Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Hei,

Elikkä PK (Uusimaa) seudulta haluisin tietää hyviä korjaamoita.

Halvalla ja hyvällä työllä pitäisi päästä.

Onko kokemuksia kellään?

Esim

Tuusmotor Oy
    JL-BIKE
    Metura-Motors Oy

Sitten tietenkin bikeworld vantaa
    -S
    Lainaa Sandzu kirjoitti Katso viesti
    Hei,

Elikkä PK (Uusimaa) seudulta haluisin tietää hyviä korjaamoita.

Halvalla ja hyvällä työllä pitäisi päästä.

Onko kokemuksia kellään?

-S
    Jos vaatimukset ovat nuo niin sitten pitää tehdä itse. Niin minäkin teen eikä työn laadussa tai hinnassa ole moittimista.
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    Jos vaatimukset ovat nuo niin sitten pitää tehdä itse. Niin minäkin teen eikä työn laadussa tai hinnassa ole moittimista.
    Hei,

Niin, aika utopiaa varmaan tuo mun pyyntö. Mutta edes vähän suuntaan sinnepäin, varmasti löytynee jollain kokemuksia.

Omia taitoja korjauksille ei valitettavasti ole.

-Sander
    Noista vaihtoehdoista JL-BIKE tai Metura Motor. Työn jälki on aina ollut hyvää ja asiakaspalvelu pelaa
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Mikäsmopo ja mikä vika?
    Superbike #7
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mikäsmopo ja mikä vika?
    cbr1000rr, kaatuminen radalla
    Löysin tämmösen.

http://www.sovinto.fi/moottoripyoramekaanikon-koulutus/

"Otamme mieluusti vastaan moottoripyörien huoltoja ja erilaisia korjaustöitä."

Tuntiliksa näillä taisi olla jotain 37€

Kellään kokemusta?
    Löysin tämmösen.

http://www.sovinto.fi/moottoripyoramekaanikon-koulutus/

"Otamme mieluusti vastaan moottoripyörien huoltoja ja erilaisia korjaustöitä."

Tuntiliksa näillä taisi olla jotain 37€

Kellään kokemusta?
    Vähän sama kun veisit amikselle remonttiin, saattaa tulla kuntoon tai sitten ei. Nämähän eivät ole mekaanikkoja vaan vasta yrittävät sellaisiksi tulla eikä kouluttaja ehdi millään vahtia jokaisen työntekoa joten virheitä tulee varmasti. Tärkein kysymys onkin kuinka vastaavat virheistään, vastuuvakuutukset jne..... Ja mitään pikaremontteja tuolla tuskin onnistuu teettää eli sitten pitää olla aikaa seisottaa pyörää. Mieti itse haluatko antaa pyöräsi harjoituskappaleeksi mekaanikko-opiskelijalle vai et.
    Suomessa yritetään aina korjata vaikka hampaat irvessä. Jenkkimeininki ja laita pyörä myyntiin sellaisenaan. Vähän voit ottaa takkiin, mutta eipä mene korjauskuluja.

varsinkin jos ei itse pysty tekemään, niin ei mitään järkeä yrittää liikkeessä korjauttaa jotain lippaa.

Esim bomber foorumille myyntiin. Siellä itse asiassa joku kyselikin juuri tuollaisia rojekteja ostopalstalla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10.  
    Poistettu
    cbr1000rr, kaatuminen radalla
    Kaatumiskorjaus on yleensä osien vaihtoa. Ei siihen kovinkaan kummoista osaamista vaadita. Sen kun ruuvaa irti vaurioituneet osat ja tilaa ebaystä uuttä/käytettyä tilalle mitä ei saa ehjättyä. Oletettavasti korjaus menee omasta pussista kun hintatietoisuus on mainittu?