Sivu: 96 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46869495969798106146 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2851:stä 2880:een 4629:sta
  1. #2851
    Täällä onnellinen uusi "C" 10R -04 omistaja Pyörä nyt pian kuukauden odotellut tallissa ja huomenna hakemaan öljyjä. Pyörällä ajettu 19tkm ja edellinen omistaja käyttäny aina Castrolin Power1 GPS 4T 10w40 ja tälläistä ajattelin itsekkin hommata jos moto-seinäjoelta vain löytyy Onkos hyviä vinkkejä porukalla tuohon suodattimen irroittamiseen? Ainakin edestä katsottuna vasemman puolen sivu/alakate pitää irroittaa että pääsee suodattimeen käsiksi mutta ei vissiin mitään erikoisempaa tiedettävää kyseisessä operaatiossa
    Kawasaki ZX-10R -04
    EX-Honda CBR 900RR Fireblade -98
  2. #2852
    Lainaa JK-90 kirjoitti Katso viesti
    Täällä onnellinen uusi "C" 10R -04 omistaja Pyörä nyt pian kuukauden odotellut tallissa ja huomenna hakemaan öljyjä. Pyörällä ajettu 19tkm ja edellinen omistaja käyttäny aina Castrolin Power1 GPS 4T 10w40 ja tälläistä ajattelin itsekkin hommata jos moto-seinäjoelta vain löytyy Onkos hyviä vinkkejä porukalla tuohon suodattimen irroittamiseen? Ainakin edestä katsottuna vasemman puolen sivu/alakate pitää irroittaa että pääsee suodattimeen käsiksi mutta ei vissiin mitään erikoisempaa tiedettävää kyseisessä operaatiossa
    Onnea hyvästä pyörästä On vähän eri planeetalta ko. kawa, kuin edellinen Hondasi
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #2853
    Joo onhan noissa eroja kuin yöllä ja päivällä Tullut todettua jo muutamalla pikku lenkillä, vielä vain ei ole kunnolla päässyt käskyttämään uusinta hankintaa mutta eikö se kevät sieltä tule
    Kawasaki ZX-10R -04
    EX-Honda CBR 900RR Fireblade -98
  4. #2854
    Piti itsekkin kirjautua tänne nyt, kun tuli itsekin ostettua C-mallin vm. 2004 10R. Todella tyytyväinen olen ollut toistaiseksi Kokonaisvaltainen upgrade kyllä vm. -90 Gsx600F:n jälkeen
    Tuota on vähän madallettu ja swingissä 20cm jatkot. On meinaan hyvä lähetellä! Lisäksi perusvirit Akran putki, PC III ja BMC vapari = 161.3hp renkaalta.

    E: Öljynsuodatin lähtee ruuvari läpi-taktiikalla melko kivuttomasti ilman katteiden irrottelua C-mallissa ainakin.
    Viimeksi muokannut: Ced; 15.04.2012 klo 14:23.
  5. #2855
    Pistäkääs esille 10r 2011-> dyno käppyröitä, jos olette sellaisessa käyttäneet.

    Mitenkäs seosten kanssa, meneekö 10r 2011 kawassa kovin laihalle ilman PCV:tä, jos on akran slipari + link pipe (o2-anturipaikka)? Pystyykös tuota vakio ecua säätämään?

    Tulipas armoton kyselytunti
    Viimeksi muokannut: Ville J; 15.04.2012 klo 13:10.
  6. #2856
    Lainaa Ced kirjoitti Katso viesti
    Piti itsekkin kirjautua tänne nyt, kun tuli itsekin ostettua C-mallin vm. 2004 10R. Todella tyytyväinen olen ollut toistaiseksi Kokonaisvaltainen upgrade kyllä vm. -90 Gsx600F:n jälkeen
    Tuota on vähän madallettu ja swingissä 20cm jatkot. On meinaan hyvä lähetellä! Lisäksi perusvirit Akran putki, PC III ja BMC vapari = 161.3hp renkaalta.

    E: Öljynsuodatin lähtee ruuvari läpi-taktiikalla melko kivuttomasti ilman katteiden irrottelua C-mallissa ainakin.


    Ootko mahdollisesti Turun suunnalta?
  7. #2857
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Ootko mahdollisesti Turun suunnalta?
    Juu, kyllä oon. Ollaanko me ajeltu vastaan toisiamme jossain, vai mistä epäilit?
  8. #2858
    Lainaa Ced kirjoitti Katso viesti
    Juu, kyllä oon. Ollaanko me ajeltu vastaan toisiamme jossain, vai mistä epäilit?

    Eiku toi mopon kuvaus vaan sopi niin hyvin kuvaan. Onko sun kaverilla mahdollisesti bmw s1000rr? Ja kattelitko R1stä kans tässä keväällä?
    Voipi olla et tunnen ton bemun omistajan isukin.. Ja voipi olla et mäkin oon hieman osasyyllinen et hommasit 10R:n
  9. #2859
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Eiku toi mopon kuvaus vaan sopi niin hyvin kuvaan. Onko sun kaverilla mahdollisesti bmw s1000rr? Ja kattelitko R1stä kans tässä keväällä?
    Voipi olla et tunnen ton bemun omistajan isukin.. Ja voipi olla et mäkin oon hieman osasyyllinen et hommasit 10R:n
    Juu kaikki täsmää Sama jannu! Ja helvetin tyytyväinen, et kaveri puhu järkeä ja tuli ruiskupeli kaasari R1:sen sijaan! Oliko sullakin ollu C-mallin Ninja, vai muistanko nyt ihan väärin? On aika karkki muuten se S1000RR

    E: Ja ilmeisesti teikäläinen oli siis kehottanu vilkasemaan myös Ninjoja. Kiitos siis kuuluu osaltaan myös sulle!
    Viimeksi muokannut: Ced; 15.04.2012 klo 23:37.
  10. #2860
    Lainaa Ced kirjoitti Katso viesti
    Juu kaikki täsmää Sama jannu! Ja helvetin tyytyväinen, et kaveri puhu järkeä ja tuli ruiskupeli kaasari R1:sen sijaan! Oliko sullakin ollu C-mallin Ninja, vai muistanko nyt ihan väärin? On aika karkki muuten se S1000RR

    E: Ja ilmeisesti teikäläinen oli siis kehottanu vilkasemaan myös Ninjoja. Kiitos siis kuuluu osaltaan myös sulle!

    No helvata! Pieni on maailma
    Juu C-mallin kwaakku mullakin, vihreä.
    Onhan tää _hieman_ eri peli ku noi -04sta vanhemmat kiloset. Ja itekkin ku vertaan nykyistä mopoani edellisiin (2-3 kertaa kalliimpiin) niin tässä on todellakin hinta-laatu suhde kohdillaan!
    Täytyypi joskus kohtailla jokirannassa tms ja tsekkailla äijän mopedia.. Niinja ehkä siinä sivussa bemuakin

    Ja tietty jos vaan säät sallii niin porukalla kiikalaan 19.5 varttimailia nykimään, sulla onkin mopo jo valmiiksi tiputettu
    Viimeksi muokannut: Juhis; 16.04.2012 klo 00:33.
  11. #2861
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    No helvata! Pieni on maailma
    Juu C-mallin kwaakku mullakin, vihreä.
    Onhan tää _hieman_ eri peli ku noi -04sta vanhemmat kiloset. Ja itekkin ku vertaan nykyistä mopoani edellisiin (2-3 kertaa kalliimpiin) niin tässä on todellakin hinta-laatu suhde kohdillaan!
    Täytyypi joskus kohtailla jokirannassa tms ja tsekkailla äijän mopodia.. Niinja ehkä siinä sivussa bemuakin

    Ja tietty jos vaan säät sallii niin porukalla kiikalaan 19.5 varttimailia nykimään, sulla onkin mopo jo valmiiksi tiputettu
    Vois melkeen tullakin tonne Kiikalaan rähinöimään ja kaverit tietty mukaan! Meillä onkin "ajoporukassa" ton Bemmin lisäks vielä toinen vihreä C 10R Ja tottakai jokirannassa tulee käytyä tänä vuonna viimevuosia enemmän, kun nyt on alla laite jolla "kehtaa" rullailla paikalle (vrt. vm. -90 600cc matkasohva) Näkemisiin!
  12. #2862
    Lainaa Ced kirjoitti Katso viesti
    Vois melkeen tullakin tonne Kiikalaan rähinöimään ja kaverit tietty mukaan! Meillä onkin "ajoporukassa" ton Bemmin lisäks vielä toinen vihreä C 10R Ja tottakai jokirannassa tulee käytyä tänä vuonna viimevuosia enemmän, kun nyt on alla laite jolla "kehtaa" rullailla paikalle (vrt. vm. -90 600cc matkasohva) Näkemisiin!

    Yep!
    Toivotaan et on tuolla kiikalassa ois ok säät, ei noita varttimaili päiviä muutenkaan liikoja ole.
  13. #2863
    Hei robleema... en tiiä onks nyt oikee mesta kysellä mut kysyn kuitenki. Eli ostin 2008 10R, jossa oli akrapovicin pelkkä slipari kiinni. Nyt haluan kuitenkin vaihtaa vielä sen katin tilalle pelkän suoran putken.. Mitä täytyy niille vaijereille tehdä ja mitä tulee tehdä ettei jää se varoitus valo kummittelemaan niinkuin edellisessä pyörässäni. (Z1000) Kiitos jo etukäteen..
  14. #2864
    Lainaa poikab kirjoitti Katso viesti
    Hei robleema... en tiiä onks nyt oikee mesta kysellä mut kysyn kuitenki. Eli ostin 2008 10R, jossa oli akrapovicin pelkkä slipari kiinni. Nyt haluan kuitenkin vaihtaa vielä sen katin tilalle pelkän suoran putken.. Mitä täytyy niille vaijereille tehdä ja mitä tulee tehdä ettei jää se varoitus valo kummittelemaan niinkuin edellisessä pyörässäni. (Z1000) Kiitos jo etukäteen..
    Tarkoitatko niitä kahta lambda-anturia jotka siihen katalysaattoriin tulee kiinni? Kyllä ne tarvii laittaa sinne putkeen kiinni kun lambdoilla ohjataan moottorin toimintaa. Itse otin katalysaattoripöntön pois ja tein sen tilalle kaksiyhteen-soviteputken ja siihen hitsasin kaksi mutteria joihin kiinnitin em. lambda-anturit. Ei vilku FI-valo.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  15. #2865
    Lainaa poikab kirjoitti Katso viesti
    Hei robleema... en tiiä onks nyt oikee mesta kysellä mut kysyn kuitenki. Eli ostin 2008 10R, jossa oli akrapovicin pelkkä slipari kiinni. Nyt haluan kuitenkin vaihtaa vielä sen katin tilalle pelkän suoran putken.. Mitä täytyy niille vaijereille tehdä ja mitä tulee tehdä ettei jää se varoitus valo kummittelemaan niinkuin edellisessä pyörässäni. (Z1000) Kiitos jo etukäteen..


    Otat vaijerit irti sieltä penkin alla olevalta servomoottorilta ja nautit kovemmasta äänestä!!Ja tietty annat sen servon olla muuten ihan omassa rauhassa niin ei ala valot vilkkumaan muualla kuin peileissä,sinipuna siis
    Elämäntapatyhmä
  16. #2866
    Noniin

    Ajokausi avattu välillä Jyväskylä - Helsinki.

