Sivu: 66 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 2647:sta
  1. #1951
    Mun Duke, nyt pysyy öljytkin taas suunnilleen sisällä
    Koko-akra, penkki, vanteet yms. pientä hilua on pyörässä. Ja tietenkin sivulaukut, että pääsee touring-tunnelmaan..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  2. #1952

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Kahden vanteen maalaus meillä päin maksaa n.200 € . Vanteiden valu jälki aivan karmee , aiheesta on ollut keskustelua maailmalla. Takaiskarin päivitys oli todella kannattavaa. Keulaan riitti toistaiseksi kun herkisteltiin liukuholkit hiomalla , muuttui huomattavasti herkemmäksi. Ja Mikko, se PP ohjausiskari osuu samalla lailla syylariin PP kolmiopaloillakin. Ohjausta rajoittamalla ongelma poistuu ja vielä juuri saa halutessaan ohjauslukkoon.
    Kyllähän tuon pp ohjausiskarin saa asetettua siten ettei osu syylariin. Ainakin minä sain sen niin asennettua siihen .
    Ultrafast KTM machine .
  3. #1953
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän tuon pp ohjausiskarin saa asetettua siten ettei osu syylariin. Ainakin minä sain sen niin asennettua siihen .
    Periaatteessa ei saa ellei säädä ohjauksen rajoitin ruuvista. Ellei sitten ole jo tehtaalta asti rajoitinruuvi ollut eri kohdassa. KTM ilmoitti että PP -iskari on tarkoitettu PP-kolmioihin mutta eihän se käy niihinkään ohjausta rajoittamatta. Mutta eipä tuo ole paha homma säätää.
    Tässä viimeisin modaus. Nyt on hieno vetää.DSCN2415 (2).jpg
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  4. #1954

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Periaatteessa ei saa ellei säädä ohjauksen rajoitin ruuvista. Ellei sitten ole jo tehtaalta asti rajoitinruuvi ollut eri kohdassa. KTM ilmoitti että PP -iskari on tarkoitettu PP-kolmioihin mutta eihän se käy niihinkään ohjausta rajoittamatta. Mutta eipä tuo ole paha homma säätää.
    Tässä viimeisin modaus. Nyt on hieno vetää.DSCN2415 (2).jpg
    Minä en säätänyt ohjauksen rajoitin ruuvia vain asettelin iskaria ja sen kiinnitystä . Noh osuu se juuri ja juuri siihen syyläriin muttei jätä siihen jälkeä.
    Ultrafast KTM machine .
  5. #1955
    Tulipa itsekin hankittua SD sitten. Otin samalla akran pöntön siihen suoraan kiinni, mutta killerin kanssa kuulostaa melko vakiolta. Tutkin sitten sitä ruuvia, jolla se on kiinni pöntössä ja sieltähän paljastu aika erikoinen ruuvi. Ihan kuin turva kuusiokoloruuvi, mutta ei sitten kuitenkaan ihan. Eli perus työkaluilla ei sitä ruuvia sieltä irti saa. Millähän porukka on ottanut sen ruuvin sieltä irti? Ei viitsisi alkaa porailemaankaan tuota ihan heti, jos parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.
  6. #1956
    Poistettu
    Normaali Torx se on. Nykyään Torxit alkaa olla perustyökaluja, niitä käytetään niin paljon ajoneuvoissa ja vaikkapa terassiruuvitkin taitaa kaikki olla Torx-kannalla.
  7. #1957

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Normaali Torx se on. Nykyään Torxit alkaa olla perustyökaluja, niitä käytetään niin paljon ajoneuvoissa ja vaikkapa terassiruuvitkin taitaa kaikki olla Torx-kannalla.
    No, ei ole normi Torx . Siinä on ruuvi mitä ei torxilla tai kuusiokoloavaimella tai ruuvarilla ei saa pyörimään . Se pitää porata auki jos se ruuvi on tiukasti kiinni siinä. Laitettu ettei pojat pääsisi niin helposti virittämään niitä ääniä kovemmaksi ja säännösten vastaisiksi.
    Ultrafast KTM machine .
  8. #1958
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    No, ei ole normi Torx . Siinä on ruuvi mitä ei torxilla tai kuusiokoloavaimella tai ruuvarilla ei saa pyörimään . Se pitää porata auki jos se ruuvi on tiukasti kiinni siinä.
    Ei se sitten ole tamperproof-torx joita käytetään esimerkiksi joissain hisseissä ym. Eli muuten normaali torx, mutta siinä on tappi pystyssä siellä kolon pohjalla... Tuohon saa kyllä kärkisarjoja monista kiinakamaa myyvistä halpakaupoista ja löytynee ehkä motonetistäkin tms.

