Sivu: 67 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1981:stä 2010:een 2647:sta
  1. #1981
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Lähtihän se irti tuolla liimalla. Ei tosiaan ollut kovassa kiinni, riitti että sai edes vähän pitoa niin lähti pyörimään. Huomenna pääseekin kuuntelemaan sitten miltä kuulostaa

    Tilasin myös samalla rottweilerin setin powercommanderilla ja SAS paloilla, ei se kyllä kovin edullinen paketti ollut eli parempi olisi olla ainakin hyvä
    Varmasti on hyvä paketti. Eilen taas tuli todistettua, koeajon jälkeen omistaja yhtä hymyä.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  2. #1982

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    10299928_683049348397732_3375962547085728787_n.jpg

    Tälläisessä kunnossa oli suodatin viimevuoden kevään jälkeen kun oli ajettu noin 3000 kilsaa. Kannattaa siis tarkkailla suodatinta vähän useammin kuin 15000 kilsan välein oli sitten mikä tahansa suodatin pyörässä .
    Ultrafast KTM machine .
  3. #1983
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    10299928_683049348397732_3375962547085728787_n.jpg

    Tälläisessä kunnossa oli suodatin viimevuoden kevään jälkeen kun oli ajettu noin 3000 kilsaa. Kannattaa siis tarkkailla suodatinta vähän useammin kuin 15000 kilsan välein oli sitten mikä tahansa suodatin pyörässä .
    No täytyy sanoa, et toi on kyl aika jäätävää kolmen tonnin jäljiltä!
    Täytyyki varmaan jossain vaiheessa tarkistaa oman K&N:n kunto...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  4. #1984
    Motorcycle of the Year
    KTM 1290 Super Duke R
    The Naked Bike Done Right

    http://www.motorcyclistonline.com/fe...src=SOC&dom=fb
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #1985
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Varmasti on hyvä paketti. Eilen taas tuli todistettua, koeajon jälkeen omistaja yhtä hymyä.
    Minullakin nyt rottweiler asennettuna.Ensikokemusten perusteella ihan hyvä hankinta....t.kimmo
  6. #1986
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    10299928_683049348397732_3375962547085728787_n.jpg

    Tälläisessä kunnossa oli suodatin viimevuoden kevään jälkeen kun oli ajettu noin 3000 kilsaa. Kannattaa siis tarkkailla suodatinta vähän useammin kuin 15000 kilsan välein oli sitten mikä tahansa suodatin pyörässä .
    Erinomainen havainnekuva sidesanalla KEVÄT !!!

    Ajokilsoilla on toki aina ratkaiseva merkitys, mutta kauden aikana se "kolmijako"
    ei juuri heitä mihinkään.

    Kevätajojen jälkeen vaikka, vaan 2-3tkm, putsari on käytännössä huolto/vaihtokunnossa.
    Vaihdettavissa putsareissa, vähillä ajoilla, selviää kyllä "oikein päin" asiallisesti puhaltamalla/imuroimalla.
    Isoilla kevätkilsoilla taas tahtoo käydä niin, että se kivipöly on jo niin syvällä, että se jossain määrin
    alkaa loppukaudesta (isoilla kilsoilla) jo tunkemaan läpi, hieman suodattimen koosta ja laadusta riippuen.

    Huollettavat putsarit ovat taas siinä mielessä riskaabeleitä, että turhan monelle ei vaan
    avaudu kuinka helvetin huolella se pitää pestä että se tulee oikeasti puhtaaksi.

    Kevätpölyjen jälkeen iskee sitten siitepölyt/kukintojen roskat.
    Ne on aika "helliä", mutta toisaalta tukkivat suuremmissa määrin putsaria aika tehokkaasti.

    Tuosta huollettavien putsareiden pesusta....

    Hiekkahommissa toistuu sukupolvesta toiseen seuraava......

    Kaksi ihan vakavassa mielessä harrastavaa perhekuntaa "isä meidän mekaanikolla varustettuna"
    ajelee käytännössä kimpassa, samoilla radoilla samat tunnit.
    Molemmilla putsareista pidetään "erinomaista huolta"..... mitä se onkaan, mutta pesutaajuus on sama.

    Kun padat sitten avataan ensimmäistä kertaa perushuoltoa varten, toinen saattaa olla sisältä kuin pieni
    sepelimurskaamo, toinen ihan "odotetussa kunnossa".

    Toki lopputulemaan vaikuttaa suodatinöljyn käyttö, asennusten kämmäykset tiiveyteen liittyen......
    mutta jos käy keräämässä porukoilta "täydellisesti pestyjä", kuivia ja vielä öljyämättömiä putsareita......
    YHDEKSÄSTÄ KYMMENESTÄ !!!!! taputtelee hiekkaa ulos sen verran, että sillä hiekottaa
    liukkaat torpan portaat talviaamuna .

    Ei muuten ole juurikaan "Lapinlisää" tuossa edellisessä .

    Joo-joo.... Mulla ei sitä ja toisella ei tätä.....

    Siinä on sitten aika lailla eroa, ajeleeko ajonsa pääosin pitakaasulla silloin tällöin täräyttäen.......
    vaiko saako kone pääosin ihan toiseen malliin "happea".

    Hieman on eri puhina imupuolella eri litramäärineen.... ja muine sen mukana tulevine asioineen.

    AAMEN! .

    Mutta kannattaa ne putsarit silti pitää kunnossa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #1987
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Minullakin nyt rottweiler asennettuna.Ensikokemusten perusteella ihan hyvä hankinta....t.kimmo
    Kai kävit säädättämässä tuon laiton jälkeen? Saattaa käydä aika laihana jos perus asetuksilla menee.

    Aika nopeasti nuo jarrunesteet tummenee. Tänään kävin vasta 1tkm huollossa ja sekä edessä että takana on vaihtokunnossa omasta mielestä. Mistäköhän tuo johtuu? Osaako joku sanoa mitä haittoja tuolla voisi olla?
  8. #1988
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    10299928_683049348397732_3375962547085728787_n.jpg

    Tälläisessä kunnossa oli suodatin viimevuoden kevään jälkeen kun oli ajettu noin 3000 kilsaa. Kannattaa siis tarkkailla suodatinta vähän useammin kuin 15000 kilsan välein oli sitten mikä tahansa suodatin pyörässä .
    Tuo pyörä ei taida ottaa ilmaa edestä, siis vaikkapa jostain lampun tienoilta, vaan eturenkaan heittämää hiekkapölyä pääsee imuilmaan? Itsellä eri pyörässä ei milloinkaan ole näyttänyt tuolta ja ottaa ilman edestä. Selkeästi tuossa näkyy hiekkaa ja kuraa, voi tosin lentää edellä ajavasta sopivalla tiellä ja kelillä vaikka ilma tulisikin edestä.
    Viimeksi muokannut: hidas57; 04.06.2015 klo 16:10.
  9. #1989
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Kai kävit säädättämässä tuon laiton jälkeen? Saattaa käydä aika laihana jos perus asetuksilla menee.

    Aika nopeasti nuo jarrunesteet tummenee. Tänään kävin vasta 1tkm huollossa ja sekä edessä että takana on vaihtokunnossa omasta mielestä. Mistäköhän tuo johtuu? Osaako joku sanoa mitä haittoja tuolla voisi olla?
    Toki penkitettiin rottweiler asennuksen jälkeen...Itseasiassa jo neljäs penkitys....,elikkä ensimmäinen penkitys aivan vakion pyörään....toinen akran "kokorännille" ja akrankartalle...kolmas penkitys kun powerkommander asennettiin....ja nyt tämä neljäs rottweilerille.....p.s.nyt joutaa tämän vuoden osalta olla penkitykset tässä..t.kimmo
  10. #1990
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Toki penkitettiin rottweiler asennuksen jälkeen...Itseasiassa jo neljäs penkitys....,elikkä ensimmäinen penkitys aivan vakion pyörään....toinen akran "kokorännille" ja akrankartalle...kolmas penkitys kun powerkommander asennettiin....ja nyt tämä neljäs rottweilerille.....p.s.nyt joutaa tämän vuoden osalta olla penkitykset tässä..t.kimmo
    Mites käppyröiden laita. Onko petraantunut miten?
    HP4
  11. #1991
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Mites käppyröiden laita. Onko petraantunut miten?
    Vakiona 149hv,124nm,kokorännillä ja akran kartta 155hv,129nm.poverkommanderilla höystettynä 160hv 132nm...rotwailer ei lisännyt tehoja......mutta samat arvot saavutettiin yli 1000 rmp aiemmin....oleellista oli mielestäni että pari selkeätä teho ja vääntö monttua saatiin poistettua.......ja mikä mukavinta .....tässä asiassa ei teoria ja käytäntö kohtaa.......käytännön suorituskyky parani huomattavasti enemmin kuin ,voisi käppyröistä lukea....p..taitaa tuo bike doctorin penkki olla aika armoton...t.kimmo
  12. #1992
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Vakiona 149hv,124nm,kokorännillä ja akran kartta 155hv,129nm.poverkommanderilla höystettynä 160hv 132nm...rotwailer ei lisännyt tehoja......mutta samat arvot saavutettiin yli 1000 rmp aiemmin....oleellista oli mielestäni että pari selkeätä teho ja vääntö monttua saatiin poistettua.......ja mikä mukavinta .....tässä asiassa ei teoria ja käytäntö kohtaa.......käytännön suorituskyky parani huomattavasti enemmin kuin ,voisi käppyröistä lukea....p..taitaa tuo bike doctorin penkki olla aika armoton...t.kimmo
    Totta mutta nämä lukemat seurailee enemmän niitä lukemia mitä maailmalla ovat penkittäneet
    Oliko Tampereen bike doctor kyseessä?
    HP4
  13. #1993
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti


    Totta mutta nämä lukemat seurailee enemmän niitä lukemia mitä maailmalla ovat penkittäneet
    Oliko Tampereen bike doctor kyseessä?
    Juu ,Markus on penkittänyt(ehdotti jo......jos sitten ensi keväänä nokat vaihdetaan...).....ja seinän takana motokeitaan Vesku kuuntelee korvat höröllä...,mitä saisi minulle myytyä.....,no tänään hän möi sen kevyen akun....,ja tietysti ktm kaulus paidan,koska lähden lauantaina keski Euroopan loma turneelle....t.kimmo
  14. #1994
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti


    Totta mutta nämä lukemat seurailee enemmän niitä lukemia mitä maailmalla ovat penkittäneet
    Oliko Tampereen bike doctor kyseessä?
    Käppyröitä...nurinpäin...........se rottweiler käppyrä näkyy tosi himmeänä........t.kimmo
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  15. #1995
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti

    Aika nopeasti nuo jarrunesteet tummenee. Tänään kävin vasta 1tkm huollossa ja sekä edessä että takana on vaihtokunnossa omasta mielestä. Mistäköhän tuo johtuu? Osaako joku sanoa mitä haittoja tuolla voisi olla?
    Haittoja? Ehkä tumma väri. Toimii ainakin ihan hyvin. Ilmeisesti ominaisuus. Itse meinaan vaihtaa joka talvi, ihan sama minkä väriseksi on mennyt.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #1996
    Tervehdys, se olis huomen uuden beastin nouto koko akran putkistolla.
    Hondan cb1000r oli entinen.
    Mitenkähän yö menee ootellessa
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
  17. #1997
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys, se olis huomen uuden beastin nouto koko akran putkistolla.
    Hondan cb1000r oli entinen.
    Mitenkähän yö menee ootellessa
    Mullakin oli joskus tonninen seppo. Ei ollut huono hontakaan mutta onhan kottarainen melko paljon ilkeämpi
    HP4
  18. #1998
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkähän yö menee ootellessa
    Niin kuin se ihka ekan pyörän odottaminen elämässä....
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #1999
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys, se olis huomen uuden beastin nouto koko akran putkistolla.
    Hondan cb1000r oli entinen.
    Mitenkähän yö menee ootellessa
    Näyttää olevan aika monella SDR:ään vaihtaneella edellinen pyörä CB1000R...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  20. #2000
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Näyttää olevan aika monella SDR:ään vaihtaneella edellinen pyörä CB1000R...
    Vaihtokuume moposta moottoripyörään?
    Superbike #7
  21. #2001
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Vaihtokuume Hondasta moottoripyörään?
    Fixed for you
    Amerikkaa
  22. #2002
    Mitenköhän paljon tuo katalysaattori tukkii nyt tuon putken, kun asennan rottweilerin PCV:n kera paikoilleen.. Bodis katin poisto ei olis mikään liian kallis hankita tuohon enää samaan pakettiin
  23. #2003
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Mitenköhän paljon tuo katalysaattori tukkii nyt tuon putken, kun asennan rottweilerin PCV:n kera paikoilleen.. Bodis katin poisto ei olis mikään liian kallis hankita tuohon enää samaan pakettiin
    Sama kysymys täältäkin, plus lisäksi se, että toisaalta katti pitää äänet "järkevinä" ratailua ajatellen ja toisaalta sitten ääntäkin haluaisi lisää mutta maltillisesti...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  24. #2004
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Sama kysymys täältäkin, plus lisäksi se, että toisaalta katti pitää äänet "järkevinä" ratailua ajatellen ja toisaalta sitten ääntäkin haluaisi lisää mutta maltillisesti...
    Ainut syy itselläkin siihen etten ole vielä tilannut tuota väliputkea on nimenomaa äänet. En liian koviksi niitä kuitenkaan halua. Tällä hetkellä akran slipari ilman dB killeriä eikä enää hirvesti kovemmat tarttis olla. Jos tuon bodisin tilaa, niin killeri menee kyllä takaisin paikoilleen. Onko kellään kokemusta noista äänistä, että muuttuuko miten koviksi?
  25. #2005
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Ainut syy itselläkin siihen etten ole vielä tilannut tuota väliputkea on nimenomaa äänet. En liian koviksi niitä kuitenkaan halua. Tällä hetkellä akran slipari ilman dB killeriä eikä enää hirvesti kovemmat tarttis olla. Jos tuon bodisin tilaa, niin killeri menee kyllä takaisin paikoilleen. Onko kellään kokemusta noista äänistä, että muuttuuko miten koviksi?
    Ikävä kyllä ei ole kokemuksia äänistä....,mutta väitän että jos sinulla on toisessa kädessä katalysaattori ja toisessa kädessä se bodis väliputki...,niin kyllähän sinä sen bodisin asennat....toisekseen luulenpa että se rottweiler pääsee paremmin oikeuksiinsa se bodisin kanssa.....t.kimmo
  26. #2006
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Sama kysymys täältäkin, plus lisäksi se, että toisaalta katti pitää äänet "järkevinä" ratailua ajatellen ja toisaalta sitten ääntäkin haluaisi lisää mutta maltillisesti...
    Katti kehittää aika rajusti lämpöö rata-ajossa. Tai ei kehitä vaan estää lämmönjohtumista pois moottorista. Eli jos paljon rataa ajaa niin ehdottomasti katti mäkeen niin kestää konekin paremmin sitä touhua.
    Superbike #7
  27. #2007
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Fixed for you
    Kiitos. Mä ajan tarkotuksella tommosella tyttöjen Hondalla kun ei hanskat riitä tehokkaamman viemiseen järkevästi.
    Superbike #7
  28. #2008
    Jos katti on paikallaan ja ottaa äänenvaimentajan pois, niin eroa ei äänissä paljoakaan ole. Siitä voinee päätellä kuinka paljon se rajoittaa ääntä, virtausta ja 6 kg lisäpainoa.
    Bodiksen decatilla yli 5k rpm karjuu ihan raikkaasti ja moottorijarru on kanssa aika riehakas. Tosin säätäminen PCVllä pehmentää hiukan saundia. Akran kartta on vähän laiha ala- ja keskialueella.
    Akran kokoputki on hieno, mutta tehoero Bodikseen on penkitysten perusteella olematon, hintalappu 10x.
    ORG -ratapäivillä on ollut 2-4 pyörää näytillä eri putkiversioilla, Akra, Bodis ja AR.
    Heitä kattinurkkaan ja säädä peli. Kylillä ei juuri yli 5k kierroksia tartte, jos kortin haluaa pitää. Muuten ääntä mahtuu maailmaan

