Sivu: 25 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1676:sta
  1. #721
    Lainaa Kassu2 kirjoitti Katso viesti
    Mää ostin äsken VHS viteot, niistä on kuulema lastentaudit ny lähteny..
    Tietääkö kukaan mistä sais siihen uusimmat leffat ku en oo löytäny mistään ?
    Ei niitä uusia lehvoja kannata hankkia ne on ihan paskoja, kattele vaan vanhoja.
  2. #722
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Ei siihen sen jälkeen enää tunteja mene kun hoksaa miten homma toimii ;)

    Mutta, noita pinnojahan pitää kiristellä ja tuossa kiristämisessä nuo ongelmat useimmiten tapahtuu ja syypäänä saattaa olla se, että kiristetään (liikaa) sitä mikä _tuntuu_ löysältä kun oikeasti se säädettävä pinna onkin ihan toinen ja jota pitääkin kiristää/löysätä.

    Lainaankin tätä ketjua kun on kuitenkin kessusta kyse,vaikkakin vanhemmasta,gs-90.
    Vanteet oli pinnauksessa ja nyt on vanteet väärinpäin,ts.pyörimissuunta
    vaihtunut.Siellä oli kyllä selkeet merkit tussilla sekä navoissa että vanteissa mutta näin kävi.
    Aiheuttaako tämä draamaa esim.katkeilevien pinnojen muodossa tai jotain muuta hässäkkää.
  3. #723
    Lainaa antsu57 kirjoitti Katso viesti
    Lainaankin tätä ketjua kun on kuitenkin kessusta kyse,vaikkakin vanhemmasta,gs-90.
    Vanteet oli pinnauksessa ja nyt on vanteet väärinpäin,ts.pyörimissuunta
    vaihtunut.Siellä oli kyllä selkeet merkit tussilla sekä navoissa että vanteissa mutta näin kävi.
    Aiheuttaako tämä draamaa esim.katkeilevien pinnojen muodossa tai jotain muuta hässäkkää.
    Ainaskin jos vie liikkeeseen renkaanvaihtoon irtopyörän niin kannattaa mainita, ettei tu kumi väärinpäin.
  4. #724
    Johan myrkyn lykkäs..

    Venttiilit aloin tarkistamaan ja vahingossa vedin liian äkäisesti alapuolen tulpan suojaa. Kuului ikävä ääni ja ropinaa lattialta. Eli tulpan suojan päässä oleva harmaa palikka, niin siinä kiinni oleva johdon pidin meni rikki. Ja näemmä johdossa oleva vastakappale.

    Pitää vissiin vaihtaa koko perkeleen johto? Onkohan kalliskin? Entäpä se tulpan suoja? Näyttää että sen harmaan pään saa ehkä jotenkin irti vaiko vaihtoon kokonaan?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #725
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Johan myrkyn lykkäs..

    Venttiilit aloin tarkistamaan ja vahingossa vedin liian äkäisesti alapuolen tulpan suojaa. Kuului ikävä ääni ja ropinaa lattialta. Eli tulpan suojan päässä oleva harmaa palikka, niin siinä kiinni oleva johdon pidin meni rikki. Ja näemmä johdossa oleva vastakappale.

    Pitää vissiin vaihtaa koko perkeleen johto? Onkohan kalliskin? Entäpä se tulpan suoja? Näyttää että sen harmaan pään saa ehkä jotenkin irti vaiko vaihtoon kokonaan?
    Muistelen, ettää "aikojen alussa" - uuden gessu-mallin ensimmäisinä vuosina tuota ei saanut erikseen. Meni koko JOHTOSARJA vaihtoon... Muistelen tälläkin foorumilla jonkun hakanneen otsaansa / etsineen hommaan ratkaisua pidempäänkin. Nykyään taittaa jo saada varaosina. Katsoppa "mikrofilmeiltä"

    http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/PartsFiche.aspx
    <p>2002-2014</p>
  6. #726
    Tulpan suojan pääty murtui. Johdon pää/pistoke vääntyi pahasti. Mutta voi olla, että se on vielä ok kun väänsin sen suoraan. Ja jos hieman murtui, niin tiiviste on kuitenkin sen yläpuolella, joten vesi ei pääse sisään. Ellei sitten joku virran hyppy tms ole vaarana.

    Molemmat alatulpat oli aika tummia ja ilmeisesti öljyä oli pinnalla, pitänee varmaan vaihtaa nekin sitten samalla..
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 13.02.2015 klo 19:51.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #727
    uudet tulpansuojat maksaa saksa ebayssa reilun satasen, pitää marmorilta vielä kysyä, paljonko net siellä siitä kehtaa pyytää.

    http://www.ebay.de/itm/BMW-R1200GS-A...item4d10745f3c

    sitten se johdon pää, se näyttäisi olevan hyvinkin edullinen, muistelin että joku oli jo vaihtanut sen joskus, tuolla lukee että 15,50e olis uuden hinta. samasta kohdasta mullakin murtui nyt. varmaan menisi vielä, mutta jos tuo nyt ei ole kummoinen homma vaihtaa, niin uutta tilalle.

    http://www.ctoonari.fi/BMW_R_1200_GS...itin/index.htm

    mut aina sitä jotain oppii, ens kerralla varovaisemmin. muutenkin tuntui, että oli aivot narikassa, kun siinä touhusi. ja vielä perjantai 13....
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #728
    No niin, virallinen hinta 137 euroa ja oikea nimi on puolanjohto tai liitin vai mitähän se heppu puhelimessa sanoi.. tilaustavaraa eli antaapa olla toistaiseksi. Netissä sama osa käytettynä 30 puntaa. Tosin RT:n osa, mutta sama moottorihan molemmissa pitäisi olla niin tuskin siinä ongelmaa tulee, luulen.

    Jos sitä tänään joutoajalla alkaisi etsimään..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #729
    Vai että tilaustavaraa... minulla on nyt pari kesää sekä tuo alempi että ylempi kulkenut reissussa mukana. Löytyy hyllystä vielä varmuuden vuoksi kaikki neljä uutta...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  10. #730
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Vai että tilaustavaraa... minulla on nyt pari kesää sekä tuo alempi että ylempi kulkenut reissussa mukana. Löytyy hyllystä vielä varmuuden vuoksi kaikki neljä uutta...
    Sulla on Ilpo hyvät varastot. Ja varmaan löytyy perän laakereita ja stefoja ja muuta käypäistä kulutustavaraa, jota noilta BMW-kauppiailta ei monasti löydy heti hyllystä.
    Pekka
  11. #731
    ebayssa käytetyt maksaa jotain 30-80e kpl/pari. varalta kyselin jo sitä pientä liitintä mikä tulee siihen puolaan kiinni johdon nokassa, kuulemma ei saa edes saksasta, olivat metsästäneet sellaista pari kk sitten.

    on se vaan kumma ettei löydy edes tehtaalta ja kuitenkin aika suosittu ja valmistettu pyörä kyseessä..

    no, netistä löytyy sitäkin, en vaan vielä ole varma kannattaako tilata. jos hankkisi ensin se isomman osan ja kokeilee, toimiiko vanhan liittimen kera. tiiviste siinä ainakin näytti hyvältä vielä. jos ei pelitä, niin siten se liittimen pää tilauskeen netistä. saa nähdä, että onko vain puristamalla kiinni vai joutuuko ihan tinaushommiin, mikä nyt ei välttämättä ole mun vahvin osa-alue, mut sen näkee sitten..

    miten sulla iaj edes mahtuu kaikki reissukamat kyytiin, kun koko arsenaali aina mukana?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #732
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    miten sulla iaj edes mahtuu kaikki reissukamat kyytiin, kun koko arsenaali aina mukana?
    Yksi sivulaukku varattu tarvikkeille Muu kama sitten vähän pienemmälle niin hienostihan nuo mahtuu.

    Viikonloppuna tuli todettua että mahtuu tuohon kottaraisenkin kyytiin 24xlonkerotölkkiä+muutakin virvoketta ihan hienosti ja vielä yöpymisvarusteetkin. Pitää vain miettiä miten pakkaa...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  13. #733
    kalsarit ja luottokortti, siinähän net loput.

    oma ennätys 5 koria olutta omassa pyörässä, sillä ei ihan sinne karhu-challengen huipuille päästä, mut onhan se alku sekin. ei voi sanoa, ettei olis huomiota saanut, kun sitä pihalla pakkaili.

    taidanpa tässä ensin kattella nuo kotimaan purkaamot läpitte ennen ulkomaita. jää hyvällä tuurilla edes joku euro kotimaan kiertoon.

    eipä löytynyt eli ebay ja englanti, 25 puntaa osa, postit 14. yks huoli vähemmän.
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 16.02.2015 klo 15:17.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14. #734
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kalsarit ja luottokortti, siinähän net loput.

    oma ennätys 5 koria olutta omassa pyörässä, sillä ei ihan sinne karhu-challengen huipuille päästä, mut onhan se alku sekin. ei voi sanoa, ettei olis huomiota saanut, kun sitä pihalla pakkaili.

    taidanpa tässä ensin kattella nuo kotimaan purkaamot läpitte ennen ulkomaita. jää hyvällä tuurilla edes joku euro kotimaan kiertoon.

    eipä löytynyt eli ebay ja englanti, 25 puntaa osa, postit 14. yks huoli vähemmän.
    Oli varmaan aika hilpeä laite ajeltavaksi. Omassa LoTjassa on joskus ollut muutama 24-päck (en muista lukumäärää) kyydissä ja varsinkin ne pari takaboksissa kruunasivat kuorman ja sen painopisteen niin, jotta muisti ajelleensa. Varsinkin kun pelipaikalle ajeli viimeisen kilometrin kävelyvauhtia, nurmipintaista polkua.
    <p>2002-2014</p>
  15. #735
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Oli varmaan aika hilpeä laite ajeltavaksi. Omassa LoTjassa on joskus ollut muutama 24-päck (en muista lukumäärää) kyydissä ja varsinkin ne pari takaboksissa kruunasivat kuorman ja sen painopisteen niin, jotta muisti ajelleensa. Varsinkin kun pelipaikalle ajeli viimeisen kilometrin kävelyvauhtia, nurmipintaista polkua.
    ei se paha ollut, pitäis vaan olla paremmat kiinnityslenkit, millä sen mällin sitoo takapenkille. hieman hutera ajaa kun lasti hieman liikkuu sivusuunnassa. ja tosiaan takapenkki oli paikoillaan, ei tullut otettua pois sitä. kaverin ilme oli melkoinen ku ajoin sen ohi, et tervetuloa huomenna saunailtaan. toki esaa hieman jämäkämmälle alustalle siinä vaiheessa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  16. #736
    Ebayn paketti tuli jo eilen, nopeaa toimintaa.

    Vielä kun vapailla pääsisi talliin, kone kasaan, kuumaksi ja öljyt pihalle. Pääsee kokeilemaan, toimiiko se w:ltä hankittu tyhjennysletku. Sitten perä- ja laatikkoöljyt ja jarrunesteet ainakin yrittää itse vaihtaa sillä bilteman ihmeellä.

    Ja jos se ei käy kunnolla, niin sitten pitää etsiä se uusi liitin jostain ja vaihtaa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #737
    se pieni liitin saattaisi ilmeisesti olla tuo.

    http://www.ebay.com/itm/GENUINE-OEM-...3D261595924861

    vaihtoa ovat näemmä muutkin jo harrastaneet. jos oikein tuosta ymmäsrin, niin johdot poikki, takaisin uuteen kiinni ja mieluiten oikeassa järjestyksessä, ei tinausta ja kutistesukka kiinni.

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=291566
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #738
    Mitäs nyt? Kierrokset 3t/min kutonen silmässä ja kun avaa kaasua kierrokset nousee, mutta vauhti ei juurikaan
    Luistaako mulla nyt gessussa kytkin? No varmaan, mutta joutuuko nyt teettämään kytkin rempan ja paljonko kustantaa Ajettu 65tkm -06 GSA
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  19. #739
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Mitäs nyt? Kierrokset 3t/min kutonen silmässä ja kun avaa kaasua kierrokset nousee, mutta vauhti ei juurikaan
    Luistaako mulla nyt gessussa kytkin? No varmaan, mutta joutuuko nyt teettämään kytkin rempan ja paljonko kustantaa Ajettu 65tkm -06 GSA
    Vähän siltä vaikuttaa. On saattanut tai saattaa päästää myös öljyä levylle.
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
  20. #740
    Onhan se kytkinkahvan kahvasuoja siten, että kytkinkahva pääsee liikkumaan vapaasti?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  21. #741
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Mitäs nyt? Kierrokset 3t/min kutonen silmässä ja kun avaa kaasua kierrokset nousee, mutta vauhti ei juurikaan
    Luistaako mulla nyt gessussa kytkin? No varmaan, mutta joutuuko nyt teettämään kytkin rempan ja paljonko kustantaa Ajettu 65tkm -06 GSA
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Onhan se kytkinkahvan kahvasuoja siten, että kytkinkahva pääsee liikkumaan vapaasti?

    No sehän se Nimittäin otin mekaanisen lukituksen ja vastatasapainon ennen ajelua pois. NO VOI HUH HUH!
    Kiitos
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  22. #742
    Uteliaan GeSsua tuntematoman kysymys: Mikä on "vastatasapaino"
    <p>2002-2014</p>
  23. #743
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Uteliaan GeSsua tuntematoman kysymys: Mikä on "vastatasapaino"
    Hyvä kysymys, osoittaa lukijoiden olevan halukkaita ymmärtää lukemiaan viestejä Anteeksi huono verbaalinen ilmaisu.
    Eli sen mekaanisen kaasunlukitus osan "vastapainona" on samanpainoinen paino. Se on kevyempi kuin alkuperäinen ja siksi molempien päiden painot piti vaihtaa.
    ....olikohan tuokaan selitys ymmärrettävä
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  24. #744
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Eli sen mekaanisen kaasunlukitus osan "vastapainona" on samanpainoinen paino. Se on kevyempi kuin alkuperäinen ja siksi molempien päiden painot piti vaihtaa.
    No mä en kyllä ymmärrä vieläkään. (jos sillä on nyt mitään väliäkään)
    Mulla on tuo mekaaninen ''kaasunlukitus'' ja koska siinä on kevytmetallia, joka on kevyempää kuin siinä alunperin ollut tankopaino, kaasukahvan pää on hiukan kevyempi.
    Mitään vaikutusta ajamiseen sillä ei käsittääkseni ole.

    http://www.touratech-usa.com/Store/2...ADV-up-to-2007

    Asennuksessa piti ottaa huomioon juuri kahvanpään vapaa liikkuminen, ettei se jää kanittamaan. Tietenkin tässä tapauksessa kaasukahvan puoli, eli etujarrukahvan.
    Edellisessä pyörässä piti taivuttaa juuri tuota 'iaj':n mainitsemaa rysteriä kytkinkahvan vapaan liikkumisen takaamiseksi.
  25. #745
    Minun on Wunderlich, jossa tulee myös kytkinpuolen paino. Otin ne pois koska lukitin alkoi jumittumaan taas talven ajojen jälkeen. Syksyllä purin sen ja yritin saada toimimaan (varmaan siksi jumittaakin).
    Anyway alkuperäiset painot nyt paikoillaan eikä kytkin luista
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  26. #746
    Tuosta kytkimestä tuli mieleen, et TT myy niitä omia kytkimiään, toinen kestää öljyä ja toinen keraaminen eli kulutusta kestää reilusti.

    Olisikohan järkeä tuollaiseen sitten joskus vaihtaa kun aika koittaa. Ehkä ennemmin itse laittaisin sen keraamisen, jos yleensä malttaa olla laittamatta liikaa öljyä moottoriin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  27. #747
    Minulla on jo jonkun vuoden ollut hyllyssä tämä odottamassa aikoja huonompia. Ei tulisi mieleenkään laittaa alkuperäistä tilalle.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  28. #748
    kokemuksia heidenau k60 gessun alla? aika raju kuvio siinä ainakin on, uliseekohan pahasti

    kunhan tässä pääsee kausi alkuun, niin renkaan vaihto alkaa tulla ajankohtaiseksi. anakee2 olisi kelpo rengas sekalaiseen ajoon, tuo heidenau taitaa olla vielä enemmän sorarengas ku anakee2.

    anakee2 oli muuten hyvä, mut takanen tahtoo ulista ajossa, muuten ei moitittavaa, edes sateella ja kestävyyskin ihan ok, vajaa 15tkm kesti edellinen pari alla. tällä hetkellä alla on viime kesäiset PR4:t, en ajatellut heti uudestaan laittaa katurenkaita, vaikka hyvähän se niillä onkin ajella.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #749
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Minulla on jo jonkun vuoden ollut hyllyssä tämä odottamassa aikoja huonompia. Ei tulisi mieleenkään laittaa alkuperäistä tilalle.
    Haluaisitko heittää tuon kiinni minun pyörään ja ostaa itsellesi uusi hyllyyn odottamaan?

    Kävin äsken ajalemassa kauden avausreissua. Kun rajoitus muuttui 60 - 100 kierrokset kiekaisi yllättävän nopeasti ylös. Tuskin tuohon 105 tkm ajettuun yksilöön talven aikaan olisi niin paljon tullut tehoa lisää, että olisi sutinut. Mikä on hyvä proseduuri testata kytkintä? Nyt en uskaltanut paljoa testailla, kun arvelin joka toisen pusikon sisältävän poliisin tutkineen.
  30.  
  31. #750
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Haluaisitko heittää tuon kiinni minun pyörään ja ostaa itsellesi uusi hyllyyn odottamaan?

    Kävin äsken ajalemassa kauden avausreissua. Kun rajoitus muuttui 60 - 100 kierrokset kiekaisi yllättävän nopeasti ylös. Tuskin tuohon 105 tkm ajettuun yksilöön talven aikaan olisi niin paljon tullut tehoa lisää, että olisi sutinut. Mikä on hyvä proseduuri testata kytkintä? Nyt en uskaltanut paljoa testailla, kun arvelin joka toisen pusikon sisältävän poliisin tutkineen.
    Tsekkaa nyt kuitenkin ihan ensin ettei se kahvasuoja nappaa siellä kiinni kytkinkahvaan, ei olisi eka tapaus missä tuo on ollut ongelmana...

    Mutta muuten joo, mikä ettei pyörän halkaisuun voisi alkaa.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
Sivu: 25 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen