Tuli tänään pistettyä etuvilkkujen sisään ledinauhat. Palavat nyt samalla kuin parkit.
Osaiskohan joku kertoa, oisko kuinka hankala homma saada ledit toimimaan joko silleesti että, kun villkkupoltin syttyy sammuisi ledit ja syttyisi taas kun vilkku ei pala. Eli palaisivat vuorotellen.
Toinen vaihtoehto olisi, kun vilkun laittaa päälle rupeaisi ledit vilkkumaan samassa tahdissa vilkun kanssa.
Näitä muutoksia mietin ihan sen takia että jos ledit palavat koko ajan heikentää se vähän vilkun näkyvyyttä.
Ei ole nämä sähköhommat ihan se minun juttu niin arvelinpa täältä kysästä ensin vinkkiä.
JEEE,keskiviikkona pitäs lähtä hakeen -99 xx:ssä.Ei taida olla pahemmin mitään tyyppivikoja mitä kannattaa kahtoa?
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Ei tartte perkele lähtä hakeen,lauantaina sovittiin kaupat ja nyt ei perkele vastaa viesteihin eikä puheluihin!Pitänee ehtiä joku toinen pyörä!
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Moro,
Mites näiden dual jarrujen ilmaus oikein onnistuu, vai onnistuuko mitenkään?
Etupää pitää kovan kolahduksen räväkästi jarruttaessa ja huollossa epäilivät että jarru järjestelmässä olisi ilmaa ...
Onko vaikea homma alkaa itse touhuamaan vaiko viedä suosiolla honda huoltoon ?
Suzuki GSX 1400 -07
http://moto.lexp.net/wiki/Bleeding_t...uper_Blackbird
Itsellä ei kokemusta ko.operaatiosta. Joku sanoi et on v-mäinen homma, mene ja tiedä..Ei tuo ainakaan noilla ohjeilla tunnusta kovin vaikeelta.
Kokeile ja kerro?![]()
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
Muuten sujuu ihan itse tehtynä, mut viimeisessä vaiheessa tarvii kaveria.
(edestä vasemmalta dual-mötikkää pumpata ja päästää ilmat takaa ylhäältä)
Tupla-X -04
Mopottimestani on alkanut kuulua 3500rpm:n kohdalla ja siitä ylös (myös vapaalla, paikallaan) ylimääräistä rahinaa, aivan kuin joku resonoisi siellä. Samalla kahva tärisee myöskin enemmän.
Resonoinnit on tutkittu koneen ulkopuolelta. Niistä se ääni ei tule.
Ketjunkiristin on vaihdettu 18tkm sitten. Eikä jakopäästä ainakaan alemmilla kierroksilla kuulu rallatusta.
Kytkimen painelusta ei ole taikaa, sama rallatus kuuluu kytkin pohjassa, välillä ja ylhäällä.
Mopotin -04, ja ajettu 65tkm
Mitäpä arvelette?
Tupla-X -04
No nyt on haettu xx:ä,ensi kilometrit ajettu ja olen vähän pettynyt pyörään!
Pyörä nykii tosi ärsyttävästi tasakaasulla 70-110km/h vaudissa,mistä kannattaa alkaa kahteleen vikoja?
Mopo on tosiaan 1998 ja ajettu "vain" 112tkm
Täysin vakio lukuun ottamatta vapaavirtaus suodatinta,taitaa kannattaa laittaa vakio suodatin paikalleen!
Halpahan tämä oli ja pikkuviat saa korjattua
Ps.Pitäskö tämän olla äkänen pyörä,jotenki tuntuu että eihän tämä kuljen mihinkään,saattaa toki jonkin verran vaikuttaa toi mun toinen pyörä asiaan(Yamaha XJR1200 Turbo 310hv)
Pss.Ei kellään ois myydä laukkusarjaa,jos on niin laitahan yv:tä
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Tyhjäkäynnillä rallattaa ja jos "flippaa" kaasua nopsasti niin siinä vaiheessa kun kierrokset laskevat.
Älä korjaa ehjää....
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
Tuli sitte ostettua 00 vuoden Blackbird ja on tällä kyllä mahtava ajella![]()
Honda 1100XX -00
ex
Honda cbr 600 f2
Hyvä vuosikerta.. Oliko paljon rullattu..?
Järki vähenee ja työkalu kasvaa..
Kertokaas onko normaalia että XX ja 150km ajetut Pilot Road 3 lukitsee etupään kuivalla puhtaalla asfaltilla (paljon?) ennen kuin takapyörä edes yrittää ilmaan. Kuvittelin että olisi vähän pitävämmät renkaat olleet kyseessä.
Tuli harjoiteltua taas mm. paniikkijarrutusta samassa paikassa kuin vanhalla BT21 etusella ja tuntuisi että pito ei ole mikään paras mahdollinen. Kai se on sitten kovempi rengas ja vain siksi kestää pidempään.
E: http://youtu.be/HXVnPQoF4o0
Viimeksi muokannut: mRkukov; 01.06.2013 klo 16:40.
XX -00
Exä: 600 CBR F3
Oma teki täysin samaa kun yritin sille tarjota pari tankillista 95E10. Nyt toinen tankillinen 98 menossa ja ajo normalisoituu. Yski välillä ysivitosella todella pahasti läpi kierrosalueen ja nimenomaan tasakaasulla. En itsekään meinannut ensin uskoa että näin iso ero mutta uskottava se vaan on. Kerkesin jo tilata uudet tulpat ja ilmansuodatin joten vaihtoon menee nekin ensi viikolla ja samalla kaasareitten synkkaus.
Honda CBR1100XX
Hytz: testaa vielä shellin V-power. Vanhalla pikkucebarilla pystyi tunnistamaan ajossa että mitä tankissa on.![]()
XX -00
Exä: 600 CBR F3
Ei kyllä uskalla tota Shellin nitrobensaa kokeilla, tulee turhan kalliiksi. Nimim. tunti sitten sinivuokkojen Skodassa istuneena, ei olisi ysivitosella näin käynyt![]()
Honda CBR1100XX
Toimivalla pyörällä on ilo ajaa... ja ilo on tässä maassa kiellettyä.![]()
XX -00
Exä: 600 CBR F3
Eiköhän 100km/h tunnu ihan samalta Bläkkärin päällä oli tankissa 95 98 taikka Nitro+Itse tosi tykästynyt tohon Nitro+, kulutus laski normi seka-ajossa 0.3dl/100km (vs. 98) 5.8 -> 5.5, konekkin kehrää mukavemmin ainakin omasta miellestä. 95 en käytä koskaan.
Laskeskelin 98 1.645*5.8=9.0475€/100km ja Nitro+ 1.759*5.5=9.6745€/100km, 9.6745-9.0475=0.627€ ero sadalla. Varsinaisero melkoisen pieni.
Te jotka ootte laittanut 95 tankkiin kiinnostais tietää kuinka paljon ja millaisella ajolla pelit kuluttaa 95 sadalla?
Mopot: MBK magmax -97, CPI Aragon s -07. Isot mopot: Honda Blackbird -98 =)
Kiitos ST1:n on tuo V-Power nykyään pelkkää ylihintaista kuraa: Oktaani keskimäärin 99.8 (Shellin aikaan yli 100) ja etanolia on joka satsissa parhaimmillaan jopa sen 5% (Shellin aikaan 0%).
Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
Suzuki GT125R -76
Viime viikonloppuna emännän kans pohjosessa ajeltiin aika mäkisissäkin maastoissa ja kaikki kolme laukkua täynnä tavaraa.. Tankissa 95e ja kulutus pienimmillään 5,5 ja suurinmillaan 5,8l/100km yksin ajellessa pyörii kahvan asennosta riippuen sekalaisessa ajossa 5,8-6,5l/100km kikotin vm.00 ja mittarissa 96tkm, putket ja commanderi löytyy..
Järki vähenee ja työkalu kasvaa..
Oisko kellään myydä vakioneuloja kaasareihin?
Paikallaan nyt dynon neulat mutta haluaisin vakiot tilalle kun pyörä on muutenki vakio!
Jos löytyy niin laita yv:tä
Ja sori kun täälä näitä kyselen mutta harvat nettikäyttäjät käy kahtoon tota ostopalstaa :/
Yamaha XJR1200Turbo -95
Bmw LT1200 -01
Ktm 640 enduro -02
Ex.
kawasaki vn 1500 mean streak -02
Honda CBR1100XX -98
Yamaha XJR1200T -95
Yamaha FZR1000 -88
Kawasaki GPZ750R -87
Suzuki GSXR1100 -90,-91,-92
KTM SC620 -99
Suzuki Intruder 1400 -88
No niin nyt kokeiltu ilmausta ohjeen mukaan.
Hyvin meni tuohon viimeiseen vaiheeseen saakka jolloin tuota etujarru hässäkkää pumpataan nostelemalla ja takaa lasketaan ilmat poies.
Nyt kävi niin kun tuota vaihetta teki niin vaikka sitä hässäkkää nosteli/pumppaili niin mitään vastusta ei tullut vaikka kuinka pumppasi ja takaa ei saanut mitään tulemaan pihalle.
Eli varmaan tuossa etujarruhässäkässä on jotain sökönä kun ei pumppaa jarrulitkua perille???
kokemusta ???
Suzuki GSX 1400 -07