Sivu: 18 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 2679:sta
  1. #511
    Jopas on komia Lappiksen mopo! Erittäin onnistunut evoluutio taas, hattua nostan.
    Alko tehä mieli jatkaa omankin Rexin modistusta...

    e: panovihre holopainen



    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  2. #512
    Venttiilien säätöön löytyy sitten paloja 2,5 satkun välein Sumekolta.
    Niillä saa välykset tarkasti säädettyä.
    Koneen käynti muuttui paljon tasaisemmaksi ja tyhjäkäynti nousi säädön jälkeen.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  3. #513
    Tein tänään pienen koeajolenkin kokeillakseni onko Yoshimuran vaimennin muuttanut muuta kuin äänen. Edellisestä ajokerrasta vakiovaimentimella on kuitenkin kulunut senverran aikaa, että en ole varma oliko tuntemukset oikeita. Pyörä tuntui hiukan kierrosherkemmältä, mutta epäröi lähdössä jossain 4000 kierroksen kohdalla. Toinen ei toivottu ilmiö oli pauke moottorijarrutuksessa. Kuuluvatko nämä asiaan? Mitä sanovat näiden vastaavien vaimentimien kanssa puuhailleet.
    Meininki on viedä pyörä seosten säätöön kohtapuoliin.
  4. #514
    Ootko Jyry niitä emissio block off plates: ja ajatellut. Muzzys.com myy edukkaasti ja Vianor tuo Suomeen Järvenpäässä.
    Ne vähentää/ poistaa tuota paukkumista, kun lyö kaasun kiinni tai vähentää kaasua.
    Saat muutenkin siistimmäksi tankin alta konehuonetta.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  5. #515
    Terveisiä mutkapätkiltä!

  6. #516
    Kausi korkattu... #itun kylmää.
  7. #517
    Kävin viime viikonloppuna Lempäälässä ekalla lenkillä. Siihähän tuo kulki kuin aina ennenkin, eli AIVAN riittävästi!
    Uudet kytkinlevyt ottaa mukavan napsakasti, ja uudet nesteet keuloilla toimii ok, ainakin näin koleilla.
    Vakiopyörästä mun ZetaReX on jo aika kaukana: kahvanlämppärien lisäksi on nyt asennettu teräspunosjarruletkut...
    Huima tsopperi!

    Jyry: edellisessä pyörässäni pakoputket jyskyivät aivan julmetusti moottorijarrutuksella - eivätkä muuten TODELLAKAAN
    olleet mitkään vakioputket. Ehkä muistatkin. Kaasu kiinni ja pienempää pesään niin ryski kunnolla. Mutta se oli vaan hauskaa!
    ZZR 1200
  8. #518
    Kukahan tekis, Suomessa vastaavan tasoisen syylärin..

    http://zrxoa.org/forums/showthread.php?t=168148

  9. #519
    Varmaan ois paras pistää tilaukseen sieltä ZRXOAn sivuilta.

    Jäähdytinhuolto Kinanen Malmilla EHKÄ voi auttaa. Niillähän on raakakennoa vaikka millaista ja minkä paksuista.
    Hintaa en uskalla edes arvailla.

    Miksi tuo, miksei paremmin jäähdyttävää kaarevaa isompaa mallia jostain ZX7 tms moposta?

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #520
    Voisko Jari kysellä,naapurin pojalta vähän hintoja.
  11. #521
    Olisi ylimääräiset ZZR1100:n nokat, joilla sais voimaa
    hieman lisää...
  12. #522
    Tämmönen juttu: ZRX 1100 -98 ajettu tasan 50 tkm.
    Koneesta kuului kovaa kalketta kylmänä ja vähän pienempää kalketta
    kuumana. Äänen pystyi helposti paikallistamaan jakoketjuun, kun vasemmalta puolelta sylintereitten vierestä ääni kuului. Otin auki
    jakoketjun kiristimen ja huomasin, että jousi on vähän "mutkainen".
    Oli siis varmastikin löystynyt. painoin kiritimen "kiinni asentoon" ja ruuvasin sen takaisin paikoilleen. Sitten heitin n. 10 km:n lenkin ja
    ruuvasin kiristimen taas auki. Painoin yhden pykälän kirstimen jalkaa
    aukipäin ja tuikkasin sen taas kiinni. Kalina loppui ja ääni pieneni huomattavasti. Jäljelle jäi pieni helinä. Samanlaisen äänen muuten tunnistin uudessa Yamaha XJR 1300:ssa, kun kävin koeajolla.

    Kysyisin nyt vaan, että pitäisikö jakoketju vaihtaa vai antaako sen vähän helistellä?
  13. #523
    Kiitti ohjeista. Mitäs luulet tuon mun oman virityksen aiheuttavan.
    Nimittäin nythän se on pykälää kireämmällä. Täytyy vissiin irroittaa
    koko kiristin ja sitten kasata se niiden prikkojen kanssa uudelleen?
    Hommahan nyt ei ole kovin iso.
  14. #524
    Nonii, tuli hommattua ZRX 1100 vm. -00, ajettu 39tkm.

    Mulla ois vaan ketjunvaihto edessä kun ne on selvästi tullu tiensä päähän. Minkäs merkkiset ketjut on noin niinku kokemuksen puolesta osottautunu hyviks tässä pyörässä ja mistäs sais halvimmalla. Oon katellu Stormin ja Allrightin katalogit läpi ja niillä ois tarjota DID:ä tai RK:ta. Lueskelein tossa vähän keskusteluja ketjuista, nii porukka ilmeisesti kallistuu enemmän ton DID:N (Allrightista ketjut + rattaat 221e) puoleen mutta kertokaas alottelijalle mitä mieltä ootte.

    Ja kannattasko lähtee ihan rohkeesti ite vaihtaa vaikka hirveetä kokemusta ei pajalta oo vai antaa sitte liikkeen tehä. Liike vissii meinaa vaan velottaa tosta vaihdosta jotain 50 - 100e...



    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  15. #525
    Morjestapäivää

    Raportintynkää aiheesta nokka-akselien rupisuus...
    Tuli talven aikana tarkastettua nokat, löytyi yksi pieni rösö 4-sylinterin imunokasta. Vastaavassa keinuvivussa ei jälkeäkään. Siinä sitten asiaa pohdin ja lopulta päätin antaa olla, vaurio on melko mitätön ainakin tässä vaiheessa. Takaisin kasaan vaan.

    Takuuta olisi vielä toukokuun loppuun, tulikohan tehtyä oikea ratkaisu? Mietin vaan sitä, että jos saan takuusta uuden nokan (ei välttämättä edes onnistu noin vähäisellä vauriolla?) ja se onkin sitten enemmän reikäjuustomateriaalia, onkos sitten kivaa.

    EDITTIÄ tää on siis 13800km ajettu 2006 malli.*





  16. #526
    Ei - kyllä se kiristimen jalka olis siis ihan kiinni tuossa kiristinosassa.
    Minä tässä vähän epäselvästi kirjoittelen. Laitoinkin jo tuonne toiselle puolelle sinulle viestiä. Tuota mopon heijaamista en kyllä ole oivaltanut tehdä.

    Tänään ilmeni uusi huoli, kun bensatankin ylivuotoputkesta
    alkoi valuttamaan polttoainetta - pikkuhiljaa liritteli alle.
    Aavistelen, että putki on katkennut tankin sisällä. Korjaaminen ei taida olla kovin helppoa. Toistaiseksi menee sillä, että tulppasin letkun umpeen. Täytyy vaan tankata vähän vähemmän ja varovaisemmin
  17. #527
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 20 2008,10:15) kirjoitti
    Tässä yön mietittyäni tuli mieleen eräs pikku seikka,muistanko
    oikein että tuolla jousen sisällä pitää olla puikko joka pitää
    sen kuosissa,jos sulla en se mutkilla kuten sanoit,niin syy siihen
    on varmaan tuon puikon puute,vai pettääkö taas kerran muisti,
    ne joilla ko: säätö ollut lähiaikoina auki korjannee tämän kirjoitukseni.[/QUOTE]
    Joo on siellä puikko, mutta jousi on molemmista päistään vajaan sentin matkalta vinkurallaan. Ei noita jousia taida saada erikseen, muistaakseni ZR 7:aan maksoi kiristin Sumekolla 79,- eeroa.

    Jos muuten joku kaipaa kiristintä ZR 7:aan (sopii muihinkin malleihin), niin minulta saa halavalla.
  18. #528
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 16 2008,21:06) kirjoitti
    Lainaa (teke67 @ Huhti. 16 2008,19:02) kirjoitti
    Olisi ylimääräiset ZZR1100:n nokat, joilla sais voimaa
    hieman lisää...
    Mulla on jäänyt vähän epäselväksi tämä nokkien vaihto,lähinnä joutuuko sytytyspuolelle tekemään muutoksia,ajoitus ennakot ym....
    voisiko joku vähän valistaa tyhmää,sillä eihän tälläista aukkoa
    tiedoissa saa olla...vai saako
    jos siihen haluaa zetorin verran voimaa ja kierrosherkkyyttä ynnä yläkierrostehoa, niin koko kansi ja kaasarit pitäisi vaihtaa, myös männät. pelkillä nokkien vaihdolla ei juuri mitään hyvää saa aikaiseksi. alavääntö heikkenee eikä voimaa ole ylhäälläkään vaikka kiertääkin kuormittamattomana hyvin. syttypuolesta en taas osaa sanoa. zetorissa on kuitenkin n. parituhatta rundia enemmän kiertävä motti.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #529
    ihan hiljaa pöriöiden on menty kärryllä koirien kanssa. kovin paljoa yli satkun ei ole vielä uskallettu ajaa motarillakaan. tänään oli niin kylmä ilma, ettei oikein huvittanut lähteä ajelemaankaan. kuskista niin väliä, mutta tuo kesämopo sirkiö ei niin kai tykkää kylmästä, niin kuin ei oikein mikään kesäprätkä. syö myös bensaa huomattavasti enemmän kylmällä ilmalla kun lämpötila-anturi rikastaa seosta.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #530
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 22 2008,07:58) kirjoitti
    Lainaa (lappis @ Huhti. 15 2008,22:04) kirjoitti
    Voisko Jari kysellä,naapurin pojalta vähän hintoja.
    Saitko YV:een jonka sulle pistin,tuntuu kun nuo privat ei aina menisi
    perille.
    Moro,

    YV:eet tuli perille,syyläri korjattu katsotaan talvella uusiks...
  21. #531
    Mikä on helpoin tapa ottaa etutelarin stefa irti, varsinkaan jos ei halua ottaa ohjureita irti putkista?
    Kaikki muut hilut on jo irti.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  22. #532
    Onko joku ottanut tällä tavalla?
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  23. #533
    Läks sitten kortti sunnuntaina. 102 km/h viidenkympin alueella.
    Menin siinä pentele ohittamaan siviilipoliisipartion, kun köröttelivät
    jonkun hemmetin mönkkärin takana. Sanoivat, että vähintään
    3 kk. Täytyy kattoo mitä domari sanoo. Meizin säkää taas oikein
    parhaalla tavalla.
  24. #534
    ^Voi perskules! Taisi sitten jäädä ZRX-kokoontuminen sulta käymättä. Eipä tuossa voi kun kirota pari kertaa ja jatkaa jalan.

    Jokos me muuten ollaan sovittu ZRX-miitingin aika ja paikka?
    2005 se oli Janakkalassa,
    2006 Korppoossa,
    2007 Somerolla, ja vähän muuallakin.
    Entä 2008? Rautalammilla? *
    ZZR 1200
  25. #535
    Morjensta rexi porukoille!
    Olisiko kellään myydä 1200:n pakoputken alkukäyriä mulle?Kromiset olisi hakusessa.Tilasin tossa HP:n pöntön ja eihän se pe...e mennyt
    tohon alkukäyrään ja nyt tarvisin toiset käyrät että saisin sen pöntön mahtumaan siihen.Mahtuuko 1100:n käyrät tohon 1200.n?
    Rietzllä näyttäis olevan sellanen,mutta se on vain musta ja haluaisin kromatun niin kuin se on alkuperäisenäkin.
    Se kokoontuminen kiinnostaa jos vain työt antaa periksi,kun viimevuonna jäi ne käymättä.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  26. #536
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 24 2008,15:37) kirjoitti
    Jokos me muuten ollaan sovittu ZRX-miitingin aika ja paikka?
    2005 se oli Janakkalassa,
    2006 Korppoossa,
    2007 Somerolla, ja vähän muuallakin.
    Entä 2008? Rautalammilla? *
    Rautalampi(kin) käy hyvin , mielellään ei 17-18.5, kun pitäs olla silloin töissä.
    Ëli paas järkäten kokoontuminen, hopihopi
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  27. #537
    Lainaa (jarijii @ Huhti. 30 2008,19:04) kirjoitti
    Lainaa (Ripley @ Huhti. 24 2008,15:37) kirjoitti
    ^Voi perskules! Taisi sitten jäädä ZRX-kokoontuminen sulta käymättä. Eipä tuossa voi kun kirota pari kertaa ja jatkaa jalan.

    Jokos me muuten ollaan sovittu ZRX-miitingin aika ja paikka?
    2005 se oli Janakkalassa,
    2006 Korppoossa,
    2007 Somerolla, ja vähän muuallakin.
    Entä 2008? Rautalammilla? *
    Ei pysty ei kykene.
    Selkä kipee,vai ??
    Wapun kunniaksi http://www.youtube.com/watch?v=eUh6T...eature=related *
  28. #538
    Miittiki paikasta vielä.Mitä mieltä olette Vehoniemestä?Se olisi aika hieno paikka,mutta onko liian lähellä??
    Sain muuten sen HP:n pöntön sopimaan kun vain malttoi raiskata alkukäyrää.Katti ja 4cm putkea pois niin avot ja sopi kuin olisi siinä ollut aina.Tosi siistiä työnjälkekeä se pönttö,eikä ollut mielestäni kallis.Kuluineen kaikkineen vähän päälle 300egeä.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  29. #539
    Käy,

    Tämä on siis Hämeenlinnan yläpuolella?

    Vaan päivämäärät lukkoon ja koneet käyntiin.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  30.  
  31. #540
    Jos nyt kuitenkin tavattas ennen heinäkuuta, kun se Parola aukee vasta silloin.
    Eli kyllä Vehoniemi on ihan ok paikka.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
Sivu: 18 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen