Sivu: 68 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2011:stä 2040:een 2679:sta
  1. #2011
    31.29 egee olis rokkiautossa iridiumit kotiin tuotuna
    normit on 45 egee kun jostain syystä postit on yli 20€
    zzr1400
  2. #2012
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Sytytystulppiakin myydään piraattiversioina, NGK:lla on/oli joku ohjekin nettisivuillaan miten kannattaa tulppia tutkia. Että ne ihan halvimmat ei välttämättä ole laatukamaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #2013
    CKCF:läiset vannoo iridiumien nimeen. Ei pitäis niiden pimentyä niin herkästi kastumisen takia.

    Ei ollu raamatussakaan mitään kilometripohjaista mainintaa vaihtovälistä, mainitaan vaan että vaihdettava "if necessary"...että sit kun näyttää silmään huonolta niin vaihtoon.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  4. #2014
    Käynnistyy hiukan heikosti kylmällä ilmalla, ajattelin et jos auttais kun vaihtaa tulpat. Akku on kunnossa, viime vuonna ostettu.
    ZZR1400
  5. #2015
    Koska viimeksi tarkastettu venttiilien välykset? Se vois olla yks syypää moiseen...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  6. #2016
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Koska viimeksi tarkastettu venttiilien välykset? Se vois olla yks syypää moiseen...
    Viime vuoden keväällä on katottu. On se aina käyntiin lähtenyt, mutta ekat parikymmentä sekuntia käy huonosti ryyppy pohjassa, sitten vasta alkaa kierrokset nousemaan.
    ZZR1400
  7. #2017
    Jees, katto nynne tulpat (ja tulpanhatutkin) ensin ja jos ei sillä tokene niin ehkä itse asemassasi rupeisin katteleen seuraavaksi sinne kaasutin puolelle.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  8. #2018
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Jees, katto nynne tulpat (ja tulpanhatutkin) ensin ja jos ei sillä tokene niin ehkä itse asemassasi rupeisin katteleen seuraavaksi sinne kaasutin puolelle.
    Kaasarit putsattu 2012, mopo on ollu sellanen huono kylmäkäynnistyjä jo vuosia. Akun vaihto auttoi hieman, ja (vika) ei haittaa, kesällä käynnistyy ihan normaalisti. PS. noita iridium tulppia saa Motonetistä, joku 15egeä.
    ZZR1400
  9. #2019
    Ohjekirjassa lukee että voi laittaa myös "kuumemmat tulpat" NGK CR8EK nopeamman lämmityksen saamiseksi, mutta normaaliajossa ja normaalilämpötiloissa suositellaan NGK CR9EK

    Tosiaan, missään ei lue milloin olisi aika vaihtaa. Ehkä se on nyt sitten. Mites noi tulpanhatut, onko ne jotain merkkikohtaisia jos niitä pitää vaihtaa, vai pitääkö ostaa joku johtosarja samantien?
    ZZR1400
  10. #2020
    Joskus kun mulla oli vene, niin siinä käytin AC-delcon tulppia kun ne oli paljon parempia verrattuna NGK. Kipinän näki päivänvalossakin kun korjaili moottoria. Mahtaisko niiltä löytyä vastaavaa tulppaa kuin tuo NGK CR9EK?

    lisäys: hmm.. menee turhan hankalaksi, laitan noi ihan tavalliset tulpat siihen.
    Viimeksi muokannut: Peking; 07.04.2015 klo 00:01.
    ZZR1400
  11. #2021
    Onkos se sulla ihan ulkosäilytyksessä ja seisooko viikon pari? Jos näin, niin luulen että on sitten jotakuinkin normia käytöstä. Jokainen pyörä on kuitenkin oma yksilönsä ja hiukan eroja löytyy käytösessä.

    Voishan tuossa olla se että ryyppy jäis karvan vaille täys-asennosta, jonkun vaijerin säädön tms. takia. Tää nyt ihan omaa harhaista spekulointi....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  12. #2022
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Onkos se sulla ihan ulkosäilytyksessä ja seisooko viikon pari? Jos näin, niin luulen että on sitten jotakuinkin normia käytöstä. Jokainen pyörä on kuitenkin oma yksilönsä ja hiukan eroja löytyy käytösessä.

    Voishan tuossa olla se että ryyppy jäis karvan vaille täys-asennosta, jonkun vaijerin säädön tms. takia. Tää nyt ihan omaa harhaista spekulointi....
    Juurikin näin, jos se on seissy paikoillaan pari viikkoa pihalla niin sitten on vaikeampi saada käyntiin. Tulpat on kuitenkin varmaan alkuperäiset, joten vaihdan ne varmuudeksi. Toisaalta toi ryyppykin vaatii täys asennon, sitten kun ottaa kierroksia niin sen voi laskea. Siinä on semmonen oma käynnistymis rutiini tullut. Kaasukahvaan ei voi koskea ennenkuin se "herää" sen 20 sekuntia vaivalloisesti röpsöttää, muuten sammuu. Lämpöisellä ilmalla kun ajelee joka päivä, ei ongelmia ole ollut kännistymisen suhteen.
    ZZR1400
  13. #2023
    katoppa ne tulpanhatut kanssa iteläni oli yks kunnossa hävityksen kauhistus ja toinen menossa siihen tilaan. suoja murtuu sieltä ihan tyvestä missä on 90asteen kulma
    zzr1400
  14. #2024
    Lainaa Ripley kirjoitti Katso viesti
    Pinnavanteet tuli Saksasta sellaisesta pajasta, joka tekee ZRX:lle muokkauspakettia, jolla siitä saa Z1:n eli ysikawan näköisen (ainakin jonkun mielestä...)
    Kuvia löytyy kun klikkaat allekirjoitukseni linkkiä.
    Ai niin, alkuperäiset vanteet ovat vielä myynnissä: https://www.huuto.net/kohteet/kawasa...i-hv/355488886
    Tästä varavanteet Rexiin todella halvalla!
    Vanteet myyty! Ja tämä on se "ZRX-in-the-style-of-Z1"-paja Saksanmaalla: http://rf-biketech.com/ Sieltä kun klikkailet "Umbauten" - "Bilderkatalog ZRX-Modelle" niin alkaa löytyä inspiraation lähdettä, ja pinnavanteita.
    ZZR 1200
  15. #2025
    Paljonko muuten pitää venttiilin välysten olla? Osaan venoista edes kympin liuska mene, taitaa edellisestä säädöstä olla aikaa. Pyörä kuitenki toiminu moitteetta.
    Viimeksi muokannut: maunu05; 07.04.2015 klo 22:53.
  16. #2026
    Lainaa maunu05 kirjoitti Katso viesti
    Paljonko muuten pitää venttiilin välysten olla? Osaan venoista edes kympin liuska mene, taitaa edellisestä säädöstä olla aikaa. Pyörä kuitenki toiminu moitteetta.
    imu 0,13-0,19

    pako 0,18-0,24
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  17. #2027
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Siinä on semmonen oma käynnistymis rutiini tullut. Kaasukahvaan ei voi koskea ennenkuin se "herää" sen 20 sekuntia vaivalloisesti röpsöttää, muuten sammuu. Lämpöisellä ilmalla kun ajelee joka päivä, ei ongelmia ole ollut kännistymisen suhteen.
    Onko tuossa nyt mitään erikoista? Täsmälleen samaa teki mun ex XJ600 ja täsmälleen saaa tekee nykynen RF900. Kaasarikoneista siis kysymys.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  18. #2028
    Omassa ngk cr8ek ja toimii hyvin.

    Kun synkronoin kaasarit tein sen ensin tyhjäkäynnillä ja käynti tasaantui.
    Tämän jälkeen tein sen 4000 rpm kohdalla sillä tuloksella että kone käy epätasaisemmin tyhjäkäynnillä mutta mielummin silloin kuin tasakaasua ajaessa matkanopeutta
  19. #2029
    Pienen muutoksen jälkeen kavi zrx uudestaan säädätyksessä - rapiat 131hp takapyörältä Laskennallinen koneteho menee yli 140hp , vääntö pysyi samoissa 130nm lukemissa.
    Mopoton , barracuda 397hemi
  20. #2030
    tulipahan tänään kokeiltua tuota vesi dippausta vai mitä lienee onkaan nimeltään.
    https://www.youtube.com/watch?v=pKuXyeAGzEU

    eli tästä lähdettiin liikkeelle


    ja todetiin että jotain sontaa oli jäänyt pleksiin


    no hiomapaperia käteen ja hinkaamaan uutta yritystä varten ja siihenkin jä joku läikkä mutta sai luvan kelvata.
    https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hp...92&oe=55AEE9F1

    sitten viellä lakkaa päälle on kuvassa viellä märkää kun just olin suihkinut ja piti kotiin lähteä. huomenna sitten selviää mitä sieltä tuli.
    zzr1400
  21. #2031
    Hiano!

    Kovaa ajoa nyt.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  22. #2032
    nyt se on paikallaan.
    zzr1400
  23. #2033
    onkos tänä kesänä rexi kahvit jossain viime vuonna jäi välistä?
    zzr1400
  24. #2034
    Vaihtelin tuossa ketjuja ja rattaita niin huomasin, että takakiekko oli 48 piikkinen kun vakiona 45. Tuleekohan nyt kova pettymys? Kuinka paljon vaikuttaa kolme piikkiä takakiekossa? Tietty voi hommata pienemmän etukiekon jos tuntuu lussulta.
  25. #2035
    Lainaa maunu05 kirjoitti Katso viesti
    Vaihtelin tuossa ketjuja ja rattaita niin huomasin, että takakiekko oli 48 piikkinen kun vakiona 45. Tuleekohan nyt kova pettymys? Kuinka paljon vaikuttaa kolme piikkiä takakiekossa? Tietty voi hommata pienemmän etukiekon jos tuntuu lussulta.
    pettymys tulee jos tavoitteena suurempi huippunopeus. Mutta suuremmalla takarattaalla kiihtyvyys paranee.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  26. #2036
    Pitäisi tehdä 24tkm huolto ja ensin öljyn ja putsarin vaihto. Mitä öljyä laittaisi? Jossain aiemmin siitä oli juttua, mutta tän tabletin kanssa ei oikein noin hakutoiminnot toimi.Ohjekirjassa on ne luokitukset joiden mukaan voi tietty hankkia, mutta mieluummin ottaisi hyväksi testatun öljyn.
  27. #2037
    motulin 5100 10w30 oon omalle syöttäny. en tiiä onko oikeeta vai ei mutta sillä se on jo 50tkm toiminu
    zzr1400
  28. #2038
    Kiitokset tiedosta. Heti perään toinen kysymys: viikonlopun keleillä kone kävi melko viileenä, neula nousi ajon aikana mittarissa vain vähän, tyhjäkäynnillä selvästi enemmän. Laitanko pahvia syylärin eteen? Rexi on siis ässä, jonka viikko sitten hankin. Ei ole näistä vesivehkeistä kokemuksia, milläs sen saa lämpösemmäksi muuten kuin odottelemalla kesäkelejä?
  29. #2039
    taitaa kesäkelien odottamin olla ainut vaihto ehto. mulla ei oo lämpömittaria niin en tiiä missä omat lämmöt heiluu. viileällä kelillä saa kyllä aika pitkään liikenne valoissa jurnuttaa että flekti pyörähtää.
    zzr1400
  30.  
  31. #2040
    Ketjun rasvausta ja öljynvaihtoa yritin bilteman pukeilta alkaa tekemään, niin eihän ne pukit osu millään kohilleen. Onkos joku saanut niitä bilteman pukkeja toimimaan? Taidan pultata koukun kattoon ja nostaa tunnilla takahaarukan alta.
Sivu: 68 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078 ... ViimeinenViimeinen