Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Hommasin juuri Ninjan. Pyörä tuntuu vähän korkealta. (olen tappijalka) Kawasakit ei ole itselle ennstään tuttuja.
    Takajousen kulmakiinnikkeen päällä näkyy hopeanvärinen holkki jota en löydä osaluettelosta.
    Onkohan mahdolliseta että pyörää on korotettu edellisen omistajan toimesta?

holk1.jpg

holk2.jpg
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa willek kirjoitti Katso viesti
    Hommasin juuri Ninjan. Pyörä tuntuu vähän korkealta. (olen tappijalka) Kawasakit ei ole itselle ennstään tuttuja.
    Takajousen kulmakiinnikkeen päällä näkyy hopeanvärinen holkki jota en löydä osaluettelosta.
    Onkohan mahdolliseta että pyörää on korotettu edellisen omistajan toimesta?

holk1.jpg

holk2.jpg
    Pyörämallia sen paremmin tuntematta veikkaisin, että tuo on tehtaalta lähtöisin. Jos noin raju korotus olisi tehty jälkikäteen iskarin kiinnikkeeseen, pyörä olisi todennäköisesti melko mielenkiintoinen ajettavuudeltaan. Ratahommissa joissain pyörissä olen nähnyt pari milliä paksuja prikkoja iskarin kiinnityksessä, mutta en noin paksuja.

Joku mallin paremmin tunteva tahi muuten fiksumpi varmaan osaa korjata jos meni pahasti metsään tämä arvaus.

P.S. vuosimalli olisi kiva lisätieto.
    Superbike #7
  3.  
    P.S. vuosimalli olisi kiva lisätieto.[/QUOTE]

Vuosimalli on 2008.
    Nyt kun syynäsin osaluetteloa vähän tarkemmin niin löytyihan se spaceri sieltä sittenkin. Omaan silmään tuo ei oikeen näyttänyt tehdasosalta