    Edit* jos aamuvarhain tarttee töihin lähteä, niin naapurin verhot saattaa heilua. Kylmä kone paukahtaa käyntii aika iloisesti. Osa koirista pelkää murinaa ja osa yrittää tulla hihna suorana päälle.
  29. #2009
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Jos katti on paikallaan ja ottaa äänenvaimentajan pois, niin eroa ei äänissä paljoakaan ole. Siitä voinee päätellä kuinka paljon se rajoittaa ääntä, virtausta ja 6 kg lisäpainoa.
    Bodiksen decatilla yli 5k rpm karjuu ihan raikkaasti ja moottorijarru on kanssa aika riehakas. Tosin säätäminen PCVllä pehmentää hiukan saundia. Akran kartta on vähän laiha ala- ja keskialueella.
    Akran kokoputki on hieno, mutta tehoero Bodikseen on penkitysten perusteella olematon, hintalappu 10x.
    ORG -ratapäivillä on ollut 2-4 pyörää näytillä eri putkiversioilla, Akra, Bodis ja AR.
    Heitä kattinurkkaan ja säädä peli. Kylillä ei juuri yli 5k kierroksia tartte, jos kortin haluaa pitää. Muuten ääntä mahtuu maailmaan

    Edit* jos aamuvarhain tarttee töihin lähteä, niin naapurin verhot saattaa heilua. Kylmä kone paukahtaa käyntii aika iloisesti. Osa koirista pelkää murinaa ja osa yrittää tulla hihna suorana päälle.
    Kutakuinkin noin.......,jälkeen päin harmittaa kun viime viikolla kärvistelin koko päivän motokeitaalla.....,ja minulle moneen kertaan ehdotettiin....,että ota joku pyörä allesi ,ettei aikasi käy pitkäksi......no toisaalta.....,paha testata pyörää kaava aluella.....,elikkä vakio......versus bodis olisi ollut tarjolla.....p.s.naapurin hevoset ja jopa varsat ovat jo tottuneet minun kottaraisen äänimaailman...t.kimmo
  30.  
  31. #2010
    Kaikista putkivirityksistä Akran kokoputki killerin kanssa soundeiltaan paras , matalaa jytinää. Hinta hiukan kova.
    Ilman killeriä muutama heppa lisää lähes koko kierrosalueelle mutta ajelen mieluummin killerin kanssa. Kokoputkella Akran kartta oli tosi paksulla alhaalta ja sieltä täältä muualtakin, alas piti PcV:llä laittaa miinusta 20-25 Rottista säädettäessä. Olis muuten Bodiksen putki joutilaana, ajettu n. 2000 km. Kuka tarjoaa ja mitä?
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Sivu: 67 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977 ... ViimeinenViimeinen