutta muutama kysymysmerkki on vielä ilmassa.
Olen ajatellut 2008 mallia tai uudempaa.
Itse olen ~170cm pitkä, joten pientä madallusta kaipaisi, onnistuuko miten helposti?
Mielenkiinnosta kysyn, et paljon tommonen Z1000 imee bensaa matkassa?
Onko mitään mitä pitäisi erityisen tarkaan katsoa osto tilanteessa?
Kiitos!
2007-2009 pyöräthän on kaikki samaa mallia, joten ihan yhtä hyvin voit myös vuotta vanhempia katsella.
Meidän emäntä on 167cm pitkä, mutta kohtuullisesti tuo pystyi Zetalla ajelemaan ennenkuin oman pyöränsä sai. Toki aika varvastamista oli ja pyörän ruutuun peruuttaminen päältä ei onnistunut. Lähinnä kuitenkin paino tuotti ongelmia kun pohkeissa ei riittänyt voima varpaillaan pyörän siirtelyyn.
Teoriassahan tuon madaltaminen ei pitäisi olla suuri ongelma. Storm ainekin myy -30mm madallussarjaa taakse 115€, ja keulaa muistaa laskea vastaavasti.
Itsellä meni edellinen tankillinen tuollaisella 6,2l/100km.
-----
Tuli tuota omaa Zetaa raiskattua matkalehmäksi:
Eiköhän tällä setillä yksi Norjan reissu saada tehtyä. Pyörässä siis Bag-Connection Cargobag takana ja edessä LEM Max slide systemillä. Virran ulosoton askartelin penkin alle, mistä sitten jatkojohdolla naville.
Budjetti-ratkaisu navina toimii vanha Photonav 4,3" johon asentelin Sygic:in softan sisään.
Kawasaki Z1000 -08
Mitä jarrupaloja raati on zetoissaan käyttänyt? En tiedä nykyisten merkkiä, mutta pito ja tuntuma ovat aika onnettomat. EBC:n sintteripaloista kokemuksia?
Vielä en ole käytössä kokeillut, mutta vähän millailin että ihan tuota tankin alareunaa pitkin jos laittaa kulkemaan niin ylettää hyvin tangolle asti. Käytössä siis Motonetin jatkojohto. Täytyy jossain vaiheessa tarkemmin katselle jos reissun ajaksi laittais ihan noiden sivupaneeleiden alle, niin ei jäis vahingossa mihinkään niin helposti kiinni.
Kawasaki Z1000 -08
Morjenttes vaan kaikille!!
Oon uus tyyppi tällä foorumilla. Tossa jäi pari viikkoa sit käteen Z1000 vm-09. Aika helmi yksilö,orkkis kunnossa ja ajettu vain 5300km.. Aikasemmin eioo ollu tän luokan pyörää niin neuvoja ja apua varmaan tulen tarvitsemaan![]()
Ja heti alkuu jo kyselisinkin että millaiset huoltovälit kyseiselä pyörällä on..tarkoitan noita tehtaan ohjeistamia isompia huoltoja. Ja toiseksi mitä öljyä suosittelette tohon koneeseen?? Sekä viel miten ton takapään säätö onnistuu ja pystyykö iskaria säätää ku aika kovalta tuntuu?? Jos näillä aloittelis ja eiköhän sitä sit tulevaisuudessa pidä alkaa rakentelee härpätintä niin haasteita riittääKilpiteline on ainakin ihan saatanan ruma ja vilkkujakin vois pienennellä,stonga läskimmäksi ja sitä rataa
Kiitos kumarrus ja hyviä ajokelejä kaikille
![]()
Viimeksi muokannut: Rillumarei; 12.06.2012 klo 22:02.
Huoltovälit löytyy huoltokirjasta. Mielestäni mahdollisimman paljon kannattaa tehdä itse, mikäli vaan meisseli pysyy kädessä ja on tilat tehdä. Mulla iski syksyllä vähän laiskuus, enkä jaksanut hankkia tiettyjä työkaluja joten huollatin rakkinetta. Nyt taitaa olla koneessa yamalubet muistaakseni, hyvin on toimineet. Jos ajattelit vaihtaa tankoa, niin tuossa edellä on keskusteltu hiljattain tästä. Jos ajotyyli on yhtään reipas missään vaiheessa, niin suosittelen ohjausiskarin hankkimista, vaikka se tuntuu kalliillta hankkia. Nimim. tankslappereita koettu ilman sitä, välillä kolissutkin... Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!
?
Pitää tuo huoltokirja etsii jostain..tai varmaan löytyy tältä foorumiltakin. Pitäis vaan paneutua noihin aiempii juttuihin kuhan aikaa onMeisseli pysyy kyl kädessä ja pärrien värkkäily on helvetin mukavaa mut kerrostalo olosuhteissa nuo tilat tulee aina vastaan :/ Kaupunki asuminen pilaa hauskat harrastukset.. Tuota ohjausiskaria oon vähän katellu ja ihmetelly
Moni taitaa suositellasitä näille suomen teille ku tiet on vähän mitä on.. Mut pitää suunnitella
Talvi on sit rakentelun aikaa
![]()
Osaisko joku sanoa, että mistä löytäisi PUIG:n takahuggerin 07-09 Z, oranssilla värillä "Pearl Wildfire Orange"?
Yrittänyt kovasti netistä etsiä, mutta ei osu eteen kuin mustaa. Ermax:n huggereita löytyy kyllä oranssina, mutta harmittavasti Puiggi istuis paremmin silmään![]()
Huollot on aika normaalisti 6tkm välein. 6tkm ja 18tkm on pienet huollot ja vastaavasti 12tkm ja 24tkm on suuremmat. Muistaakseni ei tuo 12tkm huoltokaan kauhean kallis ollut kun viime kesänä teetin. Venttiilivälykset tarkastetaan vasta 42tkm kohdilla.
Bel-Ray EXP:tä itse käyttäny.
Takajousesta ohjekirja mainitsee vaan että säädetään esijännityksen säätömutterista. =) Iskarista pystyy myös säätämään paluuvaimennusta. Enpä ole kumpaakaan itse tarvinnut vielä laittaa, kunhan ohjekirjasta lueskelen. Ohjekirja kyllä toteaa että vakiosäädöt ovat sopivat n. 70kg painavalla kuskille.
Eipä siinä kuin osia vaihtelemaan ja askartelemaan.![]()
Kawasaki Z1000 -08
Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
tervehdys
viitsiikö joku ottaa mitan käteen ja mitata koiranluun pituuden.
myös onko vakiomitta/korotettu/madallettu
itestä tuntuu että tuohon "omaan" olisi laitettu korotus
ps. eikö kenelläkään ole mittanauhaa
ja kyseessähän on tuo allekirjoituksen mukainen peli
tietenkin jos edellinen omistaja tunnistaa niin voi vapaasti kommentoida.
pyörä tuli muhokselta tyrnävänkautta, väli omistaja ei tiedä oikein mitään![]()
Viimeksi muokannut: karppa71; 20.06.2012 klo 21:06.
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84
Onko se nyt niin, että joutuu slipareista sen alkaen 500e maksamaan? Jos siis haluaa leimatut putket? Aika tiukassa tuntuu olevan käytetyt, siis edes originaaleja mukavammat. Vai sopisko tuohon jonkun muun mallin, joilla voisi etsii?
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Tässä lueskelin foorumia ajan kulukseni ja näköjään täällä on muitakin jotka omaavat hieman kieroutuneen ajatusmaailmanIte tuossa hetki sit hankin -09 Z1000 ja nyt jo 1000km jälkeen alkaa kova suunnittelu mitä kaikkea sitä rakentaiskin tähän pyörään.. Itekkin oon tykästyny noihin vakkariputkiin..Jotenkin antaavat sellaista muskelimaisuutta kyseiseen pärrään
Mut niin ku aikasemmassakin jutussa niin äänet on kyl muuta ku muskelimaiset
Joten ootko jo saanut vastausta noiden putkien fiksailuun tai osaisko joku muu kertoa saako noista vakkariputkista mitä irti..Eli miten paljon siel on ylimmääräistä sisällä ja mitä kaikkea vois tehdä...??
Kävin hakee uuden eturenkaan(taka vaihdettiin parisenviikkoa sitte)
Kyllä muuttui ohjattavuus uudella renkaalla
Onkos muuten tuossa jakoketjussa kiristys mahdollisuutta, tuntus
pientä helinää kuuluvanLaitoin noise killerin putkeen niin alkoi
kuulumaan tuo ääni, kun aikaisemmin putken oma ääni peitti sen
Mites sen koiranluun pituus edistyyOnko kukaan ehtinyt mittaileen
No onhan tuohon korkeuteen alkanut jo tottumaankin.
Vuosimallihan oli -06
Kiitos etukäteen![]()
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84