    Musta tuntuu, että ostin risteilyohjuksen, enkä moottoripyörää.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  17. #2867
    Osaako kukaan sanoa, että mikä tuo katkaisin mahtaa olla. Mittariston vieressä töötin yläpuolella?

    Vielä en ole kokeillut mitä siitä tapahtuu.



    P.S. Miten saan kuvan tehtyä?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  18. #2868
    Onkos kellekkään käynyt niin että kun on kiinnittämässä akun napoja niin pyörä rupeaa kierrättämää konetta? Virta lukko off asennossa ja muutenkin pitäisi olla käynnistys estynyt. Johtosarjan olen nyt useaan otteeseen tarkastanut ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Tarkennukseksi kyseessä kawa 10r -05.
  19. #2869
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Anteeks missä...?
    Tosiaan en osannut kuvaa liittää. Homma selvis, jälkiasennetut kahvanlämppärit. tai siis niiden katkaisin.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  20. #2870
    Tervehdys.

    Jälleen ilmoittautuu uusi 10-ärrän omistaja joukkoon

    Säätiedotuksetkin ainakin lupailee jo aika hyvää alkua tälle kaudelle.

    Mukavan tuntunen peli ajella mitä nyt jonkun sata km vasta päässy ajamaan. Voimaa tuntuu ainakin olevan riittävästi entiseen pikku zetoriin verrattuna
    ZX-10R -09
    Espoo
  21. #2871
    Kertokaas mitä tuumaatte missä vika kun nyt talvitauon jälkeen olen parikymmentä kilometriä ajanut ja sellainen käyntihäiriö ilmestynyt että kun ajaa tasaista vauhtia niin että vetoa ei ole päällä muttei juuri moottorijarrutustakaan niin sata metriä näin ajaessa alkaa moottori käymään kuin tulppa tai pari olisi pois pelistä. Kun sitten taas avaa kaasua ja veto palautuu niin moottori käy taas hienosti. Tehot on tallella ja tyhjäkäyntikin on ihan ok mutta tuo vedon ja moottorijarrutuksen välimaastossa moottorista ikään kuin tulppa pimenee. Tankki oli täynnä koko talven ja tasainen 15-asteen lämpö tallissa. Ainoa modaus jonka tein oli se että postin katalysaattorin ja laitoin kaksi yhteen-soviteputken sen tilalle lambdoineen päivineen. Vaikea kuvitella että tuo voisi kyseisen oireen aiheuttaa. Ajattelin nyt ihan ensimmäiseksi ajaa tankin tyhjäksi jos vaikka bensa olisi mennyt "huonoksi" talven aikana mutten usko siihen koska koskaan ennen ei ole bensan kanssa ilmennyt mitään ongelmia talviseisokin aikana. Laitoin myös "tenua" tankkiin varoiksi vaikka senkään vaikutukseen en juurikaan usko. Mistä sinne tankkiin vettä olisi ilmestynyt kun tasainen lämpö ollut tallissa ja tankki täynnä. Jospa se sitten vaikka etikettinsä mukaan poistaa mahdollisia epäpuhtauksia mitä ruiskussa/suuttimissa. Oire ei ole paha mutta ärsyttävä. En viitsisi nyt heti ajokauden aluksi alkaa ropaamaan kun sillä ajamaan sentään pystyy. Onko kukaan törmännyt vastaavaan vaivaan??
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  22. #2872
    Onko sulla speedohealer siinä?Kuulostaa tutulta vialta...
    Elämäntapatyhmä
  23. #2873
    Lainaa kawa636b kirjoitti Katso viesti
    Onko sulla speedohealer siinä?Kuulostaa tutulta vialta...
    Ei ole speedoa. Pyörä tällä hetkellä täysin vakio. Laitoin katalysaattorinkin takaisin paikalleen koeajon ajaksi mutta sama ongelma pysyy eli katalysaattorin poisto ei ongelmaa siis aiheuta kuten epäilinkin. Tankkaan tankin uudella bensalla jotta bensan huonoksi meneminen talven aikana poissuljetaan tosin enpä siihenkään usko että bensassa vikaa olisi. Kummallista ongelmassa on se että mikään ei ole muuttunut sitten viime syksyn kun pyörän talvilepoon laitoin. Kyseistä ongelmaa ei ole aikaisemmin esiintynyt että mikä vian olisi talven aikana kehittää. Tulpat(?)....en usko,ne kuitenkin veto päällä toimivat ihan ok. Kummallista ja ääärrrsyttävää!!!
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  24. #2874
    Voisiko ruiskut olla noin epäsynkassa?
    Oireet sopisi mutta voiko vaikutus olla noin voimakas?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #2875
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas mitä tuumaatte missä vika kun nyt talvitauon jälkeen olen parikymmentä kilometriä ajanut ja sellainen käyntihäiriö ilmestynyt että kun ajaa tasaista vauhtia niin että vetoa ei ole päällä muttei juuri moottorijarrutustakaan niin sata metriä näin ajaessa alkaa moottori käymään kuin tulppa tai pari olisi pois pelistä. Kun sitten taas avaa kaasua ja veto palautuu niin moottori käy taas hienosti. Tehot on tallella ja tyhjäkäyntikin on ihan ok mutta tuo vedon ja moottorijarrutuksen välimaastossa moottorista ikään kuin tulppa pimenee. Tankki oli täynnä koko talven ja tasainen 15-asteen lämpö tallissa. Ainoa modaus jonka tein oli se että postin katalysaattorin ja laitoin kaksi yhteen-soviteputken sen tilalle lambdoineen päivineen. Vaikea kuvitella että tuo voisi kyseisen oireen aiheuttaa. Ajattelin nyt ihan ensimmäiseksi ajaa tankin tyhjäksi jos vaikka bensa olisi mennyt "huonoksi" talven aikana mutten usko siihen koska koskaan ennen ei ole bensan kanssa ilmennyt mitään ongelmia talviseisokin aikana. Laitoin myös "tenua" tankkiin varoiksi vaikka senkään vaikutukseen en juurikaan usko. Mistä sinne tankkiin vettä olisi ilmestynyt kun tasainen lämpö ollut tallissa ja tankki täynnä. Jospa se sitten vaikka etikettinsä mukaan poistaa mahdollisia epäpuhtauksia mitä ruiskussa/suuttimissa. Oire ei ole paha mutta ärsyttävä. En viitsisi nyt heti ajokauden aluksi alkaa ropaamaan kun sillä ajamaan sentään pystyy. Onko kukaan törmännyt vastaavaan vaivaan??
    Kannattaa tarkastaa ilmanputsari, itsellä teki vastaavaa kun suodatin oli likainen ja tukossa. Oireet oli, että tasakaasulla 4000 kierroksen tietämillä alkoi rötäämään ja kaasua lisättäessä oireet hävisi.
  26. #2876
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Voisiko ruiskut olla noin epäsynkassa?
    Oireet sopisi mutta voiko vaikutus olla noin voimakas?
    Periaatteessa ihan mahdollista mutta mikä sen synkan olisi talven aikana voinut muuttaa?
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  27. #2877
    Lainaa jjake kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa tarkastaa ilmanputsari, itsellä teki vastaavaa kun suodatin oli likainen ja tukossa. Oireet oli, että tasakaasulla 4000 kierroksen tietämillä alkoi rötäämään ja kaasua lisättäessä oireet hävisi.
    Ajatus sikäli osui kohdalleen että tein talvella keittiöremonttia ja tallissa sahailin ja sirkelöin runsaan pölyn keskellä että sitä vasten vois ajatella pölyn kertyneen ilmanputsariin mutta toisaalta moottori kuitenkin vetää täyskaasulla ihan hyvin Tietysti talven ajamattoman ajan jälkeen pyörä tuntuu taas paljon tehokkaammalta kuin syksyisin kun sen suorituskykyyn on jo tottunut eli keväällä ei välttämättä edes huomaa että pyörä ei antaisikaan täysiä tehoja ulos suodattimen tukkoisuudesta johtuen. Tänään sadepäivänä on kyllä aikaa avata putsarikin.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  28. #2878
    Kävin äsken asentamassa jotkut kiinalaiset tarvike cliparit kiinnikkeineen 04 kymppiin. Rupesi vituttamaan kun ne vakiot on käännetty niin taakse ja ranne on ihan ihme asennossa kun ajaa. Noi uudemmat ovat vähän loivemalla kulmalla alas päin ja käänsin ne reilusti edemmäksi.