    http://www.brycefastener.com/user-fi...duct-image.jpg
  9. #1959
    Tuolla turva kuusiokoloruuvilla oikeastaan tarkoitinkin juurikin tuollaista tamperproof kuusiokoloa. Se on lähellä, mutta ei kuitenkaan. Olen koittanut jo yhdellä sellaisella setillä sitä avata, mutta yksikään ei sovi. Se tappi on paljon suurempi halkaisijaltaan kun noissa avaimissa reikä on. Eli seinämävahvuus melkein olematon millä se pitäisi siitä sitten avata. Torx se ei omasta mielestä ole vaan kuusiokolo.

    Voin koittaa ottaa kuvaa jossain vaiheessa, joskin siitä ei varmaan mitää selvää saa.
  10. #1960

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei se sitten ole tamperproof-torx joita käytetään esimerkiksi joissain hisseissä ym. Eli muuten normaali torx, mutta siinä on tappi pystyssä siellä kolon pohjalla... Tuohon saa kyllä kärkisarjoja monista kiinakamaa myyvistä halpakaupoista ja löytynee ehkä motonetistäkin tms.

    http://www.brycefastener.com/user-fi...duct-image.jpg
    No ei ole . Siinä on luultavasti kuusiokoloavaimelle joskus ollut paikka mutta poraavat tehtaalla sen pyöreäksi eli poraamaan joutuu jos sen haluaa pois sieltä. Tosin mun ankarissa oli kiristys unohtunu ja sain sen pelkällä ohutkärkisellä pihdillä pois.
    Ultrafast KTM machine .
  11. #1961
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    No kyseisen pyörän omistajat, ne jotka ei ole näyttänyt omia pyöriä, niin näyttäkää niin saadaa jotain kuvia tähänkin topic
    Tommonen ekan talven jäljiltä...
    SAM_0016.jpg
    KTM 1290 Super Duke R '14
  12. #1962
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Tommonen ekan talven jäljiltä...
    SAM_0016.jpg
    Austin tekee hyvä-äänisiä, hyvännäköisiä, tosin yleensä myös (liian?) kova-äänisiä putkia. Mulla kokoakralla killeri paikoillaan just sopiva äänimaailma, ilman killeriä tulee enemmän sellasta matalaa kuminaa. Ootko jo penkittänyt?
    HP4
  13. #1963
    [QUOTE=vepe;6382138]Periaatteessa ei saa ellei säädä ohjauksen rajoitin ruuvista. Ellei sitten ole jo tehtaalta asti rajoitinruuvi ollut eri kohdassa. KTM ilmoitti että PP -iskari on tarkoitettu PP-kolmioihin mutta eihän se käy niihinkään ohjausta rajoittamatta. Mutta eipä tuo ole paha homma säätää.
    Tässä viimeisin modaus. Nyt on hieno vetää.DSCN2415 (2).jpg[/QUOTE

    Uskalsit shifterin laittaa?
    HP4
  14. #1964
    [QUOTE=ex-naked;6383219]
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Periaatteessa ei saa ellei säädä ohjauksen rajoitin ruuvista. Ellei sitten ole jo tehtaalta asti rajoitinruuvi ollut eri kohdassa. KTM ilmoitti että PP -iskari on tarkoitettu PP-kolmioihin mutta eihän se käy niihinkään ohjausta rajoittamatta. Mutta eipä tuo ole paha homma säätää.
    Tässä viimeisin modaus. Nyt on hieno vetää.DSCN2415 (2).jpg[/QUOTE

    Uskalsit shifterin laittaa?
    Kyllä pelkästään polttoainetta katkovan shifterin uskaltaa laittaa ilman pelkoa. Sytytystä katkovan kanssa nuo muutama ongelma oli. Palamatonta bensaa kerkeää mennä putkeen joka sitten syttyy hienosti paukahtaen , mutta Sd:ssä se oli aiheuttanut pakoventtiilin aukeamisen huonoin seurauksin. Johtui venttiilin suuresta koosta, kuulemma. Polttoainetta katkovalla shifterillä vaihtaminen taitaa olla mootorille "helpompi" pala kuin rajoittajalle vetäminen. Ja kyllähän Jenkit ja Aussit on Dynojetin shifteriä käyttäneet jo viime kesästä ilman ongelmia. Ja sielläkin ehdottomasti fuel cut only.
    Se killerin pultti on ns. katkopultti jonka kanta katkeaa kiristettäessä. Onneksi Akralla kanta on katkennut ennen kuin pultti on juurikaan kiristynyt. Ko pultt ion käytössä mm. virtalukoissa.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  15. #1965
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Tommonen ekan talven jäljiltä...
    SAM_0016.jpg
    Kerranki joku täällä laittanut SD1290:iin miehekkään putken kiinni, eikä mitään tuhnua mehupilliä killerillä.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  16. #1966
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Kerranki joku täällä laittanut SD1290:iin miehekkään putken kiinni, eikä mitään tuhnua mehupilliä killerillä.
    Ootko kuullut tuota? Minä olen. Tuolla kun vetäisee rantakatua pitkin, niin jokilaivoilta sammuvat kaljahanat
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1967
    Poistettu
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    No, ei ole normi Torx . Siinä on ruuvi mitä ei torxilla tai kuusiokoloavaimella tai ruuvarilla ei saa pyörimään . Se pitää porata auki jos se ruuvi on tiukasti kiinni siinä. Laitettu ettei pojat pääsisi niin helposti virittämään niitä ääniä kovemmaksi ja säännösten vastaisiksi.
    Aijjaa. Mun Akrassa on Torxit.
  18. #1968
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Tulipa itsekin hankittua SD sitten. Otin samalla akran pöntön siihen suoraan kiinni, mutta killerin kanssa kuulostaa melko vakiolta. Tutkin sitten sitä ruuvia, jolla se on kiinni pöntössä ja sieltähän paljastu aika erikoinen ruuvi. Ihan kuin turva kuusiokoloruuvi, mutta ei sitten kuitenkaan ihan. Eli perus työkaluilla ei sitä ruuvia sieltä irti saa. Millähän porukka on ottanut sen ruuvin sieltä irti? Ei viitsisi alkaa porailemaankaan tuota ihan heti, jos parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla.
    Sain ruuvin pois halkaistun ja ohennettu 10mm hylsyn ja pikaliiman avulla, kts. kuva. Pieni tippa pikaliimaa ’lapojen päihin’, hylsy huulille, isku päähän, lyhyt odotus ja ruuvi auki. Jouduin hieman avartamaan hiilikuitupäädyn ruuvin reikää jotta ohennettu hylsy mahtui sisälle mutta kumitutti sopii edelleen reikään.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  19. #1969
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    No kyseisen pyörän omistajat, ne jotka ei ole näyttänyt omia pyöriä, niin näyttäkää niin saadaa jotain kuvia tähänkin topic
    Viime vuodelta pyörä tämän näköinen.

    ps. SD:n vuoden 2014 ilmansuodatinkotelo yhtä fiasko kuin adventurenkin. Kannattaa vaihtaa kotelo vuoden 2015 malliin ellei päädy Rottweileriin! Ilmansuodattimen kiinnitysmekanismi muutettu sellaiseksi ettei vuoda enää (ainakaan merkittävästi). Ja kannen kun vielä tiivistää suodatinvaseliinilla niin rakenne tyydyttävä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  20. #1970
    Toi killerin ruuvi lähti melko helposti kun porasi kantaan reiän ja naputteli siihen varovasti pienen kuusiokolohylsyn ja käänsi auki. Tapoja on tietysti monia.
  21. #1971

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Pasiko kirjoitti Katso viesti
    Viime vuodelta pyörä tämän näköinen.

    ps. SD:n vuoden 2014 ilmansuodatinkotelo yhtä fiasko kuin adventurenkin. Kannattaa vaihtaa kotelo vuoden 2015 malliin ellei päädy Rottweileriin! Ilmansuodattimen kiinnitysmekanismi muutettu sellaiseksi ettei vuoda enää (ainakaan merkittävästi). Ja kannen kun vielä tiivistää suodatinvaseliinilla niin rakenne tyydyttävä.
    Suodatinkotelossahan lukeekin 1190 adventure. Itse vakio suodatin kyllä kannattaa vaihtaa hetimiten K&N vapariin ja huoltaa sitä noin 5000 kilsan välein niin ongelmia ei esiinny . Suodatin on liian pienikokoinen että sillä voisi selvitä 15000 kilsan vaihtovälin. Tosin riippunee myös kuinka pölyisissä olosuhteissa ajelee. Mun moposssa ei vuotoja suodatinkotelossa ole ollut.
    Ultrafast KTM machine .
  22. #1972
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Suodatinkotelossahan lukeekin 1190 adventure. Itse vakio suodatin kyllä kannattaa vaihtaa hetimiten K&N vapariin ja huoltaa sitä noin 5000 kilsan välein niin ongelmia ei esiinny . Suodatin on liian pienikokoinen että sillä voisi selvitä 15000 kilsan vaihtovälin. Tosin riippunee myös kuinka pölyisissä olosuhteissa ajelee. Mun moposssa ei vuotoja suodatinkotelossa ole ollut.

    Ongelmana ei ole ilmansuodatin vaan sen kiinnitys koteloa vasten. Vanhassa kopassa tiivistyminen toispuoleinen, likainen ilma virtaa ohi suodattimen tiivistepinnan kautta (kyljet ja alareuna), uudessa kotelossa 'kiilataan' suodatin koko tiivistepinnalta tasalujana vasten koteloa. Mulla oli kevään ajojen jälkeen pölyä kiitettävästi 'väärällä puolella' ilmansuodatinta (noin 2000km ajoa), pölyä kun lentää ilmassa paljon alkukeväästä asfaltillakin ajellessa. 500 km ajoa uudella kotelolla ja näytti sisältä varsin puhtaalta, vaihdoin DNA:n suodattimen samalla kun uusi kotelo tuntui 'tukkoisemmalta' (kun ei ohivuotoja enää ole, voi toki paperisuodattimen eroistakin johtua). Snorkkelit avarrettu.
  23. #1973

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Pasiko kirjoitti Katso viesti
    Ongelmana ei ole ilmansuodatin vaan sen kiinnitys koteloa vasten. Vanhassa kopassa tiivistyminen toispuoleinen, likainen ilma virtaa ohi suodattimen tiivistepinnan kautta (kyljet ja alareuna), uudessa kotelossa 'kiilataan' suodatin koko tiivistepinnalta tasalujana vasten koteloa. Mulla oli kevään ajojen jälkeen pölyä kiitettävästi 'väärällä puolella' ilmansuodatinta (noin 2000km ajoa), pölyä kun lentää ilmassa paljon alkukeväästä asfaltillakin ajellessa. 500 km ajoa uudella kotelolla ja näytti sisältä varsin puhtaalta, vaihdoin DNA:n suodattimen samalla kun uusi kotelo tuntui 'tukkoisemmalta' (kun ei ohivuotoja enää ole, voi toki paperisuodattimen eroistakin johtua). Snorkkelit avarrettu.
    Kyllähän se paperinen suodatin menee äkkiä tukkoon varsinkin pölyisissä olosuhteissa ja ilmavirtaus alkaa etsiä vapaata tietä suodattimen ohitse . Vaparilla ajelee pidemmälle ilman ongelmia . Viimevuoden keväällä kilsoja tuli lyhyessä ajassa noin 3000 kilsaa ja kyllä vapari oli hyvin likainen mutta vuotoja ei ollut havaittavissa.
    Ultrafast KTM machine .
  24. #1974
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän se paperinen suodatin menee äkkiä tukkoon varsinkin pölyisissä olosuhteissa ja ilmavirtaus alkaa etsiä vapaata tietä suodattimen ohitse . Vaparilla ajelee pidemmälle ilman ongelmia .
    Eikö tuo ole hieman ristiriitaista? Eli jos samalla ajomäärällä samoissa olosuhteissa saa paperisuodattimen tukkoon (suodattaa likaa) mutta vapaavirtaussuodatin on puhdas (päästää lian läpi koneeseen).
  25. #1975
    Kotelosta on menossa 3. versio. 2013 Advessa oli kotelo joka vuoti kuin seula suodattimen ohi . 2014 Adve ja SD
    parannettu kotelon jäykkyys mutta orkkis paperisuod. ei vaan tiivisty koteloon ellei käytä asentaessa esim. pitkää ruuvimeisseliä ja paina suodattimen alareunaa paikalleen. Paperisuod. on niin veltto että ei asetu alareunastaan muuten paikoilleen. K&N asettuu helpommin kun on jäykempi rakenne. Omassa K&N oli täysin tiivis 2014 kotelossa joka nyt on korvattu Rottweilerilla. 2015 Adve ja SD näissä on 3. versio käytössä. Vielä en ole nähnyt miten se on toteutettu, mutta tänään asennetaan Rottweiler yhteen 2015 malliin niin selviääpä tuokin.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  26. #1976
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Eikö tuo ole hieman ristiriitaista? Eli jos samalla ajomäärällä samoissa olosuhteissa saa paperisuodattimen tukkoon (suodattaa likaa) mutta vapaavirtaussuodatin on puhdas (päästää lian läpi koneeseen).
    Eikö tossa just todettu että ei virtaa ohi ja 3000km jälkeen oli huolto kunnossa, kun niin likainen. Vai enkö vaan ymmärrä. Kait se koppa olis sisältä likainen jos suodatin päästäis läpi.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  27. #1977
    ruuvi.jpg

    Tuollainen ruuvi siellä akrassa on, koitin tuossa oikeassa kuvassa havainnollistaa vähän tuota keskitapin kokoa. Eli ympyrä on tappi ja kuuskulma piirretty sitten siihen ympärille. Ja tosiaan tuossa välissä ei ole kovin paljoa ilmaa.

    Sain ruuvin pois halkaistun ja ohennettu 10mm hylsyn ja pikaliiman avulla, kts. kuva. Pieni tippa pikaliimaa ’lapojen päihin’, hylsy huulille, isku päähän, lyhyt odotus ja ruuvi auki. Jouduin hieman avartamaan hiilikuitupäädyn ruuvin reikää jotta ohennettu hylsy mahtui sisälle mutta kumitutti sopii edelleen reikään.
    Ei ole dremeliä tähän hätään käytettävissä itsellä, joten koitan vain liimalla ja 8mm hylsyllä. Katotaan miten käy. Jos ei lähe tuolla, poraan sen sieltä irti.

    ps. SD:n vuoden 2014 ilmansuodatinkotelo yhtä fiasko kuin adventurenkin. Kannattaa vaihtaa kotelo vuoden 2015 malliin ellei päädy Rottweileriin! Ilmansuodattimen kiinnitysmekanismi muutettu sellaiseksi ettei vuoda enää (ainakaan merkittävästi). Ja kannen kun vielä tiivistää suodatinvaseliinilla niin rakenne tyydyttävä.
    Hyvä että tuli esille, en olekaan moista kuullut vaikka kuitenkin jonkin verran selannut asiaa kyseisestä pyörästä. Olen kyllä harkinnut vakavasti tuon rottweilerin ostoa aiemminkin, nythän tuli sitten oikein hyvä syy sen hommaamiselle
  28. #1978
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ootko kuullut tuota? Minä olen. Tuolla kun vetäisee rantakatua pitkin, niin jokilaivoilta sammuvat kaljahanat
    Nohnoh! Eipäs nyt liioitella!
    Ja kiitos Karkov!
    Alkuperäisellä insertillä oli tosiaan melko äänekäs, Austinilta lähettivät vähän ahtaamman ja nyt ovat äänet sopivat...
    Pitäähän Beastissa vähän ääntä ollakin!
    Itsellä Austinin valintaan eniten vaikutti ulkonäkö. Halusin että takavanne jää näkyviin, muuten menee mun mielestä ton monosvingin pointti vähän hukkaan...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  29. #1979
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän se paperinen suodatin menee äkkiä tukkoon varsinkin pölyisissä olosuhteissa ja ilmavirtaus alkaa etsiä vapaata tietä suodattimen ohitse . Vaparilla ajelee pidemmälle ilman ongelmia . Viimevuoden keväällä kilsoja tuli lyhyessä ajassa noin 3000 kilsaa ja kyllä vapari oli hyvin likainen mutta vuotoja ei ollut havaittavissa.
    Suodatin ei ollut kovinkaan likainen kun aukaisin kotelon, kotelon sisällä ja imutorvissa oli selvästi pölyä ja hienojakoista hiekka. Ohessa pari videota 2014 mallisen kotelon tapauksesta. Video II:ssa noin 4 min kohdalla pääsyy ongelmaan uskoakseni. https://www.youtube.com/watch?v=8omrGs_LZEE https://www.youtube.com/watch?v=Hpk6ZrT9WHQ.
  30.  
  31. #1980
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Ei ole dremeliä tähän hätään käytettävissä itsellä, joten koitan vain liimalla ja 8mm hylsyllä. Katotaan miten käy. Jos ei lähe tuolla, poraan sen sieltä irti.
    Lähtihän se irti tuolla liimalla. Ei tosiaan ollut kovassa kiinni, riitti että sai edes vähän pitoa niin lähti pyörimään. Huomenna pääseekin kuuntelemaan sitten miltä kuulostaa

    Tilasin myös samalla rottweilerin setin powercommanderilla ja SAS paloilla, ei se kyllä kovin edullinen paketti ollut eli parempi olisi olla ainakin hyvä
Sivu: 66 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen