Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen pulttiväli tai kiinnitys tuossa arrussa on. Käytetyt satulat uudemmista mopoista ei ole välttämättä huonompi modi tehdä. Esim. tuosta hyvät satulat kohtuu hintaan. Kylkeen vaikka Brembon rcs19 puristin ja kelpaa endoilla vanhalla baijerilaisella.

    http://www.ebay.com/itm/07-08-Yamaha...93edb1&vxp=mtr
    Jos tuota linkin takaa löytyvää jarrusatulaa tarkoitat, niin taitaa pulttiväli olla 130mm. Ainakin Brembon sivujen mukaan näin olis. "Normaalisti" Japseissa 108mm ja biimerissä ois vaan 100mm...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  2. #32

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Jos tuota linkin takaa löytyvää jarrusatulaa tarkoitat, niin taitaa pulttiväli olla 130mm. Ainakin Brembon sivujen mukaan näin olis. "Normaalisti" Japseissa 108mm ja biimerissä ois vaan 100mm...
    Voin toki tarkistaa, jos jotain kiinnostaa asia tarkemmin. Lähinnä ajatuksena heitin... että oikeasti hyvät jarrut johonkin vanhempaan mopoon ei välttämättä maksa paljoa, jos vaan jaksaa selailla ebay:n ihmeellistä maailmaa
  3. #33
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Voin toki tarkistaa, jos jotain kiinnostaa asia tarkemmin. Lähinnä ajatuksena heitin... että oikeasti hyvät jarrut johonkin vanhempaan mopoon ei välttämättä maksa paljoa, jos vaan jaksaa selailla ebay:n ihmeellistä maailmaa
    Ei tainnut vielä vuonna 1980 olla radiaalisatuloita. Sinäänsä edullisempi hankkia käytetyt kuin varaosia...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  4.  
  5. #34
    Jos paine tuntuu jäävän sylinteriin, on vikapaikka helposti haarukoitavissa löysäämällä ilmaruuveja tai liitoksia kunnes saa selvyyden mikä estää paineen nollautumisen takaisin säiliöön. Viimeksi oli tosi hyvin tukossa vanhan Hondan pääsylinterissä oleva paluureikä muovisäiliön alla hankalassa paikassa. Tuo letkujen ja muidenkin kumiosien vaihto uusiin aina joskus on kyllä hyvä idea. Tehdashan haluaa yleensä ne vaihdettavaksi 4 vuoden välein.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12