Saitko pyörän kuntoon? Olisi mahdollinen diagnoosi oireeseen.
Ja mulla on yleensä ollut tapana olla oikeassa![]()
Jos Topgunin neuvosta ei ole apua, mieti seuraavaa: mun vx-800 pimensi takapyttyä. Syynä oli se, että koskin kaasukahvaan käynnistäessä. Intruderissasi on sama kone. Se uittaa mielellään tulpan startissa, jos vähänkin antaa soppaa. Kylmänä ryyppy vaan täpölle ja pois,kun alkaa lämmetä. Ei hanaa yhtään.
Pitkästä aikaa😀, en ole ehtinyt perehtymään mopoon, mutta itseäni on alkanut myös epäilyttää tämä tasapaino kaasareiden välillä, kun ne toimii alipaineella ja toinen sylinteri on kuitenkin heikompi puristuksiltaan....
Tästä sitten miettiessäni, että tulisiko tästä sitten koko koneen täys remppa vai onko mahdollista vain porautukseen ja uusilla männillä...
No niin pitkästäaikaa!!, pitikin tässä jatkaa tätä aikaisemminkin kun näyttäisi pahasti siltä että mopo olisi kunnossa.....
No ensimmäisenä tässä kun oli aikaa yritin kokeilla niitä ohivuoto mittauksia, eikä siinä ainakaan ilmennyt pyttyjen välisi eroja,eikä venttiili vuotoja. sitten tuli hommattua vähän parempi puristuspaine mittari ruuvattava ja diginäytöllä ja muistilla. Tämän mittarin osalta puristukset olivat molempien pyttyjen välillä ihan hyvät, eli olin mittaillut huonosti aikasemmin, tosin tämä aikaisempi mittari vaati mittarin pitämistä tulpanreijällä, josta varmaan sitten myös valskasi, tämän saa heittää hel..tiin..
Suuremmalla syyllä vain epäilin sitä kaasutinta, jos tämä luistinkalvo onkin venynyt tai kaasuttimessa on hiushalkeema sisällä?, no ostin ehjän käytetyn kaasuttimen jonka laitoin paikoilleen ja synkkasin kaasuttimet ja näin näyttäisi ainakin toistaiseksi nykimiset loppuneet![]()