02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kukaan ei ole GT:tä pystynyt tarjoamaan moisella varusteella...noh, huomenna moni asiaa ratkeaa, tavalla tai toisella.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Lycka till, toivottavasti palaset loksahtaa kohdilleen.
BTW.... Aika monia hienoja & haluttavia pyöriä ei enää valmisteta. Eikä kyse ole vain B-Kingistä.
Taitaa se 1290:n normiputkisto, tarkemmin se Cadillacista kähvelletty kanisteri siellä alla olla
siihen keskituen saamiseen himppasen verran vaikuttava juttu.
Ilman tyyppäysvarusteita ei taas ole ehkä ihan helppo saada mopoa tehtaalta tilattua/tulemaan.
Sama problematiikka jäytää myös myyjäliikettä.
Ei oikeastaan tarvita muuta kuin yritys saada myyjäliike asentamaan uuteen, ostettuun pyörään
esim. hyväksymätön putkisto. Moni ei vaan lähde tuohon leikkiin.... eikä syynä ole faktisesti
vaihtorännistä ehkä seuraavat tekniset ongelmat... vaan ihan muut myyjäliikkeen vastuisiin liittyvät seikat
Ehkä tuon saisi hoidettua muuttamalla hieman lähestymiskulmaa asiaan.
Aika paljon on maailmassa asioita, jotka ratkeaa.... ja saa tyydyttävän vastauksen.....
ihan vaan kysymällä asioita oikeassa järjestyksessä ja tavalla.
Turha on hakea tyydyttävää vastausta tavalla, johon kukaan ei halua/voi vastata "oikein".
Oletko kokeillut?
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Vaikka en osaakkaan tarvettasi myötäelää ja sitä jopa hiukka kavahdan, katsoisin sinuna 1290 Adven alle. Siihen saa keskijalkaa ja runko mitä ilmeisimmin on pääosin sama. Jos sattuuu samat jalan kiinnikkeet olemaan SD:ssä, tarvitaan vielä sopiva rööri että jalka mahtuu paikallaan ja pikku madallustoimet keskituelle.
Silloin kun mulla oli pyörä jossa ei ollut keskitukea, harkitsin tuollaisen
https://www.webbikeworld.com/snapjac...e-jack-review/
hommaamista tai värkkäämistä. Varmaan mahtuu tallin hyllyyn rasvapurkin viereen, ja matkallekin mukaan. Toimivuudesta ei omakohtaisia kokemuksia, rasvailin työntelemällä pihassa siihen saakka kunnes pyörä varastettiin.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Tuo voi olla peli. Käytän välillä kaikenlaisia risuja ja räikän jatkovarsivirityksiä tuollaisessa virassa kun rengasta vaihtelen.
Toimii se muukin vipu kuin velkavipu.
Tuo on juuri sitä yksinkertaista, mutta toimivaa.
Jos haluaa hieman teknisempää "vipua", niitä rakennellaan soveltaen
erilaisista, tukevammista timpuroinnissa käytettävistä puristimista.
Ihan heittona vaikka joku Stanleyn FATMAX XL- sarja joista on modattu vaikka mitä ja mihin.
Mutta niinhän se aina on, että "kätevä keinot keksii".
Tämän asian arvo vaan nousee kiihtyvällä vauhdilla, kun kaikenlainen "ongelmanratkaisukyky"
on katoavaa kansanperinnettä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuo vipumalli on parempi kuin tämä kierreversio jolla tuli joskus aikaan ennen pukkeja avitettua ketjun rasvausta.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/8075...tuki-max-150kg
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Olen tavannut jostain jalkatapin juuresta ottaa tukea apukepille. Ja katupelin luulisi olevan vielä SE:tä nokkapainoisempi. Ja tappien taaempana.
Jokainen "nostaa tyttönsä perää" mistä tykkää, mutta
tässä tapauksessa voisi taka-akselin sisään menevän palasen askartelu olla jautanen juttu.
Silloin nimittäin riittää hyvin pieni nostomatka renkaan saamiseksi pyörimään.
Matka moninkertaistuu kun ulosjousto tulee mukaan yhtälöön.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
GT kaupat jäi tekemättä vaikka useimmat speksit olikin aika vakuuttavat. Matkapyörän suunnittelussa tehty ylitsepääsemätön virhe koitui kohtaloksi, eikä ostopäätös osunut tällä kertaa.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Lähinnä boxeribemarit ja harrikka.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Jos haluaa asiasta tehdä näin vaikeaa, niin tässä vielä yksi vaihtoehto:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/3814...karenkaan-alle
Aprilia Tuono V4 1100 Factory '20
BMW R45 '82
Vespa LX150 '08
Tarkoituksena olisi ostaa uusi/uudehko Super Duke kunhan vaan saan myytyä harrasteauton pois alta, onko jotain must varusteita/tilpehöörejä mitä kannattaa raksia? Nuo molemmat elektroniikka paketit ajattelin hankkia ja sliparin + katin ohitusputken, mutta onko jotain muuta vielä mitä ehdottomasti kannattaisi katsoa käytetystä tai tilata uuteen?
KTM 1290 Superduke -20
KTM 1290 Superduke -16
Kawasaki Z1000 -12
Kawasaki Z750 -07
Kawasaki ZX-6R
Honda NSR 125
Honda Monkey Z50
Katin ohitusputken kanssa pyörä kannattaa säätää uusiksi. Sen kanssa kannattaa vielä vaihtaa ilmanputsari joko K&N suodattimeen, motohooliganiin tai rottweilerin pakettiin. Pyörän käyrät muuttuu paljon ja vain entistä paremmiksi. Facebookin superduke ryhmissä löytyy myös paljon hyvää keskustelua, vinkkejä, mielipiteitä ja ohjeita.
Niin ja tärkeimpänä, tervetuloa maailman parhaan moottoripyörän omistajaksi!
Aprilia Tuono V4 1100 Factory '20
BMW R45 '82
Vespa LX150 '08
Tuli tehtyä tuo katinpoisto viikonloppuna ja nyt mökä ainakin Mivvin sliparilla on infernaalinen! Täytyy viedä liikkeeseen ja ajaa vielä se akran kartta sisään.
KTM 1290 Superduke -20
KTM 1290 Superduke -16
Kawasaki Z1000 -12
Kawasaki Z750 -07
Kawasaki ZX-6R
Honda NSR 125
Honda Monkey Z50
Tekis mieli tehdä sama projekti, mutta tosiaan pelottaa tuo äänipuoli senjälkeen. Naapurit ja poliisisetät ei tykkää.
KTM Superduke 1290R
Honda CB1000R
Kawasaki Z750
KTM 690 Enduro R
Kawasaki ZX7R
Kawasaki ZZ-R 600
Yamaha TZR 125
Suzuki PV 50
Honda Z50J
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Pyörässä on nyt tuo dukeen tarkotettu akran musta slipari (ilman db Killeriä). Tuolla äänet on ihan siedettävät, mutta suora putkihan se on tuokin (vaimennin siis), joskin pitkähkö. Mieli tekis laitella jossainvaiheessa Austin racingin perän alle tulevat tuplaputket. Kovaäänisiä tuntuu nekin olevan. Näkyis tuo takavanne paremmin, ja minusta nuo isot sivusliparit on vanhanaikaisen näkösiä. Onko miten kokemuksia virkavallan suhtautumisesta kovaäänisiin pyöriin. Missään kaupungissa ei toki tee mieli kaasutella, kun ei tuota teiniangstia enää tässä iässä ole
.
KTM Superduke 1290R
Honda CB1000R
Kawasaki Z750
KTM 690 Enduro R
Kawasaki ZX7R
Kawasaki ZZ-R 600
Yamaha TZR 125
Suzuki PV 50
Honda Z50J
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Speksailen vielä tuota tulevaa pyörää ja heräsi kysymyksiä noista tilpehööreistä. Onko tuohon jossain kätevästi halvempaa takapukkia kuin tuo kotarin oma 200€ kampe? Ja sama noista koneenposkien hiilikuitu/kevlari suojista?
Lisäksi harkitsin vähän tuota power parts jalkatappi sarjaa. Ainakin tuossa vanhemassa mallissa ilmeisesti saa laahattua jalkatappeja helpommin kuin kyykkypyörissä ja samalla saisi vähän lisää suojaa pikkulipoissa kun tapit eivät taitu alle. Itsellä myös polvet ovat ihan fine vähän tiukemman polvikulman kanssa, eikä 176cm pitkällä tuossa muutenkaan ahdasta tule vaikka tappeja vähän nostaisi.
Mulla on 1 kpl motonet -pukki jouten. Siinä on joku Trumpan tappi, muistaakseni 0,4 mm väljä. On sillä 3 kesää pyörä pysynyt pukilla renkaan vaihdossa. Hinta vaikka 30€. Löytyy meidän tallilta Pirkkalasta.
Esim. tosta https://www.rg-racing.com/browsebike..._Super_Duke_R/ koneenposkisuojia.
KL Service kx250x -23
https://www.racefoxx.com/KTM-1290-SD-2016
Sieltä löytyy kans kottaraiseen 69e. Itellä bikelift, mutta nyt on sitten väärä tappi, niin pitänee tilata oikeanlainen. Kyllä se mielellään saa aika just olla, että uskaltaa luottaa.
KTM Superduke 1290R
Honda CB1000R
Kawasaki Z750
KTM 690 Enduro R
Kawasaki ZX7R
Kawasaki ZZ-R 600
Yamaha TZR 125
Suzuki PV 50
Honda Z50J