Itsellä -18 mallissa toisiaan Bodis titaani slipari, K&N suodatin, Vittaniemen säätö ja nyt geelit orginaali penkkiin. Kyllä tuo säätö tekee pyörästä, vielä paljon paremman. Ilmasuodatin kerää todella paljon likaa ja kannattaa vaihtaa tai pestä usein.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
mainiota 🤟
eihän tuo tyhjäläynnillä paljolta kuulosta mutta
ahtimen tsirpitys on sitte aika kiva heh
lähtis nyt noi lumet svidduun ja aurinko tilalle! 1,5kk vielä ...
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Tänään hallilla tutkittu laitetta. Tulipa ajettua pari kertaa hallin ympärikin. Ahdasta oli mutta pakko kokeilla
Tutkin ohjekirjaa ja opettelin ominaisuuksia. Ohjekirja ei nyt ihan käsi kädessä kulje laitteen kanssa. Kaiken muun sain rämpättyä mutta luistoneston asetuksia en ohjeen mukaan saanut toimimaan. Taitaa olla opus vanhemman mallin versio.
Mitä hyötyä bluetoothista on? Paritin puhelimen mutta siinä kaikki
Kuvia en saa laitettua kun oneplus puhelimella ei pääse kirjautumaan. Tämä foorumisofta on onnettomista onnettomin käytettävyydeltään ja kaikki laitteet itkee suojaamattomasta yhteydestä.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
👍 onnea uudelle laitteelle.
Itse olen tuon Kawan Rideology-appsin parituksen puhelimeen todennut käytettävyydeltään heikoksi. Käytän ajolokina Yamahan ilmaista puhelinappsia, MyRide'a. Helppo ja nopea käyttää.
Kun foorumille pidempiä jorinoita kirjoittelee ja liittää kuvia, olen oppinut käyttämään Tapatalk-appsia (ilmainen). Kuvien liittäminen onnistuu helposti kun kerran opettelee. Noita vastaavia foorumille soveltuvia appseja on muitakin.
Pikaista kevään tuloa täälläkin odotellaan 🏍️
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Tässä taitaa olla viimeisin manuaali sähköisessä muodossa. Voi vaikka puhelimella selailla reissun päällä:Ohjekirja ei nyt ihan käsi kädessä kulje laitteen kanssa. Kaiken muun sain rämpättyä mutta luistoneston asetuksia en ohjeen mukaan saanut toimimaan. Taitaa olla opus vanhemman mallin versio.
https://www.kawasaki-onlinetechinfo....asaki.co.uk%2F
-- Brake later and open the gas earlier --
Tommoset telineet on kiinni. Toinen naville ja toinen puhelimelle. Puhelimen haluaisin kiinni mutta minkälaisen sovittimen tarvitsen että homma onnistuu ? Vai onnistuuko ollenkaan ja pitää kumpikin telineet poistaa...
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Puhelimen kiinnike näyttää olevan SP Connect, niitä tarvikkeita myy ainakin Eurobiker. Navin teline taitaa olla RAM Mount, niitä saa ainakin Motonetistä. Itselläni oli juurikin tuollainen SP Connect, puhelin kotelossa ja kotelon takana kiinnike tuohon tankokiinnikkeeseen. Oli omaan pyörään liian ahdas sovitus ja siirsin puhelimen/navin kiinnityksen tankin päälle liimattuun GoPro-kiinnikkeeseen, siihen X-tyypin teline. Nopea irroittaa ja vaihtaa kamera tilalle.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Kiitos vinkistä. Eurobikerissä käyty ja pussukka ostettu. Naviteline saa lähteä pois kun puhelimellakin pärjää loistavasti.
Ajelin hallin pihassa muutaman kerran päästä päähän, ja onhan tuo aika erilainen kuin ex kotari. Saas nähdä kuinka sopeutuu
Moottorin käyntiäänikin on kuin traktorissa . Entinen sentään kuulosti ruohonleikkurilta.
Slipari varmaan lähtee tilaukseen
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
ääni tulee vasta kun kolmosella lähtee 8000+ kiekkaa ei siinä sliparia tarvii hehe
touring bike kuitenkin
btw
täällä american car showssa on aika paljo myös pyöriä
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Lauantaina ja tänään maanantaina ajettu ensimmäiset lenkit. Yhteensä ehkä satakunta kilometriä. Ensivaikutelma ihan positiviinen. Moottori vetää tasaisesti jo alle kolmesta tonnista eikä tarvitse jatkuvasti pienempää ängetä silmään. Kotarissa joutui hieman tärinöiden vuoksi miettimään sopivia vaihteita aina välillä. Alle 90 kmh ei viitsinyt kutosta silmään laittaa kun tutinat sen verran miehekkäät. Hieman tylsän oloinenhan kawa on siihen verrattuna.
Alusta tuntuu hyvältä yksin ja kaksi ajaessa, kuten myös jarrut. Mutkiin taittuu tuollaiseksi matkalehmäksi yllättävän mukavasti.
Se hieman oudostuttaa, että jättää aina kierrokset alkuksi 2000 rpm:n tasolle vaikkapa liikennevaloihin tultaessa ja sitten laskee viiveellä tonnin hujakoille. Ominaisuus vai vika ?
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
En muista omassa pyörässäni havainneen tällaista tyhjäkäyntifeaturea. Pyörä kylläkin kurnuttaa jännästi tyhjäkäynnillä ilmeisesti pakokaasujen takaisinkierrätyksen tms. ansiosta. Pitää testata, kunhan recall huollot on tehty parin viikon päästä, sitä ennen en pyörällä aja. Jos en ihan väärin muista niin lajitoveri taisi mainita hänen H2 SX SE+ (2020) pyörässä olleen vastaavan kaltainen korkeiden kierrosten tyhjäkäyntiongelma, joka ilmeni aina silloin tällöin.Se hieman oudostuttaa, että jättää aina kierrokset alkuksi 2000 rpm:n tasolle vaikkapa liikennevaloihin tultaessa ja sitten laskee viiveellä tonnin hujakoille. Ominaisuus vai vika ?
Niin tai näin, ongelmasta/ominaisuudesta kannattaa mainita seuraavassa huollossa.
-- Brake later and open the gas earlier --
Mukavaa että pääsitte ajamaan! Itsellä vielä Biketeamilla, ehkä haen kuun lopussa.
Kun totut ajamaan tuota ja pienemmillä vaihteilla niin ei ehkä enää niin tylsä (kolmonen ja nelonen hyvä, 120 rajoituksella vitonen, kutosta ei edes tarvii kun vasta laittomissa nopeuksissa)ja sää lämpenee niin on kivempi viedäkin
muistelisin että ominaisuus .. enpä ole isommin kiinnittänyt huomiota mutta nyt kun sanot niin saattaa noin ollakin kun yritän muistella. pitääpä katsoa kun haen omani alle.
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
tämmönen tuli vastaan, on kyllä aika gibeet soundit, onko Matti meikäläisiä ?
https://www.youtube.com/watch?v=E84U30jVOv8
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
No niin, hieno on!Laitoinkin pari jatkokysäriä youtubeen. Eli oot vissiin tykänny ja vielä Vandemon kiinni ?
Kappas vaikutat tässä Espossa kuten minäkin. Täytyypä yrittää nähädä livenä tämä!
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Vois sopia jonkun päivän, esim. keskiviikon kesän aikana , esim . Haltialaan tai Kessalle sellaisen epävirallisen H2 möötten. Kaikki ylipainemallit Äsäks, ZetH2 ja karvalakkiH2 mukaan. Sinivuokot kutsutaan kans kun niillä näitä ylipainevärkkejä on myös ajossa
Ehdotuksia pvm/paikka/aika? Sit voi jakaa kutsua FB yms. Eikös joku tätä ideoinut jo viime kaudella?
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Yes!![]()
ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
Jos diggaat VanDemonin H2 saundeja, tossa tuubissa lisää:
https://youtu.be/vkOkoqaT2Kc
Kun laittaa telkkarista/kotiteatterista niin saundi on kyllä aika magee... vaikka erittäin varovaisia vetoja siinä teinkin. Luistonesto siitä huolimatta vähän röpöttää..
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Ilman muuta järjestätään tällainen kulttuuritapahtuma! Ja poliiseille tarjotaan munkit niin eivät pysty kieltäytymään.Vois sopia jonkun päivän, esim. keskiviikon kesän aikana , esim . Haltialaan tai Kessalle sellaisen epävirallisen H2 möötten. Kaikki ylipainemallit Äsäks, ZetH2 ja karvalakkiH2 mukaan. Sinivuokot kutsutaan kans kun niillä näitä ylipainevärkkejä on myös ajossa
Ehdotuksia pvm/paikka/aika? Sit voi jakaa kutsua FB yms. Eikös joku tätä ideoinut jo viime kaudella?
Viime syksynä siitä oli puhetta mutta taisi talvi yllättää H2-kuskin.
-- Brake later and open the gas earlier --
Sama mies. 2010 myin busan ja olin pari vuotta ilman mopoa ja sen jälkeen taas kokeillut kaikenlaisia kulkineita.
Olen jonkun aikaa täällä Valko-Venäjällä mutta jos tuohon kesäkuun alkuun vaikka suunniteltaisiin.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16