Pinnathan on kyllä lipakammat kuin Panu-tytöllä parhaina aikoinaan.
Ihan vaan siitä päätellen, että toi oma vanha, löysä ja korkealta
kirkuva, luumu japsisirkkeli sinkoili mihin sattu jo siinä olemattomalla,
tai täysin puuttuvalla keskialueella
Olis ollu ihan kiva testaa tota shifteriä luonnonladulla, mutta mutta.....
Noh... saihan kuitenkin tankin täyteen V Poweria ja pääsi kun pääsikin pystyssä takas tallille![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Dege....
Pannutixäääääää.....................
Vai ooxää muuten ihan poissa tolaltas......
Kun sait tuta miltä tuntuu kun on oikeasti
"voima kanssasi" ja vielä "omassa kädessä"![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Laitetaan kuvia tänne, nyt jo myyty muutama Austinracing vaimintimia
Noista vaihtoehdoista ottaisin sen Akran sliparin, minusta noista AR-slipareista mikään ei sovi yksinään, pitäisi olla noi molemmatSiis minusta
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
oi että kun himottaa noi ylläolevassa kuvassa olevat värikkäät vanteet. Mun mielestä tekee pyörästä ihan toisennäköisen, siis parantaa ulkonäköä kympillä! Mustaan mustat vanteet on jees, mutta toi oranssi, joka mullekin sitten joskus toivottavasti tuloo, niin siihen pitäisi kyllä vanteet saada jollain tavalla eloon. Saisiko noista muuten teippaamalla jotenkin räväkät vai onko maalauttaminen ainoa mahdollisuus? Maalauttamisessa vaan mietityttää renkaanvaihtojen yhteydessä tapahtuva vanteen maalipinnan tuhoaminen?
Anyways, tuota alempaa kuvaa katsellessa tuli mieleen, että toinen joka kyllä omaa silmää miellyttää kovasti on rekisterikilpihässäkän siivoaminen ja näin ollen, niin mitäs poliisisedät/tädit tuumaa, jos kilpi olisikin about matkustajan jalkatappien välissä pystyssä? Tuleeko rutinoita ja sakkoa?
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Siellä sitä tallissa oltiin hinkkaamassa sukisuki kingiä kun herra rupesi ihmettelemään onkos sitä ukkosta ilmassa kun noin ulkona jyrisee ja tallinlattiakin tärisee ja sukisukin työkalut seinältä alkoi putoilemaan mm pajavasarat yms sukisukin hienomekaniikka työkalut lattialle , mutta onneksi Bonen rouva tuli sitten kysymään että kenenkäs hieno oranssinmusta KTM moottoripyörä se tuolla menee kun noin komeaa soundia pitää niin että oikein talo tärisee ja eikös mekin voitas vaihtaa nämä japsi sirkkeli mopot kunnon KTM Beast moottoripyörään ja silloin riittäisi ihan hyvin yksi sellainen . Eikä sitä voimaakaan tarvitsisi aina olla etsimässä sieltä sukisukista viilan voimalla .
Ultrafast KTM machine .
Ihan hyvä.... tuolla säälittävän asteikolla
.
Niinhän sitä sanotaan, että missä voimaa, siellä ääntä.......
ja näinhän se tosiaan menee noiden vanhojen japsisirkkeleiden kanssa.
Kotkanpoikanenkin saadaan varmaan vahvistumaan ajan myötä..... kun huomaa, että "eihän tästä mitään tule".
Selkäsulat ihan klimpissä ja rispaantuneina kun koko ajan saa repiä niistä tarroja irti.
Siihen asti mennään valitettavasti tuon voima-ääni asian kanssa "paljon porua... vähän villoja"
realiteetin kanssa..... Jotain valomiekkaa tai Akran tarraa enemmän tarvitaan että poikanen siitä vahvistuu![]()
(ps. sen tarran kanssa kun on vähän niin, että niiden liimailu on ihan OK.... sitten kun sitä
voimaa ja vääntöä oikeasti löytyy. )
Hirviömoottorin tulon odottelu ei ihan riitä.
Mahtaako sen tuloon mennä yhtä kauan kun sillä "yhdellä ihmeidentekijällä".....
jota ei reiluun pariin tuhanteen vuoteen ole näkynyt..... suurista lupauksista
ja kovasta odotuksesta huolimatta![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Siinä ääni väräjää kun historic kuskit laulaa voimakuorossa... Huimasti puhetta ilman kilometrinkaan kokemusta![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Ei näillä keleillä kokemusta kerrykään kun vitutuksesta.....
vaikka vasta maaliskuun alku onkin.
Jotain hupia tässäon revittävä.... ja mistäs sitä paremmin kun
siitä edelleen tu-tu-tu...... tulossa olevasta "hirviömoottorista"..
Ei siinä mitään, helvetin hyvä se on, ihan taatusti, mutta
vasta edes samalla suunnalla kun nurkkiin jo kymmenisen vuotta
sitten laivatut japsisirkkelit. Tolle kun nyt ei vaan voi mitään,
oli into kuinka piukeessa tahansa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Erikoinen vertailu Motorrad Suomessa:
Ducati 1199 Panigale - KTM 1290 Superduke R
Enpä vielä lukenut juttua mutta ainakin erityyliset laitteet kyseessä... Ehkä moottoripuolelta löytyy yhtäläisyyksiä enemmän kuin käyttötarkoituksesta?
Tuolla aiemmin kuvassa ollut ruattinpoikien nastoilla varustettu SD olis tällä hetkellä vallisevilla keleillä tarpeen meilläkin päin
EDIT: KooTeeäMmää luonnehditaan Bud Spenceriksi, ei paha vertaus Ducatin ollessa enemmän Amin Asikaisen tyylinen![]()
CB K R
Niin....No kohta niitä videoita alkaa vyörymään nettii.
Joo nuo oranssi/valkoiset on kyllä hienommat kuin koko oranssit....
Lisää kuvia noista oransseista
Kattokaa tuota vaimentimen kokoa
Joo ihmettelin myös, sen takia piti ostaa sen lehti. Siinä testailtiin esim, moottoreiden sielun elämää, vääntö, tehoa, kaasun avaamista jne. jne....Halusivat testata niitä kun alkaa olemaan aika isoja cc tuollaisissa pyörissä
Tuossa on videota AR ala putkesta.
https://www.youtube.com/watch?v=IOcweToFYsg
https://www.youtube.com/watch?v=lPMQ...yer_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=xnpMzX-7tUI
Tässä hieno pätkä
KTM 1290 SUPER DUKE R -- The birth of the beast
Viimeksi muokannut: Husky510; 04.03.2014 klo 15:12.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tuli sitten tänään ajettua pyöreät 60 kilsaa Beastilla ja täytyy sanoa että on hieno laite kyseessä. Tuuli ei muuten tunnu juuri missään edes moottoritienopeuksissa vaikka ulkona oli aika puhuri mukana matkassa eli ei tarvi mitään tuulisuojaa mittariston eteen. Loisto laite ei voi muuta sanoa![]()
Ultrafast KTM machine .
Luonne on aikalailla samantyylinen mutta voimaa on huomattavasti enemmän. Tosin käytin vain street asetuksia ja oli vielä sisäänajo menossa joten en käyttänyt kierroksia kuin jossain 6 tuhannen kohalla kun punavalo varoitti. Mutta kulkee ja kerää jo niillä kierroksilla todella mukavasti nopeutta ja nopeasti.
Ultrafast KTM machine .
hieno video, mutta se lätisti tunnelmaa, että joka toinen sana on beast, ja joka toinen, se että sillä pystyy ajamaan kuka tahansa. Beast ja kuka tahansa, ei kuulu samaan lauseeseen.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Ei kai kaupasta ostettu peli nyt liian beast voi ollakkaan ja kaikkeen tottuu. Muistan aina kun ajoin 2005 Gixxerillä eka kerran ja se tuntui aivan tajuttomalta ja enää se ei järkytä, mutta nopeahan se on vielä nykymittapuullakin. Moneen paikkaan useimmalle (ja minulle) aivan liikaa. Ehkä joku turbobusa olisi oikeasti beast. Alkaa huolestuttaa onko tämä beast kesytetty aivan tunnottomaksi elektronisilla vehkeillä. Yhdessä videossa kuski vääntää kaasua niin , että ranne taipuu eikä tapahdu mitään.
HP4 jälkeen on rentouttavaa ajaa Desmosedicillä kun siinä ei ole mitään sähkökontrollia eikä luistonestoja. 1098R:ssä on munat menny useamman kerran lyttyyn kun se keuliessa pudottaa keulan yhtäkkiä enkä ole kyllä päässyt selvyyteen tuleeko se jostain kulmasta vai mistä. Vauhtia on ollut 100-220 ja yhtäkkiä se vaan pätkäsee. Kerran meinasi taju lähteä kun tipahti niin äkkiä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Todella onnistunutta mainontaa KTM:ltä "Beastin" osalta. Palaa mieleen erään automerkin/mallin mainonta takavuosilta, joka oli myös todellinen menestys myyntilukujen suhteen.
CB K R
950 ekee kasko. No en tiedä onko se paha. Antaisitko itse vakuutuksen 180hp nakupyörään tuolla hinnalla. Uusi kuitenkin yli 20donaa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Tänään Dege tuli vastaan uudella Superdukella Finnoontiellä Espoossa. Motorexin tarrat paisto ekana silmäänSormi pystyssä, matala murahdus ja sitten kohtaaminen olikin ohi, ei kehdannu kääntyä perään kuikuilemaan..
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Mä korkkasin myös ajokauden tänään, tunnin lenkin heitin.
Katettuun pyörään tottuneena ajokokemus on kyllä aika eri, ja tuntuuhan toi ihan hiton kevyeltä. Äänet on vakkarinakin varsin miellyttävät.
ECU on näemmä jossain sisäänajomoodissa kun vaihtovalo syttyy 6000 kierroksen kohdalla.
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Toivottavasti vaan siellä kypärän sisällä välähtää olla liiaksi murauttelematta taajamissa ja asutuskeskuksissa ja säästää ne fiilikset tien päälle - radoille jne, jonne ne kuuluvatkin. Eiköhän jengi usko että tätä pyörää ei kannata alkaa haastamaan - toisin kuin erästä amerikkalaisvalmistetta - V2 sekin, johon sopii sanonta, paljon ääntä - ja mitään ei tapahdu. Ja mikä ihme siinä on, että sitä jyräyttelyä pitää tehdä sankan kansan keskuudessa, oon huomannu tässä muutamana keväisenä päivänä.![]()
<p>.</p>
Nyt täytyy todeta, että tältä se on tuntunut ittelläkin AINA ku on saanu jonku uuden nakulelun alleen. Mutta kyllä se leijuminen kilometrien myötä tässä suhteessa laantuu. Viimestään ensimmäinen kunnon reissu huonommilla keleillä on omiaan nostamaan jonku kivan "pikkupleksin" mielen päälle...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...