Paha sitä on varmaan määritellä kun tuossa aloittajan tarinan paikassa ja tapahtumassa ei ole mitään väärää. Ihan laillinen tapa ajaa tuo kyseinen paikka.
FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
Kyllähän se toki niinkin on että jos ohitat jonon ja jäät sitten siihen typo: eteen tössimään niin sapettaa takanatulijaa. Toki tässä tapauksessa tuskin oli siitä kyse vaan että vulvisti ego otti lommoa kun vulvat tunnetusti on ne nopeimmat liikenteessä ja pärinäpoika ohitti. Annettuasi tietä olis tilanteen kruunannu ohitus siitä uudelleen . Se se vasta ois ketuttanut.![]()
Viimeksi muokannut: qnarkill; 27.05.2015 klo 11:38. Syy: typo
exxtatic
Oho, onpas kova jätkä.... ainakin omasta mielestä...
Vittu mikä pelle. Tollaset kusipäät kuuluu samaan kategoriaan rattijuoppojen kanssa.![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
Se ei varmaan tiennyt että siellä on puikoissa todellinen rallikuski vaan oletti että kärryn kanssa ajellaan sitä kahdeksaakymppiä. Sen jälkeen kun sain kottikärryt syliini kaltaisesi rallikuskin peräkärrystä en ole viihtynyt sellaisten perässä ja ohituksen jälkeen minulla ilmenee omituista nykimistä kulkineessani ja vauhti putoaa hetkittäin jopa alle kahdeksankympin.
Älä helkkarissa noin tee. Jos on vähänkin vilkkaampaa liikennöintiä siitä aiheutuva harmi ja jopa vaaratilanteet tulevat muille, kuin teille kahdelle. Siitä aiheutuu mm. liikenteen aaltoilua ja pitkien jonojen syntymistä.
Paljon valtateitä käyttävänä kyllä näen joskus aikamoisiakin virityksiä ajamassa huomattavasti kovempaa, kuin 80 kmh.
<p>.</p>
Näiden "kansalaispoliisien" auton ikkunoita on muutaman kerran koputeltu kysyäkseen "kouluttajalta" että oliko hänen liikennekäyttäytyminen kovinkin järkevää. Eipä ole ikkunat rullaantuneet alas vaan on tuijotettu aivan muualle ja ikkunat/ovet on pysyneet visusti kiinni. On se kumma kun on munaa leikkiä liikenteessä, ja jotkus vielä aukoo turpaansa foorumeilla, mutta kun silmämunat laitetaan vastakkain niin kovin ollaan hiljaisia eikä ollakkaan halukkaita keskustelemaan asioista.
Kylätason kurapyöräilijä.
Ihan asiallisena kysymyksenä: ootko kokeillut ajaa kärryn kanssa tasan 80km/h? Osaatko arvata tai tiedätkö miten raskas liikenne suhtautuu tähän? Kumpi on mielestäsi parempi, olla tien tukkona rekka perseessä vai ajaa esim. gps:n mukaan optimoituna sitä nopeutta jonka oma lompakko ja kasetti kestää?
yst.terv. Martti (umpikärry, kuorma sidottu, aisapaino kohdillaan, vetoautossa tarpeeksi potkua)
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
eipä oo tänäkään suvena tarvinnu ajella kenekää perässä eikä oo perässäroikkujiakaan näkyny
mutta sepeli on vaihtanu paikkaa monella valmiiks huonokuntoisella valtion tiellä
SE
Mielestäni Pupu ei kirjoittanut moderaattorin ominaisuudessa joten sitä korttia on turha vetää esiin. Modeilla on aivan samalla tavalla oman mielipiteen ilmaisuoikeus kuin kellä tahansa foorumilaisella. Ja ihan asiasta kommentoi, aina ei voi eikä tarvii miellyttää kaikkia. Joskus on hyvä tuoda omat mielipiteet esiin vaikka mode status olisikin taustalla kummittelemassa.
Se heille suotakoot vastapainoksi siitä että ylläpitää sivustoa ja huolehtii että kirjoitukset pysyy edes jollain tavalla ruodussa. Siinä vaiheessa kun mode osallistuu tavan keskusteluun värikkäillä sanoilla/lauseilla niin samalla hän jäävää omat modeoikeudet siitä keskustelusta pois. Näin toimitaan monella foorumilla ja oletan tämän käytännön olevän tälläkin foorumilla käytössä.
Kylätason kurapyöräilijä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No ei nua takarenkaas kiinni ajavat häiritte, mutta nua saatanat jotka ajaa lähellä mun eturengasta...![]()
![]()
Honda Monkey 83'
KTM 660 SMC 06'
ex:Yamaha TRX850 96'
Joo, sen takia mä yritän poistua tilanteesta tai pysyn sisällä ja puren hammasta, kun ei voi tietää mitä sattuu jos ovesta ulos menee, mutta aika usein tätä ilmiötä itsekkin ihmetellyt, sen takia tullut siihen tulokseen että toisilla oikeasti kasvaa munat, ego, se vallan ja mahtavuuden tunne tuolla ratin takana. Motoristeilla en ole tätä ilmiötä huomannut, mutta se varmaan johtuu siitä että ne on tietoisia, että auton kanssa jää aina toiseksi...
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Aloittaja toimi niin kuin pitääkin.
En vaan ymmärrä stressaamista.
Jos jonkun ego kärsii splittaamisesta, niin antaa ongelmien ja vatsahaavojen jäädä taakse tai sitten päästää ohi.
Oma asiallinen ajosuoritus vaan jatkuu kaikessa rauhassa... hajotkaa....