Sivu: 24 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1676:sta
  1. #691
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Sen kerran kun yrittää esittää asiansa loukkaamatta ketään....
    Aika heikko esitysMiten sitten esität asiasi,jos haluat oikeasti loukata tai provosoida
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  2. #692
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Testi julkaistiin jo heinäkuussa saksan Motorradissa, Motorrad online kautta ostettavissa ja ladattavissa.
    Suomenkielisessä Motorradissa on suurin osa näistä käyttötestien loppuraporteista jätetty julkaisematta.
    Toivottavasti nyt tulee asiaan parannusta kun Mp-Maailma ja Motorrad yhdistyivät.
    Aivan, huomasin, että se artikkeli löytyy sieltä. Sivustolla olevat hyvät kuvat kertovat karua kieltään.
    Aika erikoinen veto suomenkielisessä versiossa jättää julkaisematta osaa käyttötesteistä. No, ehkei sitten ole haluttu tilaajia tai ostajia. Olisikohan ruåtsalaiset tehneet moisia päätöksiä...
    Veikkaan, että aika vähän menee kaupaksi uuttakaan suomalaista lehteä, jos siitä jätetään olennaista sisältöä pois tai rajoitetaan sen saatavuutta.
    Perin ikävää suomalaisten asiakkaiden kannalta.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  3. #693
    Nyt saa taas vapaasti kuka tahansa painaa mitä nappia tahansa .

    Ihan rehellisesti... Bemulla on monta kiinnostavaa laitetta, esim. juuri Gessu tai
    uusi 2015 versio R 1200 R:stä.

    Pohjilla kalvaa kuitenkin tuo eittämätön ja ainakin tähän saakka kohtalainen
    ristiriita toisiovoimansiirron osalta.

    Se,mikä niin monella on turhan usein kädessä, ei parane silmälasien väriä vaihtamalla....
    ja viimeisimmät tiedot "vesigessujen arpajaisten" suhteen ei oikeasti rohkaise merkkiin
    siirtymistä.

    Tilanne olisi ihan toinen, jos uusien ja käytettyjen hintataso liikkuisi luokassa 60-70%
    nykyisestä. Silloin voisi "hyväksyä" monia kalliita tai vaihtoehtoisesti työläitä "ominaisuuksia"
    ketjujen rasvaamisen vastapainona.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #694
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Pohjilla kalvaa kuitenkin tuo ...
    Ei missään tapauksessa kannata ostaa nyt, vaan odottaa vielä toiset parikymmentä vuotta ja miljoona kpl. Ehkä sinä aikana on saanut kerättyä riittävästi rohkeutta että voi tällaisen elämää järisyttävän peliliikkeen tehdä...
  5. #695
    ^ ja sinä aikana sitten alkaa jo kuume seuraavaa uutta mallia varten ja taas saa odottaa parikymmentä vuotta. tuleehan tuollainen tekniikka ainakin halvemmaksi jos ei muuta.

    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Tuo juttu on näköjään tarkoitettu vain lehden tilaajille. Sitä ei ole lainkaan irtonumeropainoksessa. Ilmeisesti kyseistä juttua ei myöskään voi ostaa erikseen (esim pdf-dokumenttina).
    näemmä tuo osio oli vain tilaajille.. toivottavasti noita testejä tulis enemmänkin julkaisuun. motorradia ei tullut paljon hankittua/tilattua, mutta nuo kestotestiti tuli kyllä luettua mielenkiinnolla aina..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #696
    Lainaa nipo kirjoitti Katso viesti
    Ei missään tapauksessa kannata ostaa nyt, vaan odottaa vielä toiset parikymmentä vuotta ja miljoona kpl. Ehkä sinä aikana on saanut kerättyä riittävästi rohkeutta että voi tällaisen elämää järisyttävän peliliikkeen tehdä...


    Itsekin keräsin sitä rohkeutta yli 20 vuotta ajellen muilla merkeillä.
    Nyt on 50000 huoletonta kilometriä Gessulla takana, foorumien juttujen perusteella
    olisi pitänyt mennä jo perän laakeri, bensamittarin anturiliuska ym.ym.

    Ehkä meikäläisellä on sitten kerrankin käynyt vaan hyvä tuuri
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  7. #697
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti


    ........... foorumien juttujen perusteella
    olisi pitänyt mennä jo perän laakeri, bensamittarin anturiliuska ym.ym.

    Ehkä meikäläisellä on sitten kerrankin käynyt vaan hyvä tuuri
    Minulla uutena ostettu n. 20tkm ajettu GS Adventure eikä siinä ole bensamittari toiminut koskaan kunnolla. Kun tankkaa täyteen niin mittari näyttää täyttä ja laskee puoliväliin asti ihan oikeassa tahdissa mutta jää siihen kunnes bensa loppuu. Olen tankannut 33 litran tankkiin 32 litraa bensaa ja ennen tankkausta mittari näytti puolta tankkia, range n. 350km jäljellä eikä varoitusvalo palanut. Tripillä joutuu laskemaan kilometrit ja 500km kohdilla on viimeistään tankattu, käy se niinkin. Filmit on vaihdettu ja jotain muutakin yritetty takuuaikana ja nyt kun takuu on ohi, ollaan huollossa kädet pystyssä "no can do" joten minkäs teet.

    Onko sitten sinulla ollut hyvää tuuria vai minulla huonoa?
  8. #698
    se liuska nyt toimii miten toimii. mulla heitti toimimasta, korjasin sytkärillä. toimii. sitten ei toiminut. muutaman viikon päästä alkoi toimia itsekseen. ja sitten muutaman päivän sisään heitti toimimasta. eli joku mystinen vika siinä on, välillä saa virtaa ja sitten taas ei. voisiko olla jossain muussa vika ku itse anturissa?

    kunhan trippi toimii, niin kaikki ok, eihän monissa pyörissä ole edes koko mittaria..

    mistäpä minä tiedän, kunhan heittelen ajatuksia..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #699
    Oma -07 Gessu on pelannut moitteettomasi 52 tkm. Vain perän stefa vaihdettu (takuuseen, olisi kustantanut 60 eur). Hemulin -05 Gessun mittarissa on jo yli 300 k ja tuolta löytyy yli 250 k ajettu Gessu, molemmat ajomäärään nähden kohtalaisen vähillä korjauksilla. Periä näistä -04-12 -mallin gessuista on mennyt vähilläkin kilometreillä. Tuo 1. mallin reikäperä näkyy olevan vähän arvaamaton kostruktio, voi mennä melko piankin, tai kestää lähes 200 tkm.

    Tuolla advriderin palstalla on juttua paitsi nimimerkin damytzeus gessusta, josta on vaihdelaatikko rempattu jo 4 kertaa ja perä kerran, myös muista vaihdelaatikkovikaisista. Eli vaihteistot ovat kyllä jonkin verran epätasaisempaa laatua kuin vanhemmissa, mutta uuden mallin reikäperä öljykylpyisine neulalaakereineen tuntuu olevan selvästi 1. sukupolven reikäperää lujempi. Amerikan mantereella ei lisäksi tuo asiakaspalvelu tunnu kovin sukkelalta, damytzeuksen pyörä on 70 omistusviikosta ollut reilut 22 viikkoa pajalla korjauksessa ja/tai osia odottamassa. Pitkät hermot kaverilla...

    Tuo uusi vesi-gessu herätti koeajoilla kovastikin omistamisen halua, mutta noiden jälkeen ei taida -15-vuosimallia vanhempaan ainakaan vaihtaa.

    Muutama vuosi taaksepäin muuten K1300GT:n kone koki Motorradin kestotestissä melkeinpä täystuhon.
    Viimeksi muokannut: mek; 26.01.2015 klo 07:45.
  10. #700
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti

    kunhan trippi toimii, niin kaikki ok, eihän monissa pyörissä ole edes koko mittaria..
    Ei ole ei, minullakin on harrastepelinä 350cm3 Jawa vuodelta -56 ilman bensamittaria, tosin siinä on bensahana ja hanassa varatankkiasento. Ei pääse menovesi täysin yllättäen loppumaan. Pikkujuttuja tuollaiset bensamittarit, harva odottaa sellaisen edes toimivan tuon hintaluokan (uutena varusteineen 25000€+) peleissä
  11. #701
    onhan tien varsilla koivun oksia, mittailee niillä jos tarvetta. sitä paitsi omani on maksanut muistaakseni uutena vain 24te, eikä 25..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #702
    Oman käyttötestin väliraportti 50 000 km jälkeen tulee tässä (R 1200 GS -09 Special Edition)

    Öljyt ja suodatin vaihdettu 10 kertaa
    Vaihteiston öljy 1 kerran
    Peräöljy 3 kertaa
    Ilmansuodatin 3 kertaa
    Sytytystulpat 1 kerran
    Laturin hihna uusittu 1 kerran
    Jarruneste sekä kytkimen "neste" vaihdettu 1 kerran
    Haarukan öljyt vaihdettu kerran, samalla kertaa öljytiivisteet "varmuuden vuoksi"
    Nyt on alla seitsemäs sarja renkaita. (nyt alla Continental TKC70)
    Ajovalopoltin on vaihdettu talvihuollossa joka talvi "varmuuden vuoksi"
    ja näin on aina ajokausi selvitty illman lamppujen vaihtoa.
    Led takavalo ja led vilkut ovat toimineet moitteetta ja olleet huoltovapaita niin kuin kuuluukin.
    ESA jousitus toiminut moitteetta ja sitä on ahkerasti käytetty = soratiet "loivahuippuinen vuoristo" asetuksella tapeilla seisten ajaen.
    Luistonesto toiminut moitteetta. Sorapätkät ajettu enduroasetuksella.
    Rengaspaineen valvonta/rengaspaineiden näyttö toiminut moitteetta.
    Pinnavanteita en ole huoltanut, takavanteessa on pientä heittoa jonka huomaa tasapainoituskoneessa.
    Ajossa en heittoa huomaa millään tavalla joten sillä ei ole käytännön merkitystä.
    Ajotietokoneen näytöt toimineet luotettavasti, samoin kaikki mittarit.
    Lämpökahvat toimineet moitteettomasti.

    Akku on edelleen alkuperäinen 05/2009 leimalla.
    Jarrupalat edessä ja takana edelleen alkuperäiset.

    Ajettu 99% yhden hengen kuormalla.
    Sorateitä / metsä-autoteitä noin 35%
    50 000 km keskikulutus 5,4 l/100 km
    Keskinopeus 71 km/h
    Öljynkulutus alle 10 000 km ajettuna 0,2 l/ 1000 km
    40 000 km jälkeen ei enää lisäystarvetta öljynvaihtovälillä.

    Testi jatkuu ja toivottavasti tämä poikkeuksellisen hyvä tuuri pyörän toimivuuden osalta myöskin.

    MP-Messuja ja kevättä odotellessa.
    GS terveisin J-P M
    Viimeksi muokannut: GSR600; 25.01.2015 klo 10:16.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  13. #703
    Onko tuo LC gessujen laatikko ongelma kovinkin yleinen, vai puhutaanko muutamasta yksilöstä pallon laajuisesti?

    Itse pyörähän on umpi magea.
  14. #704
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Onko tuo LC gessujen laatikko ongelma kovinkin yleinen, vai puhutaanko muutamasta yksilöstä pallon laajuisesti?

    Itse pyörähän on umpi magea.
    R 1200 GS / Adventure LC malli on ollut suomessakin eniten myydyin yli 125 cm3 moottoripyörä
    sekä 2013 että 2014.

    Määrät täällä ovat tosin pieniä verrattuna esim. Saksaan jossa R 1200 GS mallia myytiin 2014 vuonna yli 8000 kpl.
    Itse asiassa yhtä paljon kuin toiseksi, kolmanneksi ja neljänneksi sijoittuneita yhteensä.

    Tietoon ei ole tullut että suomessa olisi ollut kyseistä vaihteiston laakerivaurioita mutta toki se mahdollista on.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  15. #705
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    R 1200 GS / Adventure LC malli on ollut suomessakin eniten myydyin yli 125 cm3 moottoripyörä
    sekä 2013 että 2014.
    OHO, onko tosiaan näin?
    Ja vielä kahtena vuonna.
    Mistä löytyy tilastoa moisesta?
    Pekka
  16. #706
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Tietoon ei ole tullut että suomessa olisi ollut kyseistä vaihteiston laakerivaurioita mutta toki se mahdollista on.
    Onko mitään tietoa maailman tilanteesta ko asian tiimoilta? Suomen BMW tiedotus ja kotimaan pyörien vuosittaiset ajomäärät ovat usein samalla surkealla tasolla, joten niistä en hirveästi perustaisi.
  17. #707
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Oman käyttötestin väliraportti 50 000 km jälkeen tulee tässä (R 1200 GS -09 Special Edition)

    Pinnavanteita en ole huoltanut, takavanteessa on pientä heittoa jonka huomaa tasapainoituskoneessa.
    Ajossa en heittoa huomaa millään tavalla joten sillä ei ole käytännön merkitystä.
    GS terveisin J-P M
    Kiiros raportista.
    Lohduttavaa kuulla että jollakin toisellakin takapinnavanne heittää.
    Ja itellä tuossa 06.sessa se ekan sukupolven reikäperä. Nyt ajettu 65tkm. Mites sitä nyt sitte pitää seurata.....ravistella, käännellä ja kuunnella vai?
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  18. #708
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Akku on edelleen alkuperäinen 05/2009 leimalla.
    Jarrupalat edessä ja takana edelleen alkuperäiset.

    Öljynkulutus alle 10 000 km ajettuna 0,2 l/ 1000 km
    40 000 km jälkeen ei enää lisäystarvetta öljynvaihtovälillä.
    omassa akku mennyt vaihtoon nyt kerran, alkuperäinen välillä pyöritti laiskan oloisesti, mutta on se edelleen laiskan oloinen kun vertaa vaikkapa xx:ään, joka siihen verrattuna suorastaan räjähtää käyntiin, kun akku kunnossa.

    jarrupalat on hyllyssä valmiina, mutta yllättävän paljon niissä on vielä pintaa, vaikka vajaa 50 mullakin mittarissa, pitää talvella taas tarkistaa asia.

    aika paljon ollut tuo öljyn kulutus uutena, tuohan tekee jo 2 litraa normaalille öljynvaihtovälille. öljysilmän välihän on muistaakseni se puoli litraa.

    vanteita en ole sen kummemmin mittaillut, pyörivät vielä mukana toistaiseksi. en nyt niistä ole niin ressiä vetänyt, kaipa sen tuntee jos heittoa alkaa olla enemmän, eikä niillä enää pysty ajamaan.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #709
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    OHO, onko tosiaan näin?
    Ja vielä kahtena vuonna.
    Mistä löytyy tilastoa moisesta?
    ainakin 2013 eniten myyty yli 125cm3
    http://www.motouutiset.fi/fi/moottor...nti-kasvoi.htm

    suomi on sinänsä jännä maa, että yleensä/usein top 5 on jotain piikkejä ja niiden keskellä sitten on aina yksi yli 1000 kuutioinen, joka lyö itsensä läpi ylitse muiden. sama homma oli aikanaan kun 1600 gt/gtl tuli myyntiin ja aikanaan kun xx oli myynnissä, niin 4 piikkiä ja xx oli top 5.

    tuli tässä mieleen, et olisko tosiaan pitänyt sille vesigessulle aloittaa se oma ketju, menee nyt öljyt ja vedet sekaisin keskenään..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #710
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Kiiros raportista.
    Lohduttavaa kuulla että jollakin toisellakin takapinnavanne heittää.
    Ja itellä tuossa 06.sessa se ekan sukupolven reikäperä. Nyt ajettu 65tkm. Mites sitä nyt sitte pitää seurata.....ravistella, käännellä ja kuunnella vai?
    Kas vain, muutkin ovat kokeneet jotain tällaista. Oman 06 GSA:n takavanne oli siinä määrin soikea, että se jumputti selvästi ensin kaarteessa ja sitten suorallakin. Huollon kaveri sanoi, että täysin suoraksi sitä ei saanut, mutta jumputus loppui. Kilometrejä on mittarissa vasta 30000.

    Osaako joku muuten sanoa, että tuleeko huggerin asennuksen yhteydessä peräöljy ulos. Saamani hugger laitetaan perän vanteen puolelle, jolloin pitää avata 3 perän ruuvia. Kuvaa en löytänyt, mutta sovitin huggeria ja ruuvit sopivat noihin sisempiin. Hugger on suunnilleen samanlainen kuin tuon ketjun alaosassa olevissa kuvissa: http://forums.pelicanparts.com/bmw-r...0s-hugger.html
  21. #711
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    OHO, onko tosiaan näin?
    Ja vielä kahtena vuonna.
    Mistä löytyy tilastoa moisesta?
    Moottoripyörien ensirekisteröinti suomessa 2013 yli 125cm3

    1. BMW R 1200 GS
    2. Yamaha FJR 1300
    3. BMW K 1600 GT/GTL
    4. Honda CB 500 F / CB 500 X / CBR 500 R
    5. BMW F 800 GT
    6. Harley-Davidson Xl 1200
    7. KTM 1190 Adventure/R
    8. KTM 690 Enduro / SMC
    9. Kawasaki Z800
    10. Kawasaki ER6N/F

    2014 tilasto näyttää tältä (kaikki kokoluokat)

    1. Yamaha WR125R/X
    2. KTM 125 Duke
    3. BMW R1200GS Adventure
    4. Yamaha MT09
    5. BMW R1200GS
    6. Yamaha MT07
    7. BMW R1200RT
    8. KTM 690 Enduro/SMC/R
    9. Honda CBR125R
    10. Yamaha WR250
    11. KTM 1290 Superduke R & Yamaha YZF-R125
    12. Huatian HT150T-15
    13. Yamaha FJR1300
    14. KTM 125EXC
    15. KTM 1190 Adventure /R
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  22. #712
    Tuossa joku sanoi että kaikki neljä Myydyintä on sama kone. Esim ninet ei ole vesikone vaan se edellinen malli.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  23. #713
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Tuossa joku sanoi että kaikki neljä Myydyintä on sama kone. Esim ninet ei ole vesikone vaan se edellinen malli.
    Näin se tuolla aiemmin oli ainakin minun kertomana:

    2014 vuonna BMW:n kolme eniten myydyintä mallia maailmanlaajuisesti olivat kaikki kyseisellä vesiboxerilla varustettuja.
    1. R 1200 GS
    2. R 1200 GS Adventure
    3. R 1200 RT
    4. R 1200 NineT (ilma/öljy)
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  24. #714
    Mää ostin äsken VHS viteot, niistä on kuulema lastentaudit ny lähteny..
    Tietääkö kukaan mistä sais siihen uusimmat leffat ku en oo löytäny mistään ?
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  25. #715
    Lainaa Kassu2 kirjoitti Katso viesti
    Mää ostin äsken VHS viteot, niistä on kuulema lastentaudit ny lähteny..
    Tietääkö kukaan mistä sais siihen uusimmat leffat ku en oo löytäny mistään ?
    Pari kolme kesää sitten käytiin ilomantsin seolla vai oliko se neste, siellä taisi olla vessan käytävällä vuokrahylly, jossa oli vhs:t seisomassa. Hieman toki oli pölyä päällä. Toki sorateitä sielläpäin löytyy, niin voi käydä kasettia vaihtamassa vaikka joka viikko.

    Tuota takavannetta mietin, löysääkö ne pinnat hiljalleen tärinässä vai mikä sen vääntää kieroon? Tuntuu vaan että kyllähän niiden pitäisi pysyä suorassa, osalla ilmeisesti vääntynyt vaikka enimmäkseen pikitietä ajellut..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  26. #716
    Lainaa Lonely Lynx kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku muuten sanoa, että tuleeko huggerin asennuksen yhteydessä peräöljy ulos. Saamani hugger laitetaan perän vanteen puolelle, jolloin pitää avata 3 perän ruuvia. Kuvaa en löytänyt, mutta sovitin huggeria ja ruuvit sopivat noihin sisempiin. Hugger on suunnilleen samanlainen kuin tuon ketjun alaosassa olevissa kuvissa: http://forums.pelicanparts.com/bmw-r...0s-hugger.html
    Ei tule öljyt ulos. Viikko sitten asensin huggerin mutta otin pois kun piikit raapi huggeria. Tarkkana saa olla ettei torxi lipsu.
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  27. #717
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Pari kolme kesää sitten käytiin ilomantsin seolla vai oliko se neste, siellä taisi olla vessan käytävällä vuokrahylly, jossa oli vhs:t seisomassa. Hieman toki oli pölyä päällä. Toki sorateitä sielläpäin löytyy, niin voi käydä kasettia vaihtamassa vaikka joka viikko.

    Tuota takavannetta mietin, löysääkö ne pinnat hiljalleen tärinässä vai mikä sen vääntää kieroon? Tuntuu vaan että kyllähän niiden pitäisi pysyä suorassa, osalla ilmeisesti vääntynyt vaikka enimmäkseen pikitietä ajellut..?
    Yleensä heitto on hyvin vähäistä jolla ei ole käytännön merkitystä.
    iaj on omastaan saanut heitot pois mutta jos oikein ymmärsin niin tunteja siihen kyllä tuhraantuu melkoisesti.
    Ja vaatii tietysti ammattitaitoa.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  28. #718
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    Yleensä heitto on hyvin vähäistä jolla ei ole käytännön merkitystä.
    iaj on omastaan saanut heitot pois mutta jos oikein ymmärsin niin tunteja siihen kyllä tuhraantuu melkoisesti.
    Ja vaatii tietysti ammattitaitoa.
    Ei siihen sen jälkeen enää tunteja mene kun hoksaa miten homma toimii ;)

    Mutta, noita pinnojahan pitää kiristellä ja tuossa kiristämisessä nuo ongelmat useimmiten tapahtuu ja syypäänä saattaa olla se, että kiristetään (liikaa) sitä mikä _tuntuu_ löysältä kun oikeasti se säädettävä pinna onkin ihan toinen ja jota pitääkin kiristää/löysätä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  29. #719
    Lainaa Kassu2 kirjoitti Katso viesti
    Mää ostin äsken VHS viteot, niistä on kuulema lastentaudit ny lähteny..
    Tietääkö kukaan mistä sais siihen uusimmat leffat ku en oo löytäny mistään ?
    Hyvä heitto.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  30.  
  31. #720
    Lainaa Kassu2 kirjoitti Katso viesti
    Mää ostin äsken VHS viteot, niistä on kuulema lastentaudit ny lähteny..
    Tietääkö kukaan mistä sais siihen uusimmat leffat ku en oo löytäny mistään ?
    Aivan huippuheitto!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Sivu: 24 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen