Hyvin noi proppumankat vaan toimii.... edelleen.
Siitähän ei liioin.... edelleenkään pääse mihinkään, että kun sieltä
"sojottaa aarteita", vahinko on jo tapahtunut ja on enää ajan kysymys
koska laulu loppuu.
On se proppumankka hieman helpompi ja siistimpi indikaattori kuitenkin....
kun availla suodatin joka välissä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Paljonko muuten on shimmin/säätöpalan halkaisija tonninelisatkussa?
Joka vaihteistossa/perässä on tuo magneetti keräämässä mahdollisesti rattaistosta irtoavat muruset jotka ovat niin suuria että tekevät jo vahinkoa öljypumpulle ennen öljynsuodatinta. Ja ei vaihteisto tarvitse kuin vähän epäonnistuneen vaihteen vaihdon niin johan sieltä kytkentähampaista lähtee rautalastua.....
Moro, olisiko kenelläkään tietoa mikä on GSX 1400:n swingin kiristys momentti?
120 nm.
Googlaa Suzuki GSX 1400 service manual. Löytyy ilmaiseksi ladattavaksi.
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973
jos minä laitan pyörään power commanderin ja autotunen niin tarviiko sitä enää koskaan käyttää penkissä säädettävänä. Talven aikana tehty pyörään muutoksia ja vaatisi oman boxin säädön penkissä. Huipputehoja en hae commanderilla vaan toimivuutta, toki commanderita on hyötyä jatkojalostamista silmälläpitäen... ja oliko se banditin power commnder 5 joka tuohon käy? Tai siis käykö se tuohon vanhempaan -04 malliin ollenkaa?
Viimeksi muokannut: jalu78; 02.05.2014 klo 10:27.
^ Mulla oli aikanaan tuollainen GSX1400 ja siihen laitettiin Slipari ja commanderi.
Ajoin yhden kesän niillä "default" asetuksilla ja kyllä se pyörä toimi ihan "OK" jonkunverran räki kun päästi kaasun rullatessa, mutta näin maallikkona se toimi OK.
Käväsin sitten seuraavan kauden aikana penkissä ja Commanderi laitettiin "säätöihin" niin muuttu paljon pehmeämmäksi ja räkiminen loppui. Tosin tehoihin ei juuri tullut mitään muutosta.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kannattaa ostaa se Bandit 1250 2010- sopiva PCV.
Penkissä voi käydä tarkistuttamassa kun olet ajellut riittävästi sopivilla AFR arvoilla. Välttämätöntä se tietenkään ole. Takapuolidyno on itsellä kertonut milloin homma on jotakuinkin kohdallaan.
Minkä vuoden pyörä sinulla on? Niissä lienee eroja alkuperäisissä polttoainekartoissa.
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973
-04, mistä ootte hommannu halvimmalla vai onko noissa hinnoissa hirveesti eroa jos maailmalta tilaa?
en välttämättä tehoja tuolla hae, enempikin optimisäätöjä ja jouhevaa käyttömukavuutta
Uskallan kompata BigM:ää. 20-021 + auto tune. Tasoittuu käytös kummasti, kunhan keksii sopivat tavoitearvot AFR:lle.
Toimiikohan Busan tai GSX-R:n sytkäohjain GSX:ssä? Se ilmeisesti kytketään puolien johtoihin, eli pitäisi jostain keksiä että olisi samat liittimet.
-Jarno
Sama juttu: PCV 20-021 + autotune toimii
Asennus vaatii kyllä enemmän kuin luulin, mutta onnistui ekalla yrityksellä.
Dynojetin sivuilta löytyy mukavasti tietoa laitteesta ja sen käytöstä.
Teamlaine.fi :stä tilasin koko paketin.
GSX 1400
Iski akuutti tarve päivittää takaiskunvaimentimet. Toinen päästää nesteitä pihalle, kokeilen saanko öljyt pysymään sisällä täälläkin jaossa olleen ohjeen mukaan (vaihtamalla paksumpaan öljyyn, esijännityksen vuodon takia), mutta luotto osiin meni. Luonnollisesti toivoisin saavani parasta laatua mahdollisimman edullisesti. Harvoin toteutuu. Sain tarjouksen Öhlinseistä (S36PR1C1LB) ja Yacugarin (S-RS twinshocks) iskareista. Hinnassa on reilu parisataa eroa Yacugarin eduksi, englannista tilattuna. Osien hinta pääsi vähän yllättämään ja rupesin empimään, kannattaako edellä mainittuhin sijoittaa viimeiset eurot. Saako näistä rahalle vastinetta. "mustana" hevosena bongasin netistä edullisemmat iskunvaimentimet (YSS G-Series Twin Shocks), joiden hinta olisi lompakolle sopivampi, mutta uskaltaako näitä asentaa.
Onko kenelläkään asiasta omakohtaisia kokemuksia, onko tämä oikea paikka säästää?
<p> Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
Gustafsson Racing huolsi minun takaiskarit, suosittelen! http://www.gracing.net/
Minun iskarit meni liikkeen piikkiin, en tiedä hinnoista yhtää. Ennen huoltoa juttelin puhelimessa omistajan kanssa, se sanoi huoltavansa tuommoset iskarit vaikka maahantuoja ei tunne mitään varaosia noihin. Gustafssonilla on suorat suhteet iskaritehtaisiin.
Kiitos, tämä kuulostaa hyvältä! Olin jo aiemmin yhteen huoltoliikkeeseen yhteydessä. Siellä epäiltiin, että alkuperäisiä iskareita ei pystyisi huoltamaan, samaa kertoo suzukin service manual. Kuulin myös huhuja, että XJR:n alkuperäiset öhlinsin iskarit kävisivät suoraan suzukiin ja jopa toimisivat moitteettomasti? Ebayssä on yhdet tarjolla vuosimallia -05. Ei kenelläkään näitä ole ajossa?
<p> Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
Se vuoto liittyy todennäköisesti jousen esijännityksen säätöön.
Asia on helposti korjattavissa sanottiin huoltoliikkeessä mitä tahansa.
Voin laittaa tänne ohjeet, jos haluat.
Itse en lähtisi iskareita vaihtamaan koska ko. pyörässä hyöty on minimaalinen suhteessa käytettyyn rahaan.
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973
Ajattelin kokeilla toimisiko tämä: http://www.gsx1400.org/gsx1400_board...ock-fix/page-1
ja mahdollisesti korvata kohdan no 13. toisen valmistajan tuotteilla. Puhutaanko samasta asiasta?
Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 09:12.
<p> Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973
ok hyvä. Se nuppi ei ole jumissa ja tuntuisi toimivan ihan ok. Neste ei vuoda siitä säätönupin välistä vaan iskarista sieltä säätörenkaiden/merkkien kohdalta tiivisteen välistä. Säädin esijännitystä kovemmalle ja ilmeisesti se oli liikaa. Mutta oliko tuo ohje nimenomaan tilanteeseen, jossa se vuoto onkin siinä säätöruuvissa?![]()
Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 14:33.
<p> Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973
Nyt on iskari irroitettu, putsattu, puunattu ja paksumpaa ölppää sisällä. Huomenna kiinni jos vuotoa ei yön aikana ilmene. 100% varmuutta en vuotopaikasta saanut, toivottavasti se jää tämän "huollon" ansiosta ikuiseksi mysteeriksi!
Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 22:18.
<p> Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>