Sivu: 56 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 2647:sta
  1. #1651
    17" vanne renkaan kanssa pyörähtää noin 640 kertaa kilometrin aikana, jos nyt laskin yhtään oikein.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  2. #1652
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    17" vanne renkaan kanssa pyörähtää noin 640 kertaa kilometrin aikana, jos nyt laskin yhtään oikein.
    Laakeri pyörähtää yhtä monta kertaa, mutta paljon hitaammin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #1653

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Herää nyt hyvä mies. Takanapa on susi jonka välystä KTM ei alussa edes myöntänyt , eikä tavallaan myönnä vieläkään joka maassa.http://www.superduke.net/forum/viewt...3570&start=225

    Keväästä asti ovat ongelmaa yrittäneet ratkaista ilman tulosta. Vesi tai huono rasva ei ole syynä tähän ongelmaan ne ongelmat tulee vasta myöhemmin eteen. Ensimmäiset väljät on olleet 300 km ajetuissa pyörissä. Takaiskarin haluan uuden koska jousi on hangannut uran lisäsäiliöön. Lisäksi KTM:n markkinointi on vääristellyt lähes kaikki tekniset tiedot ko. pyörästä ( teho , paino , huippunopeus ja kiihtyvyys , ehkä myös max. rpm.). Jos käytetään mittarinopeuksia niin suorituskyky menee jo vähän lähemmäksi ilmoitettuja.
    Ööö..tässä ihmettelen jos pyörä on mielestäsi huono niin miksi et vaihda sitä parempaan. Varsinkin kun tehot ei tunnu riittävän sulle .

    No oikeesti ihmettelen miksi pitäisi koko iskari vaihtaa kun sen säiliön kuluneenkin osan pystyy vaihtamaan uuteen ilman ongelmia suurempia. Mitä tohon takanapaan tulee niin ainakaan väljyys ei lisäänny ajetuilla kilometreillä kun mulla on saman verran sitä kolahtelua 13000 kilsassa kuin noin 7000 kilsassa ja kaippa se olisi jo hajonnut jos ongelma olisi oikea ongelma. Pyörässähän on edelleen se takuu voimassa ihan normaalisti niin ei mitään hätää ole tässä.
    Ultrafast KTM machine .
  4. #1654
    Jep! Noissa kulma- ja kehänopeuksissa yms. saa olla tarkkana ettei sekoita kierroksia [rpm] ja nopeutta [m/s]. Ei toi laakerointi ihan yksinkertainen juttu taidakaan olla, siinäkin on monta muuttuvaa tekijää. Ja miksi se sitten kuluu: pettääkö voitelu (määrä ja koostumus), onko materiaalivalinta tai mitoitus väärä, liikaa tai liian vähän karkaistu... Tuohon varmaan tietää joku tehtaalla vastauksen, mahdollisesti kalliin sellaisen. Se mitä kuluttajalle kerrotaan onkin sitten ihan oma juttunsa.
    Se saa kuluttajan, ainakin allekirjottaneen näkemään aina punaista kun tuntuu, että koitetaan pimittää tietoja tai vähätellä vikaa!
    CB K R
  5. #1655
    Paras ketju ikinä, ei vittu et dege on pihalla.
    Anteeksi häiriö, jatkakaa käyn hakee illaks poppareita
    ja kaljaa
    1340
  6. #1656
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Laakeri pyörähtää yhtä monta kertaa, mutta paljon hitaammin.
    Näinhän se on. Riippuen laajerin koosta, mutta noin kymmenen kertaa hitaampi kehänopeus.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  7. #1657
    Kyllä eräällä täytyy olla vähintäinkin oranssit kalsarit jalassa...
  8. #1658
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ööö..tässä ihmettelen jos pyörä on mielestäsi huono niin miksi et vaihda sitä parempaan. Varsinkin kun tehot ei tunnu riittävän sulle .

    No oikeesti ihmettelen miksi pitäisi koko iskari vaihtaa kun sen säiliön kuluneenkin osan pystyy vaihtamaan uuteen ilman ongelmia suurempia. Mitä tohon takanapaan tulee niin ainakaan väljyys ei lisäänny ajetuilla kilometreillä kun mulla on saman verran sitä kolahtelua 13000 kilsassa kuin noin 7000 kilsassa ja kaippa se olisi jo hajonnut jos ongelma olisi oikea ongelma. Pyörässähän on edelleen se takuu voimassa ihan normaalisti niin ei mitään hätää ole tässä.
    Missään vaiheessa ei ole tuntunut että tehot ei riitä , pyörää en ole huonoksi sanonut. KTM on vaan epäonnistunut valmistuksessa ja korjauksessa .Toivottavasta saavat tämän korjattua koska en keksi äkkiä parempaa tilalle kuin ehjä 1290. Ja niin kuin sanoin en aja toista kesää rikkinäisellä pyörällä.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  9. #1659
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Näinhän se on. Riippuen laajerin koosta, mutta noin kymmenen kertaa hitaampi kehänopeus.
    Juuri näin ja eikös kumminkin nopeudessa 100 km/h = 14 kierrosta /s. Ja mitenkä monta kierrosta yksi laakerin rulla pyörähtää kiertäessään akselia? Arvaamalla akselin ja laakerirullan halkaisijat 35 mm/7mm satasen vauhdissa rulla pyörii n. 70 kierrosta/s
    Viimeksi muokannut: vepe; 30.08.2014 klo 15:16.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  10. #1660
    Mitään hajua tämän pyörän kostruktiosta mutta omassa näyttäis olevan kaksi radiaali kuulalaakeria ja yksi aksiaali neulalaakeri mikäli oikein tulkitsin... Kai ne samantapaisia on kaikki yksipuoliset haarukat?
    CB K R
  11. #1661

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Missään vaiheessa ei ole tuntunut että tehot ei riitä , pyörää en ole huonoksi sanonut. KTM on vaan epäonnistunut valmistuksessa ja korjauksessa .Toivottavasta saavat tämän korjattua koska en keksi äkkiä parempaa tilalle kuin ehjä 1290. Ja niin kuin sanoin en aja toista kesää rikkinäisellä pyörällä.
    En hirveästi kyllä epäile ettei noihin ongelmiin mitä näissä pyörissä on tulisi korjausta. Omassa pyörässäni ei nyt ole muuta kuin tuo takanavan muutaman kymmenyksen heitto ja sekin loistaa välillä poissaolollaan . Kohtahan ensi vuoden mallien valmistus alkaa ja eiköhän siihen mennessä korjauksia ole tulossa.
    Ultrafast KTM machine .
  12. #1662
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mitä isompi pyörä, niin sitä suurempi on kehänopus kun kulmanopeus on sama. Laakerissa pieni kehä, renkaassa iso kehä, pyörän ulkokehän nopeus on sama kuin ajoneuvon nopeus (ilman renkaan luistamista).
    Sori mun moka, meni jotenki ohi sun viestistä että puhuit kehänopeudesta, luin että puhuit kierrosnopeudesta,
    josta johtuen toi TÄH
    Amerikkaa
  13. #1663
    Kukaan käyny apparalla Akran kokoputkella killeri kiinni? Ei taida mennä mieluista läpi?
    HP4
  14. #1664
    Nonni! Pitkän harkinnan jälkeen CB1000R sai lähteä ja SDR tulla tilalle...
    On se vaan kivan tuntunen pyörä, vaikka ekan koeajon jälkeen ei oikein sytyttänytkään... Mutta onneksi toinen, vähän pidempi koeajelu muutti tilanteen!
    Toivottavasti yhteiselo jatkuisi edes suunnilleen yhtä huolettomissa merkeissä kuin Hondan kanssa..
    KTM 1290 Super Duke R '14
  15. #1665
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Nonni! Pitkän harkinnan jälkeen CB1000R sai lähteä ja SDR tulla tilalle...
    On se vaan kivan tuntunen pyörä, vaikka ekan koeajon jälkeen ei oikein sytyttänytkään... Mutta onneksi toinen, vähän pidempi koeajelu muutti tilanteen!
    Toivottavasti yhteiselo jatkuisi edes suunnilleen yhtä huolettomissa merkeissä kuin Hondan kanssa..
    Mikä jottei jos vaan antaa pyörälle hellyyttä. Hienosti näytti kulkevan. Oli kiva kattella beastin peileistä kun toinen tuli perässä
    Elämä on onneksi mutkikasta
  16. #1666
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Nonni! Pitkän harkinnan jälkeen CB1000R sai lähteä ja SDR tulla tilalle...
    On se vaan kivan tuntunen pyörä, vaikka ekan koeajon jälkeen ei oikein sytyttänytkään... Mutta onneksi toinen, vähän pidempi koeajelu muutti tilanteen!
    Toivottavasti yhteiselo jatkuisi edes suunnilleen yhtä huolettomissa merkeissä kuin Hondan kanssa..
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mikä jottei jos vaan antaa pyörälle hellyyttä. Hienosti näytti kulkevan. Oli kiva kattella beastin peileistä kun toinen tuli perässä
    Entistä enemmän hanskalla paikattavaa tulevaisuudessa. On vaan sellaiset tumput ja noi luut niin hauraat, että taidan luovuttaa
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1667
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Entistä enemmän hanskalla paikattavaa tulevaisuudessa. On vaan sellaiset tumput ja noi luut niin hauraat, että taidan luovuttaa
    Elä luovuta. Leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  18. #1668
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Nonni! Pitkän harkinnan jälkeen CB1000R sai lähteä ja SDR tulla tilalle...
    On se vaan kivan tuntunen pyörä, vaikka ekan koeajon jälkeen ei oikein sytyttänytkään... Mutta onneksi toinen, vähän pidempi koeajelu muutti tilanteen!
    Toivottavasti yhteiselo jatkuisi edes suunnilleen yhtä huolettomissa merkeissä kuin Hondan kanssa..
    Onnea loistavasta valinnasta. http://www.motorcycle.com/features/b...ycle-year.html
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  19. #1669
    Kiitos Vepe!
    Ja eiköhän se peräkkäin ajelu saa jatkoa sunnuntaina, Marko...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  20. #1670
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos Vepe!
    Ja eiköhän se peräkkäin ajelu saa jatkoa sunnuntaina, Marko...
    Jos pysyt perässä
    Elämä on onneksi mutkikasta
  21. #1671
    Oletteko olleet tyytyväisiä luiston tai siis keulimisen estoon? Olen ajellut pitkän aikaa ilman luistonestoa kun se on luonnollista, mutta kun eilen oli niin liukasta kylmällä asfaltilla niin laitoin sport-moodin ja luistoneston päälle. Minusta se toimi vähän miten sattuu, vaikka kuinka monesti lämähti keula tonttiin aivan yhtäkkiä. Veto loppui muutaman kerran kuin seinään eikä se aivan hallitulta tuntunut. Munat lytyssä ja iskua alamahaan. Muistini mukaan road-asento on melkein parempi kun sillä ei anna keulia eikä siis rysähdä alaskaan, mutta ei se kyllä kunnolla liikukaan sitten.
    Hyvin SD:ssä on voimaa, mutta kyllä mun 1098R vetää huomattavasti rajummin varsinkin ylhäällä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  22. #1672
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Oletteko olleet tyytyväisiä luiston tai siis keulimisen estoon? Olen ajellut pitkän aikaa ilman luistonestoa kun se on luonnollista, mutta kun eilen oli niin liukasta kylmällä asfaltilla niin laitoin sport-moodin ja luistoneston päälle. Minusta se toimi vähän miten sattuu, vaikka kuinka monesti lämähti keula tonttiin aivan yhtäkkiä. Veto loppui muutaman kerran kuin seinään eikä se aivan hallitulta tuntunut. Munat lytyssä ja iskua alamahaan. Muistini mukaan road-asento on melkein parempi kun sillä ei anna keulia eikä siis rysähdä alaskaan, mutta ei se kyllä kunnolla liikukaan sitten.
    Hyvin SD:ssä on voimaa, mutta kyllä mun 1098R vetää huomattavasti rajummin varsinkin ylhäällä.
    Saman huomannut että toimii ilman logiikkaa .Välillä antaa keulan nousta hillitysti ja yhtäkkiä pudottaa keulan alas ja tosiaan tuntuu munaskuissa. Ja silloin tällöin nopeissa avauksissa 2 ja 3 vaihteilla pomppaa ihan pystyyn aivan kuin MTC ei pysyisi mukana vauhdissa. Sport-asento käytössä. Liekö kokoputken ohjelmalla vaikutusta?
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  23. #1673
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Saman huomannut että toimii ilman logiikkaa .Välillä antaa keulan nousta hillitysti ja yhtäkkiä pudottaa keulan alas ja tosiaan tuntuu munaskuissa. Ja silloin tällöin nopeissa avauksissa 2 ja 3 vaihteilla pomppaa ihan pystyyn aivan kuin MTC ei pysyisi mukana vauhdissa. Sport-asento käytössä. Liekö kokoputken ohjelmalla vaikutusta?
    Mulla muuttu meno aika paljon tökkivämmäks kokoputkisoftalla sport-moodissa. Kaupunkiajossa oon tykänny sen jälkeen käyttää street-moodia, vakiosoftalla mentiin sportilla 24/7.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  24. #1674
    Lainaa daxter kirjoitti Katso viesti
    Mulla muuttu meno aika paljon tökkivämmäks kokoputkisoftalla sport-moodissa. Kaupunkiajossa oon tykänny sen jälkeen käyttää street-moodia, vakiosoftalla mentiin sportilla 24/7.
    Street moodilla ajaessa ala- ja keskialueelta puuttuu "hirveesti " voimaa ja kaasuun vastaaminen selkeästi loivempaa kuin Sportilla. Ero korostui kokoputken ohjelmalla. Hiukan se on hätäinen Sportilla kaupunki ajossa mutta sitäkin hauskempi. Tosin bensan kulutus on pompsahtanut selvästi ,vaan eipä tuolla ole juurikaan merkitystä.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  25. #1675
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Street moodilla ajaessa ala- ja keskialueelta puuttuu "hirveesti " voimaa ja kaasuun vastaaminen selkeästi loivempaa kuin Sportilla. Ero korostui kokoputken ohjelmalla. Hiukan se on hätäinen Sportilla kaupunki ajossa mutta sitäkin hauskempi. Tosin bensan kulutus on pompsahtanut selvästi ,vaan eipä tuolla ole juurikaan merkitystä.
    Joo olen huomannut saman, ei löydy semmoista asetusta mihin olisin täysin tyytyväinen. Sport-moodi kokoputkella on kuin liian nopea pikakahva. Porisin Kölnissä KTM:n tehtaan miehen kanssa ja sanoi tarroissa olevan jotain pientä muutosta ja moottoriohjaukseen uusi softa, joka asennetaan kaikkiin huollon yhteydessä automaattisesti. Muita muutoksia ei ole 2015 mallissa. Paikalla olleessa pyörässä ei ollut klappia tskarenkaassa ja mies meinasi hermostua kun kyselin asiasta. Oli kuitenkin kuullut, että ehkä 1% pyöristä on jotain tehty. Shifterin puutteen otti itse esille vauriotapauksina ja sanoi, että sitä ei tule saamaan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #1676

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Joo olen huomannut saman, ei löydy semmoista asetusta mihin olisin täysin tyytyväinen. Sport-moodi kokoputkella on kuin liian nopea pikakahva. Porisin Kölnissä KTM:n tehtaan miehen kanssa ja sanoi tarroissa olevan jotain pientä muutosta ja moottoriohjaukseen uusi softa, joka asennetaan kaikkiin huollon yhteydessä automaattisesti. Muita muutoksia ei ole 2015 mallissa. Paikalla olleessa pyörässä ei ollut klappia tskarenkaassa ja mies meinasi hermostua kun kyselin asiasta. Oli kuitenkin kuullut, että ehkä 1% pyöristä on jotain tehty. Shifterin puutteen otti itse esille vauriotapauksina ja sanoi, että sitä ei tule saamaan.
    Minä olen ajellut noin 15000 kilsaa beastilla ja oikeastaan kilometrit on ajettu pelkästään sport moodilla eikä minun mielestäni siinä ole mitään ihmeellistä nykimistä ajaessa yhtä helposti taittuu kaupunki ajo niin kuin radalla ajot ja race softahan on pyörässä Bodisin väliputkella akran sliparilla. Tosin keulimista en juuri suuremmin arvosta ajamisessa joten käytän ehkä kaasukahvaa hieman varovaisemmin . Onko tuo softa siis race softan korvaaja vai onko softa vain vakio ohjelman korvaajaksi tarkoitettu ? Omassa pyörässäni tuo klappi takapyörässä on pysynyt saman sen löytämisestä asti eli olisikohan kymppitonnin verran tullut lisää kilometrejä sen havaitsemisesta eli tuskin syynä on laakeri vaan jostain muusta on kyse. Aina edes tuota klappia ei ole havaittavissa vaikka kuinka yrittää löytää sitä sieltä.
    Ultrafast KTM machine .
  27. #1677
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Minä olen ajellut noin 15000 kilsaa beastilla ja oikeastaan kilometrit on ajettu pelkästään sport moodilla eikä minun mielestäni siinä ole mitään ihmeellistä nykimistä ajaessa yhtä helposti taittuu kaupunki ajo niin kuin radalla ajot ja race softahan on pyörässä Bodisin väliputkella akran sliparilla. Tosin keulimista en juuri suuremmin arvosta ajamisessa joten käytän ehkä kaasukahvaa hieman varovaisemmin . Onko tuo softa siis race softan korvaaja vai onko softa vain vakio ohjelman korvaajaksi tarkoitettu ? Omassa pyörässäni tuo klappi takapyörässä on pysynyt saman sen löytämisestä asti eli olisikohan kymppitonnin verran tullut lisää kilometrejä sen havaitsemisesta eli tuskin syynä on laakeri vaan jostain muusta on kyse. Aina edes tuota klappia ei ole havaittavissa vaikka kuinka yrittää löytää sitä sieltä.
    Vakiosoftalle korvaava uusi softa. Itse tykkään lievästä keulimisesta (ettei rekkari raavi ym. kerran olen vetänyt pyörän selälleen). Tänään oli kylmä ja paikoin märkä asfaltti niin kyllä luistonestoa tarvi ja aivan mukavasti toimi street-asennossa luistonesto päällä. Kuivalla minusta näköjään paras on street ilman luistonestoa. Ei se silti ryntäile sport-asennossakaan, on vaan vähän liian äkkinäinen (koko Akran softalla, vakiota en ole kokeillut).
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  28. #1678
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Vakiosoftalle korvaava uusi softa. Itse tykkään lievästä keulimisesta (ettei rekkari raavi ym. kerran olen vetänyt pyörän selälleen). Tänään oli kylmä ja paikoin märkä asfaltti niin kyllä luistonestoa tarvi ja aivan mukavasti toimi street-asennossa luistonesto päällä. Kuivalla minusta näköjään paras on street ilman luistonestoa. Ei se silti ryntäile sport-asennossakaan, on vaan vähän liian äkkinäinen (koko Akran softalla, vakiota en ole kokeillut).
    Tuli mieleen kysymys eli jos on kokenut kuski ja radallakin paljon käynyt niin mitä jos ei luota tuohon luistonestoon?
    Elikkä pitäisi vissiin käydä radalla molempien kanssa estolla ja ilman että osaa arvostaa jos on tarvetta estolle.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  29. #1679
    Itsellä koeajossa keulimisen esto toimi pehmeästi ja hienosti. Veikkaan että se johtuu siitä että en provosoi pyörää liikaa vaan ajan kuin pyörällä jossa estoa ei olisi, kaasuläpän avaukset on hillittyä ja ruiskun on helppo pehmeästi hillitä tehoa. Jos taas ajaa kuten tämmöinen apupyörälaite opettaa, eli kääntää kaasua hulluna, niin ehkä eculle on vähän vaikeampaa, kun pitää leikata tehot todella nopeasti ettei menisi yli. Efekti on sitten enemmän munat tankkiin.

    Kysymyshän ei ole siitä että tehoa voisi leikata vasta lopussa, koska jos keula nousee jo liian nopeasti niin se menee yli ellei ecu osaa käyttää takajarruakin. Mitä epäilen...
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  30.  
  31. #1680
    Oliko kukaan laittanut Power commanderia? Jossain näin netissä penkityskäyrän kun oli laitettu Rottweilerin ilmanputsarikitti ja PC, oli tosi suuri parannus nimenomaan keskialueeseen. Tilasin semmoisen kitin, PC:n ja autotunen niin ehtii talvella asennella.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Sivu: 56 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866 ... ViimeinenViimeinen