Sivu: 23 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1205:sta
  1. #661
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    Olisikohan siinä uudessa rautojen paikat ihan samat kuin vanhassakin?
    -12 mallissa on kyllä ihan erilaiset kaatumaraudat kuin edellisvuotisessa. Ja varmaan sen vanhan pohjapanssarin saisi sinne jollain työmäärällä sopimaan, mutta jos nyt olisi kuitenkin tarkoitus löytää ns. bolt-on versio.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  2. #662
    Suosittu muutos Strommeihin näyttää pitkillä kuskeilla olevan perän korotuspalojen asennus.
    Itselle on kertynyt mittaa 190 cm ja satulassa istuessa yltää jalkapohjat just maahan.

    Kysymys on siis miten voin tunnistaa onko tuo korotus jo jossain vaiheessa tehty, kun en ole ensimmäinen omistaja...
    Onko kenelläkään mittaa alkuperäisestä "koiranluusta"?
    V-Strom 1000 K3
  3. #663
    Lainaa Ruuhis kirjoitti Katso viesti
    Suosittu muutos Strommeihin näyttää pitkillä kuskeilla olevan perän korotuspalojen asennus.
    Itselle on kertynyt mittaa 190 cm ja satulassa istuessa yltää jalkapohjat just maahan.

    Kysymys on siis miten voin tunnistaa onko tuo korotus jo jossain vaiheessa tehty, kun en ole ensimmäinen omistaja...
    Onko kenelläkään mittaa alkuperäisestä "koiranluusta"?
    DL650:n koiranluiden pultinreikien väli (alkuperäisissä) on 140mm ja koodi 06G. (Tonnisessa oli korkeampi satula kuin 650:ssa)
    Viimeksi muokannut: Viking; 18.02.2012 klo 18:31.
    R12GS -14
    DL650 -07 ABS
    pv50 * -86
  4. #664
    Ei kellään ole jäänyt nurkkiin pyörimään korjausopasta tai lyhyttä sportti plexiä 04-11 650 v-strommiin? Olisin kiinnostunut ostamaan. sähköpostiin saa tarjota. ( tuomo.tohonen(ät)geemail. com)
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  5. #665
    Sattuuko kukaan muuten tietämään mikä on varaosanumero sille plugille mihin saa esim. lämpökahvat kiinni?
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  6. #666
  7. #667
    Töötin johto:36852-06G00 sopii siihen lisävaruste plugiin.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  8. #668
    Lainaa hettuli kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan päivittänyt ECU siinä mielessä, että saa kaasun kontrollin tasaisemmaksi? Uusimmassa mallissa ja Gladiuksessa kaasun pitäisi reagoida jouhevammin, kuin tämä alkuperäinen on-off kaasu.
    Vaikuttaako tämä miten käytökseen. Onko kokemuksia?
    Gibro with Atre
    Juuri tuolla gipron ATRE:lla poistuu nykimiset, aivastelut yms ainakin tonnisessa. BMC, KN tms ei myöskään tee haittaa.
  9. #669
    Tonninen on täysin eri mosa. 650:n kaasuvasteen saa säädettyä paljon paremmaksi pelkillä softapohjaisilla muokkauksilla originaaliboksiin, kun vaan on sellainen kaveri asialla, joka tietää mitä tekee.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #670
    Saattaapi olla tyhmä kysymys mutta itselläni kun tämä strommi on ensimmäinen V2 koneella oleva pyörä joten ihmettelin eilen sitä kun hallissa vähän pyörää pyörittelin ettei tuo tuntunu jaksavan vetää ykkösellä tyhjäkäynnillä. Vanha honda CB seven fiftyni jaksoi vetää kevyesti ykkösellä tyhjäkäynnillä mutta strommi sammuu ellei anna hiukan lisäkaasua.

    Onko kyseessä moottorin ominaisuus (tekeekö muilla samaa?) vai pitääkö tuota tyhjäkäyntiruuvia vääntää kireämmälle?

    Edit: kyseessä tonninen strommi, powercommanderilla varustettuna.
    Viimeksi muokannut: Kalumies; 28.02.2012 klo 21:33.
  11. #671
    Seiskapuolikkaan rivinelkun ja tonnisen twinin veto saattaa tosiaan tyhjäkäynnillä olla luonteeltaan pikkiriikkisen erilaista... ylipäätään isomukiset twinit, ja hyvä käynti alakierroksilla on nykyisten tiukkojen piästömiäräysten aikakaudella melko haastava yhtälö
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #672
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    -12 mallissa on kyllä ihan erilaiset kaatumaraudat kuin edellisvuotisessa. Ja varmaan sen vanhan pohjapanssarin saisi sinne jollain työmäärällä sopimaan, mutta jos nyt olisi kuitenkin tarkoitus löytää ns. bolt-on versio.
    itselleni vastaten: SW Motechilta näyttäisi katalooginsa mukaan löytyvän pohjapanssaria -12 malliin. Suomessa myy ainakin RM Heino.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #673
    Jahas.. minä kun olen luullut että nimenomaan -05 tonninen strommi jossa gipro /w atre ja powercommander 3 jaksaa vääntää myös alakierroksilla/ykkösellä pelkällä tyhjäkäynnillä... tosiaan niinkuin sanoin niin eka v-kone ja näin iso pyörä kyseessä niin uutta hommaa minulle . Mutta kiitos vastauksesta pecha!
  14. #674
    Lainaa Kalumies kirjoitti Katso viesti
    Jahas.. minä kun olen luullut että nimenomaan -05 tonninen strommi jossa gipro /w atre ja powercommander 3 jaksaa vääntää myös alakierroksilla/ykkösellä pelkällä tyhjäkäynnillä... tosiaan niinkuin sanoin niin eka v-kone ja näin iso pyörä kyseessä niin uutta hommaa minulle . Mutta kiitos vastauksesta pecha!
    Kyllä oma pyörä (dl1000 jossa atre) jaksoi eilen kiivetä kippikärrylle ihan tyhjäkäynnillä. Huoltoon vein ja senverran liukas oli kärry ettei tullut mieleenkään kääntää kahvasta kun ei ihan kokoaikaa ottaneet jalat maahan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  15. #675
    Minäkin vähän veikkaan, ettei peli ole alhaalta aivan säädöissä, jollei suostu ollenkaan menemään tyhjäkäynnillä eteenpäin.

    mutta tokihan normaalisti sitä aika harvoin kuitenkaan ajellaan niillä kierroksilla
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  16. #676
    Kävin eilen testaileen vielä pyörää ja ihmettelemässä tuota tyhjäkäynnillä kulkemista niin ei..ei se kulje. Sammuu melkein samoin tein. En tiedä sitten että onko sillä vaikutusta että edellinen omistaja on käynyt säädättään pyörän dynolla olikohan JTM-motorsissa tms. että onkohan polttoainekartta säädetty liian tiukalle tms.
  17. #677
    FJR on nyt vaihdettu v-storm 650 kuutioita väheni puolet ja tehot yli puolet pois onneksi painosta melkeen 1/3 pois.
    saa nähdä kuinka tykkään kunhan soratiet sulaa. Vaimon mielestä tyhmä hankinta, mutta eiköhän mieli muutu kun pääsee kyytiin.
    capo ja gassi
  18. #678
    Lainaa Kalumies kirjoitti Katso viesti
    Kävin eilen testaileen vielä pyörää ja ihmettelemässä tuota tyhjäkäynnillä kulkemista niin ei..ei se kulje. Sammuu melkein samoin tein. En tiedä sitten että onko sillä vaikutusta että edellinen omistaja on käynyt säädättään pyörän dynolla olikohan JTM-motorsissa tms. että onkohan polttoainekartta säädetty liian tiukalle tms.

    Joko tyhjäkäynti tappavan alhainen tai sitten jotain häikkää. Kyllä mun peli kiipesi tosiaan kipattavan kärryn etureunaan tyhjäkäynnillä ja mää satulassa ja muutenkin sillä voi ihan täysissä pakaaseissa ajella esim. ruuhkassa kaasuun koskematta jos haluaa. Vaikka lähtö olisi lievään ylämäkeen niin ei ongelmia.
    Kuten todettiinkin niin vääntö ei silti ole sellainen kun nelarissa vaan se saattaa stumpata jos väädässä kohdassa nostaa ripeästi kytkimen.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  19. #679
    Pyörän varustelu mieleiseksi alkaa. Onko kellään halua vaihtaa dl 1000 penkkiä matalenpaan dl 6500 penkkiin?
    Tarvii ostaa sivulaukut , takapään korotus koiranluut, tangon korotus palat ehkä leveänpi tanko.
    eiköhän sitten ala mahtua 188cm/110kg kaveri kyytiin. Onko vinkkejä mistä saa osia edullisesti?
    capo ja gassi
  20. #680
    Lainaa tikru72 kirjoitti Katso viesti
    Pyörän varustelu mieleiseksi alkaa. Onko kellään halua vaihtaa dl 1000 penkkiä matalenpaan dl 6500 penkkiin?
    Tarvii ostaa sivulaukut , takapään korotus koiranluut, tangon korotus palat ehkä leveänpi tanko.
    eiköhän sitten ala mahtua 188cm/110kg kaveri kyytiin. Onko vinkkejä mistä saa osia edullisesti?
    Nyt tuun osiolle lainaten ja kysyn tähän Strommin varusteluun liittyen mistä sais Suomessa tankkilaukun Strommi-04 een, ku ei oikein osaa tilata tuolta ulkomailta (huano Lontoon kieli).
  21. #681
    Lainaa Haba kirjoitti Katso viesti


    Nyt tuun osiolle lainaten ja kysyn tähän Strommin varusteluun liittyen mistä sais Suomessa tankkilaukun Strommi-04 een, ku ei oikein osaa tilata tuolta ulkomailta (huano Lontoon kieli).
    Eikös siihen käy ihan normaali tankkilaukku joita löytyy vaikkapa Motonetistä tai Biltemastakin, puhumattakaan näistä mp- tarvikkeita myyvistä liikkeistä? Vai onkos Suzukilla tuohon ihan oma laukkunsa kun oon tuosta tietämätön?

    Minun Varaeeroon ainakin menee kyllä ihan oman maun mukainen laukku joka on tällä hetkellä IXS joku magneettikiinnitteinen
    laukku, hyvin on pysynyt paikallaan eikä naarmujakaan oo vielä tankkiin tullut.
    Honda XL1000VA 2006
  22. #682
    Lainaa Haba kirjoitti Katso viesti


    Nyt tuun osiolle lainaten ja kysyn tähän Strommin varusteluun liittyen mistä sais Suomessa tankkilaukun Strommi-04 een, ku ei oikein osaa tilata tuolta ulkomailta (huano Lontoon kieli).

    http://www.rmheino.fi/product_info.p...&products_id=3 tuollainen on itselläni ja on todella hyvä. Strommin tankissa pysyi myös magneettikiinnitteinen laukku hyvin.
  23. #683
    No nii näin helppoo se olikin, pitänee ajella kelien tultua kyseiseen osoitteeseen.
  24. #684
    Morjesta morjesta... Kellään tietoa DL 1000 -05 mallin taka- ja etupyörien stefojen kokoa?
  25. #685
    Lainaa Haba kirjoitti Katso viesti


    Nyt tuun osiolle lainaten ja kysyn tähän Strommin varusteluun liittyen mistä sais Suomessa tankkilaukun Strommi-04 een, ku ei oikein osaa tilata tuolta ulkomailta (huano Lontoon kieli).
    Jos ei halua ainakaan magneettilaukulla naarmuttaa arvokasta tankkiaan, ja haluaa muutenkin todella asiallisen systeemin siihen, niin hankkii Bagster-tankinpäällisen, mihin sitten pikakiinnittyy erilaisia ja -kokoisia laukkuvaihtoehtoja. Suomessa edustaa Jutako Oy.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  26. #686
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Jos ei halua ainakaan magneettilaukulla naarmuttaa arvokasta tankkiaan, ja haluaa muutenkin todella asiallisen systeemin siihen, niin hankkii Bagster-tankinpäällisen, mihin sitten pikakiinnittyy erilaisia ja -kokoisia laukkuvaihtoehtoja. Suomessa edustaa Jutako Oy.
    Toi quicklock pikkulaukku on toiminut mulla hyvin. Ei oo tiellä, saa helposti mukaan ja pikkukamat sopii sinne. Ei ota tankkiin kiinni.

    http://www.rmheino.fi/product_info.p...products_id=17
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  27. #687
    Juu, ei se varmasti huono ole tuollainenkaan.

    Bagster on lähinnä sikäli spesiaali, että se keinonahkalärpäke tulee samalla koko tankin ympärille suojaksi... kun käyttää tuota, niin jossain 10-15 v ikäisessä pyörässä tankki saattaa olla jopa ainoa paikka, missä ei ole yhden yhtä käytön jälkeä
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  28. #688
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Juu, ei se varmasti huono ole tuollainenkaan.

    Bagster on lähinnä sikäli spesiaali, että se keinonahkalärpäke tulee samalla koko tankin ympärille suojaksi... kun käyttää tuota, niin jossain 10-15 v ikäisessä pyörässä tankki saattaa olla jopa ainoa paikka, missä ei ole yhden yhtä käytön jälkeä
    Bagster on mulla ollutkin XX:ssä. En pitänyt erityisen käytännöllisenä verrattuna quicklockiin. Pesuissa Bagster täytyi kaivella irti kun sinne tankin ja nahan väliin menee kuitenkin pölyä ja hiertää muuten maalia.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  29. #689
    moro!
    ekat savut otettu parin kilometrin asfaltti pätkä ja mieleen tuli riittääkö tehot tuleeko katupyöriä ikävä.
    sitten löysin sulan hiekkatien pätkän 600...700m sitä edestakas monta kerta ja sora alko jo lopussa lentään ja hymy korvissa!
    Jee jee ehkä tein kuitenkin oikean valinnan huomenna uudestaan
    capo ja gassi
  30.  
  31. #690
    Lainaa tikru72 kirjoitti Katso viesti
    moro!
    ekat savut otettu parin kilometrin asfaltti pätkä ja mieleen tuli riittääkö tehot tuleeko katupyöriä ikävä.
    DL:istä varsinkaan 650 ei ole mikään raketti, eli 1300-kuutioiseen katupyörään on paha verrata. Mutta väittäisin, että sillä on silti ´se juttunsa´, joskin varmasti hyvin erilainen... ja esimerkiksi matkailu harvemmin on esimerkiksi tehoista riippuvaista hommaa. Tai joillekin varmaan on sekin, mutta useimmille ei
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 23 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen