Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    MotOrg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Alastarossa 12.-13.7.2025 (la-su). Katso sijainti kartalta.

Päivähinnat: MotOrg ry:n jäsenet 80 €, muut 90 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 110 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ajoharjoittelutapahtumien toimitusehtoihin voi tutustua täältä

Molempina päivinä tullaan ajamaan neljässä ryhmässä nopeuserojen tasoittamiseksi ja tämän vuoksi tapahtumaa on jatkettu klo 19:20 asti.

Päivien aikataulut:

Lauantai

08:30-09:14 Ilmoittautuminen
    09:15 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    19:20 Ajot päättyy

Sunnuntai

08:45-09:14 Ilmoittautuminen
    09:15 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    19:20 Ajot päättyy

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Pidätämme oikeuden liputusvuorojen muuttamiseen, tarkastathan vuorosi vielä kyseisen päivän aamuna.

MotOrg ry:n ajoharjoittelutapahtumien säännöt löydät täältä.

Ensikertalaisille ja vähän tapahtumissa ajaneille on lauantaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito 2

Lisätietoa ajoharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ajoharjoittelu infosta.

Tervetuloa MotOrg ry:n ajoharjoittelupäiville!
    Motorg ry:n crew

Viimeksi muokannut: Jonezi; 01.04.2025 klo 19:47.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
    Liputtaja-lippu hakusessa lauantaiksi. Nol447519590
    Hyppää mun kyytiin Alastarolle, Kymiringille ja Motoparkkiin. Tänä vuonna mennään kovaa numerolla 42.
    Youtube: www.tinyurl.com/mvr4yncs
    Perinteiseen tapaan AUA:n mökki on taas varattuna meille.
    https://www.aua.fi/fi/vuokraa_mokki
    Mökki löytyy osoitteesta Tomminkuja 14 Loimaa, matkaa radalle on 500m.

Hinta meille, koko viikonlopulle (pe-su) on 55€ per nenä per viikonloppu sisältäen liinavaatteet pl. pyyhkeet. Maksu paikan päällä, mielellään Mobilepay.
    Mökki on hyvin varusteltu, hyvin me on aina siellä pärjätty.

Taas kerran nopeat syövät hitaat. Ilmoittautumiset mulle yksityisviestinä.
    Aika alkaa nyt!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Lauantain lippuvuoro kiinnostaisi kovasti jos jollakin sattuu jäämään ylimääräiseksi.Vuoroa voi tarjotella 0504000577, yv:llä tai jarnovalkonen@gmail.com
    It's not so easy if you dont know what you are doing.
    Ex.Suzuki GSX1475R Hayabusa
    Suzuki Hayabusa GSX1300R Turbo
    Rataleluna Yamaha YZF R1 -06
    Jääradalle KTM SXF450
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Perinteiseen tapaan AUA:n mökki on taas varattuna meille.
    https://www.aua.fi/fi/vuokraa_mokki
    Mökki löytyy osoitteesta Tomminkuja 14 Loimaa, matkaa radalle on 500m.

Hinta meille, koko viikonlopulle (pe-su) on 55€ per nenä per viikonloppu sisältäen liinavaatteet pl. pyyhkeet. Maksu paikan päällä, mielellään Mobilepay.
    Mökki on hyvin varusteltu, hyvin me on aina siellä pärjätty.

Taas kerran nopeat syövät hitaat. Ilmoittautumiset mulle yksityisviestinä.
    Aika alkaa nyt!

Ilmoittaudun mökkimajoitukseen
    Kun alla on Suzzu, ei tähän asti ole tarvinnut miettiä sähkövikoja, vuotavia nesteitä eikä radalle tippuvia osia..
    #vainducatijutut
    Liputtaja-lippu hakusessa lauantaiksi. Kiinni saa soittamalla/txt/whatsapp Nol447519590
    Hyppää mun kyytiin Alastarolle, Kymiringille ja Motoparkkiin. Tänä vuonna mennään kovaa numerolla 42.
    Youtube: www.tinyurl.com/mvr4yncs
    Pakko vähän hehkuttaa innostuksesta Olin eka kertaa ikinä radalla ajamassa 2.7 ja osallistuin AT2 koulutukseen (noin 2tkm ja vajaan neljän viikon ajokokemuksen saattelemana). Niin positiivinen kokemus (jännityksestä / pelosta huolimatta) oli tuo ajoharjoittelu tapahtuma että nyt ilmoittauduin sitten 12.7 Hitaaseen ryhmään. Pujottelukeppinä radalla varmasti olen mutta hyvinhän muut näytti viimeksikin ohi pääsevän kun piti vaan oman loogisen ajolinjan
    GSX-R 1000 `03
  8.  
    Lainaa MarkoM kirjoitti Katso viesti
    Pakko vähän hehkuttaa innostuksesta Olin eka kertaa ikinä radalla ajamassa 2.7 ja osallistuin AT2 koulutukseen (noin 2tkm ja vajaan neljän viikon ajokokemuksen saattelemana). Niin positiivinen kokemus (jännityksestä / pelosta huolimatta) oli tuo ajoharjoittelu tapahtuma että nyt ilmoittauduin sitten 12.7 Hitaaseen ryhmään. Pujottelukeppinä radalla varmasti olen mutta hyvinhän muut näytti viimeksikin ohi pääsevän kun piti vaan oman loogisen ajolinjan
    Hienoa, nauti!

Tämä malliksi muillekin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green