    Tuli vähän entistäkin kyykympi ajoasento mutta se ei tunnu niin ranteissa kun ne jäävät nyt mukavampaan asentoon, eli ratkesi toivottavasti toi ranteiden kipuilu ongelma. Boonuksena tähän päälle tuli jonkun sentin pidemmät tangot eli leveämpi ote siinä samalla, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Mitä nyt tossa vähän kurvaili niin varsinkin hitaissa mutkissa on paljon parempi tuntuma nyt verrattuna siihen vanhaan. Voi tietenkin olla vaan sekin kun ei tarvitse ajaa enään ranteet solmussa.
  29. #2879
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kokeile nypätä lambdan johto kokonaan irti, ja aja koeajo. Jos ongelma poistuu, niin syyllinen vois olla rikkinäinen lambda.
    Näin Vappua odotellessa olin reipas ja otin katalysaattorin taas pois ja laitoin tekemäni putken siihen väliin. Sitten irroitin molemmat labdajohdot ja eikun koeajolle ja kas kummaa moottori ei enää nykinyt osakaasulla. Liekö vika sitten ollut lamdassa jommassa kummassa mutta muuten moottori toimii kunnolla mitä nyt FI-valo vilkkuu tietysti. Tosin koeajolla myös tankasin että jos talven yli tankissa olleessa bensassa oli jotain vikaa niin nyt on sitten sekin ongelma pois.

    JOS vika todella oli jommassa kummassa lambda-anturissa niin mikä sen on mahtanut talvilevon aikana tuhota?
    No lambdavika saadaan huomenna krapulan jälkeen kyllä kunnolla varmistettua kun ajan pidemmän lenkin sään niin salliessa mutta tällä hetkellä näyttää siltä että pieni röpöttäminen olisi johtunut viallisesta anturista.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  30.  
  31. #2880
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Näin Vappua odotellessa olin reipas ja otin katalysaattorin taas pois ja laitoin tekemäni putken siihen väliin. Sitten irroitin molemmat labdajohdot ja eikun koeajolle ja kas kummaa moottori ei enää nykinyt osakaasulla. Liekö vika sitten ollut lamdassa jommassa kummassa mutta muuten moottori toimii kunnolla mitä nyt FI-valo vilkkuu tietysti. Tosin koeajolla myös tankasin että jos talven yli tankissa olleessa bensassa oli jotain vikaa niin nyt on sitten sekin ongelma pois.

    JOS vika todella oli jommassa kummassa lambda-anturissa niin mikä sen on mahtanut talvilevon aikana tuhota?
    No lambdavika saadaan huomenna krapulan jälkeen kyllä kunnolla varmistettua kun ajan pidemmän lenkin sään niin salliessa mutta tällä hetkellä näyttää siltä että pieni röpöttäminen olisi johtunut viallisesta anturista.
    Ainakin oma '07 kymppiärrä ilman lambdoja teki sen, että ecu pistää jonkun vikaohjelman päälle ja tehoja tiputetaan alas.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 96 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46869495969798106146 ... ViimeinenViimeinen