Sivu: 26 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1231:sta
  1. #751
    Keulan huolto menossa... vanhat lietteet pois ja uudet 10w keulaöljyt sisään. En vaihda kumitiivisteitä. Tuntuivat olevan kunnossa. Helppohan nuo on vaihtaa keula paikallaan jos alkaa vuotamaan. Mittaria modasin hiukan eli turha nopeusmittari pois. Briteistä tilasin billetpalikkaa holkit ovat etuakseliin. korvaavat nopeusmittarin anturin. Toinen palikka on adapteri takalinkkuun. Adapteri mahdollistaa uudemman r6r takavaimentimen asennuksen TRXään. Katsotaan nyt vienkö vakion modattavaksi ratakäyttöön vai hommaanko vakio r6r pampun vai jonkun hifistelyiskarin esim öhlins
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  2. #752
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Keulan huolto menossa... vanhat lietteet pois ja uudet 10w keulaöljyt sisään. En vaihda kumitiivisteitä. Tuntuivat olevan kunnossa. Helppohan nuo on vaihtaa keula paikallaan jos alkaa vuotamaan. Mittaria modasin hiukan eli turha nopeusmittari pois. Briteistä tilasin billetpalikkaa holkit ovat etuakseliin. korvaavat nopeusmittarin anturin. Toinen palikka on adapteri takalinkkuun. Adapteri mahdollistaa uudemman r6r takavaimentimen asennuksen TRXään. Katsotaan nyt vienkö vakion modattavaksi ratakäyttöön vai hommaanko vakio r6r pampun vai jonkun hifistelyiskarin esim öhlins
    Moro. Meinaatko ajella jatkossakin ihan vakioilla etuiskareilla? Ite kaipaisin etupäähän toimivaa kombinaatiota, noi nykyiset Wirthin vieterit ei sitä ole. Mites joko olet jo valmis luopumaan siitä undertailista?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  3. #753
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Moro. Meinaatko ajella jatkossakin ihan vakioilla etuiskareilla? Ite kaipaisin etupäähän toimivaa kombinaatiota, noi nykyiset Wirthin vieterit ei sitä ole. Mites joko olet jo valmis luopumaan siitä undertailista?
    Juu näillä näkymin ainakin ensi kesä mennään vakio keulalla jossa prog jouset. Ainakin pirellin superbike slicksi kului tasaisesti eikä repeillyt. Muutenkin kohtuu tyytyväinen keulan toimintaan. Esijännitykset säädin kohdilleen. Paluuvaimennus vakiosäädössä. Meinaatko sitä hiilikuitu huggeria? Taidan ehkä kumminkin pitää sen...
  4. #754
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Juu näillä näkymin ainakin ensi kesä mennään vakio keulalla jossa prog jouset. Ainakin pirellin superbike slicksi kului tasaisesti eikä repeillyt. Muutenkin kohtuu tyytyväinen keulan toimintaan. Esijännitykset säädin kohdilleen. Paluuvaimennus vakiosäädössä. Meinaatko sitä hiilikuitu huggeria? Taidan ehkä kumminkin pitää sen...
    Niin just huggeria.. Kato mulle kelpaa kaikki vähänki erikoisemmat osat TRX:ään. Mitkäs jouset sulla olikaan?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  5. #755
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Niin just huggeria.. Kato mulle kelpaa kaikki vähänki erikoisemmat osat TRX:ään. Mitkäs jouset sulla olikaan?
    Jaa a ei kyllä tietoa kun ei mitään merkintään missään valmistajasta... Edelliset omistajat varmaan tietäisivät paremmin. Pitääpä kaivella trx keskustelua taaksepäin jos löytyisi mainintaa. LSL tappisarja tuli postissa. Hetihän sitä piti alkaa asentelemaan
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  6. #756
    katteiden viilamista, hiomista ja poraamista
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  7. #757
    Joo tästä ei voi enää mennä kun toiseen suuntaan Aattelin, että vedetään runkoonkin uusi maali kun kerran näin paljon purettu. Ehkä sama väri mikä jo on tai vaihdetaan väriä esim valkoinen, musta, magnesiuminvärinen... Ajelen laikalla myös nuo tukiraudat tuosta kyytiläisen penkin alta ja siloittelen. Viikonloppuna tämä pitäisi hoitaa ja sitten äkkiä keksiä paikka jossa maalit runkoon ja katteisiin...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  8. #758
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Joo tästä ei voi enää mennä kun toiseen suuntaan Aattelin, että vedetään runkoonkin uusi maali kun kerran näin paljon purettu. Ehkä sama väri mikä jo on tai vaihdetaan väriä esim valkoinen, musta, magnesiuminvärinen... Ajelen laikalla myös nuo tukiraudat tuosta kyytiläisen penkin alta ja siloittelen. Viikonloppuna tämä pitäisi hoitaa ja sitten äkkiä keksiä paikka jossa maalit runkoon ja katteisiin...
    Valko-puna-musta olis klassinen väriyhdistelmä. Tai sitten "Gunmetal"-harmaa vois olla hieno myös. Mustat vanteet olis racingia. Oletko harkinnut pulverimaalausta? Vois toimia ja olla kestävä. Itse pulverimaalautin joskus kevarin rungon ja tuli kyllä kestävä ja hyvä pinta. "Tavallinen" maalipinta voi olla pehmeä, naarmut ja kolhut näkyy helposti.

