Kaiken kaikkiaan ihan hyvällä tasolla moderointi, ehkä välillä vähän turhan tiukkapipoista touhua![]()
Pistäkää vaan reilusti ban-hammer heilumaan niin alkaa porukka oppimaan tavoille.
Eikä moderaattorin tarvitse mitenkään kaunistella viestejään.
Tässä on hyvä esimerkki GDC foorumilta
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Nyt ei puhuta yhdistyksestä tai sen toiminnasta vaan keskustelufoorumista (joka toki on yhdityksen ylläpitämä ja mahdollistama), eli jokainen joka liittyy keskustelufoorumiin perustaessaan itselleen nimimerkin TOTTAKAI lukee säännöt koska niitä sitoutuu noudattamaan rekiteröityessään ja osallistuessaan keskusteluun???
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tämä on itseasiassa tätä samaa keskustelua jota käydään joka keskustelufoorumilla. Aivan samat argumentit puolin ja toisin.been there... Jos tulee moderoiduksi, niin kannattaa kirjoittaa parempia viestejä, tai sitten mennä suomikaksneloseen, ei se sen kummempaa ole.
![]()
Aika inhimillistä touhua täällä on kaikin puolin, ei siinä mitään. Itsekin opin pikkuhiljaa tavoille, ehkä eniten tarvitsen vielä oppia siihen etten suhtaudu ylläpidon näppäriin kuittauksiin näsäviisaina näpäytyksinä...
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
On todella hyvä ja positiivista että älyttömiin/puutteellisiin myynti-ilmoihin napataan kiinni nyt aika hyvin.
Olisiko kuitenkin ideaa että kun isketään paimennusviesti myynti-ilmon korjaamiseksi, että siihen ihan rautalankamallilla samalla laitettaisiin että mitä pitää korjata? Esim että tämä ei ole mölynetti huutokauppa, eli hintapyyntö puuttuu tai jotain muuta vastaavaa?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Millä helvetin perusteella toi motoristille morsian ketju tuonne paskikseen siirrettiin??
Kuten jo sinne kommentoin, olis haluttu kuulla ideoita ihan asiallisesti ja minusta kyllä liittyi moottoripyöräilyyn myös?
Näyttää menevän meikäläisen aloitukset kaikki joko paskikseen tai kaupallisiin, ihme torpedointia ja alkaa jo oikeesti vituttaan!
Eikö tuokin olis millään sinne kaupallisiin mahtunut, olihan siellä vielä tilaa!!
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Aivan oikea siirto...
Ps. Paskis on yksi luetuimpia osastoja. Onko tässä nyt hätä että joku paritusbrändi saa kolauksen tästä syystä ?
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
MP-Rata
Samaa mieltä. Myös "vieras nainen kyydissä" ketju kuuluisi ihan täysin samaan 100%- paskanjauhantaan. On tuolta yleistä- osastosta paljon turhempiakin ketjuja paskikseen siirretty. En tajua miten "voinko kyyditä naapurin pirkkoa"- pohdinta liittyy mitenkään yleisesti moottoripyöräilyyn.
Paskis on olemassa juuri tuommoisille diipadaapa- aiheille.
Viimeksi muokannut: vma; 19.04.2012 klo 21:27.
Juu, hairahduin täysin luulemaan omaa aihettani muitakin kiinnostavaksi, jopa arvokkaaksikin ja kuuluvan muuhun kuin suljettuun paskikseen, olin väärässä ja onneksi arvon moderaattorit saivat minut ajattelemaan uudelleen, väärässä olin, kiitos opastuksesta, nyt osaan jo avata oikeaan paikkaan, pahoittelut.
Saisikos sen kokonaan poijes, olisiko mahdollista, olen jo häpäissyt itseäni tarpeeksi, kiitos taas.
Hmm, miksiköhän vieras-nainen-takapenkillä ei ole paskiksessa, tätä minun pitää miettiä, pitkään...
MP-Rata
MP-Rata
Jaa, en ollu tuollasta hokannutkaan, Ipadillä siihen tuli jotain aivan muuta, thänks.
Tuota vois soveltaa tonne kirjoitusleiskaan, kirjoittaa viestin, painaa kolmiota ja softa siirtää postauksen oikeeseen paikkaan, toimis mulle.
Tai sitten tulee ilmoitus..Hups, ERROR neljäsataasitätaitätä, sinullapas ei ollutkaan oikeeta asiaa tänne.
MP-Rata
MP-Rata
Vastaa **tähän** jotain.
Juu, poisto toimii vaikka on vastauksia, eli jokainen voi moderoida oman ketjunsa bittitaivaaseen.
Miten ihmeessä tämä kuva on voinut olla päivän hauskin kuvaketjussa viikkokaupalla? En viittinyt painaa ilmianna nappia, kun halusin nähdä kauanko se pysyy siellä. Eli toimiiko täällä moderointi vai ei. Ilmeisesti tuo pääsisäis aiheinen pilakuva ei loukkaa kotimaista kristinuskoa?Itse ymmärrän kyllä kaikki hyvällä maulla tehdyt pilakuvat jopa kristinuskosta, koska pieni kriittinen tarkastelu on aina paikallaan. Mutta toi on jo todella kaukana hyvästä mausta. Ehkä vähän vastaava kuin muhamed piirrettiin siaksi.
Viimeksi muokannut: sky; 20.04.2012 klo 01:46.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
No mun mielestä kyse ei ole millään tavalla kristinuskoa loukkaavasta kuvasta! Ai miksikö?
No koitapa etsiä joku asia joka oikeasti viittaa uskontoon? Ei löydy ei... Ainoastaan se että meille on lapsesta saakka tuputettu sitä että jesse näyttää juuri tuolta kuin tuossa kuvassa oleva ukkeli ja että kuvat joissa hän puhuu ihmisille on juuri tuon näköisiä!
Mun mielestä kuvassa puhuu joku pitkätukkainen hemmo ja kertoilee viimesestä ryyppyreissustaan... ja yhtäläisyydet erään toisen tarinan kanssa ovat hämmentävän samankaltaisia...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Huoh....uskonto ja rationaalinen ajattelu eivät edelleenkään ole hyvää pataa keskenään.
Superbike #7
Kyllä uskonnostakin pitää voida tehdä huumoria. Hei, me eletään vuotta 2012. Tähän vielä, että en usko jumalaan. Uskominen johonkin ns. elämää suurempaan osoittaa ihmisessä tietynlaista heikkoutta. Omat päätökset ratkaisee.![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Uskontoasiat ja politiikka ei varmaankaan kuulu pärräfooruminen tärkeimpiin asioihin. Ja kun me eletään todellakin vuotta 2012 niin nuo uskonasiat ovat varsinkin turhan herkkiä. Kuuluukohan suvivirttäkään enään kaikkien koulujen päättäjäisissä? Minua ei loukkaan allahin pilapiirokset tai kristinuskon vastaavat, mutta jotakin voipi loukata.
Pärräfoorumilla pärräasioita, onhan meillä Delvac-uskonto jo.
Uskonto ja politiikka sopii paskanjauhanta osioon. Over and Out.
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5