Sivu: 77 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2281:stä 2310:een 2647:sta
  1. #2281
    Joku oli punninnut vakio änkkäri olisi n.3kg, katti painaa n. 5kg ja bodiksen väliputki painaa n.1,3kg
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  2. #2282
    Jos se niin kevyt on nii joutunen sovittamaan. Kiitoksia.
  3. #2283
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #2284
    Kyllä muuten jo 990 SDssä on "mineral oil only". Laittakaa sitä jarrunestettä vaikka korvaanne tai Delvacia tms mutta jos ei simppelit ohjeet kelpaa niin vääntö on jopa entistä varmempi.
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
  5. #2285
    Tänään hain Superduken ja ekat 200 km ajettu. lähinnä hyvillä mutkateillä.
    Hymyilytti melkein koko matkan...
    Ducati Streetfighter V4S

    Superduke 1290 x2
    BMW S1000RR
    Kawasaki Z1000 x2
    Kawasaki ZX10R x2
    Kawasaki ZX12R
    Honda CRF x5



  6. #2286
    Tuo öljyliikutteinen kykä lie tullut alihankkijan mukana. Maguran sylinterit on 9xx LC8:issa ja taisi olla monessa pienemmässäkin. Muistaakseni kaikki öljykäyttöisiä.
    Maguran fillarijarruissa käytetään öljyä myös. Kuin myös Shimanon. Syytä en tiedä, mutta toimiviahan nuo ovat.
    Willik:iä kompaten, iskariöljyä on tullut noihin mätettyä. Lähinä siksi kun sitä on hyllyssä aina.
    Parinkympin pakkasella oli tuntuvasti mukavampi lirputella spoorissa kytkintä kun vaihdoin Ö:n ohuinta litkua sisään työsylkkärempan jälkeen.
  7. #2287
    Tästä on sekalaista keskustelua aiemminkin, mutta kysynpä kuitenkin..

    Millaisia kokemuksia taka-akselin välyksestä, mistä se teknisesti johtuu?

    Onko tehty korjauksia ?
    Jos on niin millaisia, onko vaihdettu osia vai kiristetty momentteja ?

    Omallani ajettu nyt 2000tkm ja tuntuu melko pieni välys joka ei haittaa mitenkään, mutta aiheutuuko tuosta tulevaisuudessa lisäongelmia kulumisen tms kautta. ?
    Ducati Streetfighter V4S

    Superduke 1290 x2
    BMW S1000RR
    Kawasaki Z1000 x2
    Kawasaki ZX10R x2
    Kawasaki ZX12R
    Honda CRF x5



  8. #2288

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Terkka kirjoitti Katso viesti
    Tästä on sekalaista keskustelua aiemminkin, mutta kysynpä kuitenkin..

    Millaisia kokemuksia taka-akselin välyksestä, mistä se teknisesti johtuu?

    Onko tehty korjauksia ?
    Jos on niin millaisia, onko vaihdettu osia vai kiristetty momentteja ?

    Omallani ajettu nyt 2000tkm ja tuntuu melko pieni välys joka ei haittaa mitenkään, mutta aiheutuuko tuosta tulevaisuudessa lisäongelmia kulumisen tms kautta. ?
    Välys johtuu liian suurista toleransseista osassa 14 mallin pyöristä . 15 mallisissa pitäisi jo olla poistunut . Takuu hoitaa jos liikaa välystä löytyy navasta. Kiristämisestä ei ole mitään hyötyä vaikka aluksi niin luultiin. Kun ja jos joudutaan korjaamaan niin navasta vaihtuu aikalailla osia.
    Ultrafast KTM machine .
  9. #2289
    Lainaa Terkka kirjoitti Katso viesti
    Omallani ajettu nyt 2000tkm ja tuntuu melko pieni välys.
    Varmaan ihan normaalia että kahden miljoonan kohdalla pientä välystä jo ilmenee
  10. #2290
    Tervehdys,
    Onko teillä ollut ongelmia kytkimen luistamisen kanssa, kävin säädättämässä motoni dynopenkissä ja
    penkittäjä arveli kytkimen luistavan 8500-9500 kohdalla koska dynolapussa siinä kohtaan pieni monttu..?

    http://
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  11. #2291
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Onko teillä ollut ongelmia kytkimen luistamisen kanssa, kävin säädättämässä motoni dynopenkissä ja
    penkittäjä arveli kytkimen luistavan 8000-9500 kohdalla koska dynolapussa siinä kohtaan pieni monttu..?
    Omassa en ole huomannut, mutta olen ymmärtänyt että on ollut ongelmia kytkimen kanssa. Varsinkin kun ajetaan paljon rataa. Ilmeisesti jouset on turhan kesyt. Ja jollain on myös tullut ongelmaksi kun vaihdettu toinen työsylinteri.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  12. #2292
    Osoittautu muutenkin vähän erikoiseksi säätäminen koska oma boxi säätelee koko ajan samalla omiaan niin ei saanu 2 samanlaista vetoa samalla säädöllä, on kuulemma niin hienoa tää nykytekniikka, sekä rajoittimen toiminta
    on erillaista eri vaihteilla..
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  13. #2293
    Kuulin tässä juttua että Superduken moottorin lohkon kulma ottaa asfalttiin kiinni kunnon rataketulla, onko teillä kokemuksia kurvailusta radalla?
    Onkohan tää tavallista vai jousituksesta johtuvaa säätö asiaa..?
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  14. #2294
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Kuulin tässä juttua että Superduken moottorin lohkon kulma ottaa asfalttiin kiinni kunnon rataketulla, onko teillä kokemuksia kurvailusta radalla?
    Onkohan tää tavallista vai jousituksesta johtuvaa säätö asiaa..?
    Enemmän siinä on kallistus varaa kuin z1000 tai cb1000r:ssä, eli sinänsä en olisi huolissani.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  15. #2295
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Kuulin tässä juttua että Superduken moottorin lohkon kulma ottaa asfalttiin kiinni kunnon rataketulla, onko teillä kokemuksia kurvailusta radalla?
    Onkohan tää tavallista vai jousituksesta johtuvaa säätö asiaa..?
    Kyllä ne kovin helposti maahan ottaa. Ajoasennon kanssa saa olla tarkkana muuten romut on tontissa tosi usein. Mulla on maahan ottanut vasta oikea puoli. Jos radalla enemmän kurvailee niin poskisuojat kannattaa hommata aika pian.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #2296
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Onko teillä ollut ongelmia kytkimen luistamisen kanssa, kävin säädättämässä motoni dynopenkissä ja
    penkittäjä arveli kytkimen luistavan 8500-9500 kohdalla koska dynolapussa siinä kohtaan pieni monttu..?
    Edelliseltä sivulta:
    Lainaa Juspa kirjoitti Katso viesti

    Onko porukalla luistanut kytkin ko. tuotteessa? Tätähän on maailmalla ollut ja itselläkin tuota teki/tekee. Parhaiten huomaa kun vitosella vedättää siinä 7k eteenpäin --> kierrokset nousee nopeasti, vauhti ei. kunnon vetopätkän jälkeen teki jo kolmosella ja nelosellakin. Usein ongelma on alkanut kun ollaan vaihdettu joku bling -työsylkkä (itsellä vakio)

    Eliminoin heti sen mahdollisuuden, että koneen läpi menevä tappi (joka työntää kytkinpakan auki työsylinterin toimesta) jää kantamaan, eli pakka hieman auki vaikka ei kytkintä paineta. Lisäsin 1,5mm levyn työsylinterin ja koneen väliin, jolloin se tuli tuon veran ulommas --> homma parani. Mutta vieläkin välillä tuntuu että hieman joskus luistaisi (hyvin vähän enää). Maailmallahan ovat laittaneet myöskin jäykempiä kytkinjousia mm. Busasta tai lisänneet paksumpaa levyä jousen alle.

    Mites muilla?
    1290 Super Duke R
  17. #2297
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Kuulin tässä juttua että Superduken moottorin lohkon kulma ottaa asfalttiin kiinni kunnon rataketulla, onko teillä kokemuksia kurvailusta radalla?
    Onkohan tää tavallista vai jousituksesta johtuvaa säätö asiaa..?
    Ei tartte olla kettu Riittää, kun on vähän levoton. Alastarolla saa olla tarkkana. Mulla kolisee kytkinkopan suoja, pakoputki ja pedaalit. Saattaa joskus vaihde vaihtua kesken mutkan.
    Jouset riittää, ainakin edessä, 75 kiloselle reippaammassa ajossa just. Jos olet hevimpi, niin...mutta kunhan testailet. Keula on aika lelu muutenkin.
  18. #2298
    Ei saatana mikä meteli


    Ei saatana, omaan silmään ei ei
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #2299
  20. #2300
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  21. #2301
    Moi! Mitä kuuluu?.Olettekko paljon ajelleet...? Itse vois vielä koittaa....,vaikkapa viime viikonloppuna +8 ,niin ei tahtonut enää pitoa olla......,sutii siiis noin 7000 rmp:n jälkeen....loppuu siis kaistat kesken kun pitää kaasun topissa.....t.kimmo
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  22. #2302
    Välipäivinä on yleensä tehty kauppaa. http://www.nettimoto.com/ktm/1290/2091245
    Viimeksi muokannut: vepe; 17.02.2017 klo 08:22.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  23. #2303
    Onko joku huoltanut keulan itse? Tarvitseeko jotain erikoistyökaluja? Muutamasta stefojen ja öljyjen vaihdosta on kokemusta (954RR ja RSV1000R Öhlins), mutta en oikein osaa sanoa räjäytyskuvista onko Dukessa samantyylinen kuin noissa kummassakaan.
    KTM listaa varaosiksi "R14040 GASKET KIT CPL." (73,52 €), jossa stefat ja pölysuojat ja "R14041 REP. KIT 1290 SD 2014" (92 €), joka sisältää stefojen ja pölysuojien lisäksi ilmeisesti jotain holkkeja, onkohan näille tarvetta huollon yhteydessä vai pärjääkö pelkällä stefasarjalla?
    Toinen keulan stefoista vuoti hieman öljyä kaksi päällä ajettaessa kesäreissulla, mutta yksin ajellessa on jättänyt vain öljyrenkaan liukuputkeen, ei tiputtelua. Pyörä on kuitenkin -14 mallinen ja ajettu 18tkm luokkaa, joten vähintäänkin öljyjen vaihto olisi muutenkin ajankohtainen. Hyvin todennäköisesti pampuissa on alkuperäiset öljyt vielä sisällä..
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
  24. #2304
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos noi (liuku)holkit on vastaavat ajatukseltaan kuin vanhanaikaisissa keuloissa, niin vaihtaisin muuten vaan, koska nehän siellä kuluu, voi tietty olla että niiden alkup. pinnoite kestää isältäpojalle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #2305
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Onko joku huoltanut keulan itse? Tarvitseeko jotain erikoistyökaluja? Muutamasta stefojen ja öljyjen vaihdosta on kokemusta (954RR ja RSV1000R Öhlins), mutta en oikein osaa sanoa räjäytyskuvista onko Dukessa samantyylinen kuin noissa kummassakaan.
    KTM listaa varaosiksi "R14040 GASKET KIT CPL." (73,52 €), jossa stefat ja pölysuojat ja "R14041 REP. KIT 1290 SD 2014" (92 €), joka sisältää stefojen ja pölysuojien lisäksi ilmeisesti jotain holkkeja, onkohan näille tarvetta huollon yhteydessä vai pärjääkö pelkällä stefasarjalla?
    Toinen keulan stefoista vuoti hieman öljyä kaksi päällä ajettaessa kesäreissulla, mutta yksin ajellessa on jättänyt vain öljyrenkaan liukuputkeen, ei tiputtelua. Pyörä on kuitenkin -14 mallinen ja ajettu 18tkm luokkaa, joten vähintäänkin öljyjen vaihto olisi muutenkin ajankohtainen. Hyvin todennäköisesti pampuissa on alkuperäiset öljyt vielä sisällä..
    Ei tarvitse välttämättä mitään erikoistyökaluja. Mä huolsin ensikerran jossain 20 000 kohdalla ja liukuholkit oli vielä ihan hyvät. Muistaakseni vaihdoin liukuholkit jossain 36000 kohdalla. Kannattaa ne silti ostaa varalle jos kumminkin tarvitsee
    Elämä on onneksi mutkikasta
  26. #2306
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Välipäivinä on yleensä tehty kauppaa. http://www.nettimoto.com/ktm/1290/2091245 Listassa mainitut kamat tarvittaessa myydään erikseenkin. Tällä hetkellä pyörässä kiinni.
    Onko tuo Ergopenkki erikseen myynnissä ja noi taittuvat kahvat. Mitä niistä haluat?
    Elämä on onneksi mutkikasta
  27. #2307
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Onko tuo Ergopenkki erikseen myynnissä ja noi taittuvat kahvat. Mitä niistä haluat?
    Toistaiseksi osia ei myydä ,kun on koko paketista kiinnostuneita.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  28. #2308
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Onko joku huoltanut keulan itse? Tarvitseeko jotain erikoistyökaluja? Muutamasta stefojen ja öljyjen vaihdosta on kokemusta (954RR ja RSV1000R Öhlins), mutta en oikein osaa sanoa räjäytyskuvista onko Dukessa samantyylinen kuin noissa kummassakaan.
    KTM listaa varaosiksi "R14040 GASKET KIT CPL." (73,52 €), jossa stefat ja pölysuojat ja "R14041 REP. KIT 1290 SD 2014" (92 €), joka sisältää stefojen ja pölysuojien lisäksi ilmeisesti jotain holkkeja, onkohan näille tarvetta huollon yhteydessä vai pärjääkö pelkällä stefasarjalla?
    Toinen keulan stefoista vuoti hieman öljyä kaksi päällä ajettaessa kesäreissulla, mutta yksin ajellessa on jättänyt vain öljyrenkaan liukuputkeen, ei tiputtelua. Pyörä on kuitenkin -14 mallinen ja ajettu 18tkm luokkaa, joten vähintäänkin öljyjen vaihto olisi muutenkin ajankohtainen. Hyvin todennäköisesti pampuissa on alkuperäiset öljyt vielä sisällä..
    Omasta Sd:stä liukuholkkeja hiotiin "väljemmiksi" 1400km.n kohdalla. Keula oli tosi tahmea.Parani huomattavasti. Samalla huomattiin että öljyt oli todella likaiset. Varmaan kaikki työstöjäte oli jäänyt poistamatta.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  29. #2309
    Onko kukaan maalannut vanteita oranssiksi?
    Värinä RAL 2009 ja 3% jade helicon.

    Käytin vanteet pulverissa ja ral2009 on kaukana duken omasta värisävystä, pitäisikö siihen ruiskuttaa tuo jade helicon päälle ?
    Maalarillakaan ei ollut tästä mitään hajua...
    Ducati Streetfighter V4S

    Superduke 1290 x2
    BMW S1000RR
    Kawasaki Z1000 x2
    Kawasaki ZX10R x2
    Kawasaki ZX12R
    Honda CRF x5



  30.  
  31. #2310
    Täältä löytyisi uusi taka-akseli jos jollain tarvetta vaihtaa klonksuvan tilalle.
    1290 Super Duke R
Sivu: 77 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen