Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 248:sta
  1. #121
    Lainaa J64 kirjoitti Katso viesti
    Oisko kyse vain siitä että tuo vaihtamasi jousi on vaan reilusti jäykempi kuin vanha? Jousihan pyrkii keskittämään vaihdevivun ja vastustaa näin ollen jousivoimansa määrällä sekä ylös-että alaspäin vaihtamista.
    Ihan hyvä pointti, mut en kallistu sinne suuntaan koska: Kun kytkimen säätöjen kanssa pelaa, niin mitä lähemmäksi kahvan säätää tankoa, sitä kankeammaksi vaihtaminen menee. Mun mielestä toi viittaa siihen, että ei vain jaksa avata tarpeeksi > ilmaa täytyy jossain vielä olla. Tossahan on se ilmausnippa siellä alamännällä eikä linjan yläpäässä ole mitään nippaa... Mä epäilen vahvasti, että siellä yläpäässä se ilmapallo jossain on enkä ole sitä pois toistaseksi saanut.

    Huomenna painelen Bilteemaan hakemaan sen perkuleen ilmauslaitteen ja katotaan mitä sillä saa aikaan... Mut edelleen, ilmausvinkkejä otetaan vastaan kiitollisena!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #122
    Päivitetääs tätä. Eli Bilteeman halpislaitteella imettiin noin 2 desiä alanipan kautta pihalle & vaimo kaateli uutta nestettä säiliöön sitä mukaa = PALJON PAREMPI! Nyt irrottaa arviolta 50% paremmin ku aikasemmin, mitä tuota vastusta tossa pukilla ykkösellä kokeilin... Edelleen pyörii takarengas vaihde silmässä & kytkin pohjassa, mut vaisummin kuin ennen.

    Olen vähä kahden vaiheilla annanko olla näin, vain kokeilenko tilailla Ebaysta jotain laadukasta työsylkkää? Mahtaneeko tuon päivittämisellä saada mitään aikaan?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #123
    Päivitys no.2...

    Elikkäs lueskelin noita foorumeita tässä ajan kanssa, ja siellä sumplittiin öljymäärän vaikutusta siihen et kytkin ei irrota oikeen kunnolla. Hiukankin liikaa öljyä ja ongelmia alkaa ilmaantua... No, taisimpa minäkin laittaa sellasen "varman päälle" lorauksen aikanani kiukaaseen ku sitä kasailin. Ajattelin kokeilla asiaa ja pudotin öljypinnan sinne min / max viivojen väliin. Muuttu melkoisen sulavaksi toi vaihtaminen samantien!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #124
    Itse pähkäilen nyt 910S ja 910R mallien välillä, toki myös tuo 989R kiinnostaa.
    S ja R mallien välinen ero lienee jarruissa ja alustassa? R-mallissa ilmeisesti enemmän alustan säätöjä tai parempi takaiskari?
  5. #125
    Rutaleen omistajille tiedoksi myynnissä oleva MV Corse titaaniputkisto.
    Painoa pois ja voimaa lisää, jos tarvetta.
    Linkki myynti-ilmoitukseen http://www.moottoripyora.org/keskust...-r-989r-1078rr
  6. #126
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Itse pähkäilen nyt 910S ja 910R mallien välillä, toki myös tuo 989R kiinnostaa.
    S ja R mallien välinen ero lienee jarruissa ja alustassa? R-mallissa ilmeisesti enemmän alustan säätöjä tai parempi takaiskari?
    Näin juuri. 910S-mallissa on hyvä alusta ja jarrut, R-mallissa vielä paremmat etujarrut ja alustaosat.
  7. #127
    Noniin, tuli viimeinkin laitettua Brutale, löytyi sopiva 989R yksilö. Kotimatka taittui suurimmalta osalta vesisateessa, mutta silti oli erittäin hauskaa!
    Ja täytyihän tuota vielä illalla kuivassa säässä käydä fiilistelemässä. Ei voi muuta sanoa kuin että on se mahtava laite kertakaikkiaan

    Nyt täytyy alkaa tutustumaan pyörään tarkemmin
  8. #128
    No onneksi olkoon.

    Hyvä se on Rutaleella loilottaa
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  9. #129
    Kiitoksia! Kyllä kelpaa

    Ootteko laitellu TailTidyjä ja vilkkuja? Jos, niin mistä ja minkälaista?
    Katselin täältä muutamia vaihtoehtoja: http://www.designcorse.co.uk
  10. #130
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Noniin, tuli viimeinkin laitettua Brutale, löytyi sopiva 989R yksilö. Kotimatka taittui suurimmalta osalta vesisateessa, mutta silti oli erittäin hauskaa!
    Ja täytyihän tuota vielä illalla kuivassa säässä käydä fiilistelemässä. Ei voi muuta sanoa kuin että on se mahtava laite kertakaikkiaan

    Nyt täytyy alkaa tutustumaan pyörään tarkemmin
    Nonnii, asiallista! Onneksi olkoon.

    Oma rutale on ens lomilla lepovuorossa... Mikäli toi Suzukivanhus nyt saadaan & pysyy nipussa koko loman ajan? Alkanu rutaleksessa toinen etupamppu vuotaa aikalailla, eli siinä olis savottaa... Muutenhan tuo pelittää ku kello, ja tosiaan on virnettä naamatauluun tuottava laite.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #131
    Hyvin toimii myös touringin kaltaisessa kurvuutuksessa, heitin Rutaleella männä lauantaina 735km lenkin ja koska oli sen verran soma keli illalla, vielä pikkutielenkin kahvistelemaan kaupan päälle

    Bensa wanhakopalle toki maistuu, eli kulutus oli luokkaa 8,5l/100km, mutta tuleepahan notkisteltua polvia kun pitää pysähtyä välillä tankille.

    Anekdoottina mainittakoon että gasikselle sattui herrasmies, ilmeisesti suomen ensimmäisen asiakkaalle luovutetun uuden Indianin kanssa ja komialtahan tuo aparaatti näytti luonnossakin.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  12. #132
    Toimii kyllä. Itsekkin heitin tuossa hiukan vajaa 600km lenkin.

    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Nonnii, asiallista! Onneksi olkoon.

    Oma rutale on ens lomilla lepovuorossa... Mikäli toi Suzukivanhus nyt saadaan & pysyy nipussa koko loman ajan? Alkanu rutaleksessa toinen etupamppu vuotaa aikalailla, eli siinä olis savottaa... Muutenhan tuo pelittää ku kello, ja tosiaan on virnettä naamatauluun tuottava laite.
    Kiitän

    Mites kävi suzukin kanssa? Saitko vaihdettua rutaleen etupampun stefan vaihdettua? Oliko millanen homma?
  13. #133
    Minkäslaisella rengastuksella ajelette? Itse nyt mietin Pilot Road ja Pilot Powerin välillä.
    Aiemmin käyttänyt noita Pilot Roadeja ja riittänyt kyllä mainiosti omaan kruisailuun. Radalla ei tule käytyä.
  14. #134
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Toimii kyllä. Itsekkin heitin tuossa hiukan vajaa 600km lenkin.



    Kiitän

    Mites kävi suzukin kanssa? Saitko vaihdettua rutaleen etupampun stefan vaihdettua? Oliko millanen homma?
    No, Suzu kukkui aikansa ja nyt on taas Brutalen vuoro olla ajossa. Jumankekka on muuten kauhee lähtee tollasen pitkän ja matalan pyörän jälkeen kökkimään Brutalen selkään. Mä olen monenlaista tehokastakin vehjettä omistanu tässä harrasteen aikana (tai siis rahotusyhtiö), mut se on sanottava et Brutale on jotain aikalailla muuta. Se päivä ku häipyy kunnioitus oikeasta ranteesta, niin taitaa häipyä myös henkikulta.

    Eilen tossa justiin vähän availin karstoja maisemaan, ja kyl toi repii keulaa ihan tolkuttomilla vaihteilla ja nopeuksilla vielä syliin... (Tietty ylinopeuksia emme koskaan harrasta... ) Ohjausiskari menee hankintalistalle ehottomasti!

    Mä en stefaa ole vielä vaihtanu, vaatii noi pamput näemmä omanlaisensa avaimen jotta saa yläpään auki. Eikä muutenkaan ole hotsittanu kummemmin. Vuotakoon rauhassa tän loppuloman, kattellaan josko syksymmällä olis energiaa paneutua?

    Toi osottautu muuten oikeen kovaksi modiksi toi mun talvella väsäämä vesipumpun impellerin vaihto. Lämmöt tippu järkeään sen 10 astetta sama missä ajossa. Eli sitä voin kyllä suositella muillekkin jos sepelimyllyn lämmöt huolettaa, ja hommahan on maailman helpoin tehdä itse.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #135
    No maltoimpa tosiaan ton stefan kanssa odotella. Eilisen ajoreissun jälkeen oli toinen pamppu alapäästään ihan uitettu, joten tänään sit lelu nosturin varteen ja keula ilmaan. Tähän hommaan (ja varmaan moneen muuhunkin) on muuten motonetin 169 eskon arvonen puomilifteri enemmän ku kätevä!

    Muutama kuvatus:
    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    10min. meni pamppujen irroittamiseen ja yhteensä 1,5 tuntia molempien avaamiseen, putsaamiseen ja kasaamiseen. Paskasia olivat molemmat, mutta mitään vikaa en kummastakaan stefasta löytäny. Ilokseni huomasin että stefat oli sellaset tuplamallit, eli 2 jousitettua tiivistyspintaa. Ei niiden hevillä pitäisikään vuotaa... Sen sijaan huomattiin, että ainakin toisessa pampussa oli se stefaa yläpuolelta paikoillaan pitävä "prikka" väärinpäin! Se kun ei ole tasainen molemmilta puoliltaan, vaan toisella puolella on liukuhokille sopiva pykällys/kolo joka nyt oli maannut stefaa vasten. Katteltiin vaimon kans osaset läpi & putsattiin huolella ja kasattiin nippuun. Lopuksi astetta jäykemmät öljyt sisään, lähinnä varuiksi koska mitään uutta varaosaa mulla ei ollut tuonne tähän hätään laittaa.

    Kaiken kaikkiaan oli muuten todella paljon helpompi urakka avata / kasata ku vaikkapa GSXR:n pamput jotka tein tossa loman alussa. Lähinnä jousta vastaan punnaaminen jotta yläpään sai irti / kiinni oli 90% helpompaa. Oikeastaan mitään punnaamista ei edes joutunut tekemään sen kummemmin, eli Brutalen pamput voi huoltaa yksinkin ihan hyvin. Suzukin kanssa ei olis tullu yhtään mittään!

    Tossa aikasemmin tuumin, että tarttee speciaalityökaluja jotta pamput saa auki... No eipä tarvitse, eli 30mm lenkki käy yläpäähän ja siitä se lähtee.

    Kävin tossa juur heittämässä 25km lenkin röykkysimmillä pikkuteillä mitä tästä läheltä löytyy, ja sähläyksen lopputulos on toimiva. Jätin tossa kasausvaiheessa keulan myös yhtä pykälää ylemmäs kolmioissa, ja yllättävän paljon rauhotti pyörää. Muutos oli milleissä ehkä se 3-4mm. Näytti pampuissa olevan 4 merkkiviivaa yläpäässä, ja keula lepää nyt 2 viivan kohdalla. Ennen huoltoa keula makasi siis vielä pykälän alempana.

    Summa summarum, oikeen mukava ja tuloksekas oppitunti. Kiitokset voin osoittaa taas sekä valmistajan manuaalin, että vaimon suuntaan.
    Viimeksi muokannut: Yamaha1; 10.07.2014 klo 16:59.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #136
    Hienoa että sait vaihdettua! Ja hyvän stoorin kirjottelit. Ihan mielenkiintonen tuo prikkahomma, hyvä että selvisi kuitenkin.

    Itsellä oli tosiaan vaikeuksia saada takapyörän mutteri auki. Lueskelin ulkomaan foorumeilta, että on varsin yleinen ongelma. Ainoaksi toimivaksi ratkaisuksi löytyi Yamaha1:kin suosittelema iso pulttipyssy, jossa riittää voimaa ja iskua aukaisemaan tuo mutteri.

    Ajoin pyörän paikallisen rekkahuollon pihaan josta löyty tarpeeksi iso pultti ja pyssy. Sillähän se tosiaan sitten lopulta lähti kuin tyhjää vain auki. Pultattiin nätisti paikalleen ja ajelin renkaanvaihtoon. Nyt on vihdoin taas uudet renkaat alla.
    Viimeksi muokannut: hene-; 30.07.2014 klo 16:15.
  17. #137
    Hyvä et löyty apu rekkaparkista, näin se tosiaan meni itsellänikin aikoinaan. Nyt on tapana 1kk välein kokeilla tuo mutteri et lähtee auki kotikonstein. Hyvin on pysyny toistaseksi liikkuvana.

    Mites onko muilla kokemuksia tuollasesta pienestä pleksistä tossa lampun päällä? Omassani sellanen on, mut ajattelin täs ku kotia pääsee niin nypätä sen pois kokonaan. Tuntuma on et aiheuttaa vain pyörteitä kypärän seudulle > saattaa olla parempi ilman? Mut raportoidaampa tänne sit ku on kokemusta asiasta, eli ens viikkoon...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #138
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Hölmö kysymys. Voisko noi putket ottaa yksi kerrallaan käsittelyyn. Pelkkä takapukki riittäisi tukemiseen?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #139
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Mites onko muilla kokemuksia tuollasesta pienestä pleksistä tossa lampun päällä? Omassani sellanen on, mut ajattelin täs ku kotia pääsee niin nypätä sen pois kokonaan. Tuntuma on et aiheuttaa vain pyörteitä kypärän seudulle > saattaa olla parempi ilman? Mut raportoidaampa tänne sit ku on kokemusta asiasta, eli ens viikkoon...
    Itellä ei oo pleksiä ollenkaan ja täytyy sanoa, että en sitä osaa kaivatakkaan. Edellisessä nakupyörässä oli juurikin sellainen pieni pleksi ja sillä ajattelin, että pitääköhän sellainen pistää Brutaleenkin. Mutta en tosiaan ole moista kaivannut.

    Hyvin mahdollista, että aiheuttaa ne pyörteet, mutta kokeilemallahan se selviää!
  20. #140
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hölmö kysymys. Voisko noi putket ottaa yksi kerrallaan käsittelyyn. Pelkkä takapukki riittäisi tukemiseen?
    Voisi kuvitella ettei onnistu, koska tällöinhan etuvanteen akseli on vain aina toiselta puolelta paikallaan/kiinni. Joten etuvannetta tuskin saa tuettua niin että se pysyisi pystyssä/suorassa. Tai jos saa niin taitaa olla aika hutera?

    Jos siis nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitat
  21. #141
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hene- kirjoitti Katso viesti
    Voisi kuvitella ettei onnistu, koska tällöinhan etuvanteen akseli on vain aina toiselta puolelta paikallaan/kiinni. Joten etuvannetta tuskin saa tuettua niin että se pysyisi pystyssä/suorassa. Tai jos saa niin taitaa olla aika hutera?

    Jos siis nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitat
    Niinpä tietenkin Ei ollut pyörää vieressä ja mielikuvitus huono
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #142
    Bursig tai vastaava kiinakopio tolppanostin on oiva peli.
    Saa keulan ja takapumpun yms. irti ja jos on rullallinen malli voi nostimesta roikkuvaa pyörää siirtää pitkin varikkoa tai pajan lattiaa ilman vanteita yms.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  23. #143
    Täytyy kyllä nyt vähän hehkuttaa - on se mahtava pyörä. Fiilis, äänet, käyttäytyminen.. toimii
    Eilen iltasella tuli auringonlaskuun saakka käytyä fiilistelemässä juuri Suomen kauneimmaksi autoilureitiksi valittua pätkää: http://www.ksml.fi/erikoissivut/auto...omesta/1895770
    Joka muuten sattuu olemaan sellanen pätkä jota tulee eniten kesässä ajettua, syystäkin
  24. #144
    Reitti on kyllä mahtava. Ja sama pätee pyöräänkin...
  25. #145
    F4 989R 2011, Mitäs kannattaa tarkastella kysellä kun käy koeajolla ja ois ostamassa? tyyppivikoja yms.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  26. #146
    No kokeile nyt normaalitarkastusten lisäksi erityisen tarkkaan onko takapyörän laakeroinnissa väljää.
    Jos homma menee pelkällä laakerien uusimisessa se ei maksa paljoa, mutta jos hubi menee uusiksi on se aika kallis. Laakerit pilataan yleensä kiristämällä takahaarukan aukon pultin liian tiukkaan tai tunkemalla kuraa laakereihin painepesurilla.

    Etulampun lasia kannattaa vähän katsella, jos lonksaa ota se kokonaan irti ja liimaa kunnolla kiinni.

    Noin uudessa voi olla vaihteensiirron keskittävässä jousessa tekovika, joten vaihdepolkimen pitää keskittää omin voimin, eikä olla hervoton retkula. Joskin kiitos kasettivaihteiston senkin voi korjata purkamatta koko moottoria.

    Jos SPU eli käyttösähköjä jakava releboksi kiukkuilee käyttäytyvät sähköt omituisesti tai eivät toimi ollenkaan.
    Härveli maksaa muistaakseni jonkun max. kolmisen sataa, joskaa noin uudessa ei pitäis olla mitään ja vanhatkaan ei särjy kaikki.

    Polttoaineensuodatin (ja pumppu) on tankin sisällä ja letkut kannattaa vaihtaa samalla - homma ei ole ihmeellinen suorittaa itsekkään, mutta voi olla tekemättä. Tämä nyt ei ole varsinainen vika vaan huoltoa, tai sen puutetta. Jos pyörä on seissyt paljon vajaalla tankilla letkut voivat haprakoitua höyryistä ja hajotessaan estävät käynnin. Letkun pitää olla jatkuvaa upotusta bensaan kestävää.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  27. #147
    Lainaa Teuwo kirjoitti Katso viesti
    No kokeile nyt normaalitarkastusten lisäksi erityisen tarkkaan onko takapyörän laakeroinnissa väljää.
    Jos homma menee pelkällä laakerien uusimisessa se ei maksa paljoa, mutta jos hubi menee uusiksi on se aika kallis. Laakerit pilataan yleensä kiristämällä takahaarukan aukon pultin liian tiukkaan tai tunkemalla kuraa laakereihin painepesurilla.

    Etulampun lasia kannattaa vähän katsella, jos lonksaa ota se kokonaan irti ja liimaa kunnolla kiinni.

    Noin uudessa voi olla vaihteensiirron keskittävässä jousessa tekovika, joten vaihdepolkimen pitää keskittää omin voimin, eikä olla hervoton retkula. Joskin kiitos kasettivaihteiston senkin voi korjata purkamatta koko moottoria.

    Jos SPU eli käyttösähköjä jakava releboksi kiukkuilee käyttäytyvät sähköt omituisesti tai eivät toimi ollenkaan.
    Härveli maksaa muistaakseni jonkun max. kolmisen sataa, joskaa noin uudessa ei pitäis olla mitään ja vanhatkaan ei särjy kaikki.

    Polttoaineensuodatin (ja pumppu) on tankin sisällä ja letkut kannattaa vaihtaa samalla - homma ei ole ihmeellinen suorittaa itsekkään, mutta voi olla tekemättä. Tämä nyt ei ole varsinainen vika vaan huoltoa, tai sen puutetta. Jos pyörä on seissyt paljon vajaalla tankilla letkut voivat haprakoitua höyryistä ja hajotessaan estävät käynnin. Letkun pitää olla jatkuvaa upotusta bensaan kestävää.
    Kiitos, hyvistä neuvoista! Ois kiikarissa yksilö jolla ajettu joku 9tkm helposti löytyy nettimotostakin, Voi hyvällä syyllä uskoa noilla kilometreillä että on seissyt ainakin paljon. Mites sitten nuo huollot, mahtaakohan Varsinais-Suomessa olla virallista huoltopistettä? Ja tässäkin topikissa mainittu kulutus tosiaan 10-12l/100km ?
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  28. #148
    Huoltopisteistä en osaa sanoa yhtään mitään, koska en ole koskaan käyttänyt yhtäkään prätkää liikkeellä huollatettavana.

    Bensaa menee täysillä ajaen suht.samat kuin muillakan suunnilleen saman tehoisilla.
    Lusummassa ajossa sitten taas äikä härskejä määriä moneen muuhun verrattuna.
    12 voi vaatia jo aika availua, mutta kyllä kymppi menee ihan normaalirillailussa. (Tai siis "normaali").
    Oman Rutaleen paras ikinä kulutus oli 8,5 - mutta tuommoinen uudempi on varmaan parempi.

    Monessa Agustassa kulutus paranee dumbbaamalla katti ja vaihtamalla softa, samalla peli käy huomattavasti vähemmän kuumana mehussa lirutusajossa. (Ongelma on lähinnä liian letkut sytytysennakot osakaasulla, tuutti auki on vakiosoftissa sekä bensan että sytkän säädöt aika hyvin kohdallaan kaupan jäljiltä.)

    Kovaa ajamalla en ole koskaan saanut yhtäkään nostamaan huolestuttavalla tavalla lämpöjä.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  29. #149
    Uusi Brutalen omistaja ilmoittautuu!
    Tiistaina tuli haettua vm. 2010 Brutale 990r kotiin. Hinta oli erittäin sopiva, mutta pyörässä muutama asia, mitä pitää ihmetellä lisää kunhan töiltä kerkeän.
    Sama ongelma löytyy kuin Yamaha1:llä. Kytkin ei irrota kunnolla ja rengas pyörii vaihde päällä kytkin pohjassa. Brutalessakin ilmeisesti öljynpinnan pitäisi olla min ja max viivojen välissä, kun pyörä on pystyssä? Nyt öljynpinta asettuu "oikealle" tasolle, kun mopo on sivutuella Jos näin, niin täytyy toivoa, että öljyn vähentäminen auttaa ongelmaan.
    Ketjut tuntuivat melko löysiltä, mutta pitää vielä kaivaa manuaali netin syövereistä ja tarkistaa sieltä ohjearvo. Sieltä saa varmaan myös tehtaan perusasetukset alustalle, mistä on sitten hyvä lähteä hakemaan itselle sopivia säätöjä.
  30.  
  31. #150
    Hienoa! Onnea uuden pyörän hankinnasta, et varmasti tule pettymään Toivottavasti saat fiksaltua pyörän kuntoon, jotta pääset nauttimaan ajokaudesta.
    Itsellä brutale odottelee vielä talvisäilössä - jospa sitä viikon päästä pääsee hakemaan.
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen