tossa säätämisessä on kyse myös toleransseista, itelleen ku tekee niin tulee säädettyä aina tehtaanarvoon, mutta ammattiliikkeissä katellaan varmasti läpisormienkin jos on "lähellä".
Tarkastuksen ja säätämisen välillä on nimettäin aikamoinen työmaa.....
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
IF osoittautui halvimmaksi vaikka muihin oisin ollut valmis siirtämään ja ottamaan muitakin vakuutuksia.. (1300-1600 euron haitarille meni).
899 EUR / Vuosi
Sis. täyskasko+liikenne tietenkin (+PK-alueen lisät)
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Aina kaikki haluavat siirtää kahvoja taaksepäin ja nostaa niitä. Olisiko kuinka helppoa siirtää niitä eteenpäin, tai laskea niitä, ilman että kahvakulma tuosta muuttuisi? Onko kenelläkään kokemusta muuttuuko ohjaus tällaisella toimenpiteellä mainittavasti?
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
kuinkas monella on ollut ongelmia virtalukon kanssa??
eilen kun kävin heittämässä lenkin, niin virrat katos bensapumpusta,
pähkäilin jo aikaisemmin bensapumpun kanssa,,,vaihdoin sen ,,relekkin on tutkittu,piuha liitokset käyty läpi,,lukon pohjakin on vaihdettu..
jotenkin vain tuntuu ,et voisko ongelma olla avaimessa??
pumppu lähtee pyörimään vasta kuin virta avainta kääntellee tarpeeksi monta kertaa--
Omia vakuutuksia tässä edes muista kun läkkäri niin vähän vakuutuksissa, että ihan hävettää.. varmaan ekat laskut aikanaan oli jotain 800 vuosi täyskaskolla ja liikenne mukana. En ole kysynyt mitä nyt olisi, bonukset kun meni tuohon toiseen matkalehmään..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Ei välttämättä avaimessa, just laskeskelin että kahdeksan mp mekaanikkovuoden aikana viat jakaantui näin:
- 4 uutta avainta koodattiin, kulumisen ja hukkumisen takia, yhden siru pimeni
- 3 HISS antennia virtalukkoon em kaltaisten satunnaisten temppuilujen takia (yksi pimeni kokonaan)
- 4 oikean puoleista kytkin pakettia jossa starttinappi, kahdesta pimeni tuon takia lyhyet valot, kahdessa muuta kosketus hämminkiä
- 5 kosketushäiriöiden aiheuttamaa mystistä sähkövikaa, kaikissa Fi valo ilmoitteli häiriöistä mutta vikakoodeja ei ollut, kaikissa syynä oli kosteuden/veden aiheuttamat hapettumiset vaihteiston päällä olevissa hupuilla suojatuissa liitin ryhmissä, sen hupun isompi suu oli ylöspäin joten vesi kertyi seisomaan hupun sisälle.
- 2 jännitteensäädin vikaa
- 3 viallista akkua
- 2 virtalukon pohjaa
Saattoi olla jotain muutakin mitä ei nyt muista mutta nuo pääasiassa olivat suurimmat ongelmat.
Älä korjaa ehjää....
Jawsista: En tiedä miten, mutta meikäläiselle ei ainakaan tullut mitään alennuksia price enquiryllä saati price breakdownilla. Samoja hintoja tarjoaa ku nettisivuillakin.. Eli sama on hakea bikeworldista kun saa vielä halvemmallakin (nokkaketjun kiristimen) ja mätänetistä jarrupaloja.
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Käytin takahaarukan pois...
Milläs olette saaneet kiristettyä sen oikealla puolella olevan säätömutterin runkoon?
Tupla-X -04
Tarviiko milloin tehdä jarru,jäähdytin+kytkin nesteiden vaihdot??
Olen vaan öljyt ja suodattimet vaihtanu.
Pyörä vm.07 ja nyt ajettu 18200km.
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
Huoltokortin mukaan jarru- ja kytkinnesteen vaihto 18tkm:n välein
jäähdytysneste 36tkm:n välein
Tupla-X -04
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
Yleisesti kaikissa moottoripyörissä on sama öljy vaihdelaatikossa, kytkimessä ja moottoripuolella. Ei aina mutta melkein aina.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Imuroippa tuolta huoltokortti ja käsikirja. Ehkäpä niistä selviää yleisimmät huoltotoimet ja niiden välit.
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Toimiiko laatikko muutoin ok?
Öljyllä voi olla merkitystä, samoin eräs varma laatikkoremontti vältettiin aikoinaan vaihtamalla kytkinneste, tiivisteet sekä ilmaamalla järjestelmä. Laatikon takkuaminen johtui siis huonosti toimivasta kytkimen käyttöpuolesta.
Eihän muuten ketjut ole liian tiukalla?
Älä korjaa ehjää....
Hetken nettimotoa seuranneena ja vihdoin oman unelmien pyörän ostaneena(!) on tullut bongattua nettimotosta 7800km ajettu yksilö.![]()
Honda CBR1100XX -99 4-2-1 yoshimura+powercommander+k&n
ex. Suzuki GSX750F -02
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
No niin, se perinteinen!
Akku finito -> Uus akku tilalle jonka jälkeen nopea mittaus että ei myöskään lataa... Eli jännitteensäädin sökönä??!! Mistähän sais halvalla uuden/käytetyn/toimivan???
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
stormilla on ainakin ollut myynnissä, summassa katselin 2005 vuosimallia, siihen ei ainakaan ollu netissä..
david silver spares tai jaws, niiltä pitäis ainakin löytyä, jos kauempaa etsii..
mahtaakohan uudempiin ja vanhempiin käydä sama säädin..?![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Joo Stormilta löytyy aika siedettävän hintainenkin. Kuulin myös että tätä on kahdella eri pihapituudella: lyhyellä jolloin säädin on vasemmalla ja pitkällä kun se on oikealla. Mulla se on oikealla (takanaistuvan oikean reiden alla, näkyy heti kun penkin ottaa irti)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
itsellä -07 ja siinä muistaakseni on vasemmalla puolella.
jawsilla ainakin kaasarin ja ruiskun mallit ovat erihintaisia, joten kaipa niissä sitten eroja on senkin puolesta..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Itse kävin hakemassa reilu viikko sitten omaan -99 pyörään jännitteensäätimen stormilta ja hyvin pelaa. Kaasarimallissa on omansa ja 99-00 on omansa, siitä eteenpäin ainkain 01-04 taitaa mennä samalla.
Honda CBR1100XX -99 4-2-1 yoshimura+powercommander+k&n
ex. Suzuki GSX750F -02