Turussa ainakin bikerpoint tuo.kirjoitti
. Hyvää ja asiantuntevaa palvelua ainakin tiedossa
.
Eipä se normaalissa ajossa nouse ehkä jos ajat pelkästään +120 km/h niin sittenkirjoitti
.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Onko mahdollista muokkaa tai avata gsx 1400 äänenvaimentimia.
Samaan tyyliin kun xjr huilun poisto änkkäristä.
Tuntuu niin älyttömän änettömältä ja hengittömiltä noi orginaalit.
Minkälainen änkkärin sisällä on katalysaatori palikkat, poistettavissa?
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Vaimentimen avaamisesta en tiedä mutta katalysaattori ei ole vaimentimessa vaan koneen alla yhdysputken kanssa. Poistosta saatava hyöty käsittääkseni nimellinen eli luokkaa painon pudotus. Uudemman eli 1 piipusen katista en ole aivan varma olisko vaimentimessa. Korjatkaa enempi tietävät jos olen hakoteillä!(Sika-nauta @ Kesä. 04 2006,10:38) kirjoitti
bensan huohotuksesta kysyy.
huohottaakos se siitä samasta letkusta josta valuu ylitankattu bensa maahan??
tuotanoinii, kun ma ajan poikaa tankille, niin tankissa aina pirunmoinen alipaine jottei korkkia meinaa saada auki ennenko +5s päästä pirunmoisen sihinän saattelemana.
mikään letku ei pitäisi olla puristuksissa, sikäli paljo niitä kytätty.
mikäköhän sielä kinnaa...ne letkut kuitenki puristaa jostain??
mullahan jää tehot tankkiin kun soppa jää leijumaan avaruuteen!!
mitäs jos nyppäsen tämän ylivuotoletkun tykkönään pois, sitten ei ainakaan se voisi ahdistaa, mutta tuleekos siitä jokin vaaran paikka??
vai imeekö muillakin korkin isoa kovaa kiinni??
vrt. ex-kilonen.,., sihautellu ikinä.
Ei itsellä ainakaan ole mitään painetta huomattavissa korkkia avatessa.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
väittäsin että joku reikä on tukossa ei minkään laitteen tankkiin kuulu tulla alipainetta?!?
Joo...toi haisis kyllä ihan vialle, ku mull ainaskii aukeaa ihan nätisti..
-These are my principles,
if you don´t like them I have others-
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
-Canis culum in tua naso-
17th century proverb
tänään ilmalla puhaltelin sitä ylivuotoletkua, hyvin hönkii molempiin suuntiin, mutta silti kerää pirusti (ali)paineita??
elikkäs tuolla ylivuotoletkulla ole mitään tekoa asian kanssa.
mutta mikäköhän muu juttu siinä voipi olla?
...pumpun pohjassa oleva letku ei näyttäny olevan lintassa, mutta vedin sen nailonsukan siihe mutkan päälle, mikä letkussa muutenki on. nyt ei 150km ajolla imaissut korkkia kiinni juuri mitään ed. verrattuna. jospa se siitä?
tuotaki letkua kytänny, kun siihen pääsee vielä sormin kiinnikkin tankin ollessa paikoillaan. eikä sen lytyssä pitäny olla, no jos tuolla tuli kuntoon, niin hyvä sitte.
eihän sielä monta vaihtoehtoa ole, jossa ko. vika luuraa, että sikäli pitäisi olla selvitettävissä.
Nostetaan topikkia ylös.
On tää hieno laji .Päivällä ajoin yli 160km lenkin pikkuteitä Stadi-Sipoo-Porvoo-Monninkylä-Tuusula-stadi.
Kun aina pitää valittaa niin housut tahtoo hiestä liimautua päin. (ulkolämpö~30´c)
Itse asiaan suoraan puutuuko muilla p#rse ?? Kun ajaa 150km putkeen välillä joutuu jo nostamaan arsea penkistä ylös ihan vaan helpottamaan pakaraa
Gsx-r kyykyllä viime kesänä pystyi ajamaan mökille 250km ilman puutumista.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kyllä joutuu jo sadan kilsan jälkeen nosteleen pakaroita ilmaan.
Suzuki GSX 1400-05
Kyllä meinaa persikka puutua. Viikko sitten ajoin lähes 300km matkan putkeen, n.3tuntia. Viimeiset viiskyt kilometriä hanuri huusi hoosiannaa, mutta mää vaan päästin
Matalammat sarvet kun vaihdoin, niin se helpotti hiukan asiaa. Paino on hiukan enemmän käsillä. Hyvä keino on myös aina välillä nostaa jalat takajalkatapeille ja siten painon saa pois persposkilta.
Mä olenkin omaan pyörään harkinnut clip-oneja matalamman ja kyykymmän ajoasennon saamiseksi. Taitaa vaan käydä niin, että ei mahdu sarvet enää kääntymäänOnko kukaan yrittänyt sovittaa?
onkos kukaan vaihtanut penkkiä 1400:an. ainakin ite toivois hieman reippaampaa muotuilua kuskin ja takanaistujan väliin![]()
polkupyorailija kiinassa
Mites jos tiputtaisit vähän etupäätä ja nostaisit perää himpun? Muuttuisi varmaan hieman äkäsemmäksi ohjaukseltaan . Tosin eipä taida paljon(100cid @ Kesä. 19 2006,20:33) kirjoitti
puutumiseen vaikuttaa tuo operaatio...
![]()
Ei enää mopoa allaGsx1400 lähti uuteen kotiin...
Stormiltahan saa penkkejä Rosvosta -> cebarin XX:ään king & gueen tyyliin. Hinta vaan on taas ihan päin![]()
.
Isoon rosvoon taisi maksa jotain 400€.
Taitaa olla tosiaan liian pehmeä tuo vakio jakkara tälle kuninkaalliselle p......
Kun tuo tankokin tuli jo vaihdettua, ei viittisi ihan heti uutta ja matalaa kokeilla.
Ainoa miinus mitä on tähän mennessä löytynyt
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Japonian pojilla on mennyt tuo jatko kehittely hieman pidemmälle.(100cid @ Kesä. 19 2006,20:33) kirjoitti
Gsx-1400 KATANAsiinä on ainakin cliparit .
http://www5c.biglobe.ne.jp/~unicorn/1400sgt-7.html![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tuossa oli juu clip-onit, mutta tankkikin on vaihdettu. Orkkistankilla saattaa kääntäminen olla vaikeampaa. Mutta en mä lannistu, meinaan kokeilla. Keulan lasku voisi olla myös ihan hyvä temppu. Saakohan lyhyempiä jousia jostain? Perännostosettejähän löytyy kyllä.
Kaikki ketkä pitää vähänkään urheilullisesti ajoasennosta ja haluavat vähentää perseen puutumista niin heti tilaamaan ne korotuspalat taakse. Itse otin päiväksi pois ihan kokeilumielessä ja en muistanut kuinka "pappamainen" ajoasento alunperin olikaan pers alko puutuu paljon nopeammin. *
Edit: ainoo haitta ettei korotuspaloilla sitten lyhytjalkaisella yllä enää jalat maahan kovin hyvin.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
mites tuo keulan laskeminen ? paljonko olisi "sopivasti" ettei käytäytyminen muutu huonoksi ? kokemuksia toimenpiteestä ?
Mistäs tilasit"suurii" korotus palikat?
Saako suomesta ja paljonko maksoi ?
Toisaalta ei taida olla ihmeelliset tehdä itsekkään
Tuolla www.gsx-1400.net sivuilla olisi hyvän näköisiä ikkunallisia kylkin koppia ja sytty pyörään eikä hinta niin kauhean kauhea ole. Ainoa huono puoli kun toi germaani ei oikein taivu
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
No täällä ei ainakaan sitä ongelmaa ole, ettei jalat ylettyisi maahanPitää katella luetteloita, jos jostain löytyisi korotuspalikat. Ilmoittakaa, jos joku löytää sellaiset.
tilasin juurikin eilen netin kautta www.justbandits.com sivustolta (GSX 1400 Jack-Up Kit) hinta hieman alle 100 e + postituskulut. nyt vaan odotellaan saapuvaksi...
Laskin etupäätä (nostin pamppuja) 17 mm viime talvena ja nyt taipuu kyllä paremmin mutkiin, tai sitten en vaa muista millaista oli ajaa viime kesänä...![]()
Suzuki GSX 1400
Samasta paikasta kuin Säämieskin tilasi, sieltä melkeen kaikki palikat tullu hommattua![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Kuinka väellä on riittäny letkut,johdot ja kaasuvaijeri kun on vaihdettu crossi tankoo?
Itse vaihdoin lsc vai onko se lcs crossitangon tosin low mallin eli matalin mahdollinen tilasin sen tokimotosta varpit ja letkut riitti ok mut joutu tempoon tangon aika etuasentoon ettei ottanut tankkiin kiinni tosin se korjautuisi kyl nostopaloilla mut ei jaksa säätää kaiketi noi vimpaimet piisaisi korkeammallekkin tankomallille ohan ok .....ja asiasta sadanteen kuin paljo se muuttaa ajoasentoa noi korotuspalat siis taakse tuleeko jo R fiilis eli matalatanko etuasennos + sit kun korotuspalat ni onko ajoasento kun kyykys ? ..kysyy tyhmä...joka ei pidä tupperin ajoasennosta
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
täytyy kyllä kehua aikaisemmin mainitsemaani justbandits yritystä. maanantaina tilasin aamulla korotuspalat ja tänään tuli omaan postilaatikkoon ennen puoltapäivää.tehokasta ! Palat on paikoillaan ja huomasin asentaessa, että keskiseisontatuen saa poistaa tarpeettomana (pysyy kyllä pystyssä, mutta huterasti eikä rengaskaan enään pyöri).
mutta kylläpä näyttää hyvältä !![]()
Itsellä myös Lsc tai lcs leveä tanko orginaali korkuisena.(keppo @ Kesä. 21 2006,18:08) kirjoitti
Hyvin riittää toimii ehkä paremminkin kuin vakio. ( ei vaijerit hinkkaa mittarin kylkeen )
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Kyl siin viel kaukana kyykyn ajoasennosta ollaan. Pyörässä on kuitenkin aivan eri mitat vrt. esmes. Gixeri tonniseen. Mutta ajettavuus ja näkö paranee niin ku valehtelematta 200 prossaa. Saattaa kyllä olla taas niin makuasia mutta kokeilemisen arvoinen.(gsx1400 @ Kesä. 21 2006,20:15) kirjoitti
Itsellä on toki viel tramppien siirtosarjat samaisesta puljusta, joten hieman taaempana ja ylempänä jalat eikä ainakaan vielä ole polvet jumittanut vaikka pituutta on 191 kertynyt.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com