Sivu: 55 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5455354555657 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 1802:sta
  1. #1621
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa DTTW kirjoitti Katso viesti
    Myöskin magneetti taitaa uupua tuosta venan päästä eli ei kerää sitä mahdollista metallisilppua siihen. Taitaa olla jo kone silloin aukaisu kunnossa jos sieltä paljon jotain löytyy.
    Parempi tapa on avata käytetty öljynsuodatin. Siellä ne murenat on jos jossain, janäkyy alumiinit ja muovitki toisin kuin jossain magneetissa. Mahtaako tollaseen magneettiin koskaan kenellekää mitään tarttunut.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  2. #1622
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Parempi tapa on avata käytetty öljynsuodatin. Siellä ne murenat on jos jossain, janäkyy alumiinit ja muovitki toisin kuin jossain magneetissa. Mahtaako tollaseen magneettiin koskaan kenellekää mitään tarttunut.
    Hyvin noi proppumankat vaan toimii.... edelleen.
    Siitähän ei liioin.... edelleenkään pääse mihinkään, että kun sieltä
    "sojottaa aarteita", vahinko on jo tapahtunut ja on enää ajan kysymys
    koska laulu loppuu.

    On se proppumankka hieman helpompi ja siistimpi indikaattori kuitenkin....
    kun availla suodatin joka välissä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #1623
    Paljonko muuten on shimmin/säätöpalan halkaisija tonninelisatkussa?
  4. #1624
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Parempi tapa on avata käytetty öljynsuodatin. Siellä ne murenat on jos jossain, janäkyy alumiinit ja muovitki toisin kuin jossain magneetissa. Mahtaako tollaseen magneettiin koskaan kenellekää mitään tarttunut.
    Joka vaihteistossa/perässä on tuo magneetti keräämässä mahdollisesti rattaistosta irtoavat muruset jotka ovat niin suuria että tekevät jo vahinkoa öljypumpulle ennen öljynsuodatinta. Ja ei vaihteisto tarvitse kuin vähän epäonnistuneen vaihteen vaihdon niin johan sieltä kytkentähampaista lähtee rautalastua.....
  5. #1625
    Shimmin halkaisijat mahtoi olla 7,5mm
    -Jarno
  6. #1626
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    Onko kelleen jäänyt nurkkiin pyörimään öljynjäähdytintä, etulevyjä tai etulamppua? Saattais olla vaikka tarvetta niille...
    Jäähdytin löytyy(melko ok), etulevyt löytyy(kierot!), lamppu löytyy(melko ok)
    HALAVAT... Haje pois, Hyrylä/Itä-Vantaa akseli.
    Viimeksi muokannut: Jusa.6; 23.04.2014 klo 22:47.
  7. #1627
    Moro, olisiko kenelläkään tietoa mikä on GSX 1400:n swingin kiristys momentti?
  8. #1628
    120 nm.

    Googlaa Suzuki GSX 1400 service manual. Löytyy ilmaiseksi ladattavaksi.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  9. #1629
    jos minä laitan pyörään power commanderin ja autotunen niin tarviiko sitä enää koskaan käyttää penkissä säädettävänä. Talven aikana tehty pyörään muutoksia ja vaatisi oman boxin säädön penkissä. Huipputehoja en hae commanderilla vaan toimivuutta, toki commanderita on hyötyä jatkojalostamista silmälläpitäen... ja oliko se banditin power commnder 5 joka tuohon käy? Tai siis käykö se tuohon vanhempaan -04 malliin ollenkaa?
    Viimeksi muokannut: jalu78; 02.05.2014 klo 10:27.
  10. #1630
    ^ Mulla oli aikanaan tuollainen GSX1400 ja siihen laitettiin Slipari ja commanderi.
    Ajoin yhden kesän niillä "default" asetuksilla ja kyllä se pyörä toimi ihan "OK" jonkunverran räki kun päästi kaasun rullatessa, mutta näin maallikkona se toimi OK.

    Käväsin sitten seuraavan kauden aikana penkissä ja Commanderi laitettiin "säätöihin" niin muuttu paljon pehmeämmäksi ja räkiminen loppui. Tosin tehoihin ei juuri tullut mitään muutosta.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  11. #1631
    Lainaa jalu78 kirjoitti Katso viesti
    jos minä laitan pyörään power commanderin ja autotunen niin tarviiko sitä enää koskaan käyttää penkissä säädettävänä. Talven aikana tehty pyörään muutoksia ja vaatisi oman boxin säädön penkissä. Huipputehoja en hae commanderilla vaan toimivuutta, toki commanderita on hyötyä jatkojalostamista silmälläpitäen... ja oliko se banditin power commnder 5 joka tuohon käy? Tai siis käykö se tuohon vanhempaan -04 malliin ollenkaa?
    Kannattaa ostaa se Bandit 1250 2010- sopiva PCV.
    Penkissä voi käydä tarkistuttamassa kun olet ajellut riittävästi sopivilla AFR arvoilla. Välttämätöntä se tietenkään ole. Takapuolidyno on itsellä kertonut milloin homma on jotakuinkin kohdallaan.
    Minkä vuoden pyörä sinulla on? Niissä lienee eroja alkuperäisissä polttoainekartoissa.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  12. #1632
    -04, mistä ootte hommannu halvimmalla vai onko noissa hinnoissa hirveesti eroa jos maailmalta tilaa?
    en välttämättä tehoja tuolla hae, enempikin optimisäätöjä ja jouhevaa käyttömukavuutta
  13. #1633
    Lainaa jalu78 kirjoitti Katso viesti
    -04, mistä ootte hommannu halvimmalla vai onko noissa hinnoissa hirveesti eroa jos maailmalta tilaa?
    en välttämättä tehoja tuolla hae, enempikin optimisäätöjä ja jouhevaa käyttömukavuutta
    Katsopa esim. ebayn hintoja. Talvella katsellessa hinnnoissa oli jopa lähes satasen eroja.

    PS. Sinulle on yv gsx1400 orgissa.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  14. #1634
    Uskallan kompata BigM:ää. 20-021 + auto tune. Tasoittuu käytös kummasti, kunhan keksii sopivat tavoitearvot AFR:lle.
    Toimiikohan Busan tai GSX-R:n sytkäohjain GSX:ssä? Se ilmeisesti kytketään puolien johtoihin, eli pitäisi jostain keksiä että olisi samat liittimet.

    -Jarno
  15. #1635
    Sama juttu: PCV 20-021 + autotune toimii
    Asennus vaatii kyllä enemmän kuin luulin, mutta onnistui ekalla yrityksellä.
    Dynojetin sivuilta löytyy mukavasti tietoa laitteesta ja sen käytöstä.

    Teamlaine.fi :stä tilasin koko paketin.
    GSX 1400
  16. #1636
    Lainaa ikiteekkari75 kirjoitti Katso viesti
    Uskallan kompata BigM:ää. 20-021 + auto tune. Tasoittuu käytös kummasti, kunhan keksii sopivat tavoitearvot AFR:lle.
    Toimiikohan Busan tai GSX-R:n sytkäohjain GSX:ssä? Se ilmeisesti kytketään puolien johtoihin, eli pitäisi jostain keksiä että olisi samat liittimet.

    -Jarno
    Olisiko mahdollista saada sinun afrtaulu tänne?
    Ja tiedot mahdollista vakioon tehdyistä muutoksista.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  17. #1637
    Saako tänne liitetiedostoja ollenkaan? Neuvokaa nyt tyhymää...

    -Jarno
  18. #1638
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ikiteekkari75 kirjoitti Katso viesti
    Saako tänne liitetiedostoja ollenkaan? Neuvokaa nyt tyhymää...

    -Jarno
    Kun on yhdistyksen jäsen niin saa lisättyä liitteitä. Liitteen voi ladata netistä tai omalta koneelta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #1639
    Big M:lle laitettu privaattimailia.
    -Jarno
  20. #1640
    Kytkittekö sen nopeustiedon käyttöön 20-021:een? Signaali mistä?

    -Jarno
  21. #1641
    Iski akuutti tarve päivittää takaiskunvaimentimet. Toinen päästää nesteitä pihalle, kokeilen saanko öljyt pysymään sisällä täälläkin jaossa olleen ohjeen mukaan (vaihtamalla paksumpaan öljyyn, esijännityksen vuodon takia), mutta luotto osiin meni. Luonnollisesti toivoisin saavani parasta laatua mahdollisimman edullisesti. Harvoin toteutuu. Sain tarjouksen Öhlinseistä (S36PR1C1LB) ja Yacugarin (S-RS twinshocks) iskareista. Hinnassa on reilu parisataa eroa Yacugarin eduksi, englannista tilattuna. Osien hinta pääsi vähän yllättämään ja rupesin empimään, kannattaako edellä mainittuhin sijoittaa viimeiset eurot. Saako näistä rahalle vastinetta. "mustana" hevosena bongasin netistä edullisemmat iskunvaimentimet (YSS G-Series Twin Shocks), joiden hinta olisi lompakolle sopivampi, mutta uskaltaako näitä asentaa.

    Onko kenelläkään asiasta omakohtaisia kokemuksia, onko tämä oikea paikka säästää?
    <p>&nbsp;Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
  22. #1642
    Gustafsson Racing huolsi minun takaiskarit, suosittelen! http://www.gracing.net/
    Minun iskarit meni liikkeen piikkiin, en tiedä hinnoista yhtää. Ennen huoltoa juttelin puhelimessa omistajan kanssa, se sanoi huoltavansa tuommoset iskarit vaikka maahantuoja ei tunne mitään varaosia noihin. Gustafssonilla on suorat suhteet iskaritehtaisiin.
  23. #1643
    Kiitos, tämä kuulostaa hyvältä! Olin jo aiemmin yhteen huoltoliikkeeseen yhteydessä. Siellä epäiltiin, että alkuperäisiä iskareita ei pystyisi huoltamaan, samaa kertoo suzukin service manual. Kuulin myös huhuja, että XJR:n alkuperäiset öhlinsin iskarit kävisivät suoraan suzukiin ja jopa toimisivat moitteettomasti? Ebayssä on yhdet tarjolla vuosimallia -05. Ei kenelläkään näitä ole ajossa?
    <p>&nbsp;Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
  24. #1644
    Lainaa Markoinen kirjoitti Katso viesti
    Kiitos, tämä kuulostaa hyvältä! Olin jo aiemmin yhteen huoltoliikkeeseen yhteydessä. Siellä epäiltiin, että alkuperäisiä iskareita ei pystyisi huoltamaan, samaa kertoo suzukin service manual. Kuulin myös huhuja, että XJR:n alkuperäiset öhlinsin iskarit kävisivät suoraan suzukiin ja jopa toimisivat moitteettomasti? Ebayssä on yhdet tarjolla vuosimallia -05. Ei kenelläkään näitä ole ajossa?
    Se vuoto liittyy todennäköisesti jousen esijännityksen säätöön.
    Asia on helposti korjattavissa sanottiin huoltoliikkeessä mitä tahansa.
    Voin laittaa tänne ohjeet, jos haluat.
    Itse en lähtisi iskareita vaihtamaan koska ko. pyörässä hyöty on minimaalinen suhteessa käytettyyn rahaan.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  25. #1645
    Ajattelin kokeilla toimisiko tämä: http://www.gsx1400.org/gsx1400_board...ock-fix/page-1
    ja mahdollisesti korvata kohdan no 13. toisen valmistajan tuotteilla . Puhutaanko samasta asiasta?
    Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 09:12.
    <p>&nbsp;Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
  26. #1646
    Lainaa Markoinen kirjoitti Katso viesti
    Ajattelin kokeilla toimisiko tämä: http://www.gsx1400.org/gsx1400_board...ock-fix/page-1
    ja mahdollisesti korvata kohdan no 13. toisen valmistajan tuotteilla . Puhutaanko samasta asiasta?
    Samasta asiasta puhutaan. Tein itse tuon ohjeen mukaisen korjauksen ja se onnistui.
    Jos jousen esijäänityksen säätönuppi on jumissa älä väännä sitä väkisin millään työkalulla.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  27. #1647
    ok hyvä. Se nuppi ei ole jumissa ja tuntuisi toimivan ihan ok. Neste ei vuoda siitä säätönupin välistä vaan iskarista sieltä säätörenkaiden/merkkien kohdalta tiivisteen välistä. Säädin esijännitystä kovemmalle ja ilmeisesti se oli liikaa. Mutta oliko tuo ohje nimenomaan tilanteeseen, jossa se vuoto onkin siinä säätöruuvissa?
    Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 14:33.
    <p>&nbsp;Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
  28. #1648
    Lainaa Markoinen kirjoitti Katso viesti
    ok hyvä. Se nuppi ei ole jumissa ja tuntuisi toimivan ihan ok. Neste ei vuoda siitä säätönupin välistä vaan iskarista sieltä säätörenkaiden/merkkien kohdalta tiivisteen välistä. Säädin esijännitystä kovemmalle ja ilmeisesti se oli liikaa. Mutta oliko tuo ohje nimenomaan tilanteeseen, jossa se vuoto onkin siinä säätöruuvissa?
    En usko sen öljyn tulevan sieltä säätörenkaiden/merkkien välistä. Olen purkanut yhden iskarin, ottanut jousen pois ja aukaissut vielä sen jousen säätönupin alla olevan mekanismin.
    Putsaapa se öljy pois ja tarkista uudelleen mistä öljy tulee.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  29. #1649
    Nyt on iskari irroitettu, putsattu, puunattu ja paksumpaa ölppää sisällä. Huomenna kiinni jos vuotoa ei yön aikana ilmene. 100% varmuutta en vuotopaikasta saanut, toivottavasti se jää tämän "huollon" ansiosta ikuiseksi mysteeriksi!
    Viimeksi muokannut: Markoinen; 14.05.2014 klo 22:18.
    <p>&nbsp;Monster M600 - NX650 - GSX1400 - R1150GSA - 625SXC - 350EXC-F</p>
  30.  
  31. #1650
    Mitä moottoriöljyä porukka käyttää?
Sivu: 55 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5455354555657 ... ViimeinenViimeinen