123 korimallin mersussa oli muuten vielä noi paineilmalla toimivat oven keskuslukitus nappulat. Ja muutenkin ainoat sähkövermeet koko koslassa oli vilkut. Kaveri joskus vaihtoi vanhan mersunsa vanhoihin videoihin eli noita saa sit halvallaja saat sitten ongelmat kardaanista lähtien kaupan päälle, mut on varma kaveri tollanen mannelavetti jos sellasella kehtaat ajella.
ZZR1400
Apua!
Ei lähde rexi käyntiin. Startista painettaessa pääsulakeboksista kuuluu vaan pärinää. Sulake ehjä.
Ehdotuksia mikä mättää?
1100r -99, jenkki tuontimalli.
No sehän se oli! Pari tuntia akulle latausta ja henkiin heräs. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Sitte seuraava (kalliimpi) ongelma:
Vaihtelin ajovaloa ja takaisin kasattaessa sain umpion muovisen lirpakkeen napsastuu poikki. Sen johon polttimo liitetään tolla hakasella.
Ideoita miten saisin polttimon pysymään paikallaan? Onko noita pelkkiä umpioita olemassa yleismallisena vai joutuuko hommaa koko etulyhdyn? Koko on 7", 4h polttimo ja parkkivalo. Lyhdyn merkistä ei mtn tietoa.
![]()
Muovinen Stormilta.
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...umpio-170mm-7/
Itse aikoinaan kävin hakemassa motonetista umpion. On lasinen ja maksoi muistaakseni about saman verran.
Triumph T-bird 900 Sport -03
5 vuotta tuli täyteen Rexin kanssa, eikä ole vieläkään tullut pyöräkuumetta. Tokihan mielenkiintoisia laitteita on pilvin pimein, mutta Rexissä vaan yhdistyy voima, tyylikkyys ja käytännöllisyys. Tietty tuolla sorapyörällä(tällä hetkellä telakalla) saa vähän erilaisia kilsoja, kun vaihtelua haluaa, ei tarvi heti mopokauppaan sännätä senkään vuoksi.
Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
Kyllä noilla laitteilla on kiistämätön arvonsa ja tenhonsa Rex, 1400:n, 1300:n Ho..Ho..... öhh... Honda.
Eritoten konepuoli tarjoaa mahtavat käyttöominaisuudet ja "riittävän" kyydin.
Jossain kohti alkaa kuitenkin runko ja alusta... vaikka vieterit pimpattunakin tuntua hieman
kuin olisi juuttunut mummon kanssa geriatrisen hissiin.
Toisaalta.... nuo uudemman sukupolven "ajettavat ruttuvehkeet" on aika kortilla.....
Tonnareissa kyllä löyly sinällään riittää enemmän kuin hyvin, mutta "käyttökierroksilla"
se "vahva olo" on aika hukassa.
Oma ratkaisu oli "siirtyä" seuraavaan sukupolveen Kingillä.
Beast on tietenkin uusista peleistä taas edelleen ns. seuraavaa sukupolvea Kingin jälkeen.
Hintalappu tosin on kolminkertainen.
Todella yllättävä laite on muuten uusi 1200:n Monsteri![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Helkutti kun pitää olla toi muija mukana kun ajelee.. karsii tota "tulevaisuuden" pyörävalikoimaa melko runsaasti.
Toisaalta meikä on retromies viimeisen päälle ja mieli tekis jotain pirun vanhaa 500cc crossivehjettä maantiekäyttöön laitettuna ja toisaalta taas tekis mieli joku viimesen päälle adventure matkaajokki kaikilla herkuilla.Toisaalta järjellä ajateltuna, Rexi on erittäin hyvä mun tarkoitukseen.. tietty tätäkin vois parantaa ja oonhan mä nyt touring geelipenkin tähän tehnykkin. Noi jouset vaan pitäis saada jäykemmiks ja takaiskaritkin vois vaihtaa. No kaikkea saa mieli tehdä..
Vittuku pitää olla köyhä... vois ostaa vähän joka lähtöön noitä pyöriä
ZZR1400
Pitäis löytyy. Ihan heti en pääse varastolle kattoon, mut paa mailii. Sikiviki (at)nic.fi.
Sit joku pähkäili tossa 5v jälkeen vaihtamista, eii, mul ollu jo 10v ekalla koneella 125 000 km, ja melkeen arvaan miks laukes. Eli normiajolla ilman kaatoja kestää iäisyyden toi kone, kunhan vaihtaa öljyt ja muutenkin huoltaa asiallisesti.
Sit muillekkin, kaikkee zrx kilkettä löytyy. Saa kysellä. Mm. Givin takalaukkuteline ja laukku, kaasarit Dynojetin suutinsarjalla jne.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Tota on saanu vaan japanian kotikonnuilla.
Syitä voin vain arvailla....eikö ollu kuitenkaan riittävää sukseeta ZRX:llä kaupallisesti maailmalla, vai eikö pakokaasut mee läpi eu normeista, tuossa kyllä truisku kone, mutta tiiä noista......
Kuka hattupäinen hiacekuski olis esim. -90 luvulla uskonut että 2010-luvulla japanian hiacenkin tuonti maailmalle lopetetaan syystä että pakokaasut tökkii.....hei hiukan pehmeet touhuu!
Jos Lotossa joskus voitan, niin yhden DAEG:in kyllä lupaan tuottaa suomeen, vaikkei sitten muuta kuin olkkarin koristeeksi...
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Eiköhän laiteta vetoomus pääkallopaikalle Akashiin...
http://www.zrxoa.org/forums/showthre...3-ZRX1200-DAEG
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Ääh, tänne vaan tuoda yksityisenä ja sitten modaa palikat olemassa olevaan rekisteröityyn runkoon ja hys hys.
Kukaan tiedä mitään.
Reksikuski vaan tietää, että DAEG malli ja Reksikuski ei sano virkavallalle mitään.
Kyllä näitä säätöjä nähty autopuolella.
Wanhoissa kustomivehkeissä vaihdettu runkonumeropalkkia ja sen semmoista pikku tuhmaa.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Pitkän hiljaisuuden jälkeen jotain elämisen merkkejä täältä pohjanmaan rannalta.
Suska on kyllä virittänyt rexin huippuiskuun, let me know when you will sell
Kesällä tuli asennettua valkoiset mittaripohjat kun ne ilmakuplat rupes ärsyttämään.
2014-09-02 20.43.22.jpg
Viime talven imupuolen päivitys mulla tyssäsi siihen kun sain kaasarit survottua kerran takaisin. Ei kiinnostanut tehdä samaa toista kertaa.
Mielessä jäi pyörimään ne suoravedot muuta liian kalliit.
Sain suutinsarjan tilattua loppukesästä. Purkasin ja pesin kaasarit samalla mutta kun piti tunkea kaasarit paikoilleen huomasin kahden kurkun letkunkiristimen vioittuneen
Zrxoa:n foorumin selailu johti mut Uni:n dual podsien jäljille.
Tullin haaviin jäivät. Alv:n jouduin maksamaan muttei tullia koska ostoksen arvo alle 120 €.
20141020_180537.jpg
Säädin venttiilit samalla. 10 venttiilin välykset olivat pielessä mutta ei mitään suuria heittoja paitsi kolmossylinterin toinen imuventtiili välitys oli 0,30
Säätöpalat 8 € kpl!
Tällä kertaa foorumin selailu johti mut kaasareiden synkkaamiseen. Ei kiinnostanut mittauslaitteen ostaminen ja löysin ohjeet juutuubesta.
20141020_180720.jpg
Pyörää en ole ihan viimesen päälle saanut säädettyä mutta ero on kyllä huomattava.
Podeilla noita ny ottaa pois ja takaisin vaikka joka päivä
K-trick on poistettu, ignition advancer on ja pakokaasujen kierrätys poistettu.
Kertaakaan en ole havainnut minkäänlaista poksahtelua moottorijarrutuksessa.
Nyt on harkinnan alla alkukäyrien päivittäminen.
Tuli yllätys vastaan kun irrotin jäähdyttimen kylkien kannattimet.
2 apurungon pulttia puuttui kokonaan
Eli koneen alla oikealla oleva rungon osa joka on kiinni kahdella pultilla jalkatapin alla ja kahdella jäähdyttimen takana.
20141111_194311.jpg
Todennäköisesti pultit on unohtunut mikä viittaa siihen että kone on jossain vaiheessa ollut irti
(30 tkm ajettu kun ostin)
Tuskin ne on sieltä itse ruuvautunut irti tärinöiden ansiosta.
Luulisi ton seikan vaikuttavan rungon jäykkyyteen jollakin lailla![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Ja eikun kaikki rexerit tarkistamaan omien vastaavien olemassa olo....tai olemattomuus...[/QUOTE]
Tieto lisää tuskaa..![]()
Kyseisien pulttien alle tuli omassa Kaalimadossa se sivumalli ohjausiskarikiinnike.
Ne pultit on kanssa jotain ihme patarautaa, ainakin -99 mallissa. Ihan ruosteessa ja melkein kierteet kanssa oli juntturassa, kun niitä avasi.
Vaihtaisin rosteriset ja vähän jotain kierrelukitetta.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
viime keväänä irottelin noita omasta olivat aika löysästi kiinni. ihan hyvin voinu itsekseen lähteä
zzr1400
Hieno taustavalo ja hyvä väri myös.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Hiano. Pahus, kun en ite hokannu moista.
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
tämmösiä sinne meni kolme
ja tämmösiä yks samanlaisia menee myös öljyn ja lämmön varoitus valohin ne jätin viellä normaaleiks kun en älynny tilata kirkkaan värisiä ledejä. asennus vaiheessa kannattaa laittaa akusta hyppyjohdot kiinni mittariin niin näkee että menee polttimot oikein päin paikalleen. johtojen värit selviää kun kattoo lampun kannasta minkä värisiä johtoja siihen menee ja niihin hypyt kiinni. ja mittaristohan irtoaa helposti ainakin R mallista maski irti ja mittariston alla on kaksi pulttia ne auki pihuhat liitimestä irti ja mittaristo käteen. mittariston takana on 3 ristipää ruuvia ne avaamalla saa takakuoren auki ja sen alta rupeaa poltimoita löytymään. lähtevät ihan vetämällä irti mittariston pohjasta.
zzr1400
Kävi mielessä noiden polttimoiden vaihto kun mittaristo oli auki mutta vielä niitä ei ole joutunut vaihtamaan niin annoin vanhat jäädä.
Jäähdyttimen kannakkeet päivitetty pienempiin (ja kevyempiin)
20141123_203805.jpg
20141123_203838.jpg
Seuraavaksi jäähdyttimen maalaaminen![]()
onkos kukaan täällä koillu tota kannen kanavien tulppausta? itellä olis pötkylät tallilla valmiina sujahtamaan paikalleen. http://kwickstand.net/Hyper-Formance...ion_Plugs.html
zzr1400
En ole asentanut, mutta jos tuo öljyn karkailu saadaan kuriin noin pienellä modilla, niin paikoilleen vaan.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
puuilossa oli noita tappeja myynissa tosin raakamallia 12mm alumiini tankoa siitä silpasee sopivat palaset ja paikalleen tulee halvemmaks ku rapakontakaa tilailu
zzr1400