Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Mitenkäs Pozo se luukku aukaistaankaan, kun siellä on taas pitkät ruuvit lyhyiden sijaan (kasattu Nurmi Oy:ssä Jyskässä).
    Onko mistään saatavilla LT:n kaasuvaijeria. Nurmella sanoivat, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joku tilalle tullut vaijeriviritys, jonka hinta on vaivaiset 300e.
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  2. #2
    Lainaa pintos kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs Pozo se luukku aukaistaankaan, kun siellä on taas pitkät ruuvit lyhyiden sijaan (kasattu Nurmi Oy:ssä Jyskässä).
    Onko mistään saatavilla LT:n kaasuvaijeria. Nurmella sanoivat, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joku tilalle tullut vaijeriviritys, jonka hinta on vaivaiset 300e.
    Painele kaukosäätimellä lukkoja auki ja samalla paina peukalolla luukun nappia. Voimaa reilusti ja jos ei tunnu sittenkään aukeavan niin jollekkin toiselle kaukosäädin käteen ja itse samanaikaisesti painat lukkoa ja nyrkkiä kanteen. Kun saat auki niin sitten vittuilut huoltomiehelle.
  3.  
  4. #3
    Lainaa pintos kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs Pozo se luukku aukaistaankaan, kun siellä on taas pitkät ruuvit lyhyiden sijaan (kasattu Nurmi Oy:ssä Jyskässä).
    Onko mistään saatavilla LT:n kaasuvaijeria. Nurmella sanoivat, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joku tilalle tullut vaijeriviritys, jonka hinta on vaivaiset 300e.
    Pyörä keskituelle, istu satulassa ja esim vasemman käden peukalolla painat tanakasti sitä luukun aukaisupainiketta koko ajan ja oikealla kädellä räpsyttelet kaukosäätimen lukko auki-lukko kiinni niin kauan kunnes luukku räpsähtää auki. Sitten lyhyt ruuvi sinne lukon vasemmalla puolella olevaan reikään. Ja ankarat manailut tumpelolle ruuvit sählännelle asentajalle perään...

    Jos sulla on kaasuvaijereina ns välimallin viritys (kuten itsellänikin), niin sitten siihen täytyy laittaa uusimman mallin vaijerit. (2 kpl, toinen komentaa cruisea pois päältä.) Noita välimallin vaijereita ei taideta enää edes myydä. Ekan ja ns välimallin vaijerit menee sisään stongan peitemuovien alle heti kaasukahvan vierestä. Eka mallihan oli kuuluisa tönkköjäykästä kaasusta, jota sitten välimalliin parannettiin niin, että yletön jäykkyys saattiin pois. Tätä sitten kehitettiin edelleen siten, että uusimassa mallissa vaijerit menee sisään alimmaisen peitemuovin puolen välin paikkeilta vasta, joten niiden reitti on tullut alkupäästään hieman jouheammaksi. Tuota alinta peitemuovia ei kannata ostaa uutta, riittää kun siihen tekee Dremelillä soikean reiän vaijereita varten.
    Tuohon uusimpaan vaijeripakettiin kuuluu myös kaasukahvaan muunnososat, joilla tuo uusi vaijeripaketti saadaan istumaan vanhaan kaasukahvaan. Tämä nostanee hintaa myös.

    T. Pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo