Kuulemma eka!
Kilvetön RSV4 RR Race packillä tilattu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kilvellinen Tuono V4 saa mennä..![]()
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Siirrätkö aftermarket-palikoita uuteen vai menikö nollahyvityksellä kaupan lattialle
![]()
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Olihan noi uudet pyörät hienoja. Mut jos on samppanja miehen maku ja kalja miehen lompakko niin minkäs teet... Oisin kyllä ostanut Apriliankin jos ois pinkka kunnossa
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Tuota en ajatellut...Mutta tuossa tuli mietittyä sitä äänimaailmaa kun tuota pyörää katsoi se V-4 ääni![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Aika paljon näytti olevan pieniä muutoksia tehty katteisiin, öljypohjaan tms pieniin yksityiskohtiin. Tykkään myös uusista grafiikoista. Todella houkutteleva paketti kaikenkaikkiaan.
Pitäs varmaan kohta alkaa tilailemaan kuituja uuteen pyörään. Mitäs muut ovat laitelleet ja kokemuksia? Itse olen varmaan päätymässä CRC-kuituihin.
Dominon XM2 pikakaasunkin ajattelin hommata.
http://www.reactiveparts.com/aprilia...tpad-770-p.asp
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Sebimoton, www.sebimoto.cz, tavarat näyttää myös aika asiallisen laatuisilta.
Firma on aika lähellä Brnon rataa, jos siellä päin sattuu liikkumaan.
Sinne voi varmaan ottaa sähköpostilla yhteyttä ja kysyä löytyykö niiltä jo näitä uuden rsv:n kuituosia
(en ole just nyt käynyt niiden verkkosivulla).
Racefoxxilta tuli stompgripmattoa ja osui mainoslehtykäisessä silmään:
http://www.racefoxx.com/Aprilia-RSV4...-MY-2010-onwds
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Ei ole vielä tihkunut videota uudesta 2015 RSV4:sta tosi toimessa WSBK:ta lukuunottamatta. Olisiko tässä BMW kanssa kisaamassa?!
http://youtu.be/YvSWlNJCAEs
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Ennen kauden varsinaista alkua musiikkia korville..
http://youtu.be/UHbXsHIB_XU
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Kyllä noi äänet on![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
CRC:n katteita voi suositella. Ovat kevyet, vahvikkeet kiinnityskohdissa jne. Kannattaa speksata suoraan dzuz kiinnikkeillä, niin ei mene hermo. Penkki on ihan ok, mutta oma takamus vaatii ainakin siihen vähän lisäpalikan liimailua, tosin perseitä on yhtä paljon erilaisia kuin penkkejäkin.
Jos noista jotain miinuspuolta pitää hakea, niin ovat sen verran ohkasta tavaraa, että kaatokestäävyys ei ole tosiaan parhaasta päästä. En jaksanut edes laskea, kuinka moneen osaan R1:n crc etukate meni viime kesänä parin voltin seurauksena![]()
Kiitos palautteesta suizaki!![]()
Ex Kawasaki Z1000 -10
Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
Onko kukaan laittanut Power Commander V vaikka olisi jo race ecu? Alkoi kiinnostamaan asia kun halvalla saisiPC V:n mutta alkoi mietityttämään onko ko. härpäkkeestä mitään apua race ecun kanssa, lisäksi olen siinä luulossa että RSV4:n ecu säätää polttoainesyöttöä lämpötilan ym. vallitsevien olosuhteiden mukaan ja PC V toimii juuri niiden olosuhteiden mukaan mitkä säätöpäivä oli? Oma mopo käy race ecullakin joillain kierrosalueilla laihalla, eli sen ainakin korjaa, mutta tuoko sitten yhtään lisäheposia (penkittäjä veikkas että n. 5 hp tulisi lisää suunnilleen koko kierrosalueelle).
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eikös tuon Race Ecun saa säädettyä? Eihän race-ecun hankkimisessa muuten mitään järkee olis.
PCV ja muut piggybag boksit pitäs muutenkin kaikki kerätä johonkin roviolle ja polttaa pois kuljeksimasta jos on mahdollista säätää mopon omaa ecua. PC muokkaa vain polttoainesuuttimille menevän signaalin kestoa ennalta asetetun kaasunasento-kierrosluku-kartan perusteella.
Superbike #7
En laittaisi lisäbokseja. Apriliaforumin nimim. gabro pystyy tekemään modauksia race tai vakio ecuun. Tietysti dynosäätö voi olla ongelma kun heppu asuu Italiassa.
Linkitin tuossa ylempänä Gabron tekeleitä. Kyllä se saa sen kerrasta kuntoon uskon vakaasti, mutta jos haluaa hienosäätää, niin ainahan voi dynotulokset osakaasuvetoineen lähettää Gabrolle, ja se hieroo kartan ECUun millilleen.
Sit ois tietty hyvä olla kaks ECUa, ellei tee kauden ulkopuolella. Gabrolta kannattaa tosissaan marssijärjestyksestä kysellä.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eikös Corse Neron hankkimalla Rexxerillä saisi hierottua Prilleritkin millilleen kohdalleen ihan kotimaassa?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.