    Oma pyörä on viettänyt hiljaiseloa, sen verran sain aikaseks, että työstin hiilikuituteipillä detaljeja eri puolelle pyörää ja otin sen selkänojan pois, jos ajelis jatkossa ilman sitä.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  9. #759
    Pikkasen haikea olo nyt kun toinen TRX vaihtoi omistajaa Hyvään kotiin pääsi se on varma
  10. #760
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Pikkasen haikea olo nyt kun toinen TRX vaihtoi omistajaa Hyvään kotiin pääsi se on varma
    En nyt tiedä hyvästä kodista kun sormet on jo rälläkän katkaisijalla.... Sininen säilyy kirjahyllypyöränä niin jos tähän uudempaan voisi purkaa tarmoaan.

    CONA tilanko sullekin samalla ne valkeat mittarinpohjat?
    TRX850 -96
    XT500 -80
  11. #761
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    En nyt tiedä hyvästä kodista kun sormet on jo rälläkän katkaisijalla.... Sininen säilyy kirjahyllypyöränä niin jos tähän uudempaan voisi purkaa tarmoaan.

    CONA tilanko sullekin samalla ne valkeat mittarinpohjat?
    Tilaa vaan, pyöritään muistaakseni samoilla seuduilla niin tavaranvaihtokaan ei pitäisi tuottaa ongelmia.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  12. #762
    Nonnii ruuvaillaan välillä kasaan eikä vaan pureta r6r takapamppu + adapteri + 40mm korotus
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  13. #763
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Nonnii ruuvaillaan välillä kasaan eikä vaan pureta r6r takapamppu + adapteri + 40mm korotus
    Hyvältä näyttää. Itselläni sama kombo lukuunottamatta noita korotus-koiranluita.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  14. #764
    Niccccccce Tälleen äkkiseltään katsottuna perä näyttäisi olevan hieman korkeamalla. Saa nähdä kuinka rauhattomaksi muuttui
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  15. #765
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Niccccccce Tälleen äkkiseltään katsottuna perä näyttäisi olevan hieman korkeamalla. Saa nähdä kuinka rauhattomaksi muuttui
    Hei tietääkö kukaan mikä kiristysmomentti on näillä pulteilla mitkä kiinnittää putkirungon tuohon alumiiniseen apurunkoon?

    http://www.youtube.com/watch?v=tzb3Y6ObBQQ

    Melkoisen on keulaa laskettu videossa
  16. #766
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Melkoisen on keulaa laskettu videossa
    On aika hyvin laskettu keulaa. Ehkä perääkin on laskettu, sillä olettaisin tuon muuten olevan aika nenällään. Näppärästi se kyllä kääntyy.

    Kuulostaa siltä, että juuri kun rupeaa kierrokset olemaan sillä alueella, että pyörä rupeaa kulkemaan, niin mittari on kierrosrajoittimella

    Nimim. Rivi4-moottorinen.
  17. #767
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Jaa a ei kyllä tietoa kun ei mitään merkintään missään valmistajasta... Edelliset omistajat varmaan tietäisivät paremmin. Pitääpä kaivella trx keskustelua taaksepäin jos löytyisi mainintaa. LSL tappisarja tuli postissa. Hetihän sitä piti alkaa asentelemaan
    Jos pyörän rekkari on bl-972 niin siinä on WP:n jouset. Tunnistin noista keltaisista jarruletkuista.
    R 1200 RS
    Street Triple R
    GSXR 750 k8
  18. #768
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    On aika hyvin laskettu keulaa. Ehkä perääkin on laskettu, sillä olettaisin tuon muuten olevan aika nenällään. Näppärästi se kyllä kääntyy.

    Kuulostaa siltä, että juuri kun rupeaa kierrokset olemaan sillä alueella, että pyörä rupeaa kulkemaan, niin mittari on kierrosrajoittimella

    Nimim. Rivi4-moottorinen.
    Joku pikkuruinen heppu sillä kurvailee, koska minulla ei olisi varpaita enää jos kanttailisin noin paljon lasketulla pyörällä Joo kierroksista sen verran, että rajotin on vasta 9000rpm, mutta viimeiset 2000rpm oikeastaan melko turhaa huudattaa, koska teho-ja vääntökäyrät tasoittuu tuon 7000rpm jälkeen tai saattavat jopa alkaa läskemaan

    Lainaa Strandberg1 kirjoitti Katso viesti
    Jos pyörän rekkari on bl-972 niin siinä on WP:n jouset. Tunnistin noista keltaisista jarruletkuista.
    Joo juurikin kyseinen pyörä kyseessä. Kiitos infosta

    jotenkin tulee mieleen botniaring tuosta maalisuorasta ja seuraavasta oikeasta samanlailla hiukan pimeään joutuu taittamaan
  19. #769
    Moro. Tänään tuli ihmeteltyä noita valkoisia mittaripohjia tuon lontoonkielisen ohjeen kanssa. Ohjeen sai tavata ajatuksen kanssa useaan otteeseen, ettei tule lisävahinkoa tehtyä, sen verran hepposia nuo osat on.

    Eli lyhykäisyydessään tein näin: Etukate irti, mittariston pölysuoja irti, mittariston johdot ja polttimot irti. Sitten mittaristo irralleen ja pöydälle, ei muuta kuin etukehys/lasit irti. Tässä kohtaa alkaa se varovaisuus-osuus eli jousipalautteiset mittarien neulat piti laskea rajotintappien yli ja merkata ns. 0-kohta. Tämän jälkeen piti nypätä neulat irti pakottamalla parilla ohuella meisselillä tasaisesti ylöspäin. Sitten vaan ruuvit irti ja mittaritaulut vaihtoon, vanhoista rajotintapit hellästi irti ja uusiin kiinni. Kokoaminen päinvastoin.

    Yhtä asiaa en oikein ymmärtänyt. Ohje ei tyhjentävästi kertonut, että tuleeko vanhoista mittaritauluista raapia ne mustat pohjat irti ja käyttää sen läpinäkyvä muoviosa uudelleen. Uudet mittarinpohjat on vanhoja ohuemmat ja valkoisesta taustasta näkyy ikävästi mittarien sisäosat läpi.

    Ootko RHR jo ihmetellut mittaristoa?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  20. #770
    törmäsit samaan vikaan kuin minä. Tuskin sitä alkuperäistä voi jättää alle, ei kai tule valoa läpi juuri mitään, ajattelin tehdä valkean pohjan takapuolelle pyöreän mustan lätkän( tai teipin ) joka on 1 cm pienempi kuin taulu, sillon valoa tulisi toivottavasti reunoja pitkin ja polttimoiden kärkeen laitan vaikka foliosta pienet varjostimet. Saas nähdä mitä tulee...
    TRX850 -96
    XT500 -80
  21. #771
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Moro. Tänään tuli ihmeteltyä noita valkoisia mittaripohjia tuon lontoonkielisen ohjeen kanssa. Ohjeen sai tavata ajatuksen kanssa useaan otteeseen, ettei tule lisävahinkoa tehtyä, sen verran hepposia nuo osat on.

    Eli lyhykäisyydessään tein näin: Etukate irti, mittariston pölysuoja irti, mittariston johdot ja polttimot irti. Sitten mittaristo irralleen ja pöydälle, ei muuta kuin etukehys/lasit irti. Tässä kohtaa alkaa se varovaisuus-osuus eli jousipalautteiset mittarien neulat piti laskea rajotintappien yli ja merkata ns. 0-kohta. Tämän jälkeen piti nypätä neulat irti pakottamalla parilla ohuella meisselillä tasaisesti ylöspäin. Sitten vaan ruuvit irti ja mittaritaulut vaihtoon, vanhoista rajotintapit hellästi irti ja uusiin kiinni. Kokoaminen päinvastoin.

    Yhtä asiaa en oikein ymmärtänyt. Ohje ei tyhjentävästi kertonut, että tuleeko vanhoista mittaritauluista raapia ne mustat pohjat irti ja käyttää sen läpinäkyvä muoviosa uudelleen. Uudet mittarinpohjat on vanhoja ohuemmat ja valkoisesta taustasta näkyy ikävästi mittarien sisäosat läpi.

    Ootko RHR jo ihmetellut mittaristoa?
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    törmäsit samaan vikaan kuin minä. Tuskin sitä alkuperäistä voi jättää alle, ei kai tule valoa läpi juuri mitään, ajattelin tehdä valkean pohjan takapuolelle pyöreän mustan lätkän( tai teipin ) joka on 1 cm pienempi kuin taulu, sillon valoa tulisi toivottavasti reunoja pitkin ja polttimoiden kärkeen laitan vaikka foliosta pienet varjostimet. Saas nähdä mitä tulee...
    Itellä kanssa tollaset. Ensin kokeilin jättää mustat pohjat alle, mutta valoa ei tule tosiaan läpi juuri yhtään. Pelkästään valkoisilla näkyy sisäosat hieman läpi, mutta tärkeämpää ehkä nähdä pimeällä mittarit kunnolla Eivät aivan tehtaan tasolle yllä laadullaan nuo
  22. #772
    Ok. Eli vika ei ollut vain minun päässäni. Voishan tuohon tosiaan tehdä pahvista tai vaikka pesunestekannusta jonkun pienempihalkasijaisen lätkän alle. Itse meinasin vielä laittaa vihreät "sukat" polttimoihin, katsotaan, miten huvittavalta näyttävät et otanko pois.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  23. #773
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    törmäsit samaan vikaan kuin minä. Tuskin sitä alkuperäistä voi jättää alle, ei kai tule valoa läpi juuri mitään, ajattelin tehdä valkean pohjan takapuolelle pyöreän mustan lätkän( tai teipin ) joka on 1 cm pienempi kuin taulu, sillon valoa tulisi toivottavasti reunoja pitkin ja polttimoiden kärkeen laitan vaikka foliosta pienet varjostimet. Saas nähdä mitä tulee...
    Teinpä juuri näin, leikkasin himmeästä muovista (DVD kotelo) mittarin kokoisen lätkän johon liimasin n 50 mm halk mustan teipin ja laitoin tämän lätkän valkean taulun alle. Sitten folioteipistä pienet varjostimet polttimoiden päihin jota valo ei paista suoraan tauluun. Tuli melkein hyvä.
    Tuohon alkuperäiseen tauluun on kyllä upotettu ihmeellinen määrä optiikkaa.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  24. #774
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Moro. Meinaatko ajella jatkossakin ihan vakioilla etuiskareilla? Ite kaipaisin etupäähän toimivaa kombinaatiota, noi nykyiset Wirthin vieterit ei sitä ole. Mites joko olet jo valmis luopumaan siitä undertailista?
    Helou,

    Pitkästä aikaa kävin kattelemassa tätäkin foorumia. Tänä vuonna olis tarkoitus taas vaihteeksi ajella mopollakin. Mulla myös keulan huolto ja parantely (öhlinsin progressiiviset jouset sisälle ja öljyt) ensimäisenä agendalla ja sitten pari pientä muuta hommaa.

    Tartten pikkusen tilaa varastoon, joten mulla olis yks orkkis keulakate (punanen -1996) ylimääräisenä, jos ketä kiinnostaa...

    Täällä kuvia
    Viimeksi muokannut: evilHR; 17.03.2014 klo 15:31.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  25. #775
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Jaa a ei kyllä tietoa kun ei mitään merkintään missään valmistajasta... Edelliset omistajat varmaan tietäisivät paremmin. Pitääpä kaivella trx keskustelua taaksepäin jos löytyisi mainintaa. LSL tappisarja tuli postissa. Hetihän sitä piti alkaa asentelemaan
    Mistä tilasit ton sarjan?
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  26. #776
    Lainaa evilHR kirjoitti Katso viesti
    Helou,

    Pitkästä aikaa kävin kattelemassa tätäkin foorumia. Tänä vuonna olis tarkoitus taas vaihteeksi ajella mopollakin. Mulla myös keulan huolto ja parantely (öhlinsin progressiiviset jouset sisälle ja öljyt) ensimäisenä agendalla ja sitten pari pientä muuta hommaa.

    Tartten pikkusen tilaa varastoon, joten mulla olis yks orkkis keulakate (punanen -1996) ylimääräisenä, jos ketä kiinnostaa...

    Täällä kuvia
    Katohan, Evilki heränny talviunesta. Meinasin jo melkeen yrittää ostaa ne öhlärin jouset sulta pois, kun en tienny, et missä vaiheessa projekti menee. Suoraan sanoen v*tuttaa tuo keula nykyisellään, sen verran pintakova se on.

    Älä ainakaan heitä tota katetta pois, jos ei kukaan tarvi niin tuun hakeen pois kuleksimasta "säilöön", jos vaikka joku joskus entisöi TRX:ää.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  27. #777
    Lainaa evilHR kirjoitti Katso viesti
    Mistä tilasit ton sarjan?
    Stormilta tilasin oli sikakallis, mut on hieno Kattelin saksasta ja muualta euroopasta, mutta oli suht saman hintaisia joka paikassa...

    Katteet tuli maalarilta Kyllä on komia taas kun alkaa näyttää mopolta, eikä vain osakasalta. Näillä modeilla mennään varmaan tämä kesä. Mielessä kyllä vaikka mitä... Kenelläkään tarvetta yzf750r takahaarukalle+akselille? Ei sovi tuon iskarin eikä putkiston kanssa niin myyn pois jos kelpaa...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  28. #778
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Katteet tuli maalarilta Kyllä on komia taas kun alkaa näyttää mopolta, eikä vain osakasalta. Näillä modeilla mennään varmaan tämä kesä. Mielessä kyllä vaikka mitä... Kenelläkään tarvetta yzf750r takahaarukalle+akselille? Ei sovi tuon iskarin eikä putkiston kanssa niin myyn pois jos kelpaa...
    On se vaan hieno laite ja toi runko on kyllä hyvän näköinen. Ei kait nää ikinä oo valmiita, nimimerkki ties kuin mones tallitalvi takana ja lelut vielä ihan levällään..
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  29. #779
    Päivitellään nyt tännekin jotain, mittaritaulut vaihdettu ja ylä t-kappaletta koristettu hiilikuituteipillä. Eilen asentelin Samcon silikoniletkuja alkuperäisten kumisten tilalle. 2014
    Viimeksi muokannut: Cona; 21.03.2014 klo 19:36.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  30.  
  31. #780
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Päivitellään nyt tännekin jotain, mittaritaulut vaihdettu ja ylä t-kappaletta koristettu hiilikuituteipillä. Eilen asentelin Samcon silikoniletkuja alkuperäisten kumisten tilalle. 2014
    No niin mittaritauluthan suorastaan häikäsöö Siistit tuli.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
Sivu: 